SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dit is wel een goede TT eigenlijk.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gelukkig geen typfout gemaakt in de TT. Dat zou ernstig zijn.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Typfouten kunnen gemaakt wordenquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Gelukkig geen typfout gemaakt in de TT. Dat zou ernstig zijn.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik mis een hoofdletterquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Gelukkig geen typfout gemaakt in de TT. Dat zou ernstig zijn.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, in de TT zijn typefouten lastig te herstellen.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou, greysbones begint met een kleine letter, dus daarom heb ik dat ook met een kleine letter in de TT gedaan.quote:
Er is echt over nagedacht.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oja, die punt mist.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hoewel er in een titel nooit een punt staat.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Eenzin begin je met een hoofdletterquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, greysbones begint met een kleine letter, dus daarom heb ik dat ook met een kleine letter in de TT gedaan.
Er is echt over nagedacht.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:17 schreef greysbones het volgende:
Een
[..]
zin begin je met een hoofdletter![]()
Whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik er serieus op ingaan enzo....![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kan een Mod toch zo veranderenquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, in de TT zijn typefouten lastig te herstellen.
Ja maar dan moet je weer een TR inschieten, gedoe.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En weer gaat het alweer een halve pagina over de TT![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of een mod mentionquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je weer een TR inschieten, gedoe.
KB gaat ook nog even over me heen.... ai ai.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:19 schreef gebrokenglas het volgende:
KB gaat ook nog even over me heen.... ai ai.jup
Smile, it's free therapy.![]()
Ik ga zo even koffie pakken, met wat koekjes erbij.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Whut?
En ik er serieus op ingaan enzo....![]()
Soms wel teveel indd.. meer blauw op fok! Dan op straatquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zitten toch altijd alleen maar blauwen hier
Afvoerputjequote:Op dinsdag 19 november 2024 19:21 schreef Kissingbird het volgende:
Denken dat we hier niet serieus zijn
nee ik schreef het met een dikkequote:Op dinsdag 19 november 2024 19:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms wel teveel indd.. meer blauw op fok! Dan op straat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee ik schreef het met een dikke
Wie wat waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:17 schreef greysbones het volgende:
Een
[..]
zin begin je met een hoofdletter![]()
Dus eigenlijk hadden we altijd Ronde moeten schrijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[Ronde 75 Het Dodetopicspel #17060] greysbones bolken
Hebben we het gewoon jaren fout gedaanKan een mod alle 17060 topics even aanpassen?
![]()
Lekker wat baking soda en azijnquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup tijd dat er weer wat ontstopper in gemikt wordt![]()
![]()
Pruttelt zo lekkerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee ik schreef het met een dikke
Die klaagt over alles en nog wat..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na de haakjes begint de TTquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hadden we altijd Ronde moeten schrijven.
[Ronde 75 Het Dodetopicspel #17060] greysbones bolken
Hebben we het gewoon jaren fout gedaanKan een mod alle 17060 topics even aanpassen?
Ow koop altijd een fles meuk daarvoor.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekker wat baking soda en azijn
Pruttelt zo lekkerSmile, it's free therapy.![]()
Zoals hemarookworst op de pot na een portie chili con carne?quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekker wat baking soda en azijn
Pruttelt zo lekker
Forum Opties Forumhop: Hop naar: