SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
de auto's hier ook, de straat is wel alweer snel vrijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"glostuhshuh"quote:Op woensdag 20 november 2024 10:17 schreef kwiwi het volgende: [..] Zo heb ik hier laatst 3x aan een engelse dame moeten vragen waar ze woonde
"Wintuhtuhhh" Sorry, waar? "Wintuhtuhhh"
"Wintuhtuhhh!" ... Ohhh Winterthur!
SPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 20 november 2024 10:19 schreef kwiwi het volgende:
Overal sneeuw![]()
Dit was hier vanochtend.Ziet er mooi uit. Maar houdt maar lekker daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 20 november 2024 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
"glostuhshuh"
Ja maar daar hoor je dat zo uit te sprekenSPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met alle liefdequote:Op woensdag 20 november 2024 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit. Maar houdt maar lekker daar.
Hopen dat ze de winter overlevenquote:Op woensdag 20 november 2024 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat een gezellig balkon met al die plantjes
Al die thai die dat niet overlevenquote:Op woensdag 20 november 2024 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klimaatverandering, in het voorjaar ligt er bij jou daar ook gezellig sneeuw.
Zit je daar straks tussen de Russen en de Joden.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Al die thai die dat niet overleven
stormloop naar ede!quote:Op woensdag 20 november 2024 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel betere foto's maar dan ziet iedereen meteen waar ik woon en ik heb wel genoeg hints gegeven de afgelopen jaren
Ben je bang dat je straks dit ziet?quote:Op woensdag 20 november 2024 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel betere foto's maar dan ziet iedereen meteen waar ik woon en ik heb wel genoeg hints gegeven de afgelopen jaren
Of ditquote:Op woensdag 20 november 2024 10:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je bang dat je straks dit ziet?
[ afbeelding ]
ben ik die linker?quote:Op woensdag 20 november 2024 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of dit [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik moet straks naar buiten.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:29 schreef Karzai het volgende:
ik heb brood gehaald en ga ook niet meer naar buiten vandaag
WOIII, let's goooquote:Op woensdag 20 november 2024 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ] Breaking News
The US is temporarily closing its embassy in Kyiv after receiving what it says is specific information of a potential massive Russian air attack on Kyiv November 20
Ik heb een rode peper plantje gekregen van een vriendin, die moet ik maar even naar binnen halen. Ze geeft steeds planten en heb de helft al per ongeluk dood laten gaanquote:Op woensdag 20 november 2024 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopen dat ze de winter overleven
Paarse bankstellen?quote:Op woensdag 20 november 2024 10:56 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Wtf proberen die mensen te verkopen?
Een hele vreemde auto?quote:Op woensdag 20 november 2024 10:56 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Aw.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een rode peper plantje gekregen van een vriendin, die moet ik maar even naar binnen halen. Ze geeft steeds planten en heb de helft al per ongeluk dood laten gaan
Ja en dan zit er ook nog een gedachte achter steeds. Deze rode peperplant heeft ze zelf helemaal uit een zaadje laten groeien voor onsquote:Op woensdag 20 november 2024 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aw.
Ook niet de meest universele cadeaus, planten.
"En hier komt 'ie om te sterven, thx"quote:Op woensdag 20 november 2024 11:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en dan zit er ook nog een gedachte achter steeds. Deze rode peperplant heeft ze zelf helemaal uit een zaadje laten groeien voor ons
Het was ook wel erg ouderwets. Hun hele boomer markt is inmiddels bijna uitgefaseerdquote:Op woensdag 20 november 2024 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, zal hier wel mee samenvallen:
https://www.autoweek.nl/a(...)%2Fwww.google.com%2F
Ja zoietsquote:Op woensdag 20 november 2024 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"En hier komt 'ie om te sterven, thx"
Dat was ook in mij opgekomen ja.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het was ook wel erg ouderwets. Hun hele boomer markt is inmiddels bijna uitgefaseerd
Daarom geeft ze steeds nieuwe.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een rode peper plantje gekregen van een vriendin, die moet ik maar even naar binnen halen. Ze geeft steeds planten en heb de helft al per ongeluk dood laten gaan
quote:Op woensdag 20 november 2024 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, zal hier wel mee samenvallen:
https://www.autoweek.nl/a(...)%2Fwww.google.com%2F
Wel alleen een velg dan.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Zat naar een nieuwe Jag te kijken maar nu heb ik zoiets van meh
Auto'squote:Op woensdag 20 november 2024 10:56 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
zou wel liever een porsche hebben dan een jaguarquote:
Meh.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou wel liever een porsche hebben dan een jaguar
maar als ik dat geld had, zou ik me wel wat meer oriënteren in dat segment, denk ikquote:
Dat sowieso.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar als ik dat geld had, zou ik me wel wat meer oriënteren in dat segment, denk ik
zal dus nooit gaan gebeurenquote:
Ik zou liever een praktische station hebbenquote:Op woensdag 20 november 2024 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou wel liever een porsche hebben dan een jaguar
nja, zo'n gt3 rs kopen de meeste mensen dan ook niet als enige auto in het huishoudenquote:Op woensdag 20 november 2024 11:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou liever een praktische station hebben![]()
Of liever nog een Amarok. Maar ja is zo lastig parkeren in Europa.
Een maand of twee geleden was ik voor het eerst in een jaar of vijf/zes in Nederland. Hele volksstammen rijden inmiddels in een Dodge Ramquote:Op woensdag 20 november 2024 11:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou liever een praktische station hebben![]()
Of liever nog een Amarok. Maar ja is zo lastig parkeren in Europa.
Dan kan je doorrijden zonder steeds op je rem te moeten staan omdat er weer iemand met 100 links aan het rijden is. Die kan je met zo'n Dodge Ram gewoon voor je uit duwen.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Een maand of twee geleden was ik voor het eerst in een jaar of vijf/zes in Nederland. Hele volksstammen rijden inmiddels in een Dodge Ram
Dat in NL rijden, dan moet je wel een kleine pielemuis hebben.
In Nederland begrijp ik niet waarom je zoiets zou kopen. Tenzij je ergens op het land woont en dat handig is.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Een maand of twee geleden was ik voor het eerst in een jaar of vijf/zes in Nederland. Hele volksstammen rijden inmiddels in een Dodge Ram
Dat in NL rijden, dan moet je wel een kleine pielemuis hebben.
een dodge ram is nergens echt handig.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Nederland begrijp ik niet waarom je zoiets zou kopen. Tenzij je ergens op het land woont en dat handig is.
De naam zegt het al, je ramt gewoon iedereen aan de kantquote:Op woensdag 20 november 2024 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan kan je doorrijden zonder steeds op je rem te moeten staan omdat er weer iemand met 100 links aan het rijden is. Die kan je met zo'n Dodge Ram gewoon voor je uit duwen.
Ik zie er regelmatig eentje in het centrum, daar voelt m'n feestbak al te groot.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Nederland begrijp ik niet waarom je zoiets zou kopen. Tenzij je ergens op het land woont en dat handig is.
Precies.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
De naam zegt het al, je ramt gewoon iedereen aan de kant
Waarschijnlijk zijn dat mensen die tanken als hobby hebben.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een dodge ram is nergens echt handig.
Ik ken ook wel mensen die zo'n ding hebben om er dan een grote aanhanger mee te trekken, maar alsnog lijkt me dat daar betere keuzes voor zijn
Heb er dit jaar wel meer gehad dan in die andere 34 jaar ervoor samen.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Teveel kruidnoten naar binnen gesnaaid
Ik heb een tijdje met een Wrangler met een enorme Bull Bar voorop rondgereden, in de bossen met de honden achterin maar zeker ook op de openbare weg, heerlijk johquote:Op woensdag 20 november 2024 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
Compenseerde die Wrangler dat een beetje?quote:Op woensdag 20 november 2024 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje met een Wrangler met een enorme Bull Bar voorop rondgereden, in de bossen met de honden achterin maar zeker ook op de openbare weg, heerlijk joh![]()
Nederland komt juist testosteron en harige ballen tekort
waar is het toen mis gegaan?quote:Op woensdag 20 november 2024 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje met een Wrangler met een enorme Bull Bar voorop rondgereden, in de bossen met de honden achterin maar zeker ook op de openbare weg, heerlijk joh![]()
Nederland komt juist testosteron en harige ballen tekort
Het tuft wat anders rond dan een Tesla zeg maar.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Compenseerde die Wrangler dat een beetje?
Van die de motor opgeblazen tijdens een optrekwedstrijdje met een collega, andere iets ordinairdere gekocht en die staat zonder kap in Spanje om in de Sierra Nevada mee te spelen.quote:
quote:
gaat hard nu , er zijn steeds minder users over, alleen de echte die hards nogquote:Op woensdag 20 november 2024 11:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Wtf ik sta ineens al op plek 12 in de top 500.
https://forum.fok.nl/user/list_usertotalsquote:Op woensdag 20 november 2024 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Waar staat dat ook alweer?
#188. Duurt nog wel even. 😅quote:Op woensdag 20 november 2024 11:44 schreef Ama het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Ik sta niet eens meer heel veel achter jequote:
"Pas".quote:
Je houdt ons wel bezig ja.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al heel wat mensen slimmer en wijzer heb gemaakt.
Misschien kun je haar lokken met een keramisch dekentje.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is er weer een nieuwe seizoen begonnen?
Heb helaas veel legendarische dingen achteraf moet lezen omdat ik toen nog niet lid was.quote:Op woensdag 20 november 2024 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Pas".
Ruim tien jaar inmiddels.
Toen leefde ik voornamelijk 's nachts. 2004-2007 waren toch wel de hoogtijdagen .quote:Op woensdag 20 november 2024 11:59 schreef Ama het volgende:
Toen ik net lid was was de eerste paar jaar het hier snachts ook nog levend op FOK! dus zat vaak tot diep in de nacht nog te posten.Was wel gezellig. Tegenwoordig is FOK! na 23:00 wel aardig dood.
Ja toen was ik dus nog niet lidquote:Op woensdag 20 november 2024 12:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen leefde ik voornamelijk 's nachts. 2004-2007 waren toch wel de hoogtijdagen .
Ik las kwakjequote:Op woensdag 20 november 2024 12:04 schreef gianni61 het volgende:
ik ben de vulling voor mijn kwarkje vergeten
daar zit vulling genoeg inquote:
gvdquote:Op woensdag 20 november 2024 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kun je haar lokken met een keramisch dekentje.
@:elvi
Lunch met een kwarkje?quote:
Misschien zo'n keramische kookplaat maar dan op schoot?quote:Op woensdag 20 november 2024 12:12 schreef Elvi het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat een keramische deken is. Ik heb wel keramische pannen.
Hou je de boel in de gaten met al die ogen?quote:Op woensdag 20 november 2024 12:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Best wel creatief bezig geweest deze ochtend.
Hier een kleine selectie
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 november 2024 12:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hou je de boel in de gaten met al die ogen?
I am the eye in the skyquote:Op woensdag 20 november 2024 12:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik teken bijna altijd wel iets met ogen
Dat laatste raad ik je afquote:Op woensdag 20 november 2024 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
I am the eye in the sky
Looking at youuuuuuuuuu
I can read your mind
quote:Op woensdag 20 november 2024 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
I am the eye in the sky
Looking at youuuuuuuuuu
I can read your mind
Ik weet alleen dat Samzz er 1 had.quote:Op woensdag 20 november 2024 12:12 schreef Elvi het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat een keramische deken is. Ik heb wel keramische pannen.
quote:
quote:
Bestond er maar iets waar je daar een vraag over kunt stellen en je daar dan een antwoord op krijgt.quote:Op woensdag 20 november 2024 12:12 schreef Elvi het volgende:
Een gat in de marktquote:Op woensdag 20 november 2024 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bestond er maar iets waar je daar een vraag over kunt stellen en je daar dan een antwoord op krijgt.
https://kachelmaterialens(...)ken-1260-graden.htmlquote:Op woensdag 20 november 2024 12:12 schreef Elvi het volgende:
Ik dacht dat de KSC dat wasquote:Op woensdag 20 november 2024 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bestond er maar iets waar je daar een vraag over kunt stellen en je daar dan een antwoord op krijgt.
Een keramisch deken lijkt me niet eetbaarquote:
daar ga spijt van krijgenquote:Op woensdag 20 november 2024 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://kachelmaterialens(...)ken-1260-graden.html
Gewoon een rol isolatiemateriaal om je heen slaan.
Met zo'n gat heb je wel een keramische deken nodig met al die kou en tochtquote:
Ohquote:Op woensdag 20 november 2024 12:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een keramisch deken lijkt me niet eetbaar
Ik hoop nog steeds dat Quentin Tarantino Alan Parsons een keer cast voor de supergriezel in een filmquote:Op woensdag 20 november 2024 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
I am the eye in the sky
Looking at youuuuuuuuuu
I can read your mind
quote:Op woensdag 20 november 2024 12:30 schreef gianni61 het volgende:
een vriend van me zat net achter een dodelijk ongeval.
dat wil je ook niet zien gebeuren
quote:Het Aziatische olifantenkalf Nagarr is zaterdagmiddag plotseling overleden in Wildlands. Het dier was bijna 2 jaar.
En een hagelbui tussen 12 en 13 uur. Al die ambtenaren die overvallen werden tijdens hun lunchwandeling.quote:
black friday is volgende week vrijdag toch?quote:Op woensdag 20 november 2024 12:52 schreef essnhills het volgende:
Komen er vrijdag nog nieuwe aanbiedingen bij of zijn de meeste black friday aanbiedingen nu al wel gaande?
Oh ik dacht komende vrijdag alquote:Op woensdag 20 november 2024 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
black friday is volgende week vrijdag toch?
Hier ook vanmorgen, begint al weer te smelten.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:23 schreef UitStraling het volgende:
Sneeuwie de peeuwie hier [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 november 2024 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ook alTwee weken geleden die in Ouwehand
Klopt.quote:Op woensdag 20 november 2024 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
black friday is volgende week vrijdag toch?
Het is weer een kutdag.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:14 schreef Crack_ het volgende:
En ik vond het al geen fijne dag door de mega file vanochtend en de stress die daarbij kwam en nee, not my day
Ja die mail kreeg ik ook alquote:
Ah premium wijzigt ook in prijs. Weet alleen niet in hoeverre en in welke richtingquote:
Heb je ook weekend abonnement dan?quote:Op woensdag 20 november 2024 13:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ook niet. Waarschijnlijk houden wij de oude prijs.
quote:Op woensdag 20 november 2024 13:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ook niet. Waarschijnlijk houden wij de oude prijs.
quote:Op woensdag 20 november 2024 13:14 schreef Crack_ het volgende:
En ik vond het al geen fijne dag door de mega file vanochtend en de stress die daarbij kwam en nee, not my day
quote:
Je verlangt zo naar droomland?quote:
Nee, die heb ik al voorbij horen komen.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je verlangt zo naar droomland?
Ga je voor de rol van Kees?quote:Op woensdag 20 november 2024 13:29 schreef datismijnmening het volgende:
Er komt een nieuwe Flodder serie
Welke Kees?quote:Op woensdag 20 november 2024 13:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je voor de rol van Kees?
Ik voel me ergens wel schuldig dat ik geen stapjes zet, maar dit is wel echt naar weer. Beetje lief voor mezelf zijn dan maar.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:29 schreef essnhills het volgende:
Wat een guur weer vandaag zeg. Harde wind, regen, hagel..
Blij dat ik niet naar buiten hoef
is Sylvana Ijsselmuiden al gecast?quote:Op woensdag 20 november 2024 13:29 schreef datismijnmening het volgende:
Er komt een nieuwe Flodder serie
Ja toen was ik net wakkerquote:Op woensdag 20 november 2024 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, die heb ik al voorbij horen komen.
Jaquote:
quote:Op woensdag 20 november 2024 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is Sylvana Ijsselmuiden al gecast?
Echte?quote:
zou wel wat zijn als ze overal imitatiesneeuw aan het strooien warenquote:
Lijkt me een te grote operatie voor een land dat plat ligt bij een paar blaadjes op de railsquote:Op woensdag 20 november 2024 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou wel wat zijn als ze overal imitatiesneeuw aan het strooien waren
quote:
quote:Op woensdag 20 november 2024 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit is een plan van putin. zodat we alvast kunnen wennen aan het lidmaatschap van de sovjet uniequote:Op woensdag 20 november 2024 13:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me een te grote operatie voor een land dat plat ligt bij een paar blaadjes op de rails
Hmm dat lidmaatschap komt met sneeuw? Would consider..quote:Op woensdag 20 november 2024 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit is een plan van putin. zodat we alvast kunnen wennen aan het lidmaatschap van de sovjet unie
Als gewone mens kun je beter leven onder een dictator dan onder een linkse zweeftevenbendequote:Op woensdag 20 november 2024 13:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm dat lidmaatschap komt met sneeuw? Would consider..
[..]HondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
[..]Das goddomme een lieve hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gelukkig heeft alleen het personeel daar last vanquote:Op woensdag 20 november 2024 14:00 schreef Ama het volgende:
De Jumbo heeft een storing in de radio waardoor er al uren lang alleen maar Miley Cyrus met Flowers gedraaid wordt. Hahaha.
Krijgen de klanten dan een bloemetje als goedmakertje?quote:Op woensdag 20 november 2024 14:00 schreef Ama het volgende:
De Jumbo heeft een storing in de radio waardoor er al uren lang alleen maar Miley Cyrus met Flowers gedraaid wordt. Hahaha.
Echt heel leuk ja, een vrouw van 30 die klinkt alsof ze al 70 jaar 2 pakjes per dag rookt.quote:Op woensdag 20 november 2024 14:18 schreef gianni61 het volgende:
gelukkig is het nog een leuk liedje, al zul je daar na 2 uur op repeat vast anders over denken
Wie wat?quote:Op woensdag 20 november 2024 14:51 schreef Karzai het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa het werkt weer
In wat voor gebied woon jij eigenlijk, beetje bewoond of wat meer afgelegen? Hoe donker is het 's avonds?quote:Op woensdag 20 november 2024 14:54 schreef kwiwi het volgende:
Blijkbaar gaat het hier morgenmiddag/avond flink sneeuwen. Ben benieuwd
ik had de platenspeler ook gesloopt dit weekendquote:
Woon aan het einde van de straat aan het einde van een dorpje op een heuvel/kleinere berg. Is 30 minuten van Zurich dus je bent wel snel in de bewoonde wereld. 's Avonds erg donker, zeker aan de kanten van het huis waar verder alleen weiland/bos is.quote:Op woensdag 20 november 2024 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In wat voor gebied woon jij eigenlijk, beetje bewoond of wat meer afgelegen? Hoe donker is het 's avonds?
Dure hobby zoquote:Op woensdag 20 november 2024 15:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik had de platenspeler ook gesloopt dit weekend![]()
ja weet ook niet hoe waarschijnlijk weer teveel gedronken, maar je moet heel voorzichtig zijn met dat spul
Meteen stoppen met drinken als je muziekjes aan het luisteren bent anders koppelen je hersenen alcohol aan muziek, zo zit de diersoort mens in elkaar, foutje van de natuurquote:Op woensdag 20 november 2024 15:04 schreef Karzai het volgende:
nu daar ook een betere versie van gekocht![]()
nu is het echt klaar hoor
Jeetje doe je een beetje voorzichtig?quote:Op woensdag 20 november 2024 15:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik had de platenspeler ook gesloopt dit weekend![]()
ja weet ook niet hoe waarschijnlijk weer teveel gedronken, maar je moet heel voorzichtig zijn met dat spul
Dit heb ik ook eens gelezen over onder de douche plassen. Dat als je dat doet, je vervolgens steeds moet plassen als je water hoort of onder de douche staat ofzoiets.quote:Op woensdag 20 november 2024 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen stoppen met drinken als je muziekjes aan het luisteren bent anders koppelen je hersenen alcohol aan muziek, zo zit de diersoort mens in elkaar, foutje van de natuur
Ja zo werkt het met duizenden dingen, mensen en honden zijn daar heel sterk in, het Pavlov effect.quote:Op woensdag 20 november 2024 15:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit heb ik ook eens gelezen over onder de douche plassen. Dat als je dat doet, je vervolgens steeds moet plassen als je water hoort of onder de douche staat ofzoiets.
poeh, dat zou wel awkward zijn als ik na een wedstrijd met het hele team onder de douche sta, dat je dan allemaal langs elkaar af aant plassen bentquote:Op woensdag 20 november 2024 15:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit heb ik ook eens gelezen over onder de douche plassen. Dat als je dat doet, je vervolgens steeds moet plassen als je water hoort of onder de douche staat ofzoiets.
What happens under the shower stays under the shower dan maarquote:Op woensdag 20 november 2024 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
poeh, dat zou wel awkward zijn als ik na een wedstrijd met het hele team onder de douche sta, dat je dan allemaal langs elkaar af aant plassen bent
Nee maar heb wel in Baden gewoondquote:Op woensdag 20 november 2024 15:17 schreef gianni61 het volgende:
@:kwiwi dit is dan bij jou in de buurt geweest?![]()
NWS / Belg maakt naakt achter het stuur een ongeluk.
Hebben ze in Baden ook baden, net als in Baden Baden?quote:Op woensdag 20 november 2024 15:20 schreef kwiwi het volgende:
Is trouwens een leuk stadje, Baden, mocht iemand er eens in de buurt zijn omdat de snelweg naar het zuiden er dicht in de buurt is.
[ afbeelding ]
Yepquote:Op woensdag 20 november 2024 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hebben ze in Baden ook baden, net als in Baden Baden?
Goed voor je kuiten, die plaatsjes.quote:Op woensdag 20 november 2024 15:20 schreef kwiwi het volgende:
Is trouwens een leuk stadje, Baden, mocht iemand er eens in de buurt zijn omdat de snelweg naar het zuiden ernaast ligt
[ afbeelding ]
is het al kattenplaatjestijd?quote:
En voor vrouwen ook voor dat vetrandje waar de onderkant van de billen overgaan in de benen.quote:Op woensdag 20 november 2024 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed voor je kuiten, die plaatsjes.
quote:Op woensdag 20 november 2024 15:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
geen groentjes?quote:Op woensdag 20 november 2024 15:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had kip met cashewnoten en rijst. Verder er niets bij. Was genoeg
ik vind ze super lekkerquote:Op woensdag 20 november 2024 15:33 schreef UitStraling het volgende:
Cashewnoten vind ik een beetje naar nietszeggende scheet proeven.
Dit is wel zo jaquote:Op woensdag 20 november 2024 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het een beetje de courgette onder de nootjes.
Courgette vind ik ook lekkerquote:Op woensdag 20 november 2024 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het een beetje de courgette onder de nootjes.
quote:Op woensdag 20 november 2024 15:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent een beetje de huismerk bitterbal onder de bitterballen misschien
Sow !quote:Op woensdag 20 november 2024 15:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent een beetje de huismerk bitterbal onder de bitterballen misschien
Als ik er een tegenkom heb ik altijd de neiging om te vragen, ben je nou een hele saaie groene banaan of gewoon een smakeloze reuzenaugurk?quote:
Denk als je een antwoord terug krijgt dat je jezelf even achter de oren moet krabben of het wel goed gaatquote:Op woensdag 20 november 2024 15:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik er een tegenkom heb ik altijd de neiging om te vragen, ben je nou een hele saaie groene banaan of gewoon een smakeloze reuzenaugurk?
Dat zou schrikken zijnquote:Op woensdag 20 november 2024 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk als je een antwoord terug krijgt dat je jezelf even achter de oren moet krabben of het wel goed gaat
quote:Op woensdag 20 november 2024 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zou schrikken zijnwat staat hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee eerder een chique Egyptische sierlijke prinses die af en toe een scheetje laat en dan hardop hihihi roeptquote:
alsof de krokidel nog niet slecht genoeg wasquote:Op woensdag 20 november 2024 15:40 schreef datismijnmening het volgende:
Weet je wat ze zouden moeten maken. Kroket met frikandelvulling
quote:Op woensdag 20 november 2024 15:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee eerder een chique Egyptische sierlijke prinses die af en toe een scheetje laat en dan hardop hihihi roept
Nou wat nou kut, gewoon lekker een stukje groente. Wil je een tik tegen je hoofd aan hebben of wat.quote:
ohhquote:Op woensdag 20 november 2024 15:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou wat nou kut, gewoon lekker een stukje groente. Wil je een tik tegen je hoofd aan hebben of wat.
Kwiwi Translations Inc.
Waarom hoor dit nu pas?quote:Op woensdag 20 november 2024 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alsof de krokidel nog niet slecht genoeg was
Ik las alleen dit zonder het voorgaande en dacht "hoezo is @kwiwi ineens zo agressief wat is dit"quote:Op woensdag 20 november 2024 15:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou wat nou kut, gewoon lekker een stukje groente. Wil je een tik tegen je hoofd aan hebben of wat.
Kwiwi Translations Inc.
Amsterdam loopt achter op het gebied van vet cuisine.quote:
Een ode aan de Bossche kut, ze verft haar haren het liefst in een zo onnatuurlijk mogelijke kleur, draagt veel make-up en tekent haar wenkbrauwen zoals ze dat zelf wilt. Als ze langs komt scheuren op haar Tomos, roepen de mannen op zijn Bosch: 'Ziet er goed uit, Kut!'. Kutbier is een ode aan haar en aan het pareltje van het Bossche taalgebruik. Proost Kut!quote:
Je bent net weg uit Nederland en verstaat gelijk geen dialect meer?quote:
haal zelfs wat hier staat door google translatequote:Op woensdag 20 november 2024 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent net weg uit Nederland en verstaat gelijk geen dialect meer?
Straks praat je alleen nog maar Aapsquote:Op woensdag 20 november 2024 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
haal zelfs wat hier staat door google translate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |