Leuk. Dan zit ik IN de Oosterscheldekering (onderhoud aan de technische installatie) .quote:
Spannende locatie tijdens een stormquote:Op dinsdag 26 november 2024 04:40 schreef Resistor het volgende:
[..]
Leuk. Dan zit ik IN de Oosterscheldekering (onderhoud aan de technische installatie) .
Nou ja, ik hoop om 17:00 met een lege bestelbus onderweg te zijn naar het hotel...
Succesquote:Op dinsdag 26 november 2024 04:40 schreef Resistor het volgende:
[..]
Leuk. Dan zit ik IN de Oosterscheldekering (onderhoud aan de technische installatie) .
Nou ja, ik hoop om 17:00 met een lege bestelbus onderweg te zijn naar het hotel...
Helaas niet van lange duur..quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wat een dag. Vrijwel windstil, 10 graden en strak blauw
ftfyquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wat een dag. Vrijwel windstil, 20 graden en strak blauw
Zo mag het weken duren. Goede temperatuur en zelfs zonquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wat een dag. Vrijwel windstil, 10 graden en strak blauw
Jep, dikke prima ditquote:Op dinsdag 26 november 2024 11:30 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zo mag het weken duren. Goede temperatuur en zelfs zon
Als het hard genoeg waait komt het kantoor naar jouquote:Op dinsdag 26 november 2024 13:44 schreef KingRoland het volgende:
Twijfel of ik morgen naar kantoor zal komen boys (Amsterdam)
Houd ons op de hoogte, we wachten vol spanning af!quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:44 schreef KingRoland het volgende:
Amsterdam.quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:44 schreef KingRoland het volgende:
- Vrijwillig naar Amsterdam gaanquote:Op dinsdag 26 november 2024 16:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Amsterdam.
Tuurlijk blijf je dan weg.
Terecht @Haagsquote:Op dinsdag 26 november 2024 16:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Amsterdam.
Tuurlijk blijf je dan weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |