SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
...it ain't wrong?quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij jou kun je beter de lijst omdraaien.
quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:20 schreef kwiwi het volgende:
Eindelijk vrijdag jongens, bijna weekend![]()
NOG EEN PAAR UUR.quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:20 schreef kwiwi het volgende:
Eindelijk vrijdag jongens, bijna weekend![]()
Die thuiszorg mevrouw wil slechts haar breekbare patiënt beschermen tegen opdringerige en ongeduldige dorpsbewoners.quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:34 schreef LTVDK het volgende:
Wat aardig, de thuiszorg mevrouw kwam net het pakketje brengen wat door de GLS bij de oude man was afgeleverd die zijn deur nooit open doet
Dan had ik wel vanochtend om half 8 op de stoep gestaan en op de deurbel lopen rammenquote:Op vrijdag 22 november 2024 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die thuiszorg mevrouw wil slechts haar breekbare patiënt beschermen tegen opdringerige en ongeduldige dorpsbewoners.
Oh dus geen live-verslag van je barre zoektocht naar je pakketje bij alle buren om uiteindelijk 3 straten verder te eindigen?quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:34 schreef LTVDK het volgende:
Wat aardig, de thuiszorg mevrouw kwam net het pakketje brengen wat door de GLS bij de oude man was afgeleverd die zijn deur nooit open doet
Geen Sinterklaas UI?quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:03 schreef Ama het volgende:
Als ik straks achter de laptop zit maar even mijn kerstUI instellen. 🎄
quote:
Sipquote:
quote:
quote:
Jammer hequote:Op vrijdag 22 november 2024 11:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dus geen live-verslag van je barre zoektocht naar je pakketje bij alle buren om uiteindelijk 3 straten verder te eindigen?
Ik hou niet van onweerquote:Op vrijdag 22 november 2024 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb hier geen onweer nu, maar onweer
Ja, ik zat me er zo op te verheugenquote:
toen het hier boven mij was, was het redelijk warm, dus ben gewoon buiten gaan zitten op balkon..quote:
Ja vind het wel altijd interessant, maar hou er niet vanquote:Op vrijdag 22 november 2024 11:52 schreef mschol het volgende:
[..]
toen het hier boven mij was, was het redelijk warm, dus ben gewoon buiten gaan zitten op balkon..
genieten
Heb je nog leuke skins?quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, gewoon beetje ingressen en fortniten denk ik.
Ah ja, dan snap ik wel dat je er geen groot fan van bentquote:Op vrijdag 22 november 2024 11:55 schreef essnhills het volgende:
Paar jaar geleden bij mijn ouders. Juni, warm weer, we zaten buiten onder de overkapping. Harde regen en onweer ineens, maarja, we zaten toch droog, dus lekker blijven zitten.
En toen sloeg het ineens heul dichtbij in. Zo dichtbij dat we de lucht voelden krakkelen. HUUUUUU dat voelt naar zeg.
Toen sprongen we allemaal en zijn we zo snel mogelijk naar binnen gevlucht.
Later zagen we dat de zonnepanelen erdoor waren afgeslagen.
Terwijl die thuiszorgmevrouw al die tijd bij hem voor de deur staat aan te bellenquote:Op vrijdag 22 november 2024 11:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dus geen live-verslag van je barre zoektocht naar je pakketje bij alle buren om uiteindelijk 3 straten verder te eindigen?
Dat ie verslagen terug naar huis strompelt en dan door geīrriteerde thuiszorgmevrouw wordt opgewachtquote:Op vrijdag 22 november 2024 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Terwijl die thuiszorgmevrouw al die tijd bij hem voor de deur staat aan te bellen
quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:55 schreef essnhills het volgende:
Paar jaar geleden bij mijn ouders. Juni, warm weer, we zaten buiten onder de overkapping. Harde regen en onweer ineens, maarja, we zaten toch droog, dus lekker blijven zitten.
En toen sloeg het ineens heul dichtbij in. Zo dichtbij dat we de lucht voelden krakkelen. HUUUUUU dat voelt naar zeg.
Toen sprongen we allemaal en zijn we zo snel mogelijk naar binnen gevlucht.
Later zagen we dat de zonnepanelen erdoor waren afgeslagen.
Lijkt me ook echt vreselijk kut als mensen allemaal mee gaan zingen in de bios.quote:Bioscoopbezoekers in Amerika worden afgeraden om tijdens 'Wicked' mee te zingen met de liedjes. Er wordt voorafgaand aan de film een video getoond met de woorden 'stilte is goud'.
Mijn vader is als puber zijn beste vriend op straat verloren aan een blikseminslag, die heeft in het leven daarna wel eens onweerswolken uit staan dagen in de tuin met gebalde vuist.quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja vind het wel altijd interessant, maar hou er niet van
quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn vader is als puber zijn beste vriend op straat verloren aan een blikseminslag, die heeft in het leven daarna wel eens onweerswolken uit staan dagen in de tuin met gebalde vuist.
Goed zoquote:Op vrijdag 22 november 2024 11:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, gewoon beetje ingressen en fortniten denk ik.
Ook echt weer voor toch, lekker beetje gamen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Denk dat ik m'n Nintendo Switch weer eens uit de kast ga halen.
Als je een keer samen wil spelen, roep maar.quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben pas net eergister begonnen met spelen. Dus nee.
Ja hier ook ZB.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je een keer samen wil spelen, roep maar.
Wel ZB, ik ben te traag om de kastelen bij te houden.
Ja precies, lekker binnen zittenquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook echt weer voor toch, lekker beetje gamen.
Als je ook fortnite gaat spelen kunnen we met elkaar spelen.
Fortnite is free to play, dus proberen kan altijd?quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja precies, lekker binnen zittenIk speel al nauwelijks m'n Switch spellen, denk dat Fortnite niks wordt
Volgens mij wel ja.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik weet alleen even niet of je er online voor nodig hebt, ik denk het wel.
Ik speel het op de laptop. En jammer.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja precies, lekker binnen zittenIk speel al nauwelijks m'n Switch spellen, denk dat Fortnite niks wordt
Hmm ik weet het niet, kan iig wel mensen toevoegen zonder dat ik online heb.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fortnite is free to play, dus proberen kan altijd?
Ik weet alleen even niet of je er online voor nodig hebt, ik denk het wel. (Ik speel zelf op pc)
Heb een wat langere vakantie binnenkort, misschien danquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik speel het op de laptop. En jammer.Mocht je er toch opeens zin in hebben dan moet je het maar laten weten ok?
Zie hihi je er tegen op? De oogarts?quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bijna weekend. Straks oogartsen vanavond The Rolling Stones sessions
Ik heb wel een alt account op m'n Switch, maar daar loopt nog een online abo op.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm ik weet het niet, kan iig wel mensen toevoegen zonder dat ik online heb.
Kan fortnite ook op de Switch?quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb wel een alt account op m'n Switch, maar daar loopt nog een online abo op.
Si.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan fortnite ook op de Switch?
Beetje wel. Er zit een onderzoek bij en dat vind ik echt moeilijk. Moet ik steeds op een knopje drukken als ik een lichtje zie oid en ook misschien krijg ik ook druppels toegediendquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zie hihi je er tegen op? De oogarts?
Succes straks.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Beetje wel. Er zit een onderzoek bij en dat vind ik echt moeilijk. Moet ik steeds op een knopje drukken als ik een lichtje zie oid en ook misschien krijg ik ook druppels toegediend
Lijkt me vervelendquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Beetje wel. Er zit een onderzoek bij en dat vind ik echt moeilijk. Moet ik steeds op een knopje drukken als ik een lichtje zie oid en ook misschien krijg ik ook druppels toegediend
Hahaha als jij zegt denk ik dan weet ik al dat je dat toch wel gaat doen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga ook gewoon de rest van het jaar even geen biljetjes meer kopen denk ik.
Nou ja ik ben het niet van plan in ieder geval. Gewoon even te veel aan mijn hoofd nu. Straks naar Antwerpen, over 2 weken kerstmarkt, sowieso wil ik eigenlijk tussen half november en oudjaar niks meer op internet bestellen want de bezorging is dan toch een puinhoop. Gisteren nog een biljetje binnen gekregen, en er is nu ook niks meer onderweg. Eerst even een tijdje kijken hoe het gaat lopen qua geld.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Hahaha als jij zegt denk ik dan weet ik al dat je dat toch wel gaat doen.
Het is niet verstandig om daarna aan het verkeer deel te nemen. Maar ik woon op loopafstand van het ziekenhuisquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt me vervelend
Kun je met die druppels daarna nog normaal zien?
Dat is wel handig.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar ik woon op loopafstand van het ziekenhuis
Afzender mailen of het niet i s teruggestuurd misschien?quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:23 schreef mschol het volgende:
ik wacht nog op een pakketje.. maar de tracking hangt op de laatste update op 21-10
wel gemaild al, nog geen antwoord en dhl vindt de tracking code niet meer
Tot de stam afgezaagd en daarna door die machine eraf gehaald.quote:
mailtje is al verstuurd, nog geen antwoord gehadquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Afzender mailen of het niet i s teruggestuurd misschien?
Dan moeten ze ook nog de knoest en de wortels uit de grond halen, daar zijn ook hele bijzondere machines voor.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Tot de stam afgezaagd en daarna door die machine eraf gehaald.
Betwijfel of ze dat nog gaan doen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook nog de knoest en de wortels uit de grond halen, daar zijn ook hele bijzondere machines voor.
quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is niet verstandig om daarna aan het verkeer deel te nemen. Maar ik woon op loopafstand van het ziekenhuis
Dus dat komt goed
Hardop gelachen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:36 schreef essnhills het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)n-noord-brabant.html
Lol
Heb ik alquote:
Ja, gaat lekker daar.quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb ik al![]()
![]()
en weer methanol doden in Laos
1 van mijn woonbegeleiders gaat daar begin volgend jaar heen...quote:
Is dit met elkaar verbonden?quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb ik al![]()
![]()
waaromquote:Op vrijdag 22 november 2024 13:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
1 van mijn woonbegeleiders gaat daar begin volgend jaar heen...
Ja vijf mensen nu al.quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb ik al![]()
![]()
Gelukkig maarquote:
Ze hebben hier niet meer zoveel vreten als eerst.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:11 schreef Ama het volgende:
Gevaarlijk.. @:cherrylips ik moest net naar de Kruidvat voor waxinelichtjes.
Uiteraard ben ik dus niet alleen met waxinelichtjes de winkel uitgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |