SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Whoopwhoopquote:Op donderdag 21 november 2024 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maandag ook vrij. Lang weekend
Altijd en overal die mensenquote:Op donderdag 21 november 2024 16:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja vond het zo'n mooi plaatje
Moest hem wel snel nemen, er kwam alweer iemand aan.
Je kan als je inzoomt het hondje al zien
Hmmm, mja soms weet je niet waar het aan ligtquote:Op donderdag 21 november 2024 16:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, al heel de dag last van eigenlijk. Misschien te laat gaan slapen.
Spannendquote:Op donderdag 21 november 2024 16:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen naar de oogarts voor onderzoek en controle
Whatsup?quote:Op donderdag 21 november 2024 16:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen naar de oogarts voor onderzoek en controle
Ik had net alweer thee en lig met een dekentje en snugglehoodie op de bank. Beiden met teddyvoeringquote:Op donderdag 21 november 2024 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Whoopwhoop
[..]
Altijd en overal die mensen![]()
Ben je nu trouwens half ijsklontje?
[..]
Hmmm, mja soms weet je niet waar het aan ligt
oeffffquote:Op donderdag 21 november 2024 16:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had net alweer thee en lig met een dekentje en snugglehoodie op de bank. Beiden met teddyvoering
ohquote:Op donderdag 21 november 2024 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Maandag vrij, weekend naar Antwerpen. Heb nog nooit zo weinig zin in een reisje gehad.
Wat dan?quote:Op donderdag 21 november 2024 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Maandag vrij, weekend naar Antwerpen. Heb nog nooit zo weinig zin in een reisje gehad.
Hoezo?quote:Op donderdag 21 november 2024 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja en ik heb ook al een vraag aan de arts.quote:
40 uur in de week achter een computer zitten is ook niet werkenquote:Op donderdag 21 november 2024 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doodwerken is meer oude oceaanstomers slopen met je bloten handen en tanden in India.
Ik organiseer hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Echt heerlijkquote:
quote:Op donderdag 21 november 2024 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik organiseer het
Oh bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Gewoon routinematig. Moet ik eens in de zoveel tijdquote:
Is dit onderzoek onderdeel van je periodiek onderzoeken?quote:Op donderdag 21 november 2024 16:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en ik heb ook al een vraag aan de arts.
Al vaker hier gezegd, maar net onder mijn oog zit een bultje die soms wat in mijn zicht zit. Niet heel hinderlijk, maar wil er toch naar kijken. Kan goed dat ze me door verwijst naar de neuroloog, want die gaat in principe over die zogeheten neurofibromen.
Ik werd gisteren door eentje gebeld of er wel een koffieautomaat in de bus zit, want van 6 tot 10 zonder koffie dat kan nietquote:
Hier gaat iets misquote:[ afbeelding ] [b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic%
Zeg Gerrit, anders neem je zelf ff lekker je thermos flessie meequote:Op donderdag 21 november 2024 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik werd gisteren door eentje gebeld of er wel een koffieautomaat in de bus zit, want van 6 tot 10 zonder koffie dat kan niet![]()
Als ik gewoon met een handje vol vrienden een reisje doe heb je zulke dingen nooit
Hij ging de busonderneming wel bellen. Niks meer van gehoord.quote:Op donderdag 21 november 2024 16:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zeg Gerrit, anders neem je zelf ff lekker je thermos flessie mee
Ik dacht dat het aan mij lag. Voor het eerst dit jaar mijn ipad een keer opnieuw opgestartquote:Op donderdag 21 november 2024 16:38 schreef essnhills het volgende:
Is FOK! Bij jullie ook zo aan het haperen ineens?
quote:Op donderdag 21 november 2024 16:38 schreef essnhills het volgende:
Is FOK! Bij jullie ook zo aan het haperen ineens?
quote:
quote:Op donderdag 21 november 2024 16:34 schreef essnhills het volgende:
I
[..]
Is dit onderzoek onderdeel van je periodiek onderzoeken?
quote:
Ja bij jou wel weer natuurlijkquote:
Ik had eerder ook al het geen waar we niet over praten dat we het niet hebben ineens.quote:Op donderdag 21 november 2024 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja bij jou wel weer natuurlijk
Ik was al andere sites ook aan het proberenquote:Op donderdag 21 november 2024 16:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan mij lag. Voor het eerst dit jaar mijn ipad een keer opnieuw opgestart
quote:Op donderdag 21 november 2024 16:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had eerder ook al het geen waar we niet over praten dat we het niet hebben ineens.
Dit is waar het internet voor is bedoeldquote:Op donderdag 21 november 2024 16:44 schreef rival het volgende:
Hiervoor heb ik internet
https://www.instagram.com/reel/DCk3g95I20g/?igsh=ZWxmaDR6ZGlwMTU5
Ik snap er niets meer vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |