SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
de auto's hier ook, de straat is wel alweer snel vrijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"glostuhshuh"quote:Op woensdag 20 november 2024 10:17 schreef kwiwi het volgende: [..] Zo heb ik hier laatst 3x aan een engelse dame moeten vragen waar ze woonde
"Wintuhtuhhh" Sorry, waar? "Wintuhtuhhh"
"Wintuhtuhhh!" ... Ohhh Winterthur!
SPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 20 november 2024 10:19 schreef kwiwi het volgende:
Overal sneeuw![]()
Dit was hier vanochtend.Ziet er mooi uit. Maar houdt maar lekker daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 20 november 2024 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
"glostuhshuh"
Ja maar daar hoor je dat zo uit te sprekenSPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met alle liefdequote:Op woensdag 20 november 2024 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit. Maar houdt maar lekker daar.
Hopen dat ze de winter overlevenquote:Op woensdag 20 november 2024 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat een gezellig balkon met al die plantjes
Al die thai die dat niet overlevenquote:Op woensdag 20 november 2024 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klimaatverandering, in het voorjaar ligt er bij jou daar ook gezellig sneeuw.
Zit je daar straks tussen de Russen en de Joden.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Al die thai die dat niet overleven
stormloop naar ede!quote:Op woensdag 20 november 2024 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel betere foto's maar dan ziet iedereen meteen waar ik woon en ik heb wel genoeg hints gegeven de afgelopen jaren
Ben je bang dat je straks dit ziet?quote:Op woensdag 20 november 2024 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel betere foto's maar dan ziet iedereen meteen waar ik woon en ik heb wel genoeg hints gegeven de afgelopen jaren
Of ditquote:Op woensdag 20 november 2024 10:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je bang dat je straks dit ziet?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |