SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
SInterklaas wordt gewoon verbannenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja jij zit nog met Sintquote:Op donderdag 21 november 2024 09:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb tegen Mini gezegd: de kerstbom komt er in als Sinterklaas weer het land uit is.
Dat excuus heb ik niet meer
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Deze man hequote:Op donderdag 21 november 2024 09:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb tegen Mini gezegd: de kerstbom komt er in als Sinterklaas weer het land uit is.![]()
We kunnen ook beter mijn verjaardag vierenquote:Op donderdag 21 november 2024 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SInterklaas wordt gewoon verbannen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je 22equote:Op donderdag 21 november 2024 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
We kunnen ook beter mijn verjaardag vieren![]()
![]()
jaaaa leukquote:Op donderdag 21 november 2024 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
We kunnen ook beter mijn verjaardag vieren![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Ik zette hem altijd pas tegen 16 december op en na oud en nieuwe er gelijk weer uit, of soms al gelijk na de Kerstquote:Op donderdag 21 november 2024 09:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb tegen Mini gezegd: de kerstbom komt er in als Sinterklaas weer het land uit is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toen mijn broer en ik klein waren vroegen onze ouders een keer of Sinterklaas bij ons moest komen voor cadeaus of dat de kerstman dat moest doen.quote:
Eerst zeiden we tegelijk: "Allebei!", maar dat was uiteraard geen optie, en toen zeiden we allebei tegelijk: "Sinterklaas!"![]()
Ga jij dan ook zoveel cadeautjes uitdelenquote:Op donderdag 21 november 2024 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
We kunnen ook beter mijn verjaardag vieren
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 21 november 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zette hem altijd pas tegen 16 december op en na oud en nieuwe er gelijk weer uit, of soms al gelijk na de Kerst!
![]()
Ik dacht meer krijgenquote:Op donderdag 21 november 2024 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga jij dan ook zoveel cadeautjes uitdelen
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: