En nu wachten op fittie tussen Musk en FAAquote:
Niet weerquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En nu wachten op fittie tussen Musk en FAA
Wel vuur bedoel je?quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Klopt, maar bij hot staging is het vuur ontstaan. Een paar minuten later pas fataal
quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Bezos meldt dat er een onbekend voorwerp geland is op zijn Blue Origin factory.
Wat was de snelheid en hoogte bij de vorige vluchten tijdens SECO? Dan kunnen we misschien inschatten of hij de Indische Oceaan haalt of niet.quote:
27500 denk ik. 28000 is orbitquote:Op vrijdag 17 januari 2025 00:02 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Wat was de snelheid en hoogte bij de vorige vluchten tijdens SECO? Dan kunnen we misschien inschatten of hij de Indische Oceaan haalt of niet.
Oh dat scheelt flink. Ben benieuwd waar hij neer gaat komen...quote:Op vrijdag 17 januari 2025 00:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
27500 denk ik. 28000 is orbit
Everyday Astronaut is overtuigd dat dit Starship is. Er zijn meer beelden. Ook dat dit een groot probleem voor SpaceX gaat wordenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 00:06 schreef monkyyy het volgende:
[ x ]
Geen idee of dit echt is, want het blijft social media
In de Free Agenda TV comments was er ook iemand die meldde dat hij debris zag vallen in Turkije.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 00:06 schreef monkyyy het volgende:
[ x ]
Ik zie ook veel van die filmpjes verschijnen. Een flinke mishap of misschien FTS. Zo komt hij gelukkig wel in zee terecht.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 00:06 schreef monkyyy het volgende:
[ x ]
Turks Caicoseilandenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 00:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
In de Free Agenda TV comments was er ook iemand die meldde dat hij debris zag vallen in Turkije.
Maar die kan ook de Tweet gezien hebben natuurlijk.
Wel mooi vuurwerk
Hoezo? Zon beetje alles fikt wel af toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 00:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Everyday Astronaut is overtuigd dat dit Starship is. Er zijn meer beelden. Ook dat dit een groot probleem voor SpaceX gaat worden
Lijkt me dat er niets meer de lucht in gaat voordat de volledige oorzaak bekend isquote:Op vrijdag 17 januari 2025 00:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Everyday Astronaut is overtuigd dat dit Starship is. Er zijn meer beelden. Ook dat dit een groot probleem voor SpaceX gaat worden
Ah, dat klinkt wel logischer.quote:
En als hij zo boven dat eiland zichtbaar is, storten eventuele brokstukken in de oceaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 00:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hoezo? Zon beetje alles fikt wel af toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |