Ik hoorde gisteren bij de Evergreen Top 1000 dat Gerard Cox destijds geboycot werd door zijn maten van zijn revue, omdat hij te commercieel werd met " 'T is weet voorbij die mooie zomer".quote:Op woensdag 20 november 2024 13:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, hij heeft nog mindere ()
Maar Robert Long staat er voor mijn gevoel wat veel in, in vergelijking met tijdgenoten als Frans Halsema of Gerard Cox.
Krijgen we zowaar een #1 van iemands Top 2000quote:
Ja we kunnen wel ophouden met de cryptogrammen, Henk heeft het al verklapt.quote:Op woensdag 20 november 2024 14:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Krijgen we zowaar een #1 van iemands Top 2000
Kun je rekenen?quote:Op woensdag 20 november 2024 15:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze mag dat eeuwige Black wel even verjagen van de #1 in de Verrukkelijke 500 komende zondag
Wat was hier de gedachtegang achter? Mij laten denken dat ik nog wel even rustig wat drinken kon gaan pakken?quote:
Kan zomaar met vrij laag aantal stemmers tochquote:
Ik heb net een week lang Purple Rain haat moeten weerstaan, ik ben ook maar een mens.quote:Op woensdag 20 november 2024 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat was hier de gedachtegang achter? Mij laten denken dat ik nog wel even rustig wat drinken kon gaan pakken?
Die staat bij mij ook gewoon op 520 ofzoquote:Op woensdag 20 november 2024 15:08 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik heb net een week lang Purple Rain haat moeten weerstaan, ik ben ook maar een mens.
Kan Henk in ieder geval het outro niet volpraten.quote:Op woensdag 20 november 2024 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staat bij mij ook gewoon op 520 ofzo
Ja, dat is nu ook niet meer voor te stellen.quote:Op woensdag 20 november 2024 14:57 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren bij de Evergreen Top 1000 dat Gerard Cox destijds geboycot werd door zijn maten van zijn revue, omdat hij te commercieel werd met " 'T is weet voorbij die mooie zomer".
Niet overdrijven. Hij is pas 5x geweest, dat is veel minder dan sommige andere artiesten.quote:Op woensdag 20 november 2024 15:30 schreef Tussle266 het volgende:
Gelukkig een keertje Robert Long. Hij werd in vriendenkringen ook wel Lenny genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |