Dat wil Lebron toch nietquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:16 schreef Hathor het volgende:
Ok, het is maar een geruchtenstroom op de socials, maar ik hoor steeds hardnekkigere geluiden dat GSW alles op alles zet om Lebron naar San Fransisco te halen voor de tradedeadline.
Geen voorstander van overigens, het hele idee alleen al is absurd.
Als alternatief noemen ze overigens Butler.
Kan me voorstellen dat hij wel weg wil uit LA, dat team zit ook op een dood spoor. Maar dan zie ik hem eerder terug gaan naar Cleveland, daar staat wel een team dat dit jaar ver kan komen.quote:
Zoiets gebeurt ook niet want Cleveland moet voor hem dusdanig goede spelers inleveren dat het team eronder lijdt, dan kunnen ze net zo goed deze golf waarop het goed gaat blijven berijden.quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat hij wel weg wil uit LA, dat team zit ook op een dood spoor. Maar dan zie ik hem eerder terug gaan naar Cleveland, daar staat wel een team dat dit jaar ver kan komen.
Als er ook maar iets waar is van die geruchten, vermoed ik dat Lebron geen hoge eisen gaat stellen aan een eventueel contract als hem dat een kans geeft op nog een ring. Het zal zo'n beetje zijn allerlaatste kans zijn. Lebron is miljardair inmiddels en denk dat hij eventueel zelfs geneigd zou zijn om voor een minimum veterans contract te gaan spelen als hem dat nog een ultieme kans op zijn 5e ring gaat geven.quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zoiets gebeurt ook niet want Cleveland moet voor hem dusdanig goede spelers inleveren dat het team eronder lijdt, dan kunnen ze net zo goed deze golf waarop het goed gaat blijven berijden.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:16 schreef Hathor het volgende:
Ok, het is maar een geruchtenstroom op de socials, maar ik hoor steeds hardnekkigere geluiden dat GSW alles op alles zet om Lebron naar San Fransisco te halen voor de tradedeadline.
Geen voorstander van overigens, het hele idee alleen al is absurd.
Als alternatief noemen ze overigens Butler.
Ja.quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zit in die schuur links de basketbal arena?
Gebroken bot in z'n gezichtquote:Op zaterdag 14 december 2024 04:22 schreef 3rr0r het volgende:
Embiid deed mee, maar slechts 17 minuten. Load management waarbij meneer Silver ze niet op het matje roept?
Davis mocht het klusje gisteren alleen proberen te klaren, of nou ja, met wat G League achtige spelers. Vond het al vreemd dat James rust nam en er dan niet bij was op de bank. Is hij dusdanig geblesseerd?quote:Op zaterdag 14 december 2024 15:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Waar oh waar hangt LeDiddy deze dagen uit ?
Nee , anders kon slaafje Redick dat gewoon zeggen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 15:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Davis mocht het klusje gisteren alleen proberen te klaren, of nou ja, met wat G League achtige spelers. Vond het al vreemd dat James rust nam en er dan niet bij was op de bank. Is hij dusdanig geblesseerd?
Schroder was volgens mij best lekker bezig bij de Nets. Speelde als 'Team Duitsland Schroder'.quote:Op zondag 15 december 2024 00:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Schroder naar GSW voor Melton+2nd round picks.
McCain van de 76ers z'n meniscus afgescheurd. Dag seizoen, dag ROTY.
Heb je de rest gezien?quote:Op zondag 15 december 2024 03:19 schreef 3rr0r het volgende:
18 punten in 1ste kwart wel erg laag voor OKC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |