abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215670454
Zo stap je goed over van X naar BlueSky ^O^

https://www.nu.nl/slimmer(...)-x-naar-bluesky.html
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215670492
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2024 11:43 schreef Wantie het volgende:

Nu heb ik weer de hele dag het prachtige "Safe Space" nummer van South Park in mijn hoofd.
Hele dag zingen, in mah safeeeeee spaceeeee.

Bullyproof windowsssssssssss
Trollsafe doooooorsssss

In mah safespaaaaaaaace
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215670533
twitter

twitter

Iets zegt mij dat Merkel ook een safespace wil.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215670550
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2024 11:46 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Nu heb ik weer de hele dag het prachtige "Safe Space" nummer van South Park in mijn hoofd.
Hele dag zingen, in mah safeeeeee spaceeeee.

Bullyproof windowsssssssssss
Trollsafe doooooorsssss

In mah safespaaaaaaaace
Waarom klik jij op die link dan :7
pi_215670555
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2024 11:43 schreef Wantie het volgende:

Hoe bevalt de marketingfunctie bij bluesky? 2 uurtjes per dag aan het werk, 3 uurtjes "me" time in de slaapbooth? Lekker uitgebreid lunchen bij de uitsluitend vegan saladebar?
De enige echte.
pi_215670561
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2024 11:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waarom klik jij op die link dan :7
Niet geklikt,

Neem anders een kijkje hoe ze hier over je safespace denken.

KLB / nu.nl

Daarom wist ik al wat er stond
  zondag 24 november 2024 @ 11:52:57 #207
319979 Fok-it
All is well
pi_215670567
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2024 11:51 schreef Rnie het volgende:

[..]
Hoe bevalt de marketingfunctie bij bluesky? 2 uurtjes per dag aan het werk, 3 uurtjes "me" time in de slaapbooth? Lekker uitgebreid lunchen bij de uitsluitend vegan saladebar?
Je bent er nogal druk mee he. Poeh.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_215670569
quote:

[..]
Het moet toch pijnlijk zijn dat FOK, een platform wat velen malen beter is want je hebt 2 geluiden. Meer tractie onder Nederlanders krijgt en meer posts haalt dan BlueSky. Wellicht komen ze daarom hier zich afreageren.
pi_215670579
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2024 11:49 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
[ x ]
Iets zegt mij dat Merkel ook een safespace wil.
Jij natuurlijk niet, Musk heb jij het liefst als eigenaar van alles wat je doet op internet, zodat hij dat voor zijn AI en hersenimplantaten kan gebruiken :Y

Overigens wel lachen hoe Musk door Merkel wordt getriggerd, en zichzelf verheven voelt boven iedereen.

En zo iemand wordt dan aanbeden als MuskGOD...

Het is echt een clown world geworden.
pi_215670597
quote:
14s.gif Op zondag 24 november 2024 11:53 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Het moet toch pijnlijk zijn dat FOK, een platform wat velen malen beter is want je hebt 2 geluiden. Meer tractie onder Nederlanders krijgt en meer posts haalt dan BlueSky. Wellicht komen ze daarom hier zich afreageren.
Ja onbegrijpelijk dat een platform dat nog geen jaar vrijgegeven is niet meer Nederlandse users heeft dan Fok met zijn 25+ ofzo jaren .

Maar ik begrijp dat het je onmogelijk is gemaakt om 8 Bluesky account aan te maken?

Wellicht is Bluesky gelinkt aan POL.
pi_215670635
quote:
14s.gif Op zondag 24 november 2024 11:52 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Niet geklikt,

Neem anders een kijkje hoe ze hier over je safespace denken.

KLB / nu.nl

Daarom wist ik al wat er stond
Komt op hetzelfde neer he.
pi_215670648
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2024 11:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is echt een clown world geworden.
Dat doet 16+ jaar democratisch beleid en hele bevolkingsgroepen wegzetten als racisten, facisten en hitluhs.

Bush, Obama en Biden hebben alles gesloopt. De hele wereld!
Nu is het tijd voor dat de deepstate en establishment verwijderd gaat worden! het zijn onze 16+ jaren nu.
pi_215670678
quote:
6s.gif Op zondag 24 november 2024 11:59 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Dat doet 16 jaar democratisch beleid en hele bevolkingsgroepen wegzetten als racisten, facisten en hitluhs.

Obama en Biden hebben alles gesloopt. De hele wereld!
Nu is het tijd voor dat de deepstate en establishment verwijderd gaat worden! het zijn onze 16+ jaren nu.
Wat heeft dat met de leegloop van X te maken?
pi_215670692
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 12:01 schreef Ulx het volgende:

[..]
Wat heeft dat met de leegloop van X te maken?
Er is geen leegloop, de enige die de cijfers in handen heeft is Elon God zelf. Maar maak jezelf dat wijs. Het is een soort van hopium/copium.

Elon Musk heeft de afgelopen 30 dagen meer dan 5 miljoen nieuwe volgers er bij.
En ook democraten zoals HasanAbi en RonFlippikowski krijgen nog dagelijks nieuwe volgers op "X"

Heb je nu echt niet door dat jullie dezelfde retoriek toepassen als voor Kamala? roepen dat ze o zo populair is? dat werkt niet, heb ik al vaker gezegd.

Je kan populariteit niet kopen, zelfs niet met J-Lo, Beyonce en alle oud Presidenten zoals Obama en Bush.

Geen enkele zoomer of millennial zit te wachten op een site die een politieke agenda pushed zoals "BlueSky" als tegengeluid. Userbase op BlueSky is vast 60+
pi_215670726
Ik zag wat van die maga accounts op X naar aanleiding van een artikel op Wired. Moest meteen aan de screens die sommigen hier posten met -naar ik aanneem- het enige doel om te doen lijken alsof er alleen maar 'gekkies' op BlueSky zitten en/of alsof X vrij van idioten is.

Berichten van zulke maga figuren zijn de perfecte tegenhanger van dergelijke screenshots. Het zou gewoon ontzettend grappige satire kunnen zijn als je niet zou weten dat die lui het ook echt allemaal menen en geloven. Het is ongelofelijk dat Trump, maar ook Musk een grotere 'simp-base' van volwassen mannen heeft dan alle modellen die ooit in de Playboy hebben gestaan, bij elkaar opgeteld ooit van zouden durven dromen!

Er wordt hier door sommigen een haast obsessieve moeite gestoken in hun anti-BlueSky campagne, maar als er repliek op komt dan maken simpele dooddoeners als 'maak dan een BlueSky topic' van dat 'vrij discussiëren' argument ook een lachertje. Plaats hier dan ook enkel screens van gare tweets/users op X, kunnen we er misschien samen om lachen in plaats van dit kansloze gedoe met betrekking tot Bluesky.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_215670766
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2024 12:02 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Er is geen leegloop, de enige die de cijfers in handen heeft is Elon God zelf. Maar maak jezelf dat wijs. Het is een soort van hopium/copium.

Elon Musk heeft de afgelopen 30 dagen meer dan 5 miljoen nieuwe volgers er bij.
En ook democraten zoals HasanAbi en RonFlippikowski krijgen nog dagelijks nieuwe volgers op "X"

Heb je nu echt niet door dat jullie dezelfde retoriek toepassen als voor Kamala? roepen dat ze o zo populair is? dat werkt niet, heb ik al vaker gezegd.

Je kan populariteit niet kopen, zelfs niet met J-Lo, Beyonce en alle oud Presidenten zoals Obama en Bush.

Geen enkele zoomer of millennial zit te wachten op een site die een politieke agenda pushed zoals "BlueSky" als tegengeluid. Userbase op BlueSky is vast 60+
Als er geen leegloop is, waarom ben je dan zo in paniek over Bluesky?
pi_215670778
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2024 12:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als er geen leegloop is, waarom ben je dan zo in paniek over Bluesky?
Gast, jullie kwamen pochen in dit topic met dat dode platform, had die site nooit gekend zonder al die BlueSky posts hier in het X topic.
Jullie komen hier stoer doen met een platform wat minder Nederlandse posts haalt dan FOK forum.

En dan raar opkijken als wij jullie uitlachen.

Manmanman.

Als mensen zoals Ron Flipikowski/HasanAbi niet hen "X" accounts verwijderen, zegt dat wel wat voor vertrouwen er is in BlueSky. Geen.

[ Bericht 3% gewijzigd door epicbeardman op 24-11-2024 12:24:10 ]
pi_215670852
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2024 12:14 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Gast, als jullie kwamen pochen in dit topic met dat dode platform, had die site nooit gekend zonder al die BlueSky posts hier in het X topic.
Jullie komen hier stoer doen met een platform wat minder Nederlandse posts haalt dan FOK forum.

Manmanman.

Als mensen zoals Ron Flipikowski/HasanAbi niet hen "X" accounts verwijderen, zegt dat wel wat voor vertrouwen er is in BlueSky. Geen.
Deze Ron, met dit aantal followers op BlueSky? Zijn eerste bericht op Bluesky is van 12 dagen terug.
Maar leuk dat mensen hem ook op X nog steeds weten te vinden. ^O^

... :O
pi_215670866
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 12:24 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Deze Ron, met dit aantal followers op BlueSky? Zijn eerste bericht op Bluesky is van 12 dagen terug.
Maar leuk dat mensen hem ook op X nog steeds weten te vinden. ^O^

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

... :O
Maar wat is nou het nut dan van BlueSky? een safespace toch? en waarom durft hij niet zijn "X" account te verwijderen? Is hij bang dat hij irrelevant gaat worden zoals hij eigenlijk al is?
Zijn hele leven bestaat uit Trump bashen, daar verdiend hij geld mee, het is geen journalist maar een activist.

Gast kan zijn brood betalen dankzij Trump en Elon, zonder Twitter was Ron Flipikowski een burgerflippiekowski.

Iets zegt mij dat hij nog op "X" zit omdat hij daar inkomsten mee maakt. Hij wordt betaald door Elon god.
pi_215670925
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2024 12:14 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Gast, als jullie kwamen pochen in dit topic met dat dode platform, had ik die site nooit gekend zonder al die BlueSky posts hier in het X topic.

Manmanman.
Lachen?

Blinde paniek.
pi_215670927
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2024 12:27 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Maar wat is nou het nut dan van BlueSky? een safespace toch? en waarom durft hij niet zijn "X" account te verwijderen? Is hij bang dat hij irrelevant gaat worden zoals hij eigenlijk al is?
Zijn hele leven bestaat uit Trump bashen, daar verdiend hij geld mee, het is geen journalist maar een activist.

Gast kan zijn brood betalen dankzij Trump en Elon, zonder Twitter was Ron Flipikowski een burgerflippiekowski.

Iets zegt mij dat hij nog op "X" zit omdat hij daar inkomsten mee maakt. Hij wordt betaald door Elon god.
Ik rijd in een Mazda :7
pi_215670933
quote:

[..]
_O-
pi_215671000
quote:

[..]

Zal me verder worst wezen wat die vent op welk platform doet, ken 'm niet, zie toevallig die post langskomen op BlueSky en heb jou hem hier zien noemen, dus ging eens kijken naar hoeveel volgers hij er in die paar dagen bij gekregen heeft.

Je wil de indruk wekken dat er geen vertrouwen in Bluesky is omdat dergelijke grote namen niet hun X-accounts hebben opgezegd. Deze groei is pas ~14 dagen aan de gang, logisch dat namen met zulke grote following het eerst even aan willen kijken. Mastodon en Threads zouden ook de grote beloften zijn maar dat waren ze niet, Bluesky lijkt het beter voor elkaar te hebben. Daarbij zegt die ~500k Bluesky volgers van Ron in die paar dagen me juist eerder dat er wel degelijk iets van vertrouwen in BlueSky zit. Je hebt door hem te noemen eigenlijk een tegenargument gegeven ..

Maar goed, hierboven vergelijk je BlueSky met Fok, dat mij dan weer weinig vertrouwen geeft dat een serieus gesprek mogelijk en/of de moeite is. Succes met je lastercampagne, ik pak de popcorn en lach me de ballen gewoon weer in stilte uit de broek :')
pi_215671041
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2024 12:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
_O-
Zal er niet ver vanaf zitten lijkt me.

Bekijk deze YouTube-video
De enige echte.
pi_215671216
quote:

[..]

Mag je geen geld verdienen dan?
  zondag 24 november 2024 @ 13:32:20 #226
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_215671251
quote:

[..]
Maar wat is nou het nut dan van BlueSky? een safespace toch?
Als een normaal gesprek kunnen voeren zonder gescheld en complottheoriën daaronder valt, ja.
pi_215671265
quote:
2s.gif Op zondag 24 november 2024 12:55 schreef Rnie het volgende:

[..]
Zal er niet ver vanaf zitten lijkt me.

Bekijk deze YouTube-video
En dan kom je met een video van Rogan die naar een video van een Twitter werknemer kijkt...

En dat moet bewijzen dat ik in dienst ben bij Bluesky.

De kwestie hier is: waarom raakt iedereen zo getriggerd door Bluesky?
Als dat echt een niemandalletje is dat genegeerd kan worden, dan had men zijn schouders opgehaald en was verder gegaan.
Nu wordt er van alles gepost om Bluesky weg te kunnen zetten als een gedaalde echokamer.
Alsof ze zich in hun eigen portemonnee getast voelen.
pi_215671358
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2024 13:34 schreef Wantie het volgende:
NIet iedereen...
Enkelen, vermoeden terecht of onterecht dat Bluesky vooral linkse mensen aantrekt.. In hun visie zijn het slechte mensen die je moet minachten en kleineren.
Links of rechtse X-users . Algemeen heeft men onvrede over X . Het is een riool van agressie.
Logisch dat mensen geen zin meer hebben die groffe reacties op hun account te krijgen. Stalkachtig, verkapt bedreigend of openlijk bedreigingen
pi_215671388
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2024 13:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
En dan kom je met een video van Rogan die naar een video van een Twitter werknemer kijkt...

En dat moet bewijzen dat ik in dienst ben bij Bluesky.

Als dat echt een niemandalletje is dat genegeerd kan worden, dan had men zijn schouders opgehaald en was verder gegaan.
Nu wordt er van alles gepost om Bluesky weg te kunnen zetten als een gedaalde echokamer.
Alsof ze zich in hun eigen portemonnee getast voelen.
De enige die hier getriggerd zijn diegene die er achter gekomen zijn dat dat BlueSky minder posts krijgt gemiddeld per dag dan FOK. Het is hier een "X" topic. Geen "BlueSky" topic.

Des te vaker jullie hier hersenscheten van dat kleine platform laten horen, des te wanhopiger jullie overkomen. Het ziet er beetje uit als de laatste stuiptrekkingen.

Zie het beetje zo.

Je gaat toch ook niet in het topic van de beste voetbal club ter wereld een PEC Zwolle promoten?
Je gaat toch ook niet in een topic van goddelijke Tesla auto's.. Mazda's promoten?
En ga zo maar door.

Maak je eigen topic als je echt geloof er in hebt dat BlueSky groot wordt, het is duidelijk dat jullie heel veel copium posten omtrent een irrelevant sitetje in een topic die bedoeld is om "X" te bespreken.

Blijkbaar is BlueSky nog te irrelevant om een eigen topic te hebben zelfs..

[ Bericht 1% gewijzigd door epicbeardman op 24-11-2024 13:56:04 ]
pi_215671455

Ondertussen trekt een Elon Musk tweet meer views binnen 5 uur dan de hele userbase van BlueSky bij elkaar.
pi_215671750
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2024 13:57 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen trekt een Elon Musk tweet meer views binnen 5 uur dan de hele userbase van BlueSky bij elkaar.
Ja, je bent als de dood dat MuskGOD van zijn troon valt :7

Anyway, ik begrijp die adoratie van Musk / X niet.
Ik ben zelf 25 jaar geleden overgestapt op Linux, omdat ik niet overgeleverd wil zijn aan 1 bedrijf die mij laat dansen naar diens grillen.

Dat was een van mijn weinige eigenschappen die op BNW gewaardeerd werden.

Dan is het best raar dat jij bijvoorbeeld een miljardair adoreert die vooral met zichzelf bezig is en daarvoor en heel social media platform op koopt en gebruikt. Want denk maar niet dat Twitter een doel is van Musk.
Het is enkel een middel voor hem dat hij kan inzetten om andere doelen te behalen.

Bluesky kende ik niet, totdat die hier voorbij kwam in posts die bedoeld waren om Bluesky af te zeiken.
Dat wekt mijn nieuwsgierigheid op.

Ik heb Bluesky bekeken, en qua werking verschilt het niet echt met Twitter.
Tja, wat boeit het dan op welk platform we met zijn allen zitten.
Vandaag Twitter, morgen Bluesky, etc
Het is een platform.
Niet een religie of levensbeschouwing of onderdeel van je identiteit.
pi_215671849
quote:
15s.gif Op zondag 24 november 2024 13:49 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
De enige die hier getriggerd zijn diegene die er achter gekomen zijn dat dat BlueSky minder posts krijgt gemiddeld per dag dan FOK. Het is hier een "X" topic. Geen "BlueSky" topic.
Ik zie allerlei Twitter posts hier over hoe kut Bluesky wel niet is.

quote:
Des te vaker jullie hier hersenscheten van dat kleine platform laten horen, des te wanhopiger jullie overkomen. Het ziet er beetje uit als de laatste stuiptrekkingen.
Toch sla je meteen op tilt.

quote:
Zie het beetje zo.

Je gaat toch ook niet in het topic van de beste voetbal club ter wereld een PEC Zwolle promoten?
Dat is inderdaad het euvel: je verleent je identiteit aan X.
Dan ga je je inderdaad bedreigd voelen als een ander platform opduikt.

quote:
Je gaat toch ook niet in een topic van goddelijke Tesla auto's.. Mazda's promoten?
En ga zo maar door.
Het zijn beide gebruiksartikelen.

Waarom zou je die überhaupt verafgoden.
quote:
Maak je eigen topic als je echt geloof er in hebt dat BlueSky groot wordt, het is duidelijk dat jullie heel veel copium posten omtrent een irrelevant sitetje in een topic die bedoeld is om "X" te bespreken.

Blijkbaar is BlueSky nog te irrelevant om een eigen topic te hebben zelfs..
Toch heb je het alleen nog maar over Bluesky.
pi_215671890
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2024 14:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik zie allerlei Twitter posts hier over hoe kut Bluesky wel niet is.
[..]
Toch sla je meteen op tilt.
[..]
Dat is inderdaad het euvel: je verleent je identiteit aan X.
Dan ga je je inderdaad bedreigd voelen als een ander platform opduikt.
[..]
Het zijn beide gebruiksartikelen.

Waarom zou je die überhaupt verafgoden.
[..]
Toch heb je het alleen nog maar over Bluesky.
Heb nog nooit een post gemaakt over welke gedrochten er op BlueSky zitten, daarnaast gebruik ik "X" helemaal niet.

Dat jullie nog steeds niet doorhebben dat ik het allemaal gewoon grappig vindt, dat Trump won, dat Elon "X" kocht en bloed onder nagels vandaan haalt. En ga zo maar door.

De pro-Trump/Elon mensen hebben allang gewonnen, totaal geen reden om ergens boos op te zijn de aankomende 4 jaar. De toekomst ziet er rooskleurig uit.

Snap je dit nu nog niet?
pi_215671966
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2024 13:57 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Duh. Het is zijn platform. Zelfs al blokkeer je hem ben je een dag later weer volger.
pi_215672052
Vind het gewoon uitermate grappig om te zien dat de democraten denken met een ander platform wel de volgende verkiezingen kunnen winnen, of de Nederlandse aanhang zoals Timmermans.

Het enige wat er plaatsvindt is dat liberalen en links-stemmende zich nog verder een afgrond ingraven. Nog meer gedistantieerd worden van de realiteit. Nog meer in een waan komen te zitten.

We zagen dit bij Reddit ook, de hele site dacht dat Kamala makkelijk zou winnen, heb je iets afwijkende mening of is je mening niet extremistisch genoeg? krijg je een ban. Zo zal dat ook op het nieuwe platform gaan.

Het pushen van promotie is wel aandoenlijk, maar zoals nu al de derde keer. Populariteit kan je niet kopen, Kamala heeft dat goed bewezen met al haar celebs.

Ik blijf maar in herhaling vallen helaas de afgelopen 10 pagina's hier. Het dringt niet echt door volgens mij.
Dit is niet het antwoord, net zoals Mastodon of Threads het niet was. Ik snap dat er ergens aan vast moet worden geklampt, maar zolang de prominente democraten niet van "X" afgaan omdat ze te veel reach/inkomsten krijgen vanuit "X" zal het populairste social media platform blijven.

Er stemmen niet voor niets zo veel mensen op letterlijk Hitler.

Nogmaals, ik hoor wel over paar maanden of er al meer Nederlandse posts per dag komen dan FOK forum.

Tot die tijd beschouw ik het als een vlucht uit ontevredenheid, een weerspiegeling van de verkiezing uitslagen over de wereld. Daar win je niets mee. Juist met de discussie aan te gaan en met betere standpunten te komen. Maar de democraten zijn een laughing stock op "X" gebleken de afgelopen jaren.

Gooi nog meer eigen glazen in..
pi_215672109
Waar heb je het in godsnaam over?
pi_215672122
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 14:55 schreef Ulx het volgende:
Waar heb je het in godsnaam over?
https://www.begrijpend-lezen-oefenen.nl/begrijpend-lezen-groep-8

Hier, iets voor jou.
  zondag 24 november 2024 @ 15:00:22 #238
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215672169
quote:
12s.gif Op zondag 24 november 2024 14:49 schreef epicbeardman het volgende:
Vind het gewoon uitermate grappig om te zien dat de democraten denken met een ander platform wel de volgende verkiezingen kunnen winnen, of de Nederlandse aanhang zoals Timmermans.

Het enige wat er plaatsvindt is dat liberalen en links-stemmende zich nog verder een afgrond ingraven. Nog meer gedistantieerd worden van de realiteit. Nog meer in een waan komen te zitten.

We zagen dit bij Reddit ook, de hele site dacht dat Kamala makkelijk zou winnen, heb je iets afwijkende mening of is hij niet extremistisch genoeg? krijg je een ban. Zo zal dat ook op het nieuwe platform gaan.

Het pushen van promotie is wel aandoenlijk, maar zoals nu al de derde keer. Populariteit kan je niet kopen, Kamala heeft dat goed bewezen met al haar celebs.

Ik blijf maar in herhaling vallen helaas de afgelopen 10 pagina's hier. Het dringt niet echt door volgens mij.
Dit is niet het antwoord, net zoals Mastodon of Threads het niet was. Ik snap dat er ergens aan vast moet worden geklampt, maar zolang de prominente democraten niet van "X" afgaan omdat ze te veel reach/inkomsten krijgen vanuit "X" zal het populairste social media platform blijven.

Er stemmen niet voor niets zo veel mensen op letterlijk Hitler.

Nogmaals, ik hoor wel over paar maanden of er al meer Nederlandse posts per dag komen dan FOK forum.

Tot die tijd beschouw ik het als een vlucht uit ontevredenheid, een weerspiegeling van de verkiezing uitslagen over de wereld. Daar win je niets mee. Juist met de discussie aan te gaan en met betere standpunten te komen. Maar de democraten zijn een laughing stock op "X" gebleken de afgelopen jaren.
Nou, nou, nou.

Trump en Wilders hebben gewoon een goede campagne gehad. Met behulp van hun vriendjes bij de media zoals John de Mol en de baas van Dana White en Joe Rogan op het eind. Daarvoor was het in de peilingen erg spannend.

In 1984 won Ronald Reagan zijn herverkiezingen met 54 miljoen stemmen tegenover Mondale die 37 miljoen stemmen kreeg. In elke staat op Minnesota na won Reagan de kiesmannen. Daar moeten Trump of Wilders nog erg hard voor werken

Oh ja en Reddit is gewoon een bubbel zoals FOK! dat is. Maar goed als Trump of Wilders de volgende verkiezingen verliezen (als die er komen) zal er hier vast weer gejankt worden dat er fraude is gepleegd
pi_215672224
quote:
Pfff

Maar leg me nou eens uit waarom X beter is dan Bluesky zonder Bluesky af te zeiken. Want tot nu toe doet niemand dat.
pi_215672261
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 15:07 schreef Ulx het volgende:

[..]
Pfff

Maar leg me nou eens uit waarom X beter is dan Bluesky zonder Bluesky af te zeiken. Want tot nu toe doet niemand dat.
Dat is makkelijk.
Vrijheid van meningsuiting en niet "1" geluid.

twitter

Kijk maar! je mag alles zeggen over Elon wat je wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')