DIe komt mooi aan vliegenquote:
Spechten zijn mooiquote:Op donderdag 21 november 2024 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe komt mooi aan vliegen
Had net een bonte specht in de tuin, was net te laat met een foto maken.
Ja ik zag ineens iets kleurijkers zitten, zag eerst alleen iets wit in de heg bewegen, tot het er uit kwam en ging zitten eten. Was te verbaasd om snel te handelenquote:
quote:Op donderdag 21 november 2024 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zag ineens iets kleurijkers zitten, zag eerst alleen iets wit in de heg bewegen, tot het er uit kwam en ging zitten eten. Was te verbaasd om snel te handelen![]()
Mooie beestjes inderdaad
Hey men.quote:
Jij leest echt niet terugquote:Op donderdag 21 november 2024 11:29 schreef Puzzie het volgende:
En over 4 uur gaat Isak weer los met zijn drone @:chufi
Isak was vannacht al op locatie met een drone die het door de kou net niet haalde om terug te komen ... maar waarschijnlijk wel op een save place ...quote:
Ja en straks is hij er weerquote:Op donderdag 21 november 2024 11:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Isak was vannacht al op locatie met een drone die het door de kou net niet haalde om terug te komen ... maar waarschijnlijk wel op een save place ...
Dat zei is vannacht al dat ie er vanmiddag weer zou zijnquote:Op donderdag 21 november 2024 11:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja en straks is hij er weer![]()
Maar ik zal je niet meer taggen
Als aardwetenschapper blijft dit soort fenomen altijd boeienquote:
s' nachts slaap ikquote:Op donderdag 21 november 2024 11:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zei is vannacht al dat ie er vanmiddag weer zou zijn
[..]
Als aardwetenschapper blijft dit soort fenomen altijd boeien
Lekker lang weekend, geniet ervanquote:
Dat gaat zeker goed komenquote:Op donderdag 21 november 2024 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker lang weekend, geniet ervan
Nog leuke plannen?quote:
Slapenquote:
Slapen is nooit verkeerd natuurlijkquote:Op donderdag 21 november 2024 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Slapen
En als het weer een beetje meewerkt nog wel 1 of 2 treintripjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |