SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Wist je dat als je een andere taal leert je niet een andere hoeft te vergeten?quote:Op woensdag 20 november 2024 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
haal zelfs wat hier staat door google translate
Niet? Dacht dat er maar plaats was voor 1quote:Op woensdag 20 november 2024 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wist je dat als je een andere taal leert je niet een andere hoeft te vergeten?
quote:Op woensdag 20 november 2024 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las alleen dit zonder het voorgaande en dacht "hoezo is @:kwiwi ineens zo agressief wat is dit"
en terecht.quote:
Nee je kan het zien als expansion packquote:Op woensdag 20 november 2024 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet? Dacht dat er maar plaats was voor 1
quote:Op woensdag 20 november 2024 15:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee je kan het zien als expansion pack
Dat is al beter dan je Nederlands.quote:Op woensdag 20 november 2024 15:58 schreef bitterbal het volgende:
K heb al 1 letter geleerd om te schrijven
Nou, hou ons niet langer in spanning.. welke is het?quote:Op woensdag 20 november 2024 15:58 schreef bitterbal het volgende:
K heb al 1 letter geleerd om te schrijven
Echt hequote:
Gaw van gai kipquote:Op woensdag 20 november 2024 16:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, hou ons niet langer in spanning.. welke is het?
snap ik, dat jurkje zou jou ook erg goed staanquote:Op woensdag 20 november 2024 16:04 schreef datismijnmening het volgende:
What I want:[ afbeelding ]
What I’m getting:
[ x ]
Ik mag hopen dat ze een beetje market research naar hun doelgroep gedaan hebben. Al lijkt het van niet..quote:Op woensdag 20 november 2024 16:04 schreef datismijnmening het volgende:
What I want:[ afbeelding ]
What I’m getting:
[ x ]
Hey, gaie kiep!quote:Op woensdag 20 november 2024 16:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een Bosch schelwoord, Gai Kiep
Ik neem aan dat je extra opbergvakjes voor luiers en een plastuitje bij je Jaguar krijgt, plus dat je auto niet naar nieuw leer ruikt maar naar Kukident en urine.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze een beetje market research naar hun doelgroep gedaan hebben. Al lijkt het van niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |