Ja meestal vind ik haar wel leuk in een programma, maar vond haar nu wel heel negatief zeker in het beginquote:Op donderdag 21 november 2024 13:16 schreef Ama het volgende:
Nou de eerste tien minuten heb ik Olcay alleen nog maar horen klagen.
Meestal komt bij dit programma ook wel een leuke kant van iemand naar boven maar die zie ik bij haar nog niet.quote:Op donderdag 21 november 2024 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja meestal vind ik haar wel leuk in een programma, maar vond haar nu wel heel negatief zeker in het begin
Dinand kwam ook veel later. Vliegtuig had een lekke bandquote:Op donderdag 21 november 2024 13:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Meestal komt bij dit programma ook wel een leuke kant van iemand naar boven maar die zie ik bij haar nog niet.
Ik ben enorme fan van Ellen. Ga ook altijd naar haar optredens in het openluchttheater waar ik werk.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:34 schreef Dotteke het volgende:
Heb de aflevering niet gekeken. Vond het geen leuke gasten
O ja dan is het wel leuk, dan kijk je toch andersquote:Op woensdag 27 november 2024 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben enorme fan van Ellen. Ga ook altijd naar haar optredens in het openluchttheater waar ik werk.
Ja mooi mens, en hoe schijnbaar verlegen ze doet als ze iemand heel leuk vindtquote:Op woensdag 27 november 2024 23:00 schreef Firuze60 het volgende:
Ik moet al lachen als ik Raven aan zie komen lopen in die lange zwartleren jas: 'ben je bitch nie'
Spijt hebben van iets en dat dan op zo'n manier uiten.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:19 schreef Blues het volgende:
Nee van dat eten had ik dat ook niet verwacht.
Heerlijke goudeerlijke Ellen
Het format is nep, de gesprekken echt.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:08 schreef Marsenal het volgende:
https://www.mediacourant.(...)lles-in-scene-gezet/
Dat de helft in scene is gezet had ik wel verwacht, maar dat het eten zelfs gecatered wordt, dat begrijp ik echt niet. Genant.
Ze zei het wat anders , ik vind het wel teleurstellend maar ik keek ook al niet meerquote:Op maandag 9 december 2024 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het format is nep, de gesprekken echt.
Tja, surpriiiiise. Dat is TV.
edit: Nou ja, op de gesprekken over t eten na dan
Ik snap dat dan ook eogenlijk noet. Pleur die catering dan gewoon in beeld. Maakt t toch nog authentieker?
Waarom zou je je dat afvragen? Dat is toch duidelijk, als Raven met 1 persoon op pad is wordt de ander vermaakt door de productie. De essentie van het programma is ook niet het koken of het tuinieren naar mijn mening, het gaat om de gesprekken.quote:Op maandag 9 december 2024 15:29 schreef SiGNe het volgende:
Dat zelfs het koken nep is vind ik dan wel heel erg jammer.
Kan je je ook meteen afvragen hoeveel er van het tuinwerk echt gedaan wordt als Raven met de ander even ergens iets moet halen (waarbij er ook altijd wel iets te beleven is).
Je moet je ook afvragen in hoeverre het waar is allemaal. En het hoeft ook niet voor elke aflevering te gelden. Het artikel komt mij meer over als een soort rancune om de aandacht af te leiden van haar eigen opmerkingen.quote:Op maandag 9 december 2024 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het format is nep, de gesprekken echt.
Tja, surpriiiiise. Dat is TV.
edit: Nou ja, op de gesprekken over t eten na dan
Ik snap dat dan ook eogenlijk noet. Pleur die catering dan gewoon in beeld. Maakt t toch nog authentieker?
De hele setting helpt natuurlijk ook mee en het handen uit de mouwen steken ook.quote:Op maandag 9 december 2024 15:33 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Waarom zou je je dat afvragen? Dat is toch duidelijk, als Raven met 1 persoon op pad is wordt de ander vermaakt door de productie. De essentie van het programma is ook niet het koken of het tuinieren naar mijn mening, het gaat om de gesprekken.
In het eerste seizoen van de Geknipte Gast knipte Eus soms ook nog wel eens z'n gasten, dat doet ie nu allang niet meer maar nog steeds worden ze ontvangen in een kapperszaak.quote:Op maandag 9 december 2024 16:47 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind het cateren ook gewoon niet nodig. Ze kunnen best koken en hun maaltijd eten. En dan heb je misschien wat minder gelikte shots omdat het allemaal wat geimproviseerd moet, maar dat draagt ook bij. Dit soort programma's leunen best wel op authenticiteit, die van de gasten en wat ze daar allemaal uitspoken. En om dan te horen dat er een catering aan te pas komt en ze voor jan met de korte achternaam de piepers staan te schillen, dat is toch wel verrassend.
Ik zit eerlijjk gezegd vaak met verbazing te kijken naar wat de bezoekers met wat sprietjes en een paar koolrapen weten te fabriceren. Eigenlijk kan altijd wel 1 van de twee uitstekend koken en weet weer een culinair hoogstandje te bereiden.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:19 schreef Blues het volgende:
Nee van dat eten had ik dat ook niet verwacht.
Ik kreeg van Ellen niet echt een beeld van een warme, sociale vrouw idd.quote:Op maandag 9 december 2024 15:34 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Je moet je ook afvragen in hoeverre het waar is allemaal. En het hoeft ook niet voor elke aflevering te gelden. Het artikel komt mij meer over als een soort rancune om de aandacht af te leiden van haar eigen opmerkingen.
Ik heb mij dood geërgerd de laatste aflevering. Die Ellen kwam amper een zinnig woord uit. Hoe ze ook over haar vriend praatte, is blijkbaar een hondje die ze aan de lijn laat meelopen en die wanneer zij zin heeft vernederd wordt voor de camera.quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kreeg van Ellen niet echt een beeld van een warme, sociale vrouw idd.
Zo gaat dat, waar opnames zijn is ook catering aanwezig.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:08 schreef Marsenal het volgende:
https://www.mediacourant.(...)lles-in-scene-gezet/
Dat de helft in scene is gezet had ik wel verwacht, maar dat het eten zelfs gecatered wordt, dat begrijp ik echt niet. Genant.
Ik zie m vaak voorbij komen bij Sjamadriaan ja.quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:26 schreef GereDathan het volgende:
En voor men het vraagt:
https://www.bndestem.nl/s(...)84b9e7163d&auth_rd=1
https://www.rtl.nl/rubrie(...)-politica-gezondheid
https://www.shownieuws.nl(...)-roept-op-tot-verzet
En zo kan je nog wel meer vinden als je hem zoekt.
Waarom? Je geniet van t kijken en de gesprekken toch?quote:Op zondag 15 december 2024 01:28 schreef AnneX het volgende:
Oei…uit jullie opmerkingen begrijp ik, dat merendeel gescript is.
Nou…dan ben ik klaar met dit programma.
Met de meeste programma’s eigenlijk.
Alles op TV is nep, een hele enkele uitzondering misschien daargelaten (Big Brother 1 ).quote:Op maandag 16 december 2024 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom? Je geniet van t kijken en de gesprekken toch?
Dus slechts wat achtergrond info doet je nu ineens besluiten niet meer te kijken?
90% van de gesprekken wordt er echt niet minder echt door.
Het was toch altijd al duidelijk dat al die ritjes en klusjes nep zijn?
De ene blijft op terrein en doe zogenaamd iets (niks dus). De anderen gaan met een auto een klusje doen.
En daarna draaien we het op het terrein nog eens om. Niks echts aan qua format.
De enige extra info is nu: het koken is ook nep.
Dat is TV. Bij nachtdieren is het ook vooraf al bekend welke mensen Raven tegenkomt op straat.
Maar de inhoud van de gesprekken is toch nog steeds echt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |