SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Je snapt zelf al niet meer waar of wat je zegt?quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
jawel hoor? herhaal anders maarquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je snapt zelf al niet meer waar of wat je zegt?Do what you love, love what you do!![]()
Je zegt vooroordelen op een post waar geen vooroordeel in staatGa weg man
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
ja dacht doe eens lief want snap het wel ebnzo en gezeik, maar ok, zeg ik het wss weer niet goed ofzo?quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Do what you love, love what you do!![]()
1 willekeurig woord als reply is niet liefquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:23 schreef kree het volgende:
[..]
ja dacht doe eens lief want snap het wel ebnzo en gezeik, maar ok, zeg ik het wss weer niet goed ofzo?Trotste mama van Ambar
laat maar ook, geen zin in dit. ga ff lekker paar uur bolken. tot straks.Do what you love, love what you do!![]()
weet niet wat je las, maar ok.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1 willekeurig woord als reply is niet liefDo what you love, love what you do!![]()
Misschien is het beter als je gewoon niet meer reageertquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:25 schreef kree het volgende:
laat maar ook, geen zin in dit. ga ff lekker paar uur bolken. tot straks.Trotste mama van Ambar
Als er 1 woord staat, kan ik maar 1 woord lezen he?quote:Trotste mama van Ambar
ALs je goed kijktquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Ik kreeg net een mail doorgestuurd vanuit onze eigen klantenservice. Slecht Engels, onvriendelijk. duidelijk bij elkaar geplakt en dan ook nog in verschillende lettertypes. Ik huil.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
nou dan zou het wss heel saai worden. maarja mss idd?quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Misschien is het beter als je gewoon niet meer reageertDo what you love, love what you do!![]()
ik zei naar jou dat het vervelend was enzo. min of meer zin dus ook. weet niet waar jij op doelt?quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als er 1 woord staat, kan ik maar 1 woord lezen he?Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: