Ik ben blij dat we aan die kampermuziek ontsnappen.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Waarom staat Don Mercedes eigenlijk niet in deze lijst. Als we het toch over tragische verhalen hebben
Breng mensen niet op ideeën zou ik zeggenquote:Op donderdag 21 november 2024 10:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Waarom staat Don Mercedes eigenlijk niet in deze lijst. Als we het toch over tragische verhalen hebben
Klopt.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Justin Hayward dit jaar opgetreden in NL ofzo?
Beetje zoals Danny de Munk die bij Vrienden voor het leven opeens ABN ging zingenquote:Op donderdag 21 november 2024 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is best een mooi liedje, maar deze man heeft een hele irritante zangstem.
Eve of the War zat ook al flink in de lift jaquote:Op donderdag 21 november 2024 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Justin Hayward dit jaar opgetreden in NL ofzo?
Wordt iets te comfortabel zo, dan gaat het borrelenquote:Op donderdag 21 november 2024 10:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Warm bad wordt verder gevuld
Word af en toe ook wel een beetje week van die evergreen jaquote:Op donderdag 21 november 2024 10:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wordt iets te comfortabel zo, dan gaat het borrelen
Blijf je op voor Daniël over 6 weken?quote:Op donderdag 21 november 2024 10:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De op 1 na hoogste Gerry & the Pacemakers nu
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 21 november 2024 10:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Blijf je op voor Daniël over 6 weken?
Nou ja, ik had wel die hoop. Lijkt me een recept voor mooie televisie op FOK! Dan was ik ook ervoor op gebleven.quote:
Lijkt me weinig entertaining. De man is gewoon doodsaai. En een hork.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:59 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Nou ja, ik had wel die hoop. Lijkt me een recept voor mooie televisie op FOK! Dan was ik ook ervoor op gebleven.
Als je van een feestje komt terugrollen is 2.00 tot 4.00 wel precies een mooi tijdslot om mee te pakkenquote:Op donderdag 21 november 2024 10:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Blijf je op voor Daniël over 6 weken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |