SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Wist je dat als je een andere taal leert je niet een andere hoeft te vergeten?quote:Op woensdag 20 november 2024 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
haal zelfs wat hier staat door google translate
Niet? Dacht dat er maar plaats was voor 1quote:Op woensdag 20 november 2024 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wist je dat als je een andere taal leert je niet een andere hoeft te vergeten?
quote:Op woensdag 20 november 2024 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las alleen dit zonder het voorgaande en dacht "hoezo is @:kwiwi ineens zo agressief wat is dit"
en terecht.quote:
Nee je kan het zien als expansion packquote:Op woensdag 20 november 2024 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet? Dacht dat er maar plaats was voor 1
quote:Op woensdag 20 november 2024 15:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee je kan het zien als expansion pack
Dat is al beter dan je Nederlands.quote:Op woensdag 20 november 2024 15:58 schreef bitterbal het volgende:
K heb al 1 letter geleerd om te schrijven
Nou, hou ons niet langer in spanning.. welke is het?quote:Op woensdag 20 november 2024 15:58 schreef bitterbal het volgende:
K heb al 1 letter geleerd om te schrijven
Echt hequote:
Gaw van gai kipquote:Op woensdag 20 november 2024 16:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, hou ons niet langer in spanning.. welke is het?
snap ik, dat jurkje zou jou ook erg goed staanquote:Op woensdag 20 november 2024 16:04 schreef datismijnmening het volgende:
What I want:[ afbeelding ]
What I’m getting:
[ x ]
Ik mag hopen dat ze een beetje market research naar hun doelgroep gedaan hebben. Al lijkt het van niet..quote:Op woensdag 20 november 2024 16:04 schreef datismijnmening het volgende:
What I want:[ afbeelding ]
What I’m getting:
[ x ]
Hey, gaie kiep!quote:Op woensdag 20 november 2024 16:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een Bosch schelwoord, Gai Kiep
Ik neem aan dat je extra opbergvakjes voor luiers en een plastuitje bij je Jaguar krijgt, plus dat je auto niet naar nieuw leer ruikt maar naar Kukident en urine.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze een beetje market research naar hun doelgroep gedaan hebben. Al lijkt het van niet..
Ik heb straks kiepvleugeltjesquote:
Sommige mensen moeten altijd iets hebben om boos over te zijnquote:Op woensdag 20 november 2024 16:16 schreef datismijnmening het volgende:
[ tiktok ]
Stel je voor dat je dusdanig verzuurd door het leven gaat dat harpmuziek je stoort
De ziekte van west-Europa.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:16 schreef datismijnmening het volgende:
[ tiktok ]
Stel je voor dat je dusdanig verzuurd door het leven gaat dat harpmuziek je stoort
Is dit Natte Kat?quote:Op woensdag 20 november 2024 16:16 schreef datismijnmening het volgende:
[ tiktok ]
dan moet ik de deur uit.quote:
heb tussen de middag al twee bammen met ei gehadquote:Op woensdag 20 november 2024 16:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gewoon bammetje eten vanavond, waarvan 1 met een gebakken eitje.
In mijn gemeente kost zo'n vergunning 20 euro per dag.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:16 schreef datismijnmening het volgende:
[ tiktok ]
Toen had ik pasta gegeten.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb tussen de middag al twee bammen met ei gehad
Ik geloof niet dat die harmonicazigeuners allemaal een vergunning hebbenquote:Op woensdag 20 november 2024 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In mijn gemeente kost zo'n vergunning 20 euro per dag.
En iedere 30 minuten moet je van plek veranderen.
kom je bij mij eten?quote:
Die heb ik echt al jaren niet meer hier gezien.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat die harmonicazigeuners allemaal een vergunning hebben
vind dat ze dat hier ook moeten invoeren.quote:Op woensdag 20 november 2024 17:09 schreef CherryLips het volgende:
In Engeland moet je toch ook een vergunning hebben om op straat te spelen?
Ik hoor dit gewoon gezongen worden door Henk Westbroek dankzij Jochem Myerquote:
quote:Op woensdag 20 november 2024 17:09 schreef CherryLips het volgende:
In Engeland moet je toch ook een vergunning hebben om op straat te spelen?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 20 november 2024 17:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoor dit gewoon gezongen worden door Henk Westbroek dankzij Jochem Myer
Veel beter dan die zogenaamde verrassingsoptredens van die pianisten op stations of winkelcentra..quote:
Ja die gasten zijn gewoon stervensgoed.quote:Op woensdag 20 november 2024 17:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Veel beter dan die zogenaamde verrassingsoptredens van die pianisten op stations of winkelcentra..
Dat er opeens "onverwachts" een violist komt opdraven......
Die blijft gewoon goedquote:
Ohquote:
Nee. ik zit al vaak op dit tijdstip te eten hoorquote:
quote:Op woensdag 20 november 2024 17:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. ik zit al vaak op dit tijdstip te eten hoor
ja die bij mike en thomas ken ik maar vinnik minder leuk dan dezequote:Op woensdag 20 november 2024 17:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die blijft gewoon goed![]()
Ook leuk is die ene bij Mike en Thomas...
Ik ga er zo aan beginnen. Het is al donker.quote:
als dat de maatstaf is kun je van 15:30 tot 9:00 etenquote:Op woensdag 20 november 2024 17:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga er zo aan beginnen. Het is al donker.
ramandan.quote:Op woensdag 20 november 2024 17:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
als dat de maatstaf is kun je van 15:30 tot 9:00 eten
Ben je een tokkie dat je TV kijkt onder het eten?quote:Op woensdag 20 november 2024 17:20 schreef Nizno het volgende:
op belgie hebben ze 24u in de E&A er op... lekker tijdens etenstijd dat ze ineens een duim laten zien vol in beeld die dwars door middel is dat je het bot kan zien
Wanneer stop je eens met commentaar hebben op alles en iedereen.quote:Op woensdag 20 november 2024 17:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je een tokkie dat je TV kijkt onder het eten?
Jij steekt een kaarsje aan en voert erudiete gesprekken met Nina Poekie over het leven, Schopenhauer en de strategie van de Duitsers in Noord-Afrika in ‘44?quote:Op woensdag 20 november 2024 17:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je een tokkie dat je TV kijkt onder het eten?
Ik zie geen problemen?quote:Op woensdag 20 november 2024 17:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
als dat de maatstaf is kun je van 15:30 tot 9:00 eten
dan zou ik zeggen... eet smakelijk. zal zo ook eens even wat in de ninja gooienquote:
quote:Op woensdag 20 november 2024 17:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zou ik zeggen... eet smakelijk. zal zo ook eens even wat in de ninja gooien
Vind ik toch wel het mínste dat je tijdens het avondeten doet hoorquote:Op woensdag 20 november 2024 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij steekt een kaarsje aan en voert erudiete gesprekken met Nina Poekie over het leven, Schopenhauer en de strategie van de Duitsers in Noord-Afrika in ‘44?
Ik heb geen Nina Poekiequote:Op woensdag 20 november 2024 17:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind ik toch wel het mínste dat je tijdens het avondeten doet hoor
nie mokke lekker wokkequote:
Wat is je kip aan het doen?quote:Op woensdag 20 november 2024 17:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Zit te wachten tot m'n kip klaar is, duurt lang
Breien denk ikquote:Op woensdag 20 november 2024 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is je kip aan het doen?
Ligt een beetje te smurfen in de ovenschotelquote:Op woensdag 20 november 2024 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is je kip aan het doen?
Lekker warmquote:Op woensdag 20 november 2024 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ligt een beetje te smurfen in de ovenschotel
wat is dat links?quote:
Had hij eerder kunnen bedenken jaquote:Op woensdag 20 november 2024 17:50 schreef UitStraling het volgende:
Omtzigt "ik zie te weinig goede plannen om dit land er weer bovenop te helpen"
Zwakke sneue droeftoeter, ga dan 80 uur per week werken, om te beginnen
Plottwist: Nizno is je pa.quote:Op woensdag 20 november 2024 17:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit zegt mijn vader ook altijd
i'm wokking on sunshinequote:Op woensdag 20 november 2024 17:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit zegt mijn vader ook altijd
Beetje nasi spaaien met mijn linkerhand en Fokken met het rechterhandjequote:Op woensdag 20 november 2024 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij steekt een kaarsje aan en voert erudiete gesprekken met Nina Poekie over het leven, Schopenhauer en de strategie van de Duitsers in Noord-Afrika in ‘44?
ah okequote:Op woensdag 20 november 2024 17:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
doormidden gesneden mora kaassouffle
quote:Op woensdag 20 november 2024 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Plottwist: Nizno is je pa.
plottwist nizno is geboren als vrouwquote:Op woensdag 20 november 2024 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
oh??quote:Op woensdag 20 november 2024 17:53 schreef Karzai het volgende:
doe niet zo gek zeg, haha partime werken levert meer op in nederland
Dat zegt niks, toch?quote:Op woensdag 20 november 2024 17:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
plottwits nizno is geboren als vrouw
Zou toch ook wat zijn hè, als je je ineens realiseert dat één van je ouders hier meepostquote:Op woensdag 20 november 2024 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uhmquote:Op woensdag 20 november 2024 17:53 schreef Karzai het volgende:
Dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 20 november 2024 17:53 schreef Karzai het volgende:
Van één van de twee zou dat extra verrassend zijn.quote:Op woensdag 20 november 2024 17:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou toch ook wat zijn hè, als je je ineens realiseert dat één van je ouders hier meepost
Ja maar ja als je behoeft aan gemoedsrust op 32 uur per dag staat dan hangen de apen ook in de lampen.quote:Op woensdag 20 november 2024 17:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
qua belasting betalen en gemoedsrust wel ja dat is ook wat waard
Dat IJs mijn moeder is.quote:Op woensdag 20 november 2024 17:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou toch ook wat zijn hè, als je je ineens realiseert dat één van je ouders hier meepost
Ik weet zeker dat de mensen die mij hebben "opgevoed" dat niet doen, Mijn broer zou kunnen, maar ik denk van niet...quote:Op woensdag 20 november 2024 17:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja. dat geld voor velen van hier. Van de meesten hier weet ik dat sws 1 van de ouders is overleden.quote:Op woensdag 20 november 2024 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van één van de twee zou dat extra verrassend zijn.
Niet zo ouderwets doenquote:Op woensdag 20 november 2024 17:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
plottwist nizno is geboren als vrouw
als ik zou typen..quote:
Vandaar dat Oemfoefoe je kont komt wassen als je er zelf niet meer bij kuntquote:Op woensdag 20 november 2024 18:00 schreef Karzai het volgende:
hoeveel van de beroepsbevolking werkt er full time in nederland
In Nederland werkt iets meer dan de helft van de beroepsbevolking fulltime. In 2019 werkte ongeveer 51% van de werkende bevolking 35 uur of meer per week. Dit percentage omvat zowel werknemers als zelfstandigen.
Is er iets specifieks dat je wilt weten over de Nederlandse arbeidsmarkt?
www.cbs.nl
Awww!quote:Op woensdag 20 november 2024 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Twee meerkoeten hadden allebei precies één takje gevonden om onder te schuilen. Het hielp niet veel![]()
[ afbeelding ]
Dan neem ik hem van je over.quote:Op woensdag 20 november 2024 18:03 schreef datismijnmening het volgende:
Ik wil dus een teckel maar ik ben bang dat Zoë Charlotte dat echt niet okay vindt
Mooie foto.quote:Op woensdag 20 november 2024 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Twee meerkoeten hadden allebei precies één takje gevonden om onder te schuilen. Het hielp niet veel![]()
[ afbeelding ]
joepiequote:Op woensdag 20 november 2024 18:14 schreef LTVDK het volgende:
Joepie, was net weer bij de tandarts, zit iets van een ontsteking in mijn kaak waar die zelf niet bij kan dus mag ik naar de kaakchirurg.
quote:Op woensdag 20 november 2024 18:14 schreef LTVDK het volgende:
Joepie, was net weer bij de tandarts, zit iets van een ontsteking in mijn kaak waar die zelf niet bij kan dus mag ik naar de kaakchirurg.
quote:Op woensdag 20 november 2024 18:14 schreef LTVDK het volgende:
Zit 'gelukkig' wel een fistel in mijn tandvlees waardoor die zijn ontstekingsvocht kwijt kan en het niet opzwelt, maar leuk is andersquote:
dan heb jij geen backup voor als de teckel niet met ZC overweg kanquote:Op woensdag 20 november 2024 18:15 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom neem je niet gewoon zelf een doggo CL?
Goed puntquote:Op woensdag 20 november 2024 18:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan heb jij geen backup voor als de teckel niet met ZC overweg kan
Jij doet dat per week toch?quote:Op woensdag 20 november 2024 18:20 schreef datismijnmening het volgende:
Oh de gemiddelde volwassenen geeft maar 250 per jaar uit aan kleding
Dit klinkt echt naar.quote:Op woensdag 20 november 2024 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit 'gelukkig' wel een fistel in mijn tandvlees waardoor die zijn ontstekingsvocht kwijt kan en het niet opzwelt, maar leuk is anders
omelette du fromagequote:
Mja het is vooral een irritant zeurderig gevoel en vervelend met koud drinken. Maar ja ik ben wel wat gewend inmiddels aan die kant van mijn kaak, daar is al zoveel aan geklooid sinds mijn ongeluk, die airbag heeft zijn best gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Party Hardy
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja 250 per jaar vind ik wel vrij weinig. Dat geef ik al minstens aan schoenen uit, en ik koop echt niet veel kleding of dure merken.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2024 18:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik mag trouwens wel feest vieren hierMoet je hem nog zelf gaan bezorgen straksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Party Hardy
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik mag trouwens wel feest vieren hieriedereen een prijs dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Party Hardy
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Jaquote:Op woensdag 20 november 2024 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je hem nog zelf gaan bezorgen straks
Ik had 2 loten gekocht en op dat andere lot had ik geen prijs en mijn vader had ook 2 loten en ook geen prijs.quote:
ow wauw dus dit is niet eens de poedelprijs....quote:Op woensdag 20 november 2024 18:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had 2 loten gekocht en op dat andere lot had ik geen prijs en mijn vader had ook 2 loten en ook geen prijs.
(mijn neefje en nichtje verkochten allebei loten, dus heb bij zowel hem als haar een lot gekocht en pa idem). Pa weet niet hoe dat moet, dus doe ik dat voor hem)
Ik mag trouwens wel feest vieren hierJa, jackpot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Party Hardy
![]()
Ik had ook meegedaan, even kijken of ik wat heb gewonnen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Wat? En wat erbij?quote:
Ach op zich is het wel een leuke prijs. Alleen stuur ik echt nooit kaarten. Misschien nu een keer een kerstkaart naar pa ofzo...quote:Op woensdag 20 november 2024 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow wauw dus dit is niet eens de poedelprijs....
belachelijk
Kiepvleugeltjes, broccoli, airfryer patatjes met appelmoesquote:
*Krijgt epileptische aanvalquote:Op woensdag 20 november 2024 18:35 schreef datismijnmening het volgende:
OMG! ik wil echt weer naar Eras![]()
[ afbeelding ]
blij dat jij de prijs in elk geval gaat gebruiken. er zullen velen zijn die dat niet doenquote:Op woensdag 20 november 2024 18:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ach op zich is het wel een leuke prijs. Alleen stuur ik echt nooit kaarten. Misschien nu een keer een kerstkaart naar pa ofzo...
Appelmoesquote:Op woensdag 20 november 2024 18:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kiepvleugeltjes, broccoli, airfryer patatjes met appelmoes
quote:
gloeiende oortjes is toch als men over je praat?quote:Op woensdag 20 november 2024 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna wel denk ik. Oortjes gloeien al.
1 of andere audio engineer op YT heeft uitgebreid onderzoek gedaan naar deze 'live' performances.quote:Op woensdag 20 november 2024 18:35 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
die heb ik sinds 2014 niet meer gezien...quote:Op woensdag 20 november 2024 19:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik had een blue screen of death op mijn laptop
quote:Op woensdag 20 november 2024 19:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik had een blue screen of death op mijn laptop
quote:Op woensdag 20 november 2024 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit 'gelukkig' wel een fistel in mijn tandvlees waardoor die zijn ontstekingsvocht kwijt kan en het niet opzwelt, maar leuk is anders
quote:
De mijne ookquote:
Die man heeft echt in een grondige analyse-modus gezeten zo te lezenquote:Op woensdag 20 november 2024 19:03 schreef Modus het volgende:
[..]
1 of andere audio engineer op YT heeft uitgebreid onderzoek gedaan naar deze 'live' performances.
Na grondige analyse en uitleg kan hij tot geen andere conclusie komen dan dat tijdens concerten van begin tot eind een audiotape met daarop de studio-opnames meeloopt, elke avond tot op de seconde exact, èn dat TS ws wel zelf (mee)zingt maar dat al haar vocalen tijdens het hele concert door de autotune getrokken worden.
Wij hebben dit thuis ook op film gezien die tour.quote:Op woensdag 20 november 2024 18:35 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Soms is steriel en onpersoonlijk ook wel ok, stel je voor dat de kaakchirurg ineens in een string op je gezicht komt zitten.quote:Op woensdag 20 november 2024 19:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wij hebben dit thuis ook op film gezien die tour.
Ik vond het vrij steriel en onpersoonlijk overkomen eerlijk gezegd.
Groene curry opquote:
quote:
Weet je hoeveel werk en verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 20 november 2024 18:15 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom neem je niet gewoon zelf een doggo CL?
Ik geef het niet aan één kledingstuk uit, maar je zit er zo aan.quote:Op woensdag 20 november 2024 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja 250 per jaar vind ik wel vrij weinig. Dat geef ik al minstens aan schoenen uit, en ik koop echt niet veel kleding of dure merken.
Ik heb net een jas besteld van 100 euroquote:Op woensdag 20 november 2024 19:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geef het niet aan één kledingstuk uit, maar je zit er zo aan.
tegenwoordig is een paar schoenen al 40 euro minimaal als je een beetje leuke wilt...quote:Op woensdag 20 november 2024 19:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geef het niet aan één kledingstuk uit, maar je zit er zo aan.
Precies. Is tegenwoordig nog goedkoop ook.quote:Op woensdag 20 november 2024 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb net een jas besteld van 100 euro
Picsquote:Op woensdag 20 november 2024 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die tweedehands dan?quote:Op woensdag 20 november 2024 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan heb je nog goedkope dingen ook, behalve de beha's dan.quote:Op woensdag 20 november 2024 19:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
tegenwoordig is een paar schoenen al 40 euro minimaal als je een beetje leuke wilt...
ondergoed... BH's zijn belachelijk duur als je goede hebt. 60 euro
en daar heb je wel twee van nodig.
Broek 50 euro voor twee. in een jaar 4 nodig?
100 +120+40
en daar zit je al boven de 250
Ja een beetje winterjas van enige kwaliteit ben je dat al gauw kwijt, gelukkig gaat die dan meestal wel 2-3 jaar meequote:Op woensdag 20 november 2024 19:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies. Is tegenwoordig nog goedkoop ook.
Ik heb dit jaar midden in de zomer allemaal truien en dergelijke gekocht omdat ik in september op vakantie ging, dat was toen lekker goedkoopquote:Op woensdag 20 november 2024 19:42 schreef Nizno het volgende:
en dan hebben we nog sokken, onderbroeken, tshirts nodig
en trui, sweater, vest, whatever....
ja met gemak meer dan 400 euro per jaar
en dan heb je ook nog leuk spul nodig voor in de zomer om aan te trekkenquote:Op woensdag 20 november 2024 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar midden in de zomer allemaal truien en dergelijke gekocht omdat ik in september op vakantie ging, dat was toen lekker goedkoop
Gewoon naakt gaan. Stuk goedkoperquote:Op woensdag 20 november 2024 19:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan heb je ook nog leuk spul nodig voor in de zomer om aan te trekken
quote:Op woensdag 20 november 2024 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon naakt gaan. Stuk goedkoper
quote:Op woensdag 20 november 2024 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
agreequote:Op woensdag 20 november 2024 19:53 schreef kwiwi het volgende:
Kan me echt niet voorstellen dat het gemiddelde 250 euro per jaar is. Dan heb je heel erg veel mensen nodig die vrijwel niks aan kleding uitgeven.
Lekker frips wel, in de winter.quote:Op woensdag 20 november 2024 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zelfs al shop je heel je garderobe bij elkaar bij de wibra en de kringloop ben je waarschijnlijk nog meer kwijtquote:Op woensdag 20 november 2024 19:53 schreef kwiwi het volgende:
Kan me echt niet voorstellen dat het gemiddelde 250 euro per jaar is. Dan heb je heel erg veel mensen nodig die vrijwel niks aan kleding uitgeven.
ut was een reactie op:quote:
quote:Op woensdag 20 november 2024 19:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan heb je ook nog leuk spul nodig voor in de zomer om aan te trekken
Al ben je maar 200 euro kwijt, hoe ze vervolgens aan een gemiddelde van 250 komen is me een raadsel. Misschien is het de mediaan. Heel misschien. Maar zelfs dat betwijfel ik sterk.quote:Op woensdag 20 november 2024 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs al shop je heel je garderobe bij elkaar bij de wibra en de kringloop ben je waarschijnlijk nog meer kwijt
Mannen die 1 broek per jaar kopen, al 25 jaar dezelfdequote:Op woensdag 20 november 2024 19:53 schreef kwiwi het volgende:
Dit is wat jij doet? Geen schoenen, shirts en onderbroeken nodig?quote:Op woensdag 20 november 2024 19:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Mannen die 1 broek per jaar kopen, al 25 jaar dezelfde
Ik verslijt gerust een paar broeken per jaar met gewandel, en heb ook korte broeken nodig voor in de zomerquote:Op woensdag 20 november 2024 19:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Mannen die 1 broek per jaar kopen, al 25 jaar dezelfde
Wandel je in je gewone broeken? Mijn wandelbroeken gaan behoorlijk wat kilometers/jaren mee.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik verslijt gerust een paar broeken per jaar met gewandel, en heb ook korte broeken nodig voor in de zomer
Ja gewoon in spijkerbroek, heb geen wandelbroekenquote:Op woensdag 20 november 2024 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wandel je in je gewone broeken? Mijn wandelbroeken gaan behoorlijk wat kilometers/jaren mee.
quote:
Ik zal je gewoon nog steeds raar aankijken hoorquote:Op woensdag 20 november 2024 20:09 schreef kwiwi het volgende:
Ik lees net over een nieuwe trend: ingevroren haribo beertjes. Ik word godverpielekes al jaren raar aangekeken als ik zeg dat ik dat doe, en nu is het ineens een trend![]()
Chips in melk dippen en broodballetjes met melk is het volgende. Mark my words.
Ja maar dit ging specifiek over kleren voor de zomerquote:
Gelukkig, nu kan ik rustig gaan slapenquote:Op woensdag 20 november 2024 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zal je gewoon nog steeds raar aankijken hoor
quote:Op woensdag 20 november 2024 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig, nu kan ik rustig gaan slapen
Verkeerde account @Modusquote:
Deze kent ballie ook wel hoorquote:Op woensdag 20 november 2024 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is dit voor creepy cat![]()
@:bitterbal krijgt schattige en ik schele?
Alsof jij deze nog nooit hebt gepostquote:
Jij kijkt standaard raarquote:
Ja, wel.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alsof jij deze nog nooit hebt gepost
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
dank voor de tip, binnenkort verkleedfeestjequote:Op zaterdag 16 november 2024 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk je bij de heren en dan krijg je dit. Deze wil ik.
https://www.scapino.nl/th(...)dierenpoot-167710544
ter kennisgeving aangenomenquote:Op woensdag 20 november 2024 20:39 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben geclaimd door twee kittens. Eén slaapt op m'n been, de ander op m'n arm.
Picsquote:Op woensdag 20 november 2024 20:39 schreef Nattekat het volgende:
Ja 🥶quote:Op woensdag 20 november 2024 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Snel onder een dekentje kruipen.
Twee kacheltjesquote:Op woensdag 20 november 2024 20:39 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht dat je thuis was.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet ze mee naar huis nemen ja
Ik heb geen huisdierenquote:Op woensdag 20 november 2024 20:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je thuis was.
Oh, ik onthoud niet wie allemaal wel en/of geen huisdieren heeft en wat voor huisdieren gene dan wel of niet heeft.quote:
Nu dus welquote:
Je bent je eigen huisdierquote:
quote:Op woensdag 20 november 2024 20:56 schreef Ama het volgende:
Ik zag Kuroi net weer.Ze blijft zo lief.
dat uiterlijk van de kat is precies zoals ik me jouw persoonlijkheid ook voorstelquote:
Wat is mijn persoonlijkheid volgens jou?quote:Op woensdag 20 november 2024 21:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat uiterlijk van de kat is precies zoals ik me jouw persoonlijkheid ook voorstel
purringquote:Op woensdag 20 november 2024 21:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat is mijn persoonlijkheid volgens jou?
congratsquote:
Meneer met de taartquote:
Vanaf vrijdag niet meerquote:
quote:
Ik meld me alvast af voor VT1 en VT3.quote:
Ik ook. En voor VT2quote:Op woensdag 20 november 2024 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Ik meld me alvast af voor VT1 en VT3.
We gaan vervanging voor je regelenquote:Op woensdag 20 november 2024 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Ik meld me alvast af voor VT1 en VT3.
Wel wat cadeaus gehad maar visite pas zaterdag. Wel iemand aangereden vandaagquote:
Prima.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We gaan vervanging voor je regelen
Leuke cadeautjes?quote:Op woensdag 20 november 2024 21:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel wat cadeaus gehad maar visite pas zaterdag. Wel iemand aangereden vandaag
Die kan ik mooi net voor werk kijken.quote:
7:00 is toch te doen?quote:
ripquote:Op woensdag 20 november 2024 21:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Binnenkort heb ik weer ellende met dpd.
sterktequote:Op woensdag 20 november 2024 21:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Jij?quote:
Ik heb iets bij Reebok besteld, wordt schijnbaar vanuit Engeland verstuurd naar België met Bpost en daarna overgedragen aan de GLS, ben benieuwd hoe dat er gaat komenquote:Op woensdag 20 november 2024 21:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
ow sjips... hoe is het met haar?quote:Op woensdag 20 november 2024 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zag een meisje op een brommert over het hoofd
nee koenquote:Op woensdag 20 november 2024 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij?
Was je aan het FOK!ken tijdens het rijden?
quote:Op woensdag 20 november 2024 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zag een meisje op een brommert over het hoofd
Ik krijg een kickstarter binnen vanuit frankrijk dat gaat altijd met dpd.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb iets bij Reebok besteld, wordt schijnbaar vanuit Engeland verstuurd naar België met Bpost en daarna overgedragen aan de GLS, ben benieuwd hoe dat er gaat komen
Niet voor een vrije trainingquote:Op woensdag 20 november 2024 21:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
7:00 is toch te doen?
Of verwacht je weer een putdeksel incident?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |