Haase was dichtbij, stond 2-1 in sets voor op Wimbledonquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:21 schreef TjjWester het volgende:
Nog nooit heeft een Nederlander van hem gewonnen...........
Waarna Nadal het toernooi won, geloof ikquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:27 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Haase was dichtbij, stond 2-1 in sets voor op Wimbledon
Dit is zijn laatste wedstrijd toch? Als hij zich aan zijn woord houd dan maakt het geen donder uit wat Spanje doet.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:28 schreef Marcoss het volgende:
Wel benieuwd of Nadal hoopt dat Spanje het alsnog omdraait als hij verliest. De komende tegenstander is vast een klasse beter dan Botic..
Dubbelspel misschien nog hoorde ik op de radio.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:41 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dit is zijn laatste wedstrijd toch? Als hij zich aan zijn woord houd dan maakt het geen donder uit wat Spanje doet.
Daar is Granollers voor geselecteerd niet Nadal.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dubbelspel misschien nog hoorde ik op de radio.
Als Spanje wint, doet Nadal sowieso niet mee in de volgende ronde? Dat zou wel bijzonder zijnquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:41 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dit is zijn laatste wedstrijd toch? Als hij zich aan zijn woord houd dan maakt het geen donder uit wat Spanje doet.
Ik heb dat eerder al betwijfeld, maar de officiële lijn is dat deze wedstrijd zijn laatste is.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als Spanje wint, doet Nadal sowieso niet mee in de volgende ronde? Dat zou wel bijzonder zijn
Zeg nooit nooit bij Nadal. Mooi dit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |