SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
ook optie idd...quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stekkerdoosding werkt ook prima
Ja want een verlengsnoer is zo'n lang snoer om de hogedrukspuit op aan te sluitenquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stekkerdoosding werkt ook prima
Ik was het nu alweer vergetenquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben het morgen waarschijnlijk ook weer vergeten.
Als je select hebt kun je er ook eentje voor 5,5 euro bij bol bestellen https://www.bol.com/nl/nl(...)0_16.17.ProductTitlequote:Op dinsdag 19 november 2024 18:17 schreef CherryLips het volgende:
Bouwmarkt is wel tot 9 uur open maar dan moet ik voor zo'n dingetje van 2 euro daar helemaal naartoe rijden
verdeelstekkerquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:18 schreef CherryLips het volgende:
Dat is ook een stekkerdoos en geen... Hoe heet nou?
oh ik vind dat soort uitstapjes in de avond vaak nog leukquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:17 schreef CherryLips het volgende:
Bouwmarkt is wel tot 9 uur open maar dan moet ik voor zo'n dingetje van 2 euro daar helemaal naartoe rijden
Als ik nu op deze link klik, gaat ie meteen naar de homepage van Bol.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:17 schreef Nizno het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_15.40.ProductTitle
meteen 13 op aan te sluiten en 5 meter kabel dus verlengt prima
ze gebruiken gewoon de app van bol om het aan te klikkenquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:19 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie net op bol de 'sint dag deals'. Bladeren kinderen tegenwoordig nog door de intertoys catalogus om vervolgens hun wensen te omsingelen?![]()
Denk het niet, volgens mij worden die ook niet meer thuisbezorgdquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:19 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie net op bol de 'sint dag deals'. Bladeren kinderen tegenwoordig nog door de intertoys catalogus om vervolgens hun wensen te omsingelen?![]()
ik krijg nu een 503 foutmeldingquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik nu op deze link klik, gaat ie meteen naar de homepage van Bol.
Oh dat is jammer, was toch altijd wel een highlight tijdens de donkere dagenquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het niet, volgens mij worden die ook niet meer thuisbezorgd
Er staat in de naam:quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
verdeelstekker
en dat is het wel, het stekkert van 1 mogelijk naar 13
neequote:Op dinsdag 19 november 2024 18:19 schreef kwiwi het volgende:
Daar een lijstje aanmaken en delen met je ouders.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze gebruiken gewoon de app van bol om het aan te klikken
Lekker met de meiden hard gaanquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit is het levenslied van mij en @:datismijnmening
haha vier uur over een fles doen. Dat is ongeveer gelijke tred houden met de afbraakquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:08 schreef Crack_ het volgende:
Hmmm, twee uur geleden ging de fles open. Over twee uur is ze knock-out
quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker met de meiden hard gaan![]()
En dan 38 duizend keer je lijstje weer aanpassenquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is jammer, was toch altijd wel een highlight tijdens de donkere dagen
delen met de sint!!quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar een lijstje aanmaken en delen met je ouders.
Ik wou een furbyquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:23 schreef Nizno het volgende:
Ik wil een walkman, en een dagboek met een slot
En een turbo compact disc drive, maar meestal vang ik bot
Ik wil een computer, en een huiswerk-automaat
Hoewel ik kleine wensen heb, wordt mijn vader altijd kwaad
kan maar dan hebben ze wel alle aanbiedingsbordjes ontblokkertquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Fantastisch sinterklaaslied.
Zou de clip opgenomen zijn in de Blokker?
quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
haha ja falers, zal je lichaam blij mee zijnquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
haha vier uur over een fles doen. Dat is ongeveer gelijke tred houden met de afbraak
is niet hetzelfdequote:Op dinsdag 19 november 2024 18:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ze zingt dat ze een broertje wil, maar ze heeft toch al broers
uhuh en dat je zelfs gewoon zonder het liedje te horen de hele teksten kan opdreunenquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:27 schreef kwiwi het volgende:
Die liedjes gewoon ook nog helemaal mee kunnen zingen na al die jaren
Oh inderdaad,, dat deed mijn hoofd ermeequote:Op dinsdag 19 november 2024 18:26 schreef Crack_ het volgende:
edit: en er staat geen 4 uur over een fles
Hier hadden ze ze afgelopen week bij de Dekamarkt. Gelijk een paar gekocht want ze waren allemaal al in gebruik in huisquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:17 schreef CherryLips het volgende:
je vond het irritant dat jij kinderen voor kinderen niet leuk vond?quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond kinderen voor kinderen nooit leuk en dat vond ik irritant
quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh inderdaad,, dat deed mijn hoofd ermee
jaquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
je vond het irritant dat jij kinderen voor kinderen niet leuk vond?
je klinkt als een moeilijk kindquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaof meer dat iedereen leuk samen die liedjes ging zingen en ik wilde dat ook
maar dat ging niet want ik kende die liedjes niet want ik keek geen kinderen voor kinderen want ik vond het niet leuk
de struggles van een kind
ik had platen.... naja wij als gezin hadden de plaatquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik had een Kinderen voor Kinderen cassettebandje
Ik ook, ging in m'n My First Sonyquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik had een Kinderen voor Kinderen cassettebandje
Denk eerder de V&Dquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu ik de videoclip heb gezien, zou dat best wel eens kloppen.quote:
ik mocht een volwassener versiequote:
Die heb ik ook nog gehad.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:39 schreef Crack_ het volgende:
Toen ik de leeftijd had bereikt dat je muziek onderweg gaat luisteren zaten we in de discman tijd
Tiktiktikk tiktikkktiktikquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:41 schreef Nizno het volgende:
ik heb nog tijden met een discman in de trein gezeten... je nokia 3310 er op leggen en dan wist je een minuut voor je een sms kreeg of belletje al dat je telefoon zou gaan
ja ik hoor het geluid in mijn hoofd ergens.... maar kan het niet uitschrijvenquote:
Ik ook niet, maar dit kwam er het dichtste bijquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik hoor het geluid in mijn hoofd ergens.... maar kan het niet uitschrijven
Ik weet de struggles nog van de overslaande stukjes als je te hard bewoogquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:39 schreef Crack_ het volgende:
Toen ik de leeftijd had bereikt dat je muziek onderweg gaat luisteren zaten we in de discman tijd
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik hoor het geluid in mijn hoofd ergens.... maar kan het niet uitschrijven
Ja discman heb ik wel gehad iddquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:39 schreef Crack_ het volgende:
ja datquote:
Wat een verademing toen ik mijn eerste mp3-speler kreegquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet de struggles nog van de overslaande stukjes als je te hard bewoog
Mijn broer ook.. die had ik eens stiekem geleend om mee naar school te nemen en ook gelijk kapot gemaaktquote:
Niet per se door intertoys, maar je kan bij de AH de grote bol speelgoed gids halen. Daar zit dan een grote poster in en daar kan je dan je uitgeknipte wensen op plakken.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:19 schreef kwiwi het volgende:
Oh dat is wel leuk, tenminste nog iets dat niet helemaal digitaal isquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet per se door intertoys, maar je kan bij de AH de grote bol speelgoed gids halen. Daar zit dan een grote poster in en daar kan je dan je uitgeknipte wensen op plakken.
Tenminste dit was de laatste jaren wel nog gewoon zo.
Ook mijn eerste cd, gekregen van mijn vader terwijl we eigenlijk niet zulke muziek mochten luisteren. Mijn broer kreeg toen Nirvana unplugged.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was mijn eerste CD, die luisterde ik geregeld op de discman.
Vond het wel een enorm gedoe in het begin, en er konden niet zoveel liedjes op etc.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat een verademing toen ik mijn eerste mp3-speler kreeg
waarom mag hij geen DVDs branden?quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn pa gaat van de week een nieuwe PC kopen. Of ik toch even naar de voorgestelde specs wide kijken.
Nou pa, laat die DVD-brander maar zitten.
Vind het altijd grappig en ook wel bijzonder hoe ik hier altijd lees hoe anders het tegenwoordig is allemaal voor kinderen. Maar heel veel van de dingen die wij vroeger deden, doen kinderen gewoon nog steeds. Gelukkig ook maar.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk, tenminste nog iets dat niet helemaal digitaal is
Mijnes ditquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:48 schreef kwiwi het volgende:
Ik weet eigenlijk niet meer wat mijn eerste CD was.
Ik had een dubbele Sesamstraat CDquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:48 schreef kwiwi het volgende:
Wat een toeval. Waarom kreeg je die? En waarom mocht je dat niet luisteren? Is toch hele brave muziek?quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook mijn eerste cd, gekregen van mijn vader terwijl we eigenlijk niet zulke muziek mochten luisteren. Mijn broer kreeg toen Nirvana unplugged.
Geloof eigenlijk niet dat ie dat ooit gedaan heeft. En zo wel, dan zeker de laatste 10 jaar niet meer.quote:
het is een DVD Brander, die kunnen niet in de discmanquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat fles dan steeds de discman moet repareren voor ze.
wel grappig dat hij dat dan toch bij zn specs zetquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geloof eigenlijk niet dat ie dat ooit gedaan heeft. En zo wel, dan zeker de laatste 10 jaar niet meer.
Kun je daar geen cd's in branden?quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
het is een DVD Brander, die kunnen niet in de discman
jawel maar dat weet fles zn vader nietquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je daar geen cd's in branden?Ben er niet zo in thuis, dat was de taak van m'n broer.
Omdat ik nogal streng christelijk opgevoed was en geen idee waarom mijn vader ons dat toen toch opeens voor sinterklaas gaf maar we waren er wel heel blij mee.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een toeval. Waarom kreeg je die? En waarom mocht je dat niet luisteren? Is toch hele brave muziek?
Ik wilde deze omdat mijn grote neef (mijn grote voorbeeld) dit luisterde.
Nee ik heb (blijkbaar) ooit eens een lijstje gemaakt met wat er in zijn huidige PC zit en daarmee is hij naar een computerwinkel gegaan.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
wel grappig dat hij dat dan toch bij zn specs zet
hahahahahaquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik heb (blijkbaar) ooit eens een lijstje gemaakt met wat er in zijn huidige PC zit en daarmee is hij naar een computerwinkel gegaan.
Tsssk, ik had een dure met anti-schock *rolt met ogen*quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet de struggles nog van de overslaande stukjes als je te hard bewoog
kopen in de kijkshopquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tsssk, ik had een dure met anti-schock *rolt met ogen*
Nee geen idee of ie duur was. In mijn herinnering waren we een hele dag alle winkels die discmans verkochten aan het kijken om op het eind van de dag de beste uit te kiezen, in verhouding met prijs.
Of tenminste, dit deed mijn vader en de kiddos die liepen er achter aan. Waarschijnlijk te zeuren dat het allemaal te lang duurde
Ooh wooww, dit was even helemaal uit mn hoofd gewist. Dat is waar ja! Was best een handige featurequote:Op dinsdag 19 november 2024 18:41 schreef Nizno het volgende:
ik heb nog tijden met een discman in de trein gezeten... je nokia 3310 er op leggen en dan wist je een minuut voor je een sms kreeg of belletje al dat je telefoon zou gaan
voor mijn idee hadden we best lang discmans voordat we overgingen op mp3?quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja discman heb ik wel gehad idd
Ja volgens mij ookquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooh wooww, dit was even helemaal uit mn hoofd gewist. Dat is waar ja! Was best een handige feature
[..]
voor mijn idee hadden we best lang discmans voordat we overgingen op mp3?
Ik zat met twee oudere punkzussen die hun gehele platencollectie tijdelijk aan mij toevertrouwden omdat ze op drieste piemeljacht gingen, binnen een kaar liep ik met veiligheidsspelden door mijn wenkies en een blauwe hanenkam.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een toeval. Waarom kreeg je die? En waarom mocht je dat niet luisteren? Is toch hele brave muziek?
Ik wilde deze omdat mijn grote neef (mijn grote voorbeeld) dit luisterde.
en de bbc en nog meer van die winkels die nu verloren glorie zijnquote:
BCC toch?quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en de bbc en nog meer van die winkels die nu verloren glorie zijn
BCC neem ik aan?quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en de bbc en nog meer van die winkels die nu verloren glorie zijn
de winkelquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
BCC neem ik aan?
BBC is de britse omroep
Ik dacht dat dit een hele andere kant op zou gaan.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zat met twee oudere punkzussen die hun gehele platencollectie tijdelijk aan mij toevertrouwden omdat ze op drieste piemeljacht gingen, binnen een kaar liep ik met veiligheidsspelden door mijn wenkies en een blauwe hanenkam.
je zat in de buurt.... was maar 1 letter later in het alfabetquote:
jij zag een speld er door gejaagd worden?quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een hele andere kant op zou gaan.
NGL
Ik heb toen alle Bon Jovi CD's daarna gekocht tot en met 2010 ofzo. Concerten geweest met mijn maatjes dit dat alles.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat ik nogal streng christelijk opgevoed was en geen idee waarom mijn vader ons dat toen toch opeens voor sinterklaas gaf maar we waren er wel heel blij mee.
dat ik nu nog even leer hoe die winkel precies heetquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
je zat in de buurt.... was maar 1 letter later in het alfabet
en je kan het ook meteen weer uit je collectieve geheugen verwijderen want je hebt het nooit weer nodigquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat ik nu nog even leer hoe die winkel precies heet
ligt er aan of je meer zin hebt in rustig of meer in hitterigquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:59 schreef Crack_ het volgende:
Nou als we dan toch bezig zijn, heb wel zin om oude muziek te luisteren uit mn eigen jeugd
maar gaan dit dan de 'hitzone' worden OF 'knuffelrock'
Was mijn verjaardagscadeau toendertijd geloof ik. Andere tijden waren dat zeg. Naar fysieke winkels om dingen te testen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tsssk, ik had een dure met anti-schock *rolt met ogen*
Nee geen idee of ie duur was. In mijn herinnering waren we een hele dag alle winkels die discmans verkochten aan het kijken om op het eind van de dag de beste uit te kiezen, in verhouding met prijs.
Of tenminste, dit deed mijn vader en de kiddos die liepen er achter aan. Waarschijnlijk te zeuren dat het allemaal te lang duurde
Ik wipte de wulpse dochter van de lokale platenboer, was geen straf maar ik kon ook altijd de laatste muziek scorenquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was mijn verjaardagscadeau toendertijd geloof ik. Andere tijden waren dat zeg. Naar fysieke winkels om dingen te testen.
Of een radio cdspeler.
Hitzonequote:Op dinsdag 19 november 2024 18:59 schreef Crack_ het volgende:
Nou als we dan toch bezig zijn, heb wel zin om oude muziek te luisteren uit mn eigen jeugd
De meeste leuke liedjes vond ik op de knuffelrock staan.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:59 schreef Crack_ het volgende:
wat gaat het worden?quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:06 schreef Nizno het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds jaaaaaaaaaaaaaaaaaren een cadeau idee gegeven voor mn verjaardag.
Was helemaal trots toen ik bedacht dat ik eindelijk iets wist
Zeg dat wel. We hebben het zelf meegemaakt maar anders voelt het bijna als een 'kan me dat niet voorstellen!!'quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was mijn verjaardagscadeau toendertijd geloof ik. Andere tijden waren dat zeg. Naar fysieke winkels om dingen te testen.
Of een radio cdspeler.
hitzone it isquote:
Dat vond ik ookquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De meeste leuke liedjes vond ik op de knuffelrock staan.
De hitzone had veel liedjes die leuk waren, maar de andere helft was meestal niks.
quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:06 schreef Nizno het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds jaaaaaaaaaaaaaaaaaren een cadeau idee gegeven voor mn verjaardag.
een nieuwe mand voor op de fietsquote:
Ik krijg al jaren geen cadeaus meer voor m'n verjaardag, hoef ik ook niks te bedenkenquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:06 schreef Nizno het volgende:
ik krijg standaard geld. verder ook prima... maar gewoon eens weer een kado is ook wel weer eens leukquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik krijg al jaren geen cadeaus meer voor m'n verjaardag, hoef ik ook niks te bedenken
Ik ook niet, maar ik heb wel an het begin van het jaar een heel aantal dingen die daar qua nuttigheid en bedrag best voor door hadden kunnen gaan.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik krijg al jaren geen cadeaus meer voor m'n verjaardag, hoef ik ook niks te bedenken
HOE HAquote:
Toybox?quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HOE HA
HOE HA
naaanaanaaa-naaananaanaa
^ weet je welk liedje dit is?
Ik heb hitzone 12 en hitzone 19 cd nog. Ook al hitzone 12 cd niet zo gauw terug vinden.quote:
He's my best my best my boy best friend you should have a best friend tooquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HOE HA
HOE HA
naaanaanaaa-naaananaanaa
^ weet je welk liedje dit is?
quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
He's my best my best my boy best friend you should have a best friend too
in de auto? dat is volgens mij de enige plek waar nog wat cd's liggenquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:24 schreef Nizno het volgende:
heb een aantal knuffelrocks gehad. Geloof niet dat ik die nog ergens heb
dat zou knap zijn, die heb ik nietquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in de auto? dat is volgens mij de enige plek waar nog wat cd's liggen
Teriyaki achtig prutje met kiep, rijst en komkommer. En geroosterde sesamzaadjesquote:
Dit moet ik even googelen..quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb die Burning Heart set van Tell Sell
oeh ik kan me al die reclames nog herinneren dat CDsets werden aangeboden..quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb Mutter van Rammstein in de auto.
Rijdt wel lekker. Dochter krijgt ook wat muzieksmaak mee.
wat is dat?quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ohquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zou knap zijn, die heb ik niet![]()
nee ik heb nog wel een aantal CDs hier in huis maar denk dat die knuffelrocks destijds bij mijn ouders zijn gebleven... in de loop der tijd vermengd met de CDs van zus en misschien wel ergens op een rommelmarkt beland
quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Teriyaki achtig prutje met kiep, rijst en komkommer. En geroosterde sesamzaadjes
Westlifequote:Op dinsdag 19 november 2024 19:27 schreef essnhills het volgende:
I lay me love on you
It's all I wanna do
Slim, een beetje bijtijds aan de Till Lindemanns van deze wereld laten wennen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Westlifequote:
Ik lig hier nu ook westlife te zingenquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Westlife
Laatst kwam die andere hit van ze op de radio
Tig jaar niet meer gehoord en kon het woord voor woord meezingen
Een verzamel CDset van 70s en 80s hits. 4 CDsquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik lig hier nu ook westlife te zingenI, I lay my love on youuuu, you make me feel brand newwww
Till Lindemann komt volgend jaar naar Sofia. Zeker zienquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaaf. Heb weleens paar solomummers van hem geluisterd. Best goed.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Till Lindemans komt volgend jaar naar Sofia. Zeker zienJammer dat het Rammstein zelf niet is
Oehhhhhquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een verzamel CDset van 70s en 80s hits. 4 CDs
Je kan ze nog steeds kopenquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een verzamel CDset van 70s en 80s hits. 4 CDs
31 oktober 2025 ook in Amsterdamquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaaf. Heb weleens paar solomummers van hem geluisterd. Best goed.
quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Till Lindemann komt volgend jaar naar Sofia. Zeker zienJammer dat het Rammstein zelf niet is
Ohjoh, wist niet dat ie solo ook wat deed. Ennnn we gaan van Hitzone naar Tillie lindiemanniequote:Op dinsdag 19 november 2024 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaaf. Heb weleens paar solomummers van hem geluisterd. Best goed.
en hier staan alle nummers die er op de CDs staanquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan ze nog steeds kopen![]()
https://www.amazon.de/-/en/Burning-Heart-CD-1-4/dp/B005H8DE2Q
quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:33 schreef kwiwi het volgende:
@:essnhills die specifieke westlife cd kreeg ik ooit voor kerst, samen met een kleine discobal met van die gekleurde lampjes. Mijn moeder kon toen nauwelijks rondkomen, en toen ik die cadeautjes al ruim voor kerst in de kast vond was ik zo blij dat ik moest huilenHeb die hele vakantie op m'n kamer gezeten met de cd en de discobal
![]()
Mooi. Zijn moeilijke momenten, als je als kind dat soort situaties in de gaten hebt.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:33 schreef kwiwi het volgende:
@:essnhills die specifieke westlife cd kreeg ik ooit voor kerst, samen met een kleine discobal met van die gekleurde lampjes. Mijn moeder kon toen nauwelijks rondkomen, en toen ik die cadeautjes al ruim voor kerst in de kast vond was ik zo blij dat ik moest huilenHeb die hele vakantie op m'n kamer gezeten met de cd en de discobal
![]()
Eci?quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:35 schreef kwiwi het volgende:
Hoe heette dat postorderbedrijf ook alweer waarbij je een abonnement had en dan elke maand (?) cd's kon bestellen..
Ja op die link van mij ookquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
en hier staan alle nummers die er op de CDs staan
https://eil.com/shop/more(...)jkXYSUXOP73GrxuZLosT
Hmm, ik hou het in gedachten. Woon tegenwoordig in een gat. Alles is moeilijk te bereiken.quote:
Ik heb toch heul geen piemelquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Tegenwoordig noemen we dat gewoon swaffelen.
disney boekenclub *kreeg je een cd bij waarop het boek voorgelezen werdquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:35 schreef kwiwi het volgende:
Hoe heette dat postorderbedrijf ook alweer waarbij je een abonnement had en dan elke maand (?) cd's kon bestellen..
Ik wel, heb hem nog steedsquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:48 schreef kwiwi het volgende:
Hee ouwe pikkenpijper.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:34 schreef Dven het volgende:
Vind dat Geoguessr best leuk om te spelen. Jammer dat je zonder betaald lidmaatschap maar 1 spelletje per dag mag doen
Je vermoeden kloptquote:
Dat deden we bij mijn orige werkgever vrijdagmiddag vaak. Begonnen we om half drie of zo omdat er toch geen flikker meer te doen was. En dan gewoon door tot bedtijdquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:34 schreef Dven het volgende:
Vind dat Geoguessr best leuk om te spelen. Jammer dat je zonder betaald lidmaatschap maar 1 spelletje per dag mag doen
Gelukkigquote:
ik kreeg bij de eerste drie alleen dingen in afrika...quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik was daar best kneitergoed in trouwens
Ojeworstlus!quote:
Ik net ook. Was niet eenvoudigquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kreeg bij de eerste drie alleen dingen in afrika...
misschien zijn er morgen drie nieuwenquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:52 schreef kwiwi het volgende:
Kende Geoguessr niet. Net gespeeld en kreeg alleen maar 3 plekken in AfrikaSaai.
Waarschijnlijk krijgt iedereen dan dezelfdequote:Op dinsdag 19 november 2024 19:52 schreef kwiwi het volgende:
Kende Geoguessr niet. Net gespeeld en kreeg alleen maar 3 plekken in AfrikaSaai.
OME HENKquote:
Zou me daar wel een hele avond mee kunnen vermaken, jammer dat het betaald is.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgt iedereen dan dezelfde
Gisteren was het meer interessant.
die hadden een andere versie van de oma van jan smitje.quote:
Joe joe!quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:17 schreef Ama het volgende:
@:ygritte @:gianni61 vanavond weer Bureau Maastricht.
ergens op FOK hebben we daar een topic voor toch?quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou me daar wel een hele avond mee kunnen vermaken, jammer dat het betaald is.
Ik kreeg er ook een keer eentje op een plek waar ik net een paar maanden eerder met @liesje1979 geweest was.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kreeg bij de eerste drie alleen dingen in afrika...
Eén iemand met een betaald account kan wel anderen uitnodigen voor een party om gratis te spelenquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, is het duur?quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
na edit krijgt ze geen mention meldingquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:datismijnmening ga je nog goed of moeten we even bijschenken?
Die ligt al voor pampus op de bankquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:datismijnmening ga je nog goed of moeten we even bijschenken?
Champagne. En toen lopen raaskallen hier, en toen nog een fles of zo, en daarna hebben we er niks meeer van gehoordquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:13 schreef Ygritte het volgende:
Wat heeft ze gedaan? Fles wijn leeggezopen?
Goed idee. De kleine ligt in bed, dus ik ga ook even onderuit.quote:
Och gottie…. Zie geen recente POL of NWS dus gok op geen streep deze keer.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Champagne. En toen lopen raaskallen hier, en toen nog een fles of zo, en daarna hebben we er niks meeer van gehoord
dat doet ze toch ook in nuchtere toestand??quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Champagne. En toen lopen raaskallen hier, en toen nog een fles of zo, en daarna hebben we er niks meeer van gehoord
KLB SCquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Och gottie…. Zie geen recente POL of NWS dus gok op geen streep deze keer.
Ja maar dan niet in CAPSquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
dat doet ze toch ook in nuchtere toestand??
Ja, klote gtst is nog bezigquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:16 schreef Ama het volgende:
Kijken of @:gianni61 zich op tijd komt melden.
Stuur dit terug:quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:33 schreef Crack_ het volgende:
krijg nu(!!!) de vraag van een student of de les die morgen om 09.00 begint ook online gegeven kan worden
quote:![]()
![]()
x100
Kan er niet bij zijn maar wil er toch graag bij zijn. Dat moet je toejuichen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:33 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
x100
krijg nu(!!!) de vraag van een student of de les die morgen om 09.00 begint ook online gegeven kan worden
wat dacht je van ik stuur niks terug? Het is half negen 's avonds, kom nouquote:
wat?quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan er niet bij zijn maar wil er toch graag bij zijn. Dat moet je toejuichen.
Meh soap. 20 jaar terug was het nog leukquote:
Ja, had gekund, maar dat doen we nietquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:33 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
x100
Je moet het positief bekijken. Ze wil graag je les volgen, maar dan online omdat ze blijkbaar iets anders heeft waardoor ze niet fysiek naar je les kan komen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat dacht je van ik stuur niks terug? Het is half negen 's avonds, kom nou
[..]
wat?
Hoe gaat het met Ludo?quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Meh soap. 20 jaar terug was het nog leuk
Dit is een schappelijke vraag.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:33 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
x100
goeie grapquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet het positief bekijken. Ze wil graag je les volgen, maar dan online omdat ze blijkbaar iets anders heeft waardoor ze niet fysiek naar je les kan komen.
Hij kan ook gaan spijbelen of op tijd uit bed gaan en naar de les gaan.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:33 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
x100
Geen idee?quote:
ja dat kan, is niet mijn verantwoordelijkheidquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij kan ook gaan spijbelen of op tijd uit bed gaan en naar de les gaan.
Gewoon geen online les gevenquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:38 schreef Crack_ het volgende:
Overigens is het mijn ervaring dat je net zo goed geen les kunt geven als het online gebeurd. Jammer voor die mensen die wel daadwerkelijk opletten
Dan moet je ook je werkmail niet lezenquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:34 schreef Crack_ het volgende:
wat dacht je van ik stuur niks terug? Het is half negen 's avonds, kom nou
Typisch nektasje welquote:
Wat was het probleem met die gozer?quote:
Dat doen we ook niet meerquote:
Kijk je ook?quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat was het probleem met die gozer?
ik mag zelf kiezen wanneer ik mijn werkmail lees hoorquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan moet je ook je werkmail niet lezen
Zn opvoedingquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat was het probleem met die gozer?
Oh goeie. Vroeg me nog af of ze hem onherkenbaar gingen maken. Yoeri was het trouwens. Of Youri.quote:
Zijn meerdere geblurd. Niet iedereen wil misschien in beeldquote:
Ja dat valt mij nu ook op maar volgens mij stond hij net wel rechts in die cel.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zijn meerdere geblurd. Niet iedereen wil misschien in beeld
We kijken Bureau Maastricht.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:43 schreef Crack_ het volgende:
is er iets spannends aan de hand, waar gaat dit over?
Oh jaquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh goeie. Vroeg me nog af of ze hem onherkenbaar gingen maken. Yoeri was het trouwens. Of Youri.
Ik denk dat ik hem wel herken ook al is hij geblurd nu denk ik.quote:
Ik heb eigenlijk geen idee wie et is. Ja als ik de foto ga afstrepen met degene die wel in beeld zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem wel herken ook al is hij geblurd nu denk ik.
Lang en blond weet ik nog.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee wie et is. Ja als ik de foto ga afstrepen met degene die wel in beeld zijn.
Dat is oprecht wel gezelligquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:46 schreef Ama het volgende:
Gezellig met 5 mensen hetzelfde programma kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Snap ik. DN Sjef is er nu bijna 4 jaar niet meer. Voelt veel korter geleden...quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik mis mijn hondje ook nog weleensna 15 jaar
En dan dusdanig veel dat je zo out gaat dat je door de ambu wordt afgevoerd.quote:
ik las horlogequote:Op dinsdag 19 november 2024 20:50 schreef CherryLips het volgende:
ohja en even inhoudelijk reageren is ook wel leukquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:50 schreef CherryLips het volgende:
Het horloge wat ik heb, stond vandeweek in de krant als goed model voor een sporthorloge. Ik heb deze al meer dan 2 jaar....quote:
hahaha wat heerlijk dat dit meteen wordt opgepakt als gespreksonderwerpquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het horloge wat ik heb, stond vandeweek in de krant als goed model voor een sporthorloge. Ik heb deze al meer dan 2 jaar....
Garmin Forerunner 55quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha wat heerlijk dat dit meteen wordt opgepakt als gespreksonderwerp
en vertel op, wat voor super horloge heb jij
Iddquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:59 schreef Ama het volgende:
Dit is echt de meest relaxte chihuahua die ik ooit heb gezien.
Ik zou bijna een hond willen zo chillquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:59 schreef Ama het volgende:
Dit is echt de meest relaxte chihuahua die ik ooit heb gezien.
Op zich wel. Maar dan denk ik aan m'n vorige hond en dat ze toen een keer het huis had onder gescheten van zolder tot kelder. Of dat ze altijd blaasontsteking had en als ze dan moest piesen kwam ze naar mijn kamer en piste ze onder m'n bureau. Zulke dingen. Dan denk ik, nee.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja en even inhoudelijk reageren is ook wel leuk
moet lachen om deze uitspraak vanwege sommige acties van je hond![]()
maar zou je op redelijke termijn weer een hondje willen oid? Je hebt het er wel eens over
![]()
Altijd gezelligquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dan dusdanig veel dat je zo out gaat dat je door de ambu wordt afgevoerd.
Lekker zo’n bruiloftsgast
Terwijl je al eerder een hartaanval hebt gehad.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dan dusdanig veel dat je zo out gaat dat je door de ambu wordt afgevoerd.
Lekker zo’n bruiloftsgast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |