Ik heb nog nooit zoiets gekregen ook met die strepen aan de zijkant?quote:Op donderdag 21 november 2024 08:12 schreef Kopiko het volgende:
Stempel betekent dat de brief het sorteercentrum verlaten heeft.
Ja.quote:Op donderdag 21 november 2024 08:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoiets gekregen ook met die strepen aan de zijkant.
Betekent gewoon dat een random persoon dit gestuurd kan hebben en niet een bedrijf oid?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer!quote:Op donderdag 21 november 2024 08:37 schreef schommelstoel het volgende:
Is een brief van Hogwarts, je bent niet uitgenodigd jammer genoeg.
Het gaat om het sorteercentrum en dik kans dat sorteercentrum R'dam geheel Zuid-Holland en mogelijk omstreken beslaat. Ook lokale post van hier naar hier werd 60 km verderop gestempeld in de tijd dat postzegels nog gemeengoed waren.quote:Op donderdag 21 november 2024 08:20 schreef roos94 het volgende:
De brief komt uit R.dam, is geadresseerd aan mijn dochter (!) en mijn adres, maar niemand in R.dam kent mijn dochter of weet waar ik woon. Daarom vraag ik me af of dit van een bedrijf oid is. Dat mag ik hopen dan , anders wordt het een heel raar verhaal.
Ik denk dat professor Dippelding een fout heeft gemaakt bij het versturen van de brieven.quote:
Terwijl TS zich wel thuis zou voelen bij die freakshow.quote:Op donderdag 21 november 2024 08:37 schreef schommelstoel het volgende:
Is een brief van Hogwarts, je bent niet uitgenodigd jammer genoeg.
quote:Op donderdag 21 november 2024 08:20 schreef roos94 het volgende:
[..]het is een stempel van een postsorteercentrum, dit betekent dat de post niet daadwerkelijk uit die plaats hoeft te komen, kan ook uit omliggende steden/gebieden komen dat naar dat postsorteercentrum wordt gebrachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zitten allemaal achter je aan!!quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:43 schreef roos94 het volgende:
Heb m binnen. De afzender was iemand hier ongeveer 5 minuten vandaan. Waarom deze een rotterdam stempel heeft? Schiet me maar dood. Geen idee
quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:43 schreef roos94 het volgende:
afzender was iemand hier ongeveer 5 minuten vandaan. Waarom deze een rotterdam stempel heeft? Schiet me maar dood. Geen idee
quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:13 schreef mschol het volgende:
[..]
het is een stempel van een postsorteercentrum, dit betekent dat de post niet daadwerkelijk uit die plaats hoeft te komen, kan ook uit omliggende steden/gebieden komen dat naar dat postsorteercentrum wordt gebracht
Heb ik al uitgelegd, lees je wel je eigen topic?quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:43 schreef roos94 het volgende:
. Waarom deze een rotterdam stempel heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |