DIe komt mooi aan vliegenquote:
Spechten zijn mooiquote:Op donderdag 21 november 2024 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe komt mooi aan vliegen
Had net een bonte specht in de tuin, was net te laat met een foto maken.
Ja ik zag ineens iets kleurijkers zitten, zag eerst alleen iets wit in de heg bewegen, tot het er uit kwam en ging zitten eten. Was te verbaasd om snel te handelenquote:
quote:Op donderdag 21 november 2024 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zag ineens iets kleurijkers zitten, zag eerst alleen iets wit in de heg bewegen, tot het er uit kwam en ging zitten eten. Was te verbaasd om snel te handelen![]()
Mooie beestjes inderdaad
Hey men.quote:
Jij leest echt niet terugquote:Op donderdag 21 november 2024 11:29 schreef Puzzie het volgende:
En over 4 uur gaat Isak weer los met zijn drone @:chufi
Isak was vannacht al op locatie met een drone die het door de kou net niet haalde om terug te komen ... maar waarschijnlijk wel op een save place ...quote:
Ja en straks is hij er weerquote:Op donderdag 21 november 2024 11:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Isak was vannacht al op locatie met een drone die het door de kou net niet haalde om terug te komen ... maar waarschijnlijk wel op een save place ...
Dat zei is vannacht al dat ie er vanmiddag weer zou zijnquote:Op donderdag 21 november 2024 11:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja en straks is hij er weer![]()
Maar ik zal je niet meer taggen
Als aardwetenschapper blijft dit soort fenomen altijd boeienquote:
s' nachts slaap ikquote:Op donderdag 21 november 2024 11:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zei is vannacht al dat ie er vanmiddag weer zou zijn
[..]
Als aardwetenschapper blijft dit soort fenomen altijd boeien
Lekker lang weekend, geniet ervanquote:
Dat gaat zeker goed komenquote:Op donderdag 21 november 2024 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker lang weekend, geniet ervan
Nog leuke plannen?quote:
Slapenquote:
Slapen is nooit verkeerd natuurlijkquote:Op donderdag 21 november 2024 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Slapen
En als het weer een beetje meewerkt nog wel 1 of 2 treintripjes.
Hier schijnt het zonnetjequote:
Gecondoleerd dan.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slapen is nooit verkeerd natuurlijk![]()
Ik kreeg net een kaart heb zaterdag een crematie.
Regent en natte sneeuwt al vrijwel de hele ochtendquote:
Winterslaapquote:
Ja als je jezelf nu elke winter kon invriezen en in de lente wakker maakte zodat je alleen maar zomers hebt maar je zou een kwart van je leven daardoor kwijtraken. Zou je daarvoor kiezen?quote:
Interessantquote:Op donderdag 21 november 2024 12:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja als je jezelf nu elke winter kon invriezen en in de lente wakker maakte zodat je alleen maar zomers hebt maar je zou een kwart van je leven daardoor kwijtraken. Zou je daarvoor kiezen?
Het was een oud buurvrouw waar ik nog een leuk contact mee had. Ze heeft maanden geleden een hersenbloeding gehad en kon niet meer goed praten, ja een enkel woordje maar ze was alles kwijt.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gecondoleerd dan.
En niet de leukste vulling van je zaterdag nee
Ik niet ben niet zo van de zomer. Ja alas het niet warmer dan 24 graden wordt vind ik het prima, maar daarboven is mij veel te warmquote:Op donderdag 21 november 2024 12:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja als je jezelf nu elke winter kon invriezen en in de lente wakker maakte zodat je alleen maar zomers hebt maar je zou een kwart van je leven daardoor kwijtraken. Zou je daarvoor kiezen?
Hier blijft helemaal niets liggen, ook niet heel evenquote:
Mooi om naar te kijken altijd.quote:
Het gaat hier nu wel los, leuk voor evenquote:Op donderdag 21 november 2024 13:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier blijft helemaal niets liggen, ook niet heel even
Invriezen?quote:Op donderdag 21 november 2024 12:39 schreef pullup het volgende:
[..]
94 is al best op leeftijd ja.quote:Op donderdag 21 november 2024 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was een oud buurvrouw waar ik nog een leuk contact mee had. Ze heeft maanden geleden een hersenbloeding gehad en kon niet meer goed praten, ja een enkel woordje maar ze was alles kwijt.
Heel sneu, ging af en toe bij haar op bezoek en dat was heel vermoeiend.
Mooie leeftijd 94 was ze in augustus geworden.
Ja echt heel vermoeiend, een uurtje bij haar zitten leken er wel 3quote:Op donderdag 21 november 2024 13:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
94 is al best op leeftijd ja.
Met zo iemand is het heel vermoeiend om te praten wel ja
Lijkt mij ook niet fijn als je zoveel moeite moet doen om iets te communicerenquote:Op donderdag 21 november 2024 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt heel vermoeiend, een uurtje bij haar zitten leken er wel 3
Maar vaak ging ik ook gewoon foto's met haar kijken.
EN ze begreep gelukkig wel alles wat een ander zei. En met wat gepuzzel kwamen we er vaak wel achter wat ze wilde zeggen. Ik vond het vooral heel sneu voor haar.
Je niet meer kunnen uitdrukken wat je voelt of zeggen wil lijkt mij heel beangstigend.
Nee is het ook niet. Maar goed als je om iemand geeft doe je het wel.quote:Op donderdag 21 november 2024 13:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet fijn als je zoveel moeite moet doen om iets te communiceren
Blue Jayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Spellcheckerquote:Op donderdag 21 november 2024 16:10 schreef maily het volgende:
@:drakin het is vandaag wereld hullo dag
Bekijk deze YouTube-video
Hulloquote:Op donderdag 21 november 2024 16:10 schreef maily het volgende:
@:drakin het is vandaag wereld hullo dag
Bekijk deze YouTube-video
Ik denk dat t morgen in de middag wel weer weg is..quote:Op donderdag 21 november 2024 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag hier vanochtend ook nog wat restjes liggen ..
Zondag zeker, dan wordt het weer 15 of 16 gradenquote:Op donderdag 21 november 2024 18:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik denk dat t morgen in de middag wel weer weg is..
Hier vast niet maar wel zachter weer ja.. al hoeft dat van mij ook weer nietquote:Op donderdag 21 november 2024 18:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zondag zeker, dan wordt het weer 15 of 16 graden
Niemand aan de reacties te zienquote:Op donderdag 21 november 2024 16:59 schreef chufi het volgende:
Iedereen al de winterbanden onder de auto?
Het gaat de goede kant op.quote:
Fijn eend!!quote:Op donderdag 21 november 2024 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant op.
Mooi zoquote:Op donderdag 21 november 2024 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant op.
Morgen hadden ze het al over maar ik wil eigenlijk zaterdag pas. Dat is veel handiger.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo
Volgende week weer in je eigen nest slapen?
Dan overleggen met ze.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morgen hadden ze het al over maar ik wil eigenlijk zaterdag pas. Dat is veel handiger.
Daar heb je zeker gelijk in maar ik moet wel voldoende aangesterkt zijn om zelfstandig te kunnen zijn.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan overleggen met ze.
Al is het ook goed als je naar huis kan, daar wordt je pas echt beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |