Ik ga voorspellen dat er dit jaar minimaal 15 vervelendere nummers de Top 2000 binnenkomen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:28 schreef Tussle266 het volgende:
Ik vind het niet superbijzonder, maar de ellendigheid kan ook wel groter.
Als Yves, Roxy enzo met meerdere nummers binnenkomen, kan het hard gaan.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga voorspellen dat er dit jaar minimaal 15 vervelendere nummers de Top 2000 binnenkomen.
Dat zou heel goed kunnen. Het ligt ook een beetje waar je de lat legt denk ik. Dit soort platen accepteer ik gewoon als onderdeel van de canon.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga voorspellen dat er dit jaar minimaal 15 vervelendere nummers de Top 2000 binnenkomen.
Yves vind ik eigenlijk ook niet zo'n probleem. Kuitenbrouwer vind ik ook niet zo erg. Alleen dat die twee die nu op een hobbyzender van Stenders zitten er zo enorm mee dweepten stoorde me een beetje.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als Yves, Roxy enzo met meerdere nummers binnenkomen, kan het hard gaan.
Tsja, hij behoort wel tot de onderste 20% (maar daar niet uiterst onderin), maar ik vind het leuker dan Roxy Dekker en Yves Berendse, dus dan heb je er al 3.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:31 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen. Het ligt ook een beetje waar je de lat legt denk ik. Dit soort platen accepteer ik gewoon als onderdeel van de canon.
Valt me nog mee dat ie niet op Radio Hollandio stond.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik mis mijn werk bij de mensen met een verstandelijke beperking vaak, maar als ik dan dergelijke Nederlandstalige ellende hoor dan mis ik dat aspect toch echt niet (standaard de radio op 100% NL)
In combinatie met de top 2000 blijft dan alleen Bridge over troubled water over. Niet het eerste nummer waar ik aan zou denken als het een quizvraag was.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niemand meer aanwezig, dus jullie krijgen hem gewoon. Het antwoord is minder dan 10: Slechts 7.
Du
Voor Haar
Lea
Sound of Silence
Bridge over Troubled Water
Yesterday
In The Ghetto.
Nederland is een smakeloos landquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:28 schreef Fred_B het volgende:
Al 94 weken in de single top 100 die Engelbewaarder.
De Hannah Mae/Claude/S&F/Snelle/Meau school is wel vervelender jaquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo van die artiesten waarvan 1 liedje nog best leuk was, maar het trucje heel snel gaat vervelen alleen de rest van Nederland heeft dat niet door.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De Hannah Mae/Claude/S&F/Snelle/Meau school is wel vervelender ja
Erik de Zwart doet t vanavond vanuit zijn tramquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:14 schreef TLC het volgende:
Ooit was de finale van de Top 2000 op de woonboot van Hans Schiffers, dat kun je je nu niet meer voorstellen
Let's Dance en Sure He's a Cat toch wel? Die ken ik juist zowaar van buiten dit lijstje.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Behalve de Postkoets ken ik volgens mij de laatste 5 Cats-nummers die ik gehoord heb niet eens
Die heb ik niet meegekregen, maar die ken ik uiteraardquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Let's Dance en Sure He's a Cat toch wel? Die ken ik juist zowaar van buiten dit lijstje.
Maar ik ken tot aan de laatste dag volgens mij sowieso bijna niets van de Cats.
Dat verklaart.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die heb ik niet meegekregen, maar die ken ik uiteraard
Die kerel ziet er best Rock 'n Roll uit maar niets is minder waarquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eigenlijk gewoon dus al die crap, man.
Achja hij heeft ook 'gewoon' van Giersbergen, Within Temptation en Autumn geproduceerd.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die kerel ziet er best Rock 'n Roll uit maar niets is minder waar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |