SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Whoopwhoopquote:Op donderdag 21 november 2024 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maandag ook vrij. Lang weekend
Altijd en overal die mensenquote:Op donderdag 21 november 2024 16:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja vond het zo'n mooi plaatje
Moest hem wel snel nemen, er kwam alweer iemand aan.
Je kan als je inzoomt het hondje al zien
Hmmm, mja soms weet je niet waar het aan ligtquote:Op donderdag 21 november 2024 16:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, al heel de dag last van eigenlijk. Misschien te laat gaan slapen.
Spannendquote:Op donderdag 21 november 2024 16:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen naar de oogarts voor onderzoek en controle
Whatsup?quote:Op donderdag 21 november 2024 16:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen naar de oogarts voor onderzoek en controle
Ik had net alweer thee en lig met een dekentje en snugglehoodie op de bank. Beiden met teddyvoeringquote:Op donderdag 21 november 2024 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Whoopwhoop
[..]
Altijd en overal die mensen![]()
Ben je nu trouwens half ijsklontje?
[..]
Hmmm, mja soms weet je niet waar het aan ligt
oeffffquote:Op donderdag 21 november 2024 16:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had net alweer thee en lig met een dekentje en snugglehoodie op de bank. Beiden met teddyvoering
ohquote:Op donderdag 21 november 2024 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Maandag vrij, weekend naar Antwerpen. Heb nog nooit zo weinig zin in een reisje gehad.
Wat dan?quote:Op donderdag 21 november 2024 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Maandag vrij, weekend naar Antwerpen. Heb nog nooit zo weinig zin in een reisje gehad.
Hoezo?quote:Op donderdag 21 november 2024 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja en ik heb ook al een vraag aan de arts.quote:
40 uur in de week achter een computer zitten is ook niet werkenquote:Op donderdag 21 november 2024 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doodwerken is meer oude oceaanstomers slopen met je bloten handen en tanden in India.
Ik organiseer hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Echt heerlijkquote:
quote:Op donderdag 21 november 2024 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik organiseer het
Oh bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Gewoon routinematig. Moet ik eens in de zoveel tijdquote:
Is dit onderzoek onderdeel van je periodiek onderzoeken?quote:Op donderdag 21 november 2024 16:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en ik heb ook al een vraag aan de arts.
Al vaker hier gezegd, maar net onder mijn oog zit een bultje die soms wat in mijn zicht zit. Niet heel hinderlijk, maar wil er toch naar kijken. Kan goed dat ze me door verwijst naar de neuroloog, want die gaat in principe over die zogeheten neurofibromen.
Ik werd gisteren door eentje gebeld of er wel een koffieautomaat in de bus zit, want van 6 tot 10 zonder koffie dat kan nietquote:
Hier gaat iets misquote:[ afbeelding ] [b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic%
Zeg Gerrit, anders neem je zelf ff lekker je thermos flessie meequote:Op donderdag 21 november 2024 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik werd gisteren door eentje gebeld of er wel een koffieautomaat in de bus zit, want van 6 tot 10 zonder koffie dat kan niet![]()
Als ik gewoon met een handje vol vrienden een reisje doe heb je zulke dingen nooit
Hij ging de busonderneming wel bellen. Niks meer van gehoord.quote:Op donderdag 21 november 2024 16:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zeg Gerrit, anders neem je zelf ff lekker je thermos flessie mee
Ik dacht dat het aan mij lag. Voor het eerst dit jaar mijn ipad een keer opnieuw opgestartquote:Op donderdag 21 november 2024 16:38 schreef essnhills het volgende:
Is FOK! Bij jullie ook zo aan het haperen ineens?
quote:Op donderdag 21 november 2024 16:38 schreef essnhills het volgende:
Is FOK! Bij jullie ook zo aan het haperen ineens?
quote:
quote:Op donderdag 21 november 2024 16:34 schreef essnhills het volgende:
I
[..]
Is dit onderzoek onderdeel van je periodiek onderzoeken?
quote:
Ja bij jou wel weer natuurlijkquote:
Ik had eerder ook al het geen waar we niet over praten dat we het niet hebben ineens.quote:Op donderdag 21 november 2024 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja bij jou wel weer natuurlijk
Ik was al andere sites ook aan het proberenquote:Op donderdag 21 november 2024 16:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan mij lag. Voor het eerst dit jaar mijn ipad een keer opnieuw opgestart
quote:Op donderdag 21 november 2024 16:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had eerder ook al het geen waar we niet over praten dat we het niet hebben ineens.
Dit is waar het internet voor is bedoeldquote:Op donderdag 21 november 2024 16:44 schreef rival het volgende:
Hiervoor heb ik internet
https://www.instagram.com/reel/DCk3g95I20g/?igsh=ZWxmaDR6ZGlwMTU5
Ik snap er niets meer vanquote:
Ik denk dat ik een beetje dood zou gaan. Lijkt mij vreselijk.quote:Op donderdag 21 november 2024 16:53 schreef Crack_ het volgende:
Lijkt me heel raar, die plekken op de aarde waar het (een periode) nooit echt licht wordt.
ja nog maar even wat kerstmarktgenot meepikken ondertussen.quote:Op donderdag 21 november 2024 16:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Nog een maandje dan gaan de dagen weer lengen.
Ohhhhhhquote:
Dat hoort niet voor Sinterdwaas het land uit is.quote:Op donderdag 21 november 2024 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nog maar even wat kerstmarktgenot meepikken ondertussen.
De eerste 2 bomen staanquote:Op donderdag 21 november 2024 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nog maar even wat kerstmarktgenot meepikken ondertussen.
Fuck wat er hoort.quote:Op donderdag 21 november 2024 16:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat hoort niet voor Sinterdwaas het land uit is.
Cuz that's what fat doesquote:Op donderdag 21 november 2024 16:54 schreef datismijnmening het volgende:
Thuis![]()
Wijntje en dan lekker een uurtje floaten
Ik heb wel eens 97/98/99 oid gehad. Een heel klein stukje.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Wacht. Dit kan niet toch. Zijn ze pure cacaopoeder in een mal aan het stampen dan of zo?![]()
[ afbeelding ]
Lijkt me echt vies.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Wacht. Dit kan niet toch. Zijn ze pure cacaopoeder in een mal aan het stampen dan of zo?![]()
[ afbeelding ]
antibioticakuren?quote:
Engels dropquote:Op donderdag 21 november 2024 17:28 schreef Ama het volgende:
Ja heel random maar ik heb Haribo kersensnoepjes in de kast dus nu vraag ik me af wat vinden jullie het lekkerste snoep?
Kom maar halen.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:24 schreef Ama het volgende:
Mijn telefoon zegt aanzienlijke sneeuwval vanavond.
Nou maak mij gek.
geniet er van!quote:Op donderdag 21 november 2024 17:32 schreef Karzai het volgende:
zo thuis, ik ga zo mosselen bij moeders eten
De oude versie hiervan met muntdropjes ipv die zachte vormpjes was lekkerderquote:
Fixedquote:Op donderdag 21 november 2024 17:35 schreef CherryLips het volgende:
In ander nieuws: slagroom alles is duur geworden
quote:Op donderdag 21 november 2024 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dit is van 1 euro naar 2.10 gegaan
Whutquote:Op donderdag 21 november 2024 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dit is van 1 euro naar 2.10 gegaan
Een mini rollade?quote:Op donderdag 21 november 2024 17:43 schreef Nizno het volgende:
pesto pastasalade (op de datum dus afprijzing 2,50) met 200 gram ijsbergsla.. en er bij een kiprollade (mini, 1hapsrollade)
Dat was lekker
ja. die kun je gewoon doormiddel snijden (wel touw er om vandaan halen) en dan hop zo je slokdarm in gooien zonder je te verslikken.quote:
quote:Op donderdag 21 november 2024 17:37 schreef CherryLips het volgende:
En hoppa
https://112ede.nl/weer-aanrijding-op-horror-rotonde
![]()
![]()
![]()
Nu hebben de fietsers elkaar aangereden
Ede heeft geen horrorpoller nodig, rotonde is voldoende voor ongelukken.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:37 schreef CherryLips het volgende:
En hoppa
![]()
![]()
![]()
Klopt. Hoewel sommige dingen sinds begin dit jaar ook wel weer wat goedkoper zijn geworden. Maar als je dit prijsniveau vergelijkt met nog geen 4 jaar geleden, brrrr. Mijn salaris heeft daar duidelijk geen gelijke tred mee gehouden nee.quote:
Dat is wel heel ergquote:Op donderdag 21 november 2024 17:37 schreef CherryLips het volgende:
En hoppa
![]()
![]()
![]()
Op zich hoeft ook niet je hele salaris mee te gaan, wel het deel dat voor boodschappen e.d. wordt gebruikt. Hebben we daar ook nog een mooie tabel of grafiek van?quote:Op donderdag 21 november 2024 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt. Hoewel sommige dingen sinds begin dit jaar ook wel weer wat goedkoper zijn geworden. Maar als je dit prijsniveau vergelijkt met nog geen 4 jaar geleden, brrrr. Mijn salaris heeft daar duidelijk geen gelijke tred mee gehouden nee.
[ afbeelding ]
Klinkt goed.quote:Op donderdag 21 november 2024 16:30 schreef Crack_ het volgende:
Okeeee, de batterij van mijn telefoon is klaar. Die gaat ineens van 40% naar 1% en blijft dan nog uren op 1% staan óf valt uit op 20%, kan ook.
Allemaal aan de portobello.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt. Hoewel sommige dingen sinds begin dit jaar ook wel weer wat goedkoper zijn geworden. Maar als je dit prijsniveau vergelijkt met nog geen 4 jaar geleden, brrrr. Mijn salaris heeft daar duidelijk geen gelijke tred mee gehouden nee.
[ afbeelding ]
Portobelloquote:Op donderdag 21 november 2024 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Allemaal aan de portobello.
Nee want dan zouden we ook een grafiek hebben van het deel dat op gaat aan biljetjes en daar wil ik heleMAAL niet naar kijkenquote:Op donderdag 21 november 2024 18:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op zich hoeft ook niet je hele salaris mee te gaan, wel het deel dat voor boodschappen e.d. wordt gebruikt. Hebben we daar ook nog een mooie tabel of grafiek van?
Maar wel beetje karig om alleen dat nog maar te eten.quote:
Welke winkel is dit?quote:Op donderdag 21 november 2024 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja dat wel jaquote:Op donderdag 21 november 2024 18:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wel beetje karig om alleen dat nog maar te eten.
O hebben ze toch zakken blauwe bessen uit de diepvries? Die hebben ze hier steeds niet.quote:
Alles met suiker.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:28 schreef Ama het volgende:
Ja heel random maar ik heb Haribo kersensnoepjes in de kast dus nu vraag ik me af wat vinden jullie het lekkerste snoep?
Niet meer. Alleen nog doosjes van 250 gram. Als je die per 3 koopt krijg je wat staffelkorting. Dat is hierin meegenomen.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O hebben ze toch zakken blauwe bessen uit de diepvries? Die hebben ze hier steeds niet.
Maar die kost 6 euro bij de AH voor een kilo geloof ik. Was 5 euro, maar ach.
O dacht al. Dat tikt lekker aan ja.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet meer. Alleen nog doosjes van 250 gram. Als je die per 3 koopt krijg je wat staffelkorting. Dat is hierin meegenomen.
Sophie's Choice dit, geen idee.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welke is jouw favoriet?
quote:Op donderdag 21 november 2024 18:24 schreef Ama het volgende:
Chocolade met vloeibare karamel. 😍 @:essnhills Is het hier mee eens.
Ja, ik heb gelijk een vest en dekentje gepakt.quote:
Binnen?quote:
quote:
oeh, lekker.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:26 schreef essnhills het volgende:
Nu heb ik zin in rolo
En die milka karamel
Hoop ik niet.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
CV kapot?
net als die van @:esf1gamer aan de antibioticakuren?
Waarom verwarming niet aan?quote:Op donderdag 21 november 2024 18:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik heb gelijk een vest en dekentje gepakt.
wrom heb je geen normale temperatuur in huis dan?quote:
Omg ja. 😍quote:Op donderdag 21 november 2024 18:26 schreef essnhills het volgende:
Nu heb ik zin in rolo
En die milka karamel
In de woonkamer is het wel warm, maar in mijn computerkamer niet.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
wrom heb je geen normale temperatuur in huis dan?
oke... das niet goed. onder de 14 graden is vragen om problemen met schimmels enzo (las ik ergens vorige week ofzo)quote:Op donderdag 21 november 2024 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de woonkamer is het wel warm, maar in mijn computerkamer niet.
Wat moet een hond met ouwe kranten.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:39 schreef CherryLips het volgende:
Wat moet een blinde met een plant.
waarom zet ze het op feesboek met de vraag wat er mis mee is als ze niets ziet?quote:Op donderdag 21 november 2024 18:39 schreef CherryLips het volgende:
Weer lachen op FB. Iemand in een plantengroep plaatst foto van plant die duidelijk helemaal onder de witte beestjes zit, denk spint ofzo. Vrouw vraagt wat er met haar plant is. Ik zeg 'beestjes!'
Zij: maar ik zie helemaal niks.![]()
![]()
Wat moet een blinde met een plant.
Ik denk dat die plant kreunde.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom zet ze het op feesboek met de vraag wat er mis mee is als ze niets ziet?
Hier altijd 22 graden in alle kamers.. ooit 1x schimmel gehad in een studentenkamer en dat wil ik nooit meerquote:Op donderdag 21 november 2024 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke... das niet goed. onder de 14 graden is vragen om problemen met schimmels enzo (las ik ergens vorige week ofzo)
CherryLips and the Moaning Monsteraquote:Op donderdag 21 november 2024 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat die plant kreunde.
same. nu scheelt het wel dat ik op de slaapkamers alleen leidingen heb lopen, maar warmer dan 16,5 is het echt niet bij mij in de nachtenquote:Op donderdag 21 november 2024 18:48 schreef Ama het volgende:
22 vind ik wel echt te warm met slapen.
Dat is ook wel een goedequote:Op donderdag 21 november 2024 18:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom zet ze het op feesboek met de vraag wat er mis mee is als ze niets ziet?
Zondag is het terrasjesweer, bijna 20 graden dus laat maar lekker schudden die melkflessen in plaats van een deken.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:50 schreef CherryLips het volgende:
Misschien dat ik vanavond nog een extra dekentje op m'n bedje gooi.
's nachts tussen 22u en 6u is het 17/18 graden, rest van de dag 22. Anders inderdaad te warm om te slapen.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:48 schreef Ama het volgende:
22 vind ik wel echt te warm met slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zei je niet hequote:Op donderdag 21 november 2024 19:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
's nachts tussen 22u en 6u is het 17/18 graden, rest van de dag 22. Anders inderdaad te warm om te slapen.
Een rollercoaster is te verwachten met Trump, denk dat dimmy er wel weer bovenop komtquote:Op donderdag 21 november 2024 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Matt Gaetz stopt er al weer mee![]()
Arme Dimmy, slecht nieuws na het floaten
quote:Op donderdag 21 november 2024 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb het gegoogeld en snap er nog altijd geen bal van. Is het relaxen?quote:Op donderdag 21 november 2024 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt uit de wereld van de poep, beetje nutteloos ronddrijven.
drijven in een bad waar wat zout in zit zodat je makkelijker omhoog blijft.quote:
In het donker en zonder geluid in zout water drijvenquote:
ja je gaat gewoon liggen op he waterquote:Op donderdag 21 november 2024 19:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb het gegoogeld en snap er nog altijd geen bal van. Is het relaxen?
Ja het idee is je zintuigen rust geven want bijna gewichtloos en geen geluiden en geen lichtquote:Op donderdag 21 november 2024 19:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan ben je een soort cactus, of een pannenkoekplantje?quote:Op donderdag 21 november 2024 19:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja het idee is je zintuigen rust geven want bijna gewichtloos en geen geluiden en geen licht
quote:Op donderdag 21 november 2024 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan ben je een soort cactus, of een pannenkoekplantje?
ik ken het principe omdat ik het regelmatig deed na het zwemles geven. Wel in een bad zonder zout trouwens... ivm de handicaps van de jeugd wel extra verwarmd...quote:Op donderdag 21 november 2024 19:18 schreef essnhills het volgende:
Ik kende het principe uit Fringe, daar gebruiken ze zo'n sensory deprivation tank best vaak. Als ze naar het parallele universum moest gaan enzo
Ja dit ken ik wel, maar wist niet dat dat floaten heet.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:18 schreef essnhills het volgende:
Ik kende het principe uit Fringe, daar gebruiken ze zo'n sensory deprivation tank best vaak. Als ze naar het parallele universum moest gaan enzo
Wat is relaxen?quote:Op donderdag 21 november 2024 19:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zat in bad gewoon in bad, beetje met het sop te klierenquote:Op donderdag 21 november 2024 19:20 schreef UitStraling het volgende:
Ik verveel me na een minuutje al kapot in bad.
Dat is toch iets waarvoor je zo'n dure zweefretraite voor doet?quote:
mag hopen dat je niet ineens bobbels voeldequote:Op donderdag 21 november 2024 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zat in bad gewoon in bad, beetje met het sop te klieren
Wel bubbelsquote:Op donderdag 21 november 2024 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
mag hopen dat je niet ineens bobbels voelde
blubquote:
Maar is ie een goudvis of een haai?quote:
klinkt blub als het geluid van een haai?quote:Op donderdag 21 november 2024 19:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar is ie een goudvis of een haai?
Weet niet of ie een joint heeft gehadquote:Op donderdag 21 november 2024 19:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
klinkt blub als het geluid van een haai?
quote:
Essiequote:
Ja godverquote:Op donderdag 21 november 2024 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waarom neem je dan ook een pakketje aanquote:Op donderdag 21 november 2024 19:39 schreef LTVDK het volgende:
GLS is weer lekker bezig geweestKreeg zowaar een werkende tracking link, daarop kon ik aangeven dat het bij de buren op nummertje zoveel mocht worden bezorgd. Kom ik thuis, is het natuurlijk niet daar bezorgd maar ergens anders halverwege de straat. Daar woont een hoog antieke man die zijn gordijnen en deuren stijf dichtheeft zodra het ook maar donker dreigt te worden. Maar hopen dat die morgen wel opendoet
En, deden je remmen het nog?quote:Op donderdag 21 november 2024 19:41 schreef LTVDK het volgende:
En de remmen van de godin goed kunnen testen omdat een of andere teringmongool in zijn paupertesla dacht er op de rotonde waar ik al op reed nog even voor te schieten waardoor ik vol in de ankers moest om te voorkomen dat hij geen DS embleem in zijn wang kreeg
nee hij was niet thuis dus hij kon het niet zelf aannemen.... tss lees dan gewoon!quote:Op donderdag 21 november 2024 19:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom neem je dan ook een pakketje aan
Ik had het over de antiekelingquote:Op donderdag 21 november 2024 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee hij was niet thuis dus hij kon het niet zelf aannemen.... tss lees dan gewoon!
Dat vraag ik me ook af, die vent doet er volgens mij 5 minuten over om bij de voordeur te komen, dus het was wel een geduldige pakketbezorger dan. Of hij heeft gewoon een verkeerd huisnummer ingevuld en ik kan morgen weer de hele straat afquote:Op donderdag 21 november 2024 19:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom neem je dan ook een pakketje aan
quote:
ow dat lijkt me leuk om een liveverslag van te lezen hier in KSCquote:Op donderdag 21 november 2024 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, die vent doet er volgens mij 5 minuten over om bij de voordeur te komen, dus het was wel een geduldige pakketbezorger dan. Of hij heeft gewoon een verkeerd huisnummer ingevuld en ik kan morgen weer de hele straat af
Als hier weleens een pakketje bij de buren wordt bezorgd dan staan ze al bij mij voor de deur als ik mijn jas nog niet eens uit hebquote:Op donderdag 21 november 2024 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, die vent doet er volgens mij 5 minuten over om bij de voordeur te komen, dus het was wel een geduldige pakketbezorger dan. Of hij heeft gewoon een verkeerd huisnummer ingevuld en ik kan morgen weer de hele straat af
Kijk er nu al naar uitquote:Op donderdag 21 november 2024 19:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dat lijkt me leuk om een liveverslag van te lezen hier in KSC
Ja anders had ik hier met iets vervelendere woorden binnengevallenquote:
Oh dat is wel handigquote:Op donderdag 21 november 2024 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als hier weleens een pakketje bij de buren wordt bezorgd dan staan ze al bij mij voor de deur als ik mijn jas nog niet eens uit heb
Dan kwam je binnen metquote:Op donderdag 21 november 2024 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja anders had ik hier met iets vervelendere woorden binnengevallen
Ja zulke buren heb ik ook, mijn parkeerplaats is recht tegenover hun huis en als ze een keer een pakketje hebben aangenomen dan zie ik de buurman gelijk opstaan zodra ik de auto parkeerquote:Op donderdag 21 november 2024 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als hier weleens een pakketje bij de buren wordt bezorgd dan staan ze al bij mij voor de deur als ik mijn jas nog niet eens uit heb
Jaquote:Op donderdag 21 november 2024 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is wel handig![]()
Hier laten ze de pakketjes gewoon voor de deur achter. Ook prima.
Zo spannend is dat niet hoorquote:Op donderdag 21 november 2024 19:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dat lijkt me leuk om een liveverslag van te lezen hier in KSC
nee niet spannend... maar de frustratie die dan door je woorden druipt...quote:
Bij jou heb je ook wel iets meer ruimte waar ze het uit het zicht neer kunnen zetten gok ik, hier bij een rijtjeshuis zou ik dat niet graag willenquote:Op donderdag 21 november 2024 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is wel handig![]()
Hier laten ze de pakketjes gewoon voor de deur achter. Ook prima.
Denk het wel zoiets ja, mogelijk iets kleurrijker in taalgebruikquote:Op donderdag 21 november 2024 19:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan kwam je binnen met
Nou nou, jeetje, wat mij nu weer overkwam.. ?
Nee staat gewoon vol in het zicht voor de garagedeur de hele dag. De postbode zou het uit het zicht kunnen zetten, maar dan moet hij een trap naar boven lopen.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij jou heb je ook wel iets meer ruimte waar ze het uit het zicht neer kunnen zetten gok ik, hier bij een rijtjeshuis zou ik dat niet graag willen
"Potjandoriequote:Op donderdag 21 november 2024 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het wel zoiets ja, mogelijk iets kleurrijker in taalgebruik
Betrouwbare buurt danquote:Op donderdag 21 november 2024 19:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee staat gewoon vol in het zicht voor de garagedeur de hele dag. De postbode zou het uit het zicht kunnen zetten, maar dan moet hij een trap naar boven lopen.
Drommelsquote:
Kijk daar heb je Semafoorquote:Op donderdag 21 november 2024 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deed me ineens denken aan:
[ afbeelding ]
Nu voel ik mij oud.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deed me ineens denken aan:
[ afbeelding ]
Wat is ditquote:Op donderdag 21 november 2024 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Who needs kerstboom if you have HP Envy?![]()
Bekijk deze YouTube-video
beetje weinig lichtjes maar good effort HPquote:Op donderdag 21 november 2024 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij bokte een beetje en wou niet meer printen, toen drukte ik op die i en toen begon hij dit te doenquote:
i = insanity button?quote:Op donderdag 21 november 2024 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij bokte een beetje en wou niet meer printen, toen drukte ik op die i en toen begon hij dit te doen
prima getyptquote:Op donderdag 21 november 2024 20:00 schreef Ama het volgende:
En Boes Boes ofzo. Maar typ dat verkeerd 100%
Jawel, maar dat zijn die neurofibromen die ik overal op mijn lichaam heb, helaas..quote:Op donderdag 21 november 2024 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
mag hopen dat je niet ineens bobbels voelde
hmmm ja he nee nu is mijn grapje niet leuk meerquote:Op donderdag 21 november 2024 20:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jawel, maar dat zijn die neurofibromen die ik overal op mijn lichaam heb, helaas..
dat klinkt goed iddquote:
quote:Op donderdag 21 november 2024 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmmm ja he nee nu is mijn grapje niet leuk meer
inclusief bobbelsquote:Op donderdag 21 november 2024 20:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
morgen wel weer naar het muziekgebouw![]()
Meest waardeloze printer ever.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Een goed werkende cv-ketel is ook belangrijker dan een printerquote:Op donderdag 21 november 2024 20:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Meest waardeloze printer ever.
cv-ketel is gefixt.
tenzij je hem koopt vanwege het kerstgevoelquote:Op donderdag 21 november 2024 20:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Meest waardeloze printer ever.
ah de antibioticakuren zijn voorbijquote:cv-ketel is gefixt.
Voorlopig.quote:Op donderdag 21 november 2024 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
tenzij je hem koopt vanwege het kerstgevoel
[..]
ah de antibioticakuren zijn voorbij
Nou moet dat nou?quote:
dus dat wordt raampjes gebruiken voor extra ventilatiequote:Op donderdag 21 november 2024 20:27 schreef mschol het volgende:
weekend
ventillatie jongens zijn geweest.. denk niet dat het wat gaat verbeteren bij mij
2 van de 3 zijn niet aangesloten op de stroom en kunnen dus niet zelf extra open of dicht gaan, ergo: geen verschil met voorheen
de derde kan dit wel maar daar heb ik er juist geen behoefte aan(keuken, die moet gewoon helemaal open staan)
er is wel een stukje van slaapkamer deur afgezaagd en rooster in wcdeur geplaatst, dat zal wel iets helpen met ventillatie
mja, ik krijg wel roosters, die schijnen niet 100% dicht te kunnen, dus ik ben benieuwd hoe het gaat als ik die heb.. maar glas (incl die roosters) worden begin volgend jaar pas vervangenquote:Op donderdag 21 november 2024 20:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus dat wordt raampjes gebruiken voor extra ventilatie
lange adem.....quote:Op donderdag 21 november 2024 20:35 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, ik krijg wel roosters, die schijnen niet 100% dicht te kunnen, dus ik ben benieuwd hoe het gaat als ik die heb.. maar glas (incl die roosters) worden begin volgend jaar pas vervangen
draaiende delen (deuren, klepramen enzo) staan voor de 13de van december gepland
quote:Op donderdag 21 november 2024 20:35 schreef LTVDK het volgende:
@:4EverBlackEyed @:essnhills, had van de week deze gekocht, maar vallen tegen. Ze zijn precies verkeerd om (harde mint buitenkant en zachte chocolade van binnen)
[ afbeelding ]
maar je hebt nu wel al een afvoer gat met roosters? of zelfs dat niet?quote:Op donderdag 21 november 2024 20:43 schreef Ama het volgende:
Ik krijg straks eindelijk afzuiging in huis.Keuken, WC en badkamer.
ik dus maar 1, verder veranderd er voor mij niks, behalve dat er nu overal een belachelijk grote unit is opgehangen waar net zo goed de oude had kunnen blijven hangen volgens mij..quote:
wegens het weer is het buitenzetten vandaag geschraptquote:
Ja maar heb niet het idee dat het echt iets doet behalve stof verzamelen.quote:Op donderdag 21 november 2024 20:49 schreef mschol het volgende:
[..]
maar je hebt nu wel al een afvoer gat met roosters? of zelfs dat niet?
Wat liefquote:Op donderdag 21 november 2024 20:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wegens het weer is het buitenzetten vandaag geschrapt
Nul haha het is hier gewoon zeiknat buiten overal.quote:Op donderdag 21 november 2024 20:51 schreef mschol het volgende:
over weer gesproken, zit je al in vele cm sneeuw @:ama ?
Het vriest toch wel in flink grote delen van het land nuquote:Op donderdag 21 november 2024 20:51 schreef mschol het volgende:
over weer gesproken, zit je al in vele cm sneeuw @:ama ?
Ja, het is best frisquote:Op donderdag 21 november 2024 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het vriest toch wel in flink grote delen van het land nu![]()
[ afbeelding ]
aha, dat had ik ook, al merkte ik wel dat het wat deed..quote:Op donderdag 21 november 2024 20:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar heb niet het idee dat het echt iets doet behalve stof verzamelen.
brrrquote:Op donderdag 21 november 2024 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 november 2024 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij doet het hier echt niks.quote:Op donderdag 21 november 2024 20:54 schreef mschol het volgende:
[..]
aha, dat had ik ook, al merkte ik wel dat het wat deed..
nu zal het vast ietsjes beter worden als de unit op het dak vervangen is, maar ik verwacht er niet teveel van
schimmel, lekker op broodquote:Op donderdag 21 november 2024 20:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij doet het hier echt niks.Badkamers en keukens schimmelen echt weg in huizen om mij heen. Heb er zelf gelukkig geen last van want ventileer wel genoeg.
als je last van schimmel hebt zal je zeker profijt ervan hebbenquote:Op donderdag 21 november 2024 20:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij doet het hier echt niks.Badkamers en keukens schimmelen echt weg in huizen om mij heen. Heb er zelf gelukkig geen last van want ventileer wel genoeg.
FTFYLquote:Op donderdag 21 november 2024 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
schimmelkaas, lekker op brood
trustequote:
Of krokante vlinderkruimels.quote:Op donderdag 21 november 2024 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
schimmel, lekker op brood
Jawel, lekker warm daar en veel schapenquote:Op donderdag 21 november 2024 21:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik maar niet mee naar Spanje hoef.
Lees ook veel over overstromingen daar nu.quote:Op donderdag 21 november 2024 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jawel, lekker warm daar en veel schapen
quote:Op donderdag 21 november 2024 21:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Lees ook veel over overstromingen daar nu.
Omdat ze zo dom waren hun dammen af te breken iquote:Op donderdag 21 november 2024 21:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Lees ook veel over overstromingen daar nu.
ah, daar ben jequote:Op donderdag 21 november 2024 21:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat ze zo dom waren hun dammen af te breken i
quote:Op donderdag 21 november 2024 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ah, daar ben je
wel zin in gemarineerde dimmy-dijtjes met aardappelkroketjes en asperges
aha want et heb op facebook gestaanquote:Op donderdag 21 november 2024 21:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
dus het is waarquote:Op donderdag 21 november 2024 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
aha want et heb op facebook gestaan
Met kaasquote:Op donderdag 21 november 2024 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kijk, dat is pas goed eten
Das nie zo slimquote:Op donderdag 21 november 2024 21:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Anonieme Amsterdammers?quote:Op donderdag 21 november 2024 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:datismijnmening moet eerst naar de A.A.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |