Ik zal maar niet vertellen hoe lang ik erover deed om dit te snappen neequote:Op donderdag 21 november 2024 19:33 schreef Tracksmith het volgende:
Ik denk dat dorsal niet "rug" of "ruggengraat" betekent maar wel "rugnummer"
Het schema wat ik 2 keer gebruikt hebt (met tweede keer hogere mileage), heeft dit als de woensdag voor de race:quote:Op donderdag 21 november 2024 22:49 schreef kalinhos het volgende:
Wat zouden jullie qua training nog aanraden. Over 10 dagen loop ik een marathon. Ik heb vanavond een rustige training gedaan met 10x 400m versnellen (maar 30 sec langzamer dan mn marathontempo) en ik wil zondag en woensdag nog lopen.
Ik denk nog 2x 10 max. Zou je dan nog een paar x een kilometer op marathontempo doen, of nog een paar x een kilometer sneller dan dat? Of gewoon nog 2x heel langzaam en rustig?
Lapo is laatste post veronderstel ik ? Wat is TT dan ?quote:Op donderdag 21 november 2024 20:06 schreef twist02 het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vertellen hoe lang ik erover deed om dit te snappen nee![]()
![]()
Oh, en deze kans qua TT kon ik niet laten gaan, sorrywist niet of je doorhad dat je de lapo had
Ik zou zondag nog 2X2 of 2x3km op marathontempo doen, echt nog effe wennen aan het tempo.quote:Op donderdag 21 november 2024 22:49 schreef kalinhos het volgende:
Wat zouden jullie qua training nog aanraden. Over 10 dagen loop ik een marathon. Ik heb vanavond een rustige training gedaan met 10x 400m versnellen (maar 30 sec langzamer dan mn marathontempo) en ik wil zondag en woensdag nog lopen.
Ik denk nog 2x 10 max. Zou je dan nog een paar x een kilometer op marathontempo doen, of nog een paar x een kilometer sneller dan dat? Of gewoon nog 2x heel langzaam en rustig?
Ja klopt, dat is de laatste post. Na 300 posts sluit een topic automatisch en bij een reeks is het gebruikelijk dat degene met de laatste post een nieuw deel opent, vandaarquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:36 schreef Tracksmith het volgende:
[..]
Lapo is laatste post veronderstel ik ? Wat is TT dan ?
Dit dus. Warm en droog vandaag, maar ontzettende grafwind.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:53 schreef twist02 het volgende:
Op zich vind ik hardlopen in de regen niet eens zo ergde eerste 5-10 minuten zijn kut, maar daarna heeft het wel iets bevrijdends ofzo
Heb alleen wel een hekel aan winden net toen ik me daar ook bij neergelegd had en het bij de 4e versnelling ook nog ging hagelen, heb ik wel even gevloekt
![]()
Maar nu (na een warme douche) ga ik mezelf de rest van de dag vertellen dat ik toch maar mooi gegaan ben![]()
Ik heb geen speciale hardloopbuggy (want geen ruimte hier in huis voor), maar gebruik onze Joolz Geo3 ook gewoon voor duurloopjes met de kleine man.quote:Op zondag 24 november 2024 20:56 schreef kalinhos het volgende:
Hebben er trouwens mensen ervaring met het rennen met een hond of met een kinderwagen?
Ik heb een hond van 7 maanden; nu istie nog te jong om deze afstanden te doen maar over een jaartje kan het wel en dan wil ik wel met hem gaan rennen.
Tevens komt er een baby in februari en volgens mij heb je daar speciale kinderwagens voor. Eerst dacht ik je loopt voor lul, maar met zo’n ding kan je wel nog net wat vaker weg om te rennen.
Hier wel ervaring met een hond. Ook voor honden geldt dat ze hun conditie moeten opbouwen. Die van ons kan prima 5km lopen maar daarna begint het tempo toch echt wel te zakken. Als ze los lopen kan je ook niet echt steeds lekker lopen want je moet wel blijven opletten, die van ons snuffelt nog wel eens en kan mij dan kwijt zijn.quote:Op zondag 24 november 2024 20:56 schreef kalinhos het volgende:
Hebben er trouwens mensen ervaring met het rennen met een hond of met een kinderwagen?
Ik heb een hond van 7 maanden; nu istie nog te jong om deze afstanden te doen maar over een jaartje kan het wel en dan wil ik wel met hem gaan rennen.
quote:Op zondag 24 november 2024 21:55 schreef Noisecontrollers het volgende:
[..]
Ik heb geen speciale hardloopbuggy (want geen ruimte hier in huis voor), maar gebruik onze Joolz Geo3 ook gewoon voor duurloopjes met de kleine man.
Gaat prima moet ik zeggen, alleen je loopt natuurlijk wel iets minder technisch netjes zeg maar.
Nice, die heb ik toevallig ook net gister besteld (ook omdat mn gewone koptelefoon net stuk was gegaan en het waarschijnlijk twee maanden duurt voor ie terug komt uit de garantiequote:Op maandag 25 november 2024 12:22 schreef Quoi het volgende:
Heb mezelf trouwens een koptelefoon van Shokz met bone conduction kado gedaan. Dit was tevens een testrondje en die is meer dan goedgekeurd.
Thanks. Was ook van plan het rustig op te bouwen idd, zeker komende 12 maanden nog niet, maar het is uiteindelijk een jachthond (kooiker) dus hij zou 5k wel aan moeten kunnen denk ik dan. En idd tot max 19 graden ofzo.quote:Op maandag 25 november 2024 11:18 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hier wel ervaring met een hond. Ook voor honden geldt dat ze hun conditie moeten opbouwen. Die van ons kan prima 5km lopen maar daarna begint het tempo toch echt wel te zakken. Als ze los lopen kan je ook niet echt steeds lekker lopen want je moet wel blijven opletten, die van ons snuffelt nog wel eens en kan mij dan kwijt zijn.
Aan de riem wilt die van ons nog wel eens opeens stilstaan omdat ze echt moet plassen. Ik weet nu ongeveer wel de stukjes waar ze wil plassen dus dan stop ik even.
edit: met warm weer neem ik haar nooit mee. 20 graden is echt al heel warm voor een hond omdat ze niet kunnen zweten. Zorg na afloop ook dat het bakje met water vol zit
Je voelt m echt niet zitten en hoort ook nog omgevingsgeluid, dus dat zijn echt pluspunten.quote:Op maandag 25 november 2024 12:52 schreef valleilijn het volgende:
[..]
Nice, die heb ik toevallig ook net gister besteld (ook omdat mn gewone koptelefoon net stuk was gegaan en het waarschijnlijk twee maanden duurt voor ie terug komt uit de garantie). Ben benieuwd hoe dat loopt, ik moet dan alleen nog even bedenken waar ik de muziek laat, ik weet niet of ik die op mn horloge kan zetten of telefoon mee moet nemen.
Wij hebben een hardloopkinderwagen. Het is wel wennen want vergt iets aangepaste techniek en planning waar je loopt, maar is wel handigquote:Op zondag 24 november 2024 20:56 schreef kalinhos het volgende:
Tevens komt er een baby in februari en volgens mij heb je daar speciale kinderwagens voor. Eerst dacht ik je loopt voor lul, maar met zo’n ding kan je wel nog net wat vaker weg om te rennen.
Heb ik ook! Echt top dingenquote:Op maandag 25 november 2024 12:22 schreef Quoi het volgende:
Heb mezelf trouwens een koptelefoon van Shokz met bone conduction kado gedaan. Dit was tevens een testrondje en die is meer dan goedgekeurd.
Dat zal ik niet snel vergetenquote:Op maandag 25 november 2024 22:43 schreef GotC het volgende:
Ingeschreven voor 20km SallandtrailHeb daar heel vaak aangemoedigd, nu eindelijk zelf lopen. Ofja, zou in 2020 daar ook lopen, tot de eerste lockdown werd aangekondigd de avond ervoor (weet je nog @:Quoi
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |