SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
ook optie idd...quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stekkerdoosding werkt ook prima
Ja want een verlengsnoer is zo'n lang snoer om de hogedrukspuit op aan te sluitenquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stekkerdoosding werkt ook prima
Ik was het nu alweer vergetenquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben het morgen waarschijnlijk ook weer vergeten.
Als je select hebt kun je er ook eentje voor 5,5 euro bij bol bestellen https://www.bol.com/nl/nl(...)0_16.17.ProductTitlequote:Op dinsdag 19 november 2024 18:17 schreef CherryLips het volgende:
Bouwmarkt is wel tot 9 uur open maar dan moet ik voor zo'n dingetje van 2 euro daar helemaal naartoe rijden
verdeelstekkerquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:18 schreef CherryLips het volgende:
Dat is ook een stekkerdoos en geen... Hoe heet nou?
oh ik vind dat soort uitstapjes in de avond vaak nog leukquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:17 schreef CherryLips het volgende:
Bouwmarkt is wel tot 9 uur open maar dan moet ik voor zo'n dingetje van 2 euro daar helemaal naartoe rijden
Als ik nu op deze link klik, gaat ie meteen naar de homepage van Bol.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:17 schreef Nizno het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_15.40.ProductTitle
meteen 13 op aan te sluiten en 5 meter kabel dus verlengt prima
ze gebruiken gewoon de app van bol om het aan te klikkenquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:19 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie net op bol de 'sint dag deals'. Bladeren kinderen tegenwoordig nog door de intertoys catalogus om vervolgens hun wensen te omsingelen?![]()
Denk het niet, volgens mij worden die ook niet meer thuisbezorgdquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:19 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie net op bol de 'sint dag deals'. Bladeren kinderen tegenwoordig nog door de intertoys catalogus om vervolgens hun wensen te omsingelen?![]()
ik krijg nu een 503 foutmeldingquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik nu op deze link klik, gaat ie meteen naar de homepage van Bol.
Oh dat is jammer, was toch altijd wel een highlight tijdens de donkere dagenquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het niet, volgens mij worden die ook niet meer thuisbezorgd
Er staat in de naam:quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
verdeelstekker
en dat is het wel, het stekkert van 1 mogelijk naar 13
neequote:Op dinsdag 19 november 2024 18:19 schreef kwiwi het volgende:
Daar een lijstje aanmaken en delen met je ouders.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze gebruiken gewoon de app van bol om het aan te klikken
Lekker met de meiden hard gaanquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit is het levenslied van mij en @:datismijnmening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |