SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
ook optie idd...quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stekkerdoosding werkt ook prima
Ja want een verlengsnoer is zo'n lang snoer om de hogedrukspuit op aan te sluitenquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stekkerdoosding werkt ook prima
Ik was het nu alweer vergetenquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben het morgen waarschijnlijk ook weer vergeten.
Als je select hebt kun je er ook eentje voor 5,5 euro bij bol bestellen https://www.bol.com/nl/nl(...)0_16.17.ProductTitlequote:Op dinsdag 19 november 2024 18:17 schreef CherryLips het volgende:
Bouwmarkt is wel tot 9 uur open maar dan moet ik voor zo'n dingetje van 2 euro daar helemaal naartoe rijden
verdeelstekkerquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:18 schreef CherryLips het volgende:
Dat is ook een stekkerdoos en geen... Hoe heet nou?
oh ik vind dat soort uitstapjes in de avond vaak nog leukquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:17 schreef CherryLips het volgende:
Bouwmarkt is wel tot 9 uur open maar dan moet ik voor zo'n dingetje van 2 euro daar helemaal naartoe rijden
Als ik nu op deze link klik, gaat ie meteen naar de homepage van Bol.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:17 schreef Nizno het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_15.40.ProductTitle
meteen 13 op aan te sluiten en 5 meter kabel dus verlengt prima
ze gebruiken gewoon de app van bol om het aan te klikkenquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:19 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie net op bol de 'sint dag deals'. Bladeren kinderen tegenwoordig nog door de intertoys catalogus om vervolgens hun wensen te omsingelen?![]()
Denk het niet, volgens mij worden die ook niet meer thuisbezorgdquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:19 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie net op bol de 'sint dag deals'. Bladeren kinderen tegenwoordig nog door de intertoys catalogus om vervolgens hun wensen te omsingelen?![]()
ik krijg nu een 503 foutmeldingquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik nu op deze link klik, gaat ie meteen naar de homepage van Bol.
Oh dat is jammer, was toch altijd wel een highlight tijdens de donkere dagenquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het niet, volgens mij worden die ook niet meer thuisbezorgd
Er staat in de naam:quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
verdeelstekker
en dat is het wel, het stekkert van 1 mogelijk naar 13
neequote:Op dinsdag 19 november 2024 18:19 schreef kwiwi het volgende:
Daar een lijstje aanmaken en delen met je ouders.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze gebruiken gewoon de app van bol om het aan te klikken
Lekker met de meiden hard gaanquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit is het levenslied van mij en @:datismijnmening
haha vier uur over een fles doen. Dat is ongeveer gelijke tred houden met de afbraakquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:08 schreef Crack_ het volgende:
Hmmm, twee uur geleden ging de fles open. Over twee uur is ze knock-out
quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker met de meiden hard gaan![]()
En dan 38 duizend keer je lijstje weer aanpassenquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is jammer, was toch altijd wel een highlight tijdens de donkere dagen
delen met de sint!!quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar een lijstje aanmaken en delen met je ouders.
Ik wou een furbyquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:23 schreef Nizno het volgende:
Ik wil een walkman, en een dagboek met een slot
En een turbo compact disc drive, maar meestal vang ik bot
Ik wil een computer, en een huiswerk-automaat
Hoewel ik kleine wensen heb, wordt mijn vader altijd kwaad
kan maar dan hebben ze wel alle aanbiedingsbordjes ontblokkertquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Fantastisch sinterklaaslied.
Zou de clip opgenomen zijn in de Blokker?
quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
haha ja falers, zal je lichaam blij mee zijnquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
haha vier uur over een fles doen. Dat is ongeveer gelijke tred houden met de afbraak
is niet hetzelfdequote:Op dinsdag 19 november 2024 18:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ze zingt dat ze een broertje wil, maar ze heeft toch al broers
uhuh en dat je zelfs gewoon zonder het liedje te horen de hele teksten kan opdreunenquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:27 schreef kwiwi het volgende:
Die liedjes gewoon ook nog helemaal mee kunnen zingen na al die jaren
Oh inderdaad,, dat deed mijn hoofd ermeequote:Op dinsdag 19 november 2024 18:26 schreef Crack_ het volgende:
edit: en er staat geen 4 uur over een fles
Hier hadden ze ze afgelopen week bij de Dekamarkt. Gelijk een paar gekocht want ze waren allemaal al in gebruik in huisquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:17 schreef CherryLips het volgende:
je vond het irritant dat jij kinderen voor kinderen niet leuk vond?quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond kinderen voor kinderen nooit leuk en dat vond ik irritant
quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh inderdaad,, dat deed mijn hoofd ermee
jaquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
je vond het irritant dat jij kinderen voor kinderen niet leuk vond?
je klinkt als een moeilijk kindquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaof meer dat iedereen leuk samen die liedjes ging zingen en ik wilde dat ook
maar dat ging niet want ik kende die liedjes niet want ik keek geen kinderen voor kinderen want ik vond het niet leuk
de struggles van een kind
ik had platen.... naja wij als gezin hadden de plaatquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik had een Kinderen voor Kinderen cassettebandje
Ik ook, ging in m'n My First Sonyquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik had een Kinderen voor Kinderen cassettebandje
Denk eerder de V&Dquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu ik de videoclip heb gezien, zou dat best wel eens kloppen.quote:
ik mocht een volwassener versiequote:
Die heb ik ook nog gehad.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:39 schreef Crack_ het volgende:
Toen ik de leeftijd had bereikt dat je muziek onderweg gaat luisteren zaten we in de discman tijd
Tiktiktikk tiktikkktiktikquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:41 schreef Nizno het volgende:
ik heb nog tijden met een discman in de trein gezeten... je nokia 3310 er op leggen en dan wist je een minuut voor je een sms kreeg of belletje al dat je telefoon zou gaan
ja ik hoor het geluid in mijn hoofd ergens.... maar kan het niet uitschrijvenquote:
Ik ook niet, maar dit kwam er het dichtste bijquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik hoor het geluid in mijn hoofd ergens.... maar kan het niet uitschrijven
Ik weet de struggles nog van de overslaande stukjes als je te hard bewoogquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:39 schreef Crack_ het volgende:
Toen ik de leeftijd had bereikt dat je muziek onderweg gaat luisteren zaten we in de discman tijd
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik hoor het geluid in mijn hoofd ergens.... maar kan het niet uitschrijven
Ja discman heb ik wel gehad iddquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:39 schreef Crack_ het volgende:
ja datquote:
Wat een verademing toen ik mijn eerste mp3-speler kreegquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet de struggles nog van de overslaande stukjes als je te hard bewoog
Mijn broer ook.. die had ik eens stiekem geleend om mee naar school te nemen en ook gelijk kapot gemaaktquote:
Niet per se door intertoys, maar je kan bij de AH de grote bol speelgoed gids halen. Daar zit dan een grote poster in en daar kan je dan je uitgeknipte wensen op plakken.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:19 schreef kwiwi het volgende:
Oh dat is wel leuk, tenminste nog iets dat niet helemaal digitaal isquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet per se door intertoys, maar je kan bij de AH de grote bol speelgoed gids halen. Daar zit dan een grote poster in en daar kan je dan je uitgeknipte wensen op plakken.
Tenminste dit was de laatste jaren wel nog gewoon zo.
Ook mijn eerste cd, gekregen van mijn vader terwijl we eigenlijk niet zulke muziek mochten luisteren. Mijn broer kreeg toen Nirvana unplugged.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was mijn eerste CD, die luisterde ik geregeld op de discman.
Vond het wel een enorm gedoe in het begin, en er konden niet zoveel liedjes op etc.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat een verademing toen ik mijn eerste mp3-speler kreeg
waarom mag hij geen DVDs branden?quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn pa gaat van de week een nieuwe PC kopen. Of ik toch even naar de voorgestelde specs wide kijken.
Nou pa, laat die DVD-brander maar zitten.
Vind het altijd grappig en ook wel bijzonder hoe ik hier altijd lees hoe anders het tegenwoordig is allemaal voor kinderen. Maar heel veel van de dingen die wij vroeger deden, doen kinderen gewoon nog steeds. Gelukkig ook maar.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk, tenminste nog iets dat niet helemaal digitaal is
Mijnes ditquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:48 schreef kwiwi het volgende:
Ik weet eigenlijk niet meer wat mijn eerste CD was.
Ik had een dubbele Sesamstraat CDquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:48 schreef kwiwi het volgende:
Ik weet eigenlijk niet meer wat mijn eerste CD was.
Wat een toeval. Waarom kreeg je die? En waarom mocht je dat niet luisteren? Is toch hele brave muziek?quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook mijn eerste cd, gekregen van mijn vader terwijl we eigenlijk niet zulke muziek mochten luisteren. Mijn broer kreeg toen Nirvana unplugged.
Geloof eigenlijk niet dat ie dat ooit gedaan heeft. En zo wel, dan zeker de laatste 10 jaar niet meer.quote:
het is een DVD Brander, die kunnen niet in de discmanquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat fles dan steeds de discman moet repareren voor ze.
wel grappig dat hij dat dan toch bij zn specs zetquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geloof eigenlijk niet dat ie dat ooit gedaan heeft. En zo wel, dan zeker de laatste 10 jaar niet meer.
Kun je daar geen cd's in branden?quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
het is een DVD Brander, die kunnen niet in de discman
jawel maar dat weet fles zn vader nietquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je daar geen cd's in branden?Ben er niet zo in thuis, dat was de taak van m'n broer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |