Ja, wel genoeg ferretería (ijzerwaren zaken) en oa een supermarktje met ook ijzerwaren. Dus voor een paar schroeven zullen we niet naar Oviedo of Lugo moeten, maar als we iets specifieke vergeten wèl.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Oef, verbouwen met een bouwmarkt op anderhalf uur. Dan moet je goed plannen en inkopen
Ja en laat ik nou een ster zijn in dingen vergeten en drie keer op een dag naar de bouwmarkt moeten, maar dat gaat dus gewoon niet. 😆 Het scheelt dat er zoveel te doen is dat wanneer je met het ene niet verder kunt, je altijd nog met het andere verder kunt.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Oef, verbouwen met een bouwmarkt op anderhalf uur. Dan moet je goed plannen en inkopen
Ik denk dat je heel snel gaat leren dingen meteen op te schrijven.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja en laat ik nou een ster zijn in dingen vergeten en drie keer op een dag naar de bouwmarkt moeten, maar dat gaat dus gewoon niet. 😆 Het scheelt dat er zoveel te doen is dat wanneer je met het ene niet verder kunt, je altijd nog met het andere verder kunt.
Ja, ik heb er al een excel sheet voor. 😆quote:Op donderdag 5 december 2024 09:12 schreef Bramito het volgende:
[..]
Ik denk dat je heel snel gaat leren dingen meteen op te schrijven.
Ja, ik had ze liever wat verder uit elkaar gehad maar dat kwam qua stenen met een *enigszins* plat oppervlakte niet uit. 😆quote:Op donderdag 5 december 2024 11:28 schreef Blues het volgende:
Mooi!
Wel oppassen als je de onderste messen pakt
Subscribe op ons YouTube kanaal voor meer over dat mes links onderinquote:Op donderdag 5 december 2024 11:28 schreef Blues het volgende:
Mooi!
Wel oppassen als je de onderste messen pakt
Spam!quote:Op donderdag 5 december 2024 22:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Subscribe op ons YouTube kanaal voor meer over dat mes links onderin
Maar ik zie geen filmpje over een mes?quote:Op donderdag 5 december 2024 22:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Doe die link dan…of in je fok profiel.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Staat gescheduled op 10 uur vandaag, vandaar dat je moet subscribenquote:Op donderdag 5 december 2024 23:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar ik zie geen filmpje over een mes?
Haha, ik had me al geabonneerd, dacht dat ik iets verkeerd had gedaanquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Staat gescheduled op 10 uur vandaag, vandaar dat je moet subscriben
Of over twee uur nog eens kijken
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 6 december 2024 00:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Doe die link dan…of in je fok profiel.
Geen flauw ideequote:Op vrijdag 6 december 2024 10:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje, lekker scherp geworden. Enig idee hoe oud dat mes is?
Ja dat is grofweg hetzelfde vorm blad. Nu is mijn eigen herder mes wel een stuk beter gebalanceerd dan dit mes.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ziet er bijna hetzelfde uit als mijn Den Herdermes.
[ link | afbeelding ]
Die stenen en ramen boven de deur zijn echt prachtig. Je zon past daar perfect bij.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:11 schreef Isegrim het volgende:
De eerste 'klus' is gedaan. Ik heb kapstokhaken in de gang gehangen en mijn Talavera-zonnetje naast de deur bevestigd. ☀️
[ link | afbeelding ]
Team muildier! Wat zou er op tegen zijn?quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:50 schreef Isegrim het volgende:
Huisvondst: enkele oude paardenhoofdstellen en aanverwanten. Aangezien ik zelf altijd paarden heb gehad en onze toekomstige huisgenoten twee paarden hier mee naartoe nemen, heb ik een deel schoongemaakt en ingevet. Een deel is beyond saving, maar het linker hoofdstel en de twee sets teugels erachter zijn in uitstekende staat.
[ link | afbeelding ]
Ik zou zelf wel graag een muildier hier hebben (muildieren zijn een beetje de 4WD's van de dierenwereld, bizar goede klimmers), maar dit is nog een punt van discussie.
Dat is echt top. Fijn als daar aandacht aan is besteed.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:54 schreef Isegrim het volgende:
En J. heeft hier zelf ook gewoond met zijn gezin. Dat is fijn, want hij heeft het duidelijk met heel veel liefde gerenoveerd. Alles is uitzonderlijk netjes gedaan. Nergens zo'n keurige meterkast als hier gezien. En elke slaapkamer voorzien van hotelschakelingen, super rlx.
Kittenquote:Op zondag 1 december 2024 19:30 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag de douchecabine aangepakt, daar maar geen filmpje van gemaakt. 😆 Deuren hingen op halfzeven en de kitnaden waren ontzettend goor en schimmelig.Dat zijn van die klusjes waarvan je denkt, twee uurtjes. En dan ben je er de hele middag mee zoet.
Dit is wel serieus tof hoor! Hoe doet Pablin het? En de katten?quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:11 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan praatjes maken met de buurvrouw. 💜 Over de honden en over het weer. Vrijdag mogelijk sneeuw!
Jullie zijn een goed team wat dat betreftquote:Op woensdag 4 december 2024 20:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja en laat ik nou een ster zijn in dingen vergeten en drie keer op een dag naar de bouwmarkt moeten, maar dat gaat dus gewoon niet. 😆 Het scheelt dat er zoveel te doen is dat wanneer je met het ene niet verder kunt, je altijd nog met het andere verder kunt.
Ik stel voor dat je die vraag even aan LHO voorlegt.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Team muildier! Wat zou er op tegen zijn?
Ik vind kitten wel leuk werk! Ik kan het ook best goed.quote:KittenVieze kit
![]()
Pablín doet het uitstekend.quote:Dit is wel serieus tof hoor! Hoe doet Pablin het? En de katten?
Och erm, dat doet hij vast niet weer.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:29 schreef Isegrim het volgende:
Herstel: één van de katten ontdekte zojuist dat het houtfornuis heet is aan je pootjes. Gelukkig niet echt verbrand ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |