SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
...it ain't wrong?quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij jou kun je beter de lijst omdraaien.
quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:20 schreef kwiwi het volgende:
Eindelijk vrijdag jongens, bijna weekend![]()
NOG EEN PAAR UUR.quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:20 schreef kwiwi het volgende:
Eindelijk vrijdag jongens, bijna weekend![]()
Die thuiszorg mevrouw wil slechts haar breekbare patiënt beschermen tegen opdringerige en ongeduldige dorpsbewoners.quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:34 schreef LTVDK het volgende:
Wat aardig, de thuiszorg mevrouw kwam net het pakketje brengen wat door de GLS bij de oude man was afgeleverd die zijn deur nooit open doet
Dan had ik wel vanochtend om half 8 op de stoep gestaan en op de deurbel lopen rammenquote:Op vrijdag 22 november 2024 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die thuiszorg mevrouw wil slechts haar breekbare patiënt beschermen tegen opdringerige en ongeduldige dorpsbewoners.
Oh dus geen live-verslag van je barre zoektocht naar je pakketje bij alle buren om uiteindelijk 3 straten verder te eindigen?quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:34 schreef LTVDK het volgende:
Wat aardig, de thuiszorg mevrouw kwam net het pakketje brengen wat door de GLS bij de oude man was afgeleverd die zijn deur nooit open doet
Geen Sinterklaas UI?quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:03 schreef Ama het volgende:
Als ik straks achter de laptop zit maar even mijn kerstUI instellen. 🎄
quote:
Sipquote:
quote:
quote:
Jammer hequote:Op vrijdag 22 november 2024 11:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dus geen live-verslag van je barre zoektocht naar je pakketje bij alle buren om uiteindelijk 3 straten verder te eindigen?
Ik hou niet van onweerquote:Op vrijdag 22 november 2024 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb hier geen onweer nu, maar onweer
Ja, ik zat me er zo op te verheugenquote:
toen het hier boven mij was, was het redelijk warm, dus ben gewoon buiten gaan zitten op balkon..quote:
Ja vind het wel altijd interessant, maar hou er niet vanquote:Op vrijdag 22 november 2024 11:52 schreef mschol het volgende:
[..]
toen het hier boven mij was, was het redelijk warm, dus ben gewoon buiten gaan zitten op balkon..
genieten
Heb je nog leuke skins?quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, gewoon beetje ingressen en fortniten denk ik.
Ah ja, dan snap ik wel dat je er geen groot fan van bentquote:Op vrijdag 22 november 2024 11:55 schreef essnhills het volgende:
Paar jaar geleden bij mijn ouders. Juni, warm weer, we zaten buiten onder de overkapping. Harde regen en onweer ineens, maarja, we zaten toch droog, dus lekker blijven zitten.
En toen sloeg het ineens heul dichtbij in. Zo dichtbij dat we de lucht voelden krakkelen. HUUUUUU dat voelt naar zeg.
Toen sprongen we allemaal en zijn we zo snel mogelijk naar binnen gevlucht.
Later zagen we dat de zonnepanelen erdoor waren afgeslagen.
Terwijl die thuiszorgmevrouw al die tijd bij hem voor de deur staat aan te bellenquote:Op vrijdag 22 november 2024 11:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dus geen live-verslag van je barre zoektocht naar je pakketje bij alle buren om uiteindelijk 3 straten verder te eindigen?
Dat ie verslagen terug naar huis strompelt en dan door geīrriteerde thuiszorgmevrouw wordt opgewachtquote:Op vrijdag 22 november 2024 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Terwijl die thuiszorgmevrouw al die tijd bij hem voor de deur staat aan te bellen
quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:55 schreef essnhills het volgende:
Paar jaar geleden bij mijn ouders. Juni, warm weer, we zaten buiten onder de overkapping. Harde regen en onweer ineens, maarja, we zaten toch droog, dus lekker blijven zitten.
En toen sloeg het ineens heul dichtbij in. Zo dichtbij dat we de lucht voelden krakkelen. HUUUUUU dat voelt naar zeg.
Toen sprongen we allemaal en zijn we zo snel mogelijk naar binnen gevlucht.
Later zagen we dat de zonnepanelen erdoor waren afgeslagen.
Lijkt me ook echt vreselijk kut als mensen allemaal mee gaan zingen in de bios.quote:Bioscoopbezoekers in Amerika worden afgeraden om tijdens 'Wicked' mee te zingen met de liedjes. Er wordt voorafgaand aan de film een video getoond met de woorden 'stilte is goud'.
Mijn vader is als puber zijn beste vriend op straat verloren aan een blikseminslag, die heeft in het leven daarna wel eens onweerswolken uit staan dagen in de tuin met gebalde vuist.quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja vind het wel altijd interessant, maar hou er niet van
quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn vader is als puber zijn beste vriend op straat verloren aan een blikseminslag, die heeft in het leven daarna wel eens onweerswolken uit staan dagen in de tuin met gebalde vuist.
Goed zoquote:Op vrijdag 22 november 2024 11:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, gewoon beetje ingressen en fortniten denk ik.
Ook echt weer voor toch, lekker beetje gamen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Denk dat ik m'n Nintendo Switch weer eens uit de kast ga halen.
Als je een keer samen wil spelen, roep maar.quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben pas net eergister begonnen met spelen. Dus nee.
Ja hier ook ZB.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je een keer samen wil spelen, roep maar.
Wel ZB, ik ben te traag om de kastelen bij te houden.
Ja precies, lekker binnen zittenquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook echt weer voor toch, lekker beetje gamen.
Als je ook fortnite gaat spelen kunnen we met elkaar spelen.
Fortnite is free to play, dus proberen kan altijd?quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja precies, lekker binnen zittenIk speel al nauwelijks m'n Switch spellen, denk dat Fortnite niks wordt
Volgens mij wel ja.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik weet alleen even niet of je er online voor nodig hebt, ik denk het wel.
Ik speel het op de laptop. En jammer.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja precies, lekker binnen zittenIk speel al nauwelijks m'n Switch spellen, denk dat Fortnite niks wordt
Hmm ik weet het niet, kan iig wel mensen toevoegen zonder dat ik online heb.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fortnite is free to play, dus proberen kan altijd?
Ik weet alleen even niet of je er online voor nodig hebt, ik denk het wel. (Ik speel zelf op pc)
Heb een wat langere vakantie binnenkort, misschien danquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik speel het op de laptop. En jammer.Mocht je er toch opeens zin in hebben dan moet je het maar laten weten ok?
Zie hihi je er tegen op? De oogarts?quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bijna weekend. Straks oogartsen vanavond The Rolling Stones sessions
Ik heb wel een alt account op m'n Switch, maar daar loopt nog een online abo op.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm ik weet het niet, kan iig wel mensen toevoegen zonder dat ik online heb.
Kan fortnite ook op de Switch?quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb wel een alt account op m'n Switch, maar daar loopt nog een online abo op.
Si.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan fortnite ook op de Switch?
Beetje wel. Er zit een onderzoek bij en dat vind ik echt moeilijk. Moet ik steeds op een knopje drukken als ik een lichtje zie oid en ook misschien krijg ik ook druppels toegediendquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zie hihi je er tegen op? De oogarts?
Succes straks.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Beetje wel. Er zit een onderzoek bij en dat vind ik echt moeilijk. Moet ik steeds op een knopje drukken als ik een lichtje zie oid en ook misschien krijg ik ook druppels toegediend
Lijkt me vervelendquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Beetje wel. Er zit een onderzoek bij en dat vind ik echt moeilijk. Moet ik steeds op een knopje drukken als ik een lichtje zie oid en ook misschien krijg ik ook druppels toegediend
Hahaha als jij zegt denk ik dan weet ik al dat je dat toch wel gaat doen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga ook gewoon de rest van het jaar even geen biljetjes meer kopen denk ik.
Nou ja ik ben het niet van plan in ieder geval. Gewoon even te veel aan mijn hoofd nu. Straks naar Antwerpen, over 2 weken kerstmarkt, sowieso wil ik eigenlijk tussen half november en oudjaar niks meer op internet bestellen want de bezorging is dan toch een puinhoop. Gisteren nog een biljetje binnen gekregen, en er is nu ook niks meer onderweg. Eerst even een tijdje kijken hoe het gaat lopen qua geld.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Hahaha als jij zegt denk ik dan weet ik al dat je dat toch wel gaat doen.
Het is niet verstandig om daarna aan het verkeer deel te nemen. Maar ik woon op loopafstand van het ziekenhuisquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt me vervelend
Kun je met die druppels daarna nog normaal zien?
Dat is wel handig.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar ik woon op loopafstand van het ziekenhuis
Afzender mailen of het niet i s teruggestuurd misschien?quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:23 schreef mschol het volgende:
ik wacht nog op een pakketje.. maar de tracking hangt op de laatste update op 21-10
wel gemaild al, nog geen antwoord en dhl vindt de tracking code niet meer
Tot de stam afgezaagd en daarna door die machine eraf gehaald.quote:
mailtje is al verstuurd, nog geen antwoord gehadquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Afzender mailen of het niet i s teruggestuurd misschien?
Dan moeten ze ook nog de knoest en de wortels uit de grond halen, daar zijn ook hele bijzondere machines voor.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Tot de stam afgezaagd en daarna door die machine eraf gehaald.
Betwijfel of ze dat nog gaan doen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook nog de knoest en de wortels uit de grond halen, daar zijn ook hele bijzondere machines voor.
quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is niet verstandig om daarna aan het verkeer deel te nemen. Maar ik woon op loopafstand van het ziekenhuis
Dus dat komt goed
Hardop gelachen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:36 schreef essnhills het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)n-noord-brabant.html
Lol
Heb ik alquote:
Ja, gaat lekker daar.quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb ik al![]()
![]()
en weer methanol doden in Laos
1 van mijn woonbegeleiders gaat daar begin volgend jaar heen...quote:
Is dit met elkaar verbonden?quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb ik al![]()
![]()
waaromquote:Op vrijdag 22 november 2024 13:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
1 van mijn woonbegeleiders gaat daar begin volgend jaar heen...
Ja vijf mensen nu al.quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb ik al![]()
![]()
Gelukkig maarquote:
Ze hebben hier niet meer zoveel vreten als eerst.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:11 schreef Ama het volgende:
Gevaarlijk.. @:cherrylips ik moest net naar de Kruidvat voor waxinelichtjes.
Uiteraard ben ik dus niet alleen met waxinelichtjes de winkel uitgelopen.
Zondequote:Op vrijdag 22 november 2024 12:21 schreef Ama het volgende:
Ze gaan nu de rest van de boom ook weghalen.
[ afbeelding ]
Wel mijn favoriete Balisto. 🩷quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben hier niet meer zoveel vreten als eerst.
Ja naja aantal maanden geleden is hij al helemaal kaal gezaagd. Denk dat die boom ziek is.quote:
Dan is het minder zondequote:Op vrijdag 22 november 2024 13:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja aantal maanden geleden is hij al helemaal kaal gezaagd. Denk dat die boom ziek is.
https://www.theguardian.c(...)nol-poisoning-ntwnfbquote:Op vrijdag 22 november 2024 13:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Laatste wat ik las was die Britse toerist.
quote:At least six people have died following the suspected poisoning.
quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)nol-poisoning-ntwnfb
[..]
Niet alles wat kaal is is ziekquote:Op vrijdag 22 november 2024 13:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja aantal maanden geleden is hij al helemaal kaal gezaagd. Denk dat die boom ziek is.
Ze slopen vast niet voor de gein die boom.quote:Op vrijdag 22 november 2024 14:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet alles wat kaal is is ziek
Biomassaquote:Op vrijdag 22 november 2024 14:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze slopen vast niet voor de gein die boom.
Zou ik op zich wel willen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 14:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt ook vast gaan slapen
Ziekte van hedel.quote:Op vrijdag 22 november 2024 14:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet alles wat kaal is is ziek
Mwah.quote:Op vrijdag 22 november 2024 14:30 schreef UitStraling het volgende:
In landen waar het vaak stormt en overdag waaidonker is wonen de boeiendste mensen.
Boktorrenquote:Op vrijdag 22 november 2024 14:22 schreef mschol het volgende:
[..]
een enkele random boom in een woonwijk?
alleen als die ziek is of gevaarlijk is
Ging het goed?quote:
Hoor ik bij deel 3.quote:
Straks op weg naar huis Alestorm luisteren of zoquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:16 schreef UitStraling het volgende:
Niets zo lekker als een Italiaanse dronkenmansliedje keihard door het huis heen laten schallen op vrijdagmiddag
JALLELAMIA JALLAMIA TJA CHE TUTTO LAAALI MIA MIO AMORE BEVILLO PUOI JALAALLMIA MAA NOCHE [ afbeelding ]
Bij het aansteken haperde er ietsquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)aan-in-woning-hapert
Als ik die zoon was geweest was ik echt vermoord.
quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoor ik bij deel 3.
Maar ik vind het rot onderzoeken. Nu deel 2 gehad.
3 is bij de arts
Ouders mogen hun kinderen niet bedreigen, laat staan vermoorden, als je dat al denkt zou ik nu nog aangifte doen tegen ze.quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had in ieder geval een eeuwigheid huisarrest gehad en zelf mogen werken om de schade (mee) te betalenquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
succes bosquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoor ik bij deel 3.
Maar ik vind het rot onderzoeken. Nu deel 2 gehad.
3 is bij de arts
Knegsel ook nogquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:34 schreef UitStraling het volgende:
Hapert, Duizel, Reusel, Bladel, Eersel en Steensel is trouwens echt rare knuppelsgebied
De verzekering zal ook niks uitkeren.quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Klinkt ook als een zooitje random verzonnen namen uit een sprookjesboekquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:34 schreef UitStraling het volgende:
Hapert, Duizel, Reusel, Bladel, Eersel en Steensel is trouwens echt rare knuppelsgebied
Knegsel Netersel Wintelréquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt ook als een zooitje random verzonnen namen uit een sprookjesboek
Zal wel weer een gofundme komen voor die arme mensen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De verzekering zal ook niks uitkeren.
Dus een duur grapje voor de ouders.
De Acht Zaligheden, Napoleon vond het de meest naargeestige streek die hij ooit gezien had in zijn hele leven.quote:
Ohja kan het internet er weer voor opdraaien.quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal wel weer een gofundme komen voor die arme mensen.
Het is dat Flevoland toen niet bestondquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Acht Zaligheden, Napoleon vond het de meest naargeestige streek die hij ooit gezien had in zijn hele leven.
Fijnquote:Op vrijdag 22 november 2024 16:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Alles trouwens stabiel. over 2 jaar weer het riedeltje
Weer een goedgekeurde apk gehad, dat is fijn.quote:Op vrijdag 22 november 2024 16:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Alles trouwens stabiel. over 2 jaar weer het riedeltje
ik heb vrij weinig keuze.quote:
als ik dat doe denk ik dat er sommige mensen lichtelijke paniekaanvallen krijgenquote:Op vrijdag 22 november 2024 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
Klik weg, sluit af. Duik op de bank
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:16 schreef UitStraling het volgende:
Niets zo lekker als een Italiaanse dronkenmansliedje keihard door het huis heen laten schallen op vrijdagmiddag
JALLELAMIA JALLAMIA TJA CHE TUTTO LAAALI MIA MIO AMORE BEVILLO PUOI JALAALLMIA MAA NOCHE [ afbeelding ]
Heb je een nieuwe kaak nodig?quote:Op vrijdag 22 november 2024 16:32 schreef LTVDK het volgende:
Ah, heb de brief van de kaakchirurg voor de afspraak ... ergens half februari![]()
Ja, maar omdat Ballie in Thailand zit zijn de levertijden langer. Daarom pas in februariquote:Op vrijdag 22 november 2024 17:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe kaak nodig?
Dat is balen. En ze is al naar bed en nu ook nog weekend.quote:Op vrijdag 22 november 2024 17:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar omdat Ballie in Thailand zit zijn de levertijden langer. Daarom pas in februari
Ja matig welquote:Op vrijdag 22 november 2024 17:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar omdat Ballie in Thailand zit zijn de levertijden langer. Daarom pas in februari
Ja dat helpt niet mee iddquote:Op vrijdag 22 november 2024 17:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is balen. En ze is al naar bed en nu ook nog weekend.
Jaquote:
Oh, nog meer vertraging. Fijn: hoef ik niet meer te kiezen tussen "rennen voor de bus" en " kijken of er een taxi staat".quote:Op vrijdag 22 november 2024 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Station, koffie, weekend
Vertraging.
Lekker? Werk? Huh?quote:Op vrijdag 22 november 2024 17:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lekker gewerkt vandaag![]()
Nu weekend
Heel wat bizarre stapavondjes gehad met die gasten toen ze nog in het voormalige Betty Asfalt Complex optraden.quote:
Wauwquote:Op vrijdag 22 november 2024 17:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik mis kwek in de titel van dit topic.
goed lezen, want hij staat er gewoon inquote:Op vrijdag 22 november 2024 17:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik mis kwek in de titel van dit topic.
Waarschijnlijk iets heel filodeegsofischquote:
Je wou iedereen laten schrikken?quote:Op vrijdag 22 november 2024 17:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik was mn muis vergeten mee te nemen vandaag, dat was irritant
Plantjes in het wild, de Flora Batava 1800-1934quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2024 17:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je wou iedereen laten schrikken?
Heb je je uitslagen al?quote:
Spannend!quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neeen, dinsdagen heb dan ook examen, alles tegelijk!!!!
Thanks ChatGPT!quote:Hier is een mogelijke rijmende zin:
"De tijd van het jaar is weer aangebroken,
We mogen weer creatief worden en cadeaus uitzoeken."
Veel plezierquote:Op vrijdag 22 november 2024 18:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
even nog wat Rolling Stones luisteren![]()
![]()
Het leven is geen mosterdsoep,quote:
Komt allemaal goed.quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neeen, dinsdagen heb dan ook examen, alles tegelijk!!!!
Dat is toch AABB rijm?quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het leven is geen mosterdsoep,
Vandaar dit zakje snoep,
Tief nou maar gauw op,
Met je slechte adem en je bultenkop.
Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:22 schreef Haags het volgende:
Ik ga viesdik doen en patat vreten @:dud0r
Ook gedaan net.quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:22 schreef Haags het volgende:
Dank u. Ik ben nog niet weg. Het begint pas over een kleine 2 uurquote:
Broodje frikandel speciaalquote:Op vrijdag 22 november 2024 18:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
Met wat erbij?
Met hoeveel personen zijn jullie?quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik zit. Ingekwartierd in hotel, nu een biertje en wachten op de Franse uiensoep. Het is erg rustig hier.
Ik had een Mexicano.quote:
Ik? 1quote:
Oh zo, dacht dat het feest vanavond al begon.quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik? 1
Morgen gaan we pas maar ik kan met het OV het startpunt niet op tijd halen. Uiteindelijk met 58 man.
Voor mij wel dusquote:Op vrijdag 22 november 2024 18:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh zo, dacht dat het feest vanavond al begon.
Jij ook veel plezierquote:Op vrijdag 22 november 2024 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik zit. Ingekwartierd in hotel, nu een biertje en wachten op de Franse uiensoep. Het is erg rustig hier.
Haha neequote:Op vrijdag 22 november 2024 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een schatje in het stadje?
Met wat erbij?quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:18 schreef kwiwi het volgende:
Gegeten, en nu lekker lui op de bank serie kijken
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 22 november 2024 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh dat biertje gaat er goed in zeg, voor een Heineken
Ken er anders nog wel een.quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een schatje in het stadje?
quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken er anders nog wel een.
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:22 schreef Haags het volgende:
Oh lekker. Waarzoquote:Op vrijdag 22 november 2024 18:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet jij weten.
Ik ben in je stadje aan het eten.
tiktok ik ga dus echt niet klikkenquote:Op vrijdag 22 november 2024 18:50 schreef UitStraling het volgende:
https://www.tiktok.com/@:(...)take&t=1732297835698
Dudjequote:Op vrijdag 22 november 2024 18:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet jij weten.
Ik ben in je stadje aan het eten.
Eerst alle pepernoten opeten jijquote:Op vrijdag 22 november 2024 18:55 schreef Ama het volgende:
Omg de Jumbo bij Solo verkoopt al chocolade kerstkransjes.
Little Vquote:
Hoi Essiequote:
Nee als er gevulde kerstkransjes te koop zijn kan de rest de tering krijgen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eerst alle pepernoten opeten jij
quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Little V
5 gangen menu genomen. Kreeg het hoofdgerecht niet eens op.
Dan weet je dat ze veel serveren.
Wel lekker.
[..]
Hoi Essie
Ze zoeken je:quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:50 schreef UitStraling het volgende:
https://www.tiktok.com/@:(...)take&t=1732297835698
quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben er van tussen. Even wat rode deuren zwart verven en sympathie betuigen aan een lucifer
Kquote:Op vrijdag 22 november 2024 18:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Little V
Wel lekker.
[..]
Hoi Essie
Ken ik niet.quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Little V
Wel lekker.
[..]
Hoi Essie
Okay Miaquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:10 schreef Ama het volgende:
Live fast, die young, bad girls do it well.
Nog nooit gehad denk ikquote:Op vrijdag 22 november 2024 18:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee als er gevulde kerstkransjes te koop zijn kan de rest de tering krijgen.
https://nl.pepper.com/aan(...)ram-11-gratis-333409quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:17 schreef CherryLips het volgende:
Chrome is de hele dag aan het overlijden.
quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:16 schreef LTVDK het volgende:
Zoete aardappel en sperzieboontjes met wat peper, zout, knoflook en chilipoeder uit de oven was verrassend smakelijk
Ja weet niet of je het weer hebt gezien, maar is nou niet echt het weer om er lekker een weekendje op uit te gaanquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is echt bijzonder uitgestorven hier. Nog maar even een toetje zo. Helaas geen kaasplankje op de kaart.
Nooitquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:22 schreef Ama het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wanneer KSC karaoke meet.
Ik had gisteren een potje Magic gewonnen met mijn token-deck. Vooral dankzij het pingen van de tegenstanders.quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Little V
Wel lekker.
[..]
Hoi Essie
Ik heb het idee al een tijdje staat of dat was bij een andere SC.quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:22 schreef Ama het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wanneer KSC karaoke meet.
Oh dat doet Femke Halsema ookquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Bedienmeneer praat heel erg onduidelijk. Alsof zijn kaak vast zit. Het is 85 % gokken wat hij zegt en daarop reageren. Maar ja dat ben ik als slechthorende wel gewend.
Die zanger is dood.quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
come come, come come my lady
my butterfly
Ik weet van niks dus denk het niet.quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het idee al een tijdje staat of dat was bij een andere SC.
Eh neequote:Op vrijdag 22 november 2024 19:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
come come, come come my lady
my butterfly
Dan zal het wel een andere SC geweest zijn.quote:
Ga je nog iets leuks doen daar dit weekend?quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh ik hoefde eigenlijk helemaal geen toetje dus ik heb de duurste maar genomen![]()
Gelukkig geen ontbijt bij geboekt
Hier? Nee ik zit nou in Zwolle. Morgen en zondag Antwerpen , met oa Night of the Promsquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je nog iets leuks doen daar dit weekend?
Vroeg die ook of je wist waar John Connor was?quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:48 schreef essnhills het volgende:
Naast mij ineens het gordijn heftig te bewegen, schrik mij kapot
Het was de robotstofzuiger
Nee, hij liep vast op de stekker van mijn infraroodpaneel dus ik moest hem reddenquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeg die ook of je wist waar John Connor was?
Hopelijk zijn ze je in de toekomst dan dankbaar. Ik bedankt chatGPT ook altijd als ik een vraag heb.quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, hij liep vast op de stekker van mijn infraroodpaneel dus ik moest hem redden
Ja je kan machines maar beter te vriend houdenquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopelijk zijn ze je in de toekomst dan dankbaar. Ik bedankt chatGPT ook altijd als ik een vraag heb.
Ha nee dus. Vroeg naar bedquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo eens even kijken wat er in de bar te doen is. Waarschijnlijk bar weinig hihi
Ohja jij hebt het kneusje van SkyNet geadopteerdquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, hij liep vast op de stekker van mijn infraroodpaneel dus ik moest hem redden
Zeg, ik ben heul blij met mijn apparatenquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja jij hebt het kneusje van SkyNet geadopteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |