Waarom verbaast me dat niet? Man, man, manquote:Op donderdag 21 november 2024 11:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens de NPO radio 5 quiz is I put a spell on you geschreven door John Fogerty..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
quote:Op donderdag 21 november 2024 11:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hé maar ik weet nu het ideale Rob-nummer om bovenaan te krijgen als ie gaat hemelenDe Rob-versie heet 'In de uren van de middag'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee zo heet het albumquote:Op donderdag 21 november 2024 12:00 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
De Rob-versie heet 'In de uren van de middag'
Costello is in deze lijst niet echt geliefd inderdaad.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Aah de op één na beste Elvis in de lijst
Zeker niet.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vooralsnog was gisteren een stuk beter dan vandaag
Maandag en dinsdag zijn wel de leukste en verrassendste dagen in deze lijst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |