SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Misschien ga je altijd tegen haar adviezen in en adviseert ze nu steeds het tegenovergestelde van wat je moet doen?quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:50 schreef Crack_ het volgende:
Mijn therapeut ging mijn vanochtend half afraden om te stoppen met blowen. Of ik moest mezelf daar echt in verantwoorden, vond dat een beetje weird maar weet niet goed wat haar gedachte of uitgangspunt was daarbij
Wat zei je dat gaat je niks aan.quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:54 schreef Crack_ het volgende:
Maar ze ging meer rare dingen vragen. Of ik vrijgezel ben (?????)
ohja, tostiquote:Op dinsdag 19 november 2024 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
Het is een tosti met bijdehandjes geworden zie ik
Zei je dat je al tien jaar getrouwd bent?quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:54 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien ga je altijd tegen haar adviezen in en adviseert ze nu steeds het tegenovergestelde van wat je moet doen?
quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Zei je dat je al tien jaar getrouwd bent?
wat bedoel jequote:Op dinsdag 19 november 2024 14:57 schreef datismijnmening het volgende:
Moeten jullie wel eens je eigen gedachten uitdagen?
quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:58 schreef Crack_ het volgende:
Mijn eerste ingeving is namelijk 'nee eerder verdoven'
Dat klinkt heel fijn? Wel wat vermoeiend voor je hoofd wellichtquote:Op dinsdag 19 november 2024 14:58 schreef Recce het volgende:
Ik had vanochtend een heel intensief gesprek met mijn therapeut. Zo'n gesprek waarin opeens van alles duidelijk wordt.
euhm... overtuigen? of letterlijk prikkelen?quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:57 schreef datismijnmening het volgende:
Moeten jullie wel eens je eigen gedachten uitdagen?
Mwah, het is wel goed dat ik nu beter zie hoe mijn problemen in elkaar zitten, maar daar zijn de problemen niet mee weg. Het voelt ook allemaal een beetje veel.quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat klinkt heel fijn? Wel wat vermoeiend voor je hoofd wellicht
Nou dat je een bepaalde gedachte/overtuiging hebt en dat je psych dan zegt dat je die moet uitdagen of het wel kloptquote:
Het kan natuurlijk ook niet anders dan dat een vrouw als jij veeele aanbidders heeft.quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:54 schreef Crack_ het volgende:
Joe. Als dat goede therapie was dan kreeg ik een tienquote:Op dinsdag 19 november 2024 14:58 schreef Crack_ het volgende:
Meer dat ja. De denkmolen af en toe ff uitzetten.quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:58 schreef Crack_ het volgende:
Dat is toch niet raarquote:Op dinsdag 19 november 2024 14:54 schreef Crack_ het volgende:
Nee precies. Je mag je een weekje kut voelen, maar dan moet het ook klaar zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:02 schreef UitStraling het volgende:
Mentale problemen moet je niet willen
Ik heb geen psych maar dit ken ik wel jaquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou dat je een bepaalde gedachte/overtuiging hebt en dat je psych dan zegt dat je die moet uitdagen of het wel klopt
Je hoeft hiet ook niet allemaal tegelijk op te lossen he, of beter gezegd. Dat gaat niet, hoe graag je dat misschien wel zou willenquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Mwah, het is wel goed dat ik nu beter zie hoe mijn problemen in elkaar zitten, maar daar zijn de problemen niet mee weg. Het voelt ook allemaal een beetje veel.
Hmmm, in mindere mate. Vroegah had ik dat wel heel erg, maar ook veel therapie voor gehadquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou dat je een bepaalde gedachte/overtuiging hebt en dat je psych dan zegt dat je die moet uitdagen of het wel klopt
dat was niet de vraagquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook niet anders dan dat een vrouw als jij veeele aanbidders heeft.
Ik doe de aanname dat er sprake is van causaliteit.quote:
leven is oneerlijkquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Joe. Als dat goede therapie was dan kreeg ik een tien![]()
heerlijkquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meer dat ja. De denkmolen af en toe ff uitzetten.
mijn sociale leven is een van de hoofdonderwerpen van onze gesprekken, dusja vind ik van welquote:
Ga wegquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:02 schreef UitStraling het volgende:
Niemand wil ze ook, Bassie.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:02 schreef UitStraling het volgende:
ik voel wel vaker oke nvmquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee precies. Je mag je een weekje kut voelen, maar dan moet het ook klaar zijn.
De vraag of het feit dat ze het niet weet/wist?quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:06 schreef Crack_ het volgende:
mijn sociale leven is een van de hoofdonderwerpen van onze gesprekken, dusja vind ik van wel
Dat ja. En dat bewijs voor en bewijs tegen die gedachtequote:Op dinsdag 19 november 2024 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb geen psych maar dit ken ik wel ja
Waarom denk ik dat? waar zal het vandaan gekomen zijn? Geld dit nu nog wel? zo'n gedachtegang.
Ik krijg daar Inception-gevoelens bij.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat ja. En dat bewijs voor en bewijs tegen die gedachte
Moh als dat af en toe zou kunnenquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meer dat ja. De denkmolen af en toe ff uitzetten.
Hmmm ik zou zeggen beide, want ze weet het wel (vul ik in) aangezien we het hier regelmatig over hebbenquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
De vraag of het feit dat ze het niet weet?
Nee, alles tegelijkertijd kan ook niet, maar ik zou graag eens een tijdje niet met allerlei problemen zitten.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hoeft hiet ook niet allemaal tegelijk op te lossen he, of beter gezegd. Dat gaat niet, hoe graag je dat misschien wel zou willen
En mja, dat is waar. Soms is het lastiger als je weet waar dingen vandaan komen want 'daar kun je niks mee'of niet zoals je zou willen
Vast wel. Het is vooral ff een zoektocht wat voor jou werkt want voor ieder individu is dat weer anders.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:09 schreef datismijnmening het volgende:
Moh als dat af en toe zou kunnen
Het is ook gewoon jezelf keihard gaslighten en ik heb het idee dat ik daar te slim voor benquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg daar Inception-gevoelens bij.
Mwah, ik heb ook wel vaak gehad dat een therapeut het allemaal even kwijt is.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm ik zou zeggen beide, want ze weet het wel (vul ik in) aangezien we het hier regelmatig over hebbenmaar misschien dacht ze 'even duidelijk vragen'
ja geen idee, vond het wel typisch
Misschien moet je die gedachte ff uitdagen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:10 schreef datismijnmening het volgende:
Het is ook gewoon jezelf keihard gaslighten en ik heb het idee dat ik daar te slim voor ben
Of ben je dan juist eigenlijk te domquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is ook gewoon jezelf keihard gaslighten en ik heb het idee dat ik daar te slim voor ben
Kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, alles tegelijkertijd kan ook niet, maar ik zou graag eens een tijdje niet met allerlei problemen zitten.Maar goed, de eerste stap naar problemen oplossen is wel de problemen scherp zien, dus nu maar proberen stap voor stap dingen aan te pakken.
quote:
Ik vond het ook niet erg hoor, misschien komt dat verkeerd over van mij. Maar dacht wel 'huh' en ben dan nieuwsgierig waar het vandaan komtquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Mwah, ik heb ook wel vaak gehad dat een therapeut het allemaal even kwijt is.
quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien moet je die gedachte ff uitdagen.
Idk. Ik heb regelmatig het idee dat CBT ontwikkeld is voor mensen met een iq van <110quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of ben je dan juist eigenlijk te dom
Even uit de survival-modus zou wel lekker zijn. Mijn lichaam vindt al die stress steeds ook niet leuk. En ik ben verder wel goed bezig nu, dus ik mag me ook wel tevreden over mezelf voelen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellenbeetje rust af en toe, even adempauze
En hopelijk ga je langzaam wat vooruit en kun je daar ook wat energie uithalen![]()
Haha, ik moest wel lachen hoor.quote:[..]sorry voor deze hersenscheten, moet mn hoofd even legen met onzin volgens mij
Ja, soms denk je dan dat er misschien een strategie achter zit, maar volgens mij is het meestal gewoon suffigheid. Ze moeten van tig mensen alles weten. Dat werkt soms even niet.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet erg hoor, misschien komt dat verkeerd over van mij. Maar dacht wel 'huh' en ben dan nieuwsgierig waar het vandaan komt
Ben heel tevreden over therapeut en het lijkt me zulk lastig werkop verschillende vlakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cock & ball torture?quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Idk. Ik heb regelmatig het idee dat CBT ontwikkeld is voor mensen met een iq van <110
Bij mij hielp het maken van die schema's die soms bij CBT worden gebruikt in ieder geval heel erg averechts.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Idk. Ik heb regelmatig het idee dat CBT ontwikkeld is voor mensen met een iq van <110
Wat is je iq?quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:20 schreef Recce het volgende:
Bij mij hielp het maken van die schema's die soms bij CBT worden gebruikt in ieder geval heel erg averechts.
quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:18 schreef rival het volgende:
Tijdens de seks gaan mn gedachtes meestal wel uit.Gelachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
is best wat onderzoek naar gedaan, weet niet meer wat eruit kwamquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Even uit de survival-modus zou wel lekker zijn. Mijn lichaam vindt al die stress steeds ook niet leuk. En ik ben verder wel goed bezig nu, dus ik mag me ook wel tevreden over mezelf voelen.
[..]
Haha, ik moest wel lachen hoor.Nu voel ik me niet meer kut, maar ja, dat voelde ik de laatste tijd toch al niet meer.
![]()
The answer to life, the universe and everything.quote:
Lijkt mij ook niet inderdaadquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, soms denk je dan dat er misschien een strategie achter zit, maar volgens mij is het meestal gewoon suffigheid. Ze moeten van tig mensen alles weten. Dat werkt soms even niet.
quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:18 schreef rival het volgende:
Tijdens de seks gaan mn gedachtes meestal wel uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ligt er aan hoe de seks is
als mijn gedachte afdwalen naar hele andere onderwerpen, dan ja, dat is niet bestde g-schema?quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij mij hielp het maken van die schema's die soms bij CBT worden gebruikt in ieder geval heel erg averechts.
waarom lijkt dit nu zo'n kutonderwerp te worden![]()
Baby darling doll face honey
Vlug, vertel dat de tijd exclusief voorspel is dus dat het in de praktijk veel langer duurt.quote:
???quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vlug, vertel dat de tijd exclusief voorspel is dus dat het in de praktijk veel langer duurt.
Hmm, hmm, ik doe m'n best. Ik moet wat liever voor mezelf zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:21 schreef Crack_ het volgende:
Nou fijn dat je vindt van jezelf dat je je tevreden mag voelen, lukt dat ook?
Whehe, wat een gekut.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de g-schema?
waarom lijkt dit nu zo'n kutonderwerp te worden![]()
Misschien wil @rival het een keer komen voordoen?quote:
Ja, dat is wel lastig, maar waarschijnlijk helpt het je wel op weg om uit te vinden hoe je beter met jezelf om kunt gaan. Meestal krijg je ook wel meer details te horen waar je misschien iets mee kunt.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik krijg volgende week wat uitslagen terug (autisme en intelligentie) en probeer mezelf voor te bereiden op verschillende uitslagen maar alles is shit
De ene optie misschien wat minder shit dan de ander, maar toch. En ik snap ook wel dat het uiteindelijk (hopelijk) alleen maar fijn is omdat je dan weet wat je kunt doen, zo voelt het nog even niet
Intelligentie is of heel bevestigend of heel vernietigend. Maar ik denk dat je wel boven het gemiddelde zit hoorquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik krijg volgende week wat uitslagen terug (autisme en intelligentie) en probeer mezelf voor te bereiden op verschillende uitslagen maar alles is shit
De ene optie misschien wat minder shit dan de ander, maar toch. En ik snap ook wel dat het uiteindelijk (hopelijk) alleen maar fijn is omdat je dan weet wat je kunt doen, zo voelt het nog even niet
Het kan toch ook gewoon ergens in het midden van je verwachting zitten?quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Intelligentie is of heel bevestigend of heel vernietigend. Maar ik denk dat je wel boven het gemiddelde zit hoor
Ben benieuwd of US en Los haar toelaten op die apenrots.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:35 schreef datismijnmening het volgende:
Intelligentie is of heel bevestigend of heel vernietigend. Maar ik denk dat je wel boven het gemiddelde zit hoor
quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:25 schreef Crack_ het volgende:
Nee nee nee om bij dat clubje te horen moet je minimaal 160 hebbenquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben benieuwd of US en Los haar toelaten op die apenrots.
Ze wil weten of je beschikbaar bent.quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:54 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:25 schreef Crack_ het volgende:
Waarom denk je dat Krek geen iq van 160 of meer heeft?quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee nee nee om bij dat clubje te horen moet je minimaal 160 hebben
In je dagelijks functioneren hoeft het niet zoveel te betekenen te hebben.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Minstens 3x zo langquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vlug, vertel dat de tijd exclusief voorspel is dus dat het in de praktijk veel langer duurt.
Vriest het bij jullie ook?quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Getver het is echt niet lekker buiten nu. Morgen maar eens thermo ondergoed aan.
Nee, alleen maar vies koud.quote:
Dat vooral. En in sommige gevallen is er misschien medicatie beschikbaar.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In je dagelijks functioneren hoeft het niet zoveel te betekenen te hebben.
Met een labeltje meer of minder veranderd je leven niet meteen; je krijgt misschien wel wat richting om evt. dingen aan te passen.
Zul je zien dat ze voorschrijven om op FOK! te gaan posten.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat vooral. En in sommige gevallen is er misschien medicatie beschikbaar.
Sowieso af te raden.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze voorschrijven om op FOK! te gaan posten.
Allemaal dankzij de uitholling van de GGZ. Shame on you regering.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zul je zien dat ze voorschrijven om op FOK! te gaan posten.
randjequote:
Pics van jou in je thermo ondergoed.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Getver het is echt niet lekker buiten nu. Morgen maar eens thermo ondergoed aan.
Ja hoorquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:10 schreef Crack_ het volgende:
kan ik ook gewoon vrienden zijn met mannen zonder daar meer van te willen?
Kan je niet gewoon bij de verwarming wachten tot ie klaar is?quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen naar buiten om auto naar garage te brengen en dan op de fiets terug naar huis.
Omdat dat Einstein level isquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Krek geen iq van 160 of meer heeft?
Is wel de bedoelingquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is wel lastig, maar waarschijnlijk helpt het je wel op weg om uit te vinden hoe je beter met jezelf om kunt gaan. Meestal krijg je ook wel meer details te horen waar je misschien iets mee kunt.
Het doel van het onderzoek is niet om te kijken hoe intelligent ik zou zijn, dat zou ook echt niet echt veel toevoegen voor mijn therapiequote:Op dinsdag 19 november 2024 15:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je dagelijks functioneren is. Stratenmaker zijn heeft geen hoog iq nodig en is zelfs waarschijnlijk beter als je dat niet hebt.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In je dagelijks functioneren hoeft het niet zoveel te betekenen te hebben.
Met een labeltje meer of minder veranderd je leven niet meteen; je krijgt misschien wel wat richting om evt. dingen aan te passen.
quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Komt wel goed schatje
Maar snap dat het nu niet zo voelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Noem je me nu intelligent?quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je dagelijks functioneren is. Stratenmaker zijn heeft geen hoog iq nodig en is zelfs waarschijnlijk beter als je dat niet hebt.
Maar volgens mij gaat hoog iq wel gepaard met een hogere aanleg voor mental illness
Dat is helemaal niet bekend.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat dat Einstein level is
Wat voor blessure had je?quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:05 schreef Karzai het volgende:
laatst maar weer eens boodschappen besteld omdat ik geblesseerd was, ze waren echter een uurtje te laat, kreeg wel een extra pakje salami en een kortingscode van 5 euro
dus nog maar een keertje besteld, toch wel goede service hoor bij picnic
Ik zou het niet pikkenquote:
Ja, ik bedoel, ik kan het ook met vrouwen. Dus ja het kan prima. Ook jijquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou gelukkig, blij dat je hier even antwoord op geeft
schouderquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wat voor blessure had je?
ik kan het prima ja, mijn omgeving heeft er af en toe veel moeite meequote:Op dinsdag 19 november 2024 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, ik kan het ook met vrouwen. Dus ja het kan prima. Ook jij
quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nja dan krijg je hopelijk wel wat antwoorden op bepaalde zaken, van hoe het bij jou gaat etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat alleen al kan heel fijn zijn"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
kutquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nja dan krijg je hopelijk wel wat antwoorden op bepaalde zaken, van hoe het bij jou gaat etc.
Dat alleen al kan heel fijn zijn
Liever sisi no bubblesquote:
ik had die laatst, want in mijn herinnering was dat mega lekker. Het was ook lekker maar ik miste koolzuurquote:
Ow, ja. Da's vervelendquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kan het prima ja, mijn omgeving heeft er af en toe veel moeite mee
me er vooral niet te veel van aan proberen te trekkenquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow, ja. Da's vervelendDat is ook niet iets waar jij wat aan kunt doen dan.
quote:
Ja vroeger hadden wij dat ook vaak, van die mini blikjesquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik had die laatst, want in mijn herinnering was dat mega lekker. Het was ook lekker maar ik miste koolzuur![]()
ChatGPT vragen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben klaar met een verslag maar er moeten nog ongeveer 200 woorden verwijderd worden en ik ben daar nu al zo godselang mee bezig
Gwn ai vragen om het in te kortenquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben klaar met een verslag maar er moeten nog ongeveer 200 woorden verwijderd worden en ik ben daar nu al zo godselang mee bezig
niks, laat maarquote:
Die therapeueten van tegenwoordig heb je ook niks aan!!!1111!quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
"Beste mevrouw Krek,
Wij hebben een diagnose kunnen vaststellen: het gaat kut.
Gr.gr. Dokter nietszeggend"
Ben je dit zelf toevallig? Ff zoeken op PSN.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ken iemand met de ganertag champagnepapi dit komt wel erg dichtbij
jaaaaquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja vroeger hadden wij dat ook vaak, van die mini blikjes
quote:
dit is een super idee, letsgoquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gwn ai vragen om het in te korten
Tijdens mijn studie gebruikten ze vaak zo'n quote daarvoor, iets als "I am sorry I could not write my letter any shorter, as I did not have the time”quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik moest er altijd 2000 bij verzinnen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:12 schreef Crack_ het volgende:
een watquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ken iemand met de ganertag champagnepapi dit komt wel erg dichtbij
Nee denk het niet. Gewoon blikje open en slurpenquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaaaBij ons was het een ding om die blikjes op een bepaalde manier te openen zodat je eruit kon 'sippen', daar ook?
[..]
[..]
dit is een super idee, letsgo
en, werd dat toegelaten?quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tijdens mijn studie gebruikten ze vaak zo'n quote daarvoor, iets als "I am sorry I could not write my letter any shorter, as I did not have the time”
Om aan te geven dat een bondig verslag schrijven tijd kost
quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest er altijd 2000 bij verzinnen.
Ha nee. En tis op Xboxquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je dit zelf toevallig? Ff zoeken op PSN.
Ja en nee. Heb meermaals meegemaakt dat ChatGPT onwaarheden produceerde bij een inhoudelijke vraag. Voor het redigeren van bestaande teksten is het een prima hulpmiddel.quote:
Nee, je moest gewoon alsnog inkortenquote:
Een “gebruikersnaam”.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een wat![]()
VANAVOND BEN IK CHAMPAGNE PAPI x3
situatieeee, geen relatieeee
honderd mammiissss, geil net kyyylieeee
dit is ook mijn uitgangspunt; geen informatie laten genereren, enkel aanpassenquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja en nee. Heb meermaals meegemaakt dat ChatGPT onwaarheden produceerde bij een inhoudelijke vraag. Voor het redigeren van bestaande teksten is het een prima hulpmiddel.
@#%^#%%quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, je moest gewoon alsnog inkorten
ahquote:
Ja, dit. Minstens.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest er altijd 2000 bij verzinnen.
En na school, vraagt niemand daar meer om.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]oh wat stom, ik vind 'je moet minimaal zoveel woorden' sowieso niet zo logisch
Iemand is vergeten om dit aan consultants door te gevenquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En na school, vraagt niemand daar meer om.
maar zou wel mogenquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vooral een max. Dat je niet drie A4tjes door moet ploegen om te achterhalen wat de kern is.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar zou wel mogenen max ook, bij een aantal gevallen
Eensquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vooral een max. Dat je niet drie A4tjes door moet ploegen om te achterhalen wat de kern is.
quote:
Ik moet vooral inkorten nuquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aparte combiquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:30 schreef Karzai het volgende:
Nog even een uurtje op bed liggen met wat snacks
[ afbeelding ]
Zijn ze jou ook aan het uitfaseren?quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:23 schreef Nattekat het volgende:
ChatGPT is echt troep voor het doen van werk. Het is jammer dat bepaalde branches zoals vertalers dat niet door hebben.
StackOverflow kan nuttig zijn als de debiele posts overslaat.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn ze jou ook aan het uitfaseren?
ChatGPT is nieuwe StackOverflow.
Mijn werk is van niveau hoog genoeg om ChatGPT zo goed als zinloos te vinden om ook maar als hulpmiddel te dienen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn ze jou ook aan het uitfaseren?
ChatGPT is nieuwe StackOverflow.
Sowquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn werk is van niveau hoog genoeg om ChatGPT zo goed als zinloos te vinden om ook maar als hulpmiddel te dienen.
Ik mag geen AI gebruiken voor werk.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn werk is van niveau hoog genoeg om ChatGPT zo goed als zinloos te vinden om ook maar als hulpmiddel te dienen.
Zo zo, aan zelfvertrouwen geen gebrek zie ikquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had me je altijd zonder bril voorgesteld eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:45 schreef essnhills het volgende:
Ik was liggend een banaan aan het eten en schoot uit. Nu zit er banaan op mijn bril
Ik ook.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had me je altijd zonder bril voorgesteld eigenlijk.
zwarte vrijdag?quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zie interessante desktop deals bij coolblue.
Nee niet echt, heb niks nodigquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Zitten jullie nog op bepaalde aanbiedingen te wachten voor Black Friday?
Ik had ook geen bril, maar door covid werken mijn ogen niet meer samen en nu heb ik een dure prismabril. Zonder sterkte want los van elkaar doen mijn ogen het primaquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had me je altijd zonder bril voorgesteld eigenlijk.
Hmm nee heb alles wel wat ik op dit moment wil hebben.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Ja, een wasmachinequote:Op dinsdag 19 november 2024 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Zeer zwarte vrijdag.quote:
Ja bij de sneakerstore, wil weer een paar nieuwe mizuno gympen heb die oude inmiddels afgetraptquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Klerenquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:49 schreef CherryLips het volgende:
verstandig iddquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zeer zwarte vrijdag.
De desktop wordt dan voor thuiswerken en gamen gebruikt.
Dan gebruik mijn werklaptop alleen nog voor als ik op kantoor werk.
Ik was in de goede week in Zeelandquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Windows weer: Sneeuw op Donderdag.
Maar mijn wasmachine is stukquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Niet teveel rommeltjes kopen. Hebben we allemaal niet nodig.
quote:Ook morgenmiddag blijft het ronduit buiig met hierbij onweer en hagel en landinwaarts nog steeds kans op (natte) sneeuw. Tussen de buien door is er zon en is het 4 tot 6 graden, maar tijdens een felle winterse bui zakt het kwik naar het vriespunt.
ik zou dat dan ook niet onder de noemer rommeltjes scharenquote:
Ja, je hebt geluk gehad.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was in de goede week in Zeeland
True, het voorkomt eerder rommeltjesquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou dat dan ook niet onder de noemer rommeltjes scharen
Jaaaquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, je hebt geluk gehad.
meest duurzame oplossingquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Niet teveel rommeltjes kopen. Hebben we allemaal niet nodig.
quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet je geen rommeltje wasmachine kopen nu.
Beetje goed voor elkaar zorgen.quote:
Oké paps.quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje goed voor elkaar zorgen.
zag dat zowel de VS als EU nu waarschuwen voor apps zoals Temu waar je allemaal rommeltjes kunt kopen.
En in Afrika kunnen we de plastic kleding ook al niet meer kwijt
mja, heb er eerlijk gezegd absoluut geen vertrouwen in dat we nog duurzaam gaan doen. We zijn er aan gewend en het omdraaien voelt voor velen als onrechtquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje goed voor elkaar zorgen.
zag dat zowel de VS als EU nu waarschuwen voor apps zoals Temu waar je allemaal rommeltjes kunt kopen.
En in Afrika kunnen we de plastic kleding ook al niet meer kwijt
Beter milieu begint bij jezelfquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:20 schreef Crack_ het volgende:
Weet overigens niet goed wat mijn standpunt daarin is. Ergens denk ik 'ohnoes, kan echt niet' en ergens denk ik 'yolo fuck it, we doen het zelf en we gaan er toch aan dus boeiend'
Niemand bij mij op kantoor maakt gebruik van wat voor AI middel dan ook, op een parttimer student na. En dat komt echt niet omdat niemand het ooit een kans gegeven heeft.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo zo, aan zelfvertrouwen geen gebrek zie ik
chocoladequote:Op dinsdag 19 november 2024 17:27 schreef kwiwi het volgende:
Ik typ in op Pinterest: Healthy warm meals.
Resultaat: Chocoladedesserts.
Ehh
Ja maar pure chocolade is toch gezond?quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:27 schreef kwiwi het volgende:
Ik typ in op Pinterest: Healthy warm meals.
Resultaat: Chocoladedesserts.
Ehh
laat dat iemand anders maar doen inddquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beter milieu begint bij jezelf![]()
Al is het maar om allerlei spul niet zelf in je lichaam te stoppen.
Ik had al ge-sms't dat ik de tandarts weer had overleefd.quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vergeet je niet om je moeder nog te bellen. Dat vind ze fijn.
👍quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had al ge-sms't dat ik de tandarts weer had overleefd.
Je kan er ook in doorslaan natuurlijk, dan ga je ineens kanker genezen door rauwe melk te drinken.quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
laat dat iemand anders maar doen indd
Teriyaki achtig kiep prutje uit de vriezerquote:
rare kwastquote:
hmm....quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Teriyaki achtig kiep prutje uit de vriezer
rare kwastquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Tussendoortje. Eet pas rond half 8, ben nog niet thuis.
ik kom er niet vanaf op weg van huis naar school want anders eten we de hele week savooiekoolquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:42 schreef datismijnmening het volgende:
Ik loop met één been op de stoep en de ander in de goot en als ik dat niet doe dan ben ik morgen door.
Ik kom er niet van af ik baal er wel eens van.
Ik weet alleen maar dat ik het niet laten kan!![]()
Kijk, dit is wel een klassieker.quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:42 schreef datismijnmening het volgende:
Ik loop met één been op de stoep en de ander in de goot en als ik dat niet doe dan ben ik morgen door.
Ik kom er niet van af ik baal er wel eens van.
Ik weet alleen maar dat ik het niet laten kan!![]()
Wat dat ook wezen mag.quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kom er niet vanaf op weg van huis naar school want anders eten we de hele week savooiekool
eetbaar maar vies volgens kinderen voor kinderenquote:
Maar een haidewiets blijft wel de mooiste term.quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
eetbaar maar vies volgens kinderen voor kinderen
inmiddels een vergeten groente
Teveel kaasquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Aardappel gratin, broccoli , cordon bleu.
Kaasquote:
moest even denken... wist wel meteen idd dat het van kinderen voor kinderen was maar welk nummer... en ineens.... op een onbewoond eilandquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar een haidewiets blijft wel de mooiste term.
valt erg tegen... nog geen tijd om op bed te gaanquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:49 schreef Crack_ het volgende:
Het voelt (alweer) echt heel erg laat maar het valt wel mee
als mn werk klaar is, ga ik naar bedquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
valt erg tegen... nog geen tijd om op bed te gaan
Komt omdat het zo vroeg donker is. Of eigenlijk, omdat het niet licht is geweest.quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:49 schreef Crack_ het volgende:
Het voelt (alweer) echt heel erg laat maar het valt wel mee
bij mij vooral omdat ik al dagen met hetzelfde werk bezig ben en er geen zin meer in hebquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt omdat het zo vroeg donker is. Of eigenlijk, omdat het niet licht is geweest.
helemaal bagger.quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als mn werk klaar is, ga ik naar beddit is waarschijnlijk alsnog later dan wat ik hoop
Ik heb ook nog wat liggen, waar ik geen zin in heb en al weken voor me uit schuif.quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bij mij vooral omdat ik al dagen met hetzelfde werk bezig ben en er geen zin meer in heb
gelukkig heb ik de tijd gewoon op mijn laptop. hoef niet te schattenquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de tijd goed in kunnen schatten is een complexe vaardigheid
Herkenbaar, dit is ook mijn eigen schuld want heb tijd genoeg gehad om het chill te verdelenquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat liggen, waar ik geen zin in heb en al weken voor me uit schuif.
Xdquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig heb ik de tijd gewoon op mijn laptop. hoef niet te schatten
Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:55 schreef Nizno het volgende:
moet je amerikanen zien op tiktok/instagramfilmpjes... recepten.. OVERAL zit kaas in (naja bijna overal) en dan niet gewoon een plakje of een handje vol geraspt... nee een hele zak vol geraspt er door heen en dan nog twee zakken verschillende kaasrasps er over heen
quote:Ik snap de volgende zin niet: " ChatGPT i absoleutly fukinly luv you", wat zou de persoon met deze zin bedoelen?
quote:ChatGPT
De zin "ChatGPT i absoleutly fukinly luv you" is een informele, enthousiaste uiting van genegenheid, maar bevat wat typfouten en ongewone spelling. Het lijkt erop dat de persoon bedoelt: "ChatGPT, I absolutely fucking love you."
De bedoeling achter deze zin is waarschijnlijk dat de persoon aangeeft op een humoristische en oprechte manier erg van ChatGPT te houden of het leuk te vinden. Het gebruik van woorden als "absolutely" en "fucking" versterkt de intensiteit van de uitdrukking, terwijl "luv" een informele vorm van "love" is. Het is een speelse, informele manier om waardering uit te drukken.
dan kun jij mooi die gerechten makenquote:
Amerikanenquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:55 schreef Nizno het volgende:
moet je amerikanen zien op tiktok/instagramfilmpjes... recepten.. OVERAL zit kaas in (naja bijna overal) en dan niet gewoon een plakje of een handje vol geraspt... nee een hele zak vol geraspt er door heen en dan nog twee zakken verschillende kaasrasps er over heen
Ligt eraan wat er verder nog bij moet.quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan kun jij mooi die gerechten maken
voornamelijk alleen macaroniquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er verder nog bij moet.
oh god... gezelligquote:
Ik kijk dat bijna dagelijks. Ook het journaal in makkelijke taal van 17.00 uurquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:57 schreef Ama het volgende:
Ik ga voor verandering het nieuws weer eens kijken. Ben benieuwd hoeveel ellende er nu weer in de wereld is.
jawel hoor, maar we bellen niet. Dus als ze belt dan is er ietsquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen leuke zus? Ik vind het altijd gezellig als m'n zus belt
ik bel mijn zus eigenlijk ook alleen voor nuttig of mopperenquote:
Groene curry verspakketje, kunnen scoren voor 1 euroquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik bel mijn zus eigenlijk ook alleen voor nuttig of mopperen
quote:
Hmm. Ik kan zo 1.5u zitten kletsen en lachen met m'n zus aan de telefoonquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik bel mijn zus eigenlijk ook alleen voor nuttig of mopperen
goed bezugquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Groene curry verspakketje, kunnen scoren voor 1 euro
uiteindelijk doen we dat vaak ook wel hoor... maar voor de fun hebben we whatsapp en familie appgroepen enzoquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Hmm. Ik kan zo 1.5u zitten kletsen en lachen met m'n zus aan de telefoonDe praktische dingen gaan meestal even via een appje eigenlijk. Precies het tegenovergestelde
kijk uit.quote:
Grappigquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Hmm. Ik kan zo 1.5u zitten kletsen en lachen met m'n zus aan de telefoonDe praktische dingen gaan meestal even via een appje eigenlijk. Precies het tegenovergestelde
dat heb je nog snel gedaan of wacht, wanneer ging die champagne openquote:
Even niet in NWS gaan posten dan de rest van de avondquote:
Ja ik ga niet naar KLBquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker op tijd. Hou je je een beetje in hier?
quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
kijk uit.
je bent nu nog streeploos
Dan is het sowieso kwiwi en Fles bedtijd dus goede timingquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:08 schreef Crack_ het volgende:
Hmmm, twee uur geleden ging de fles open. Over twee uur is ze knock-out
Zie dimmy nu in zo'n zwart-wit gestreept gevangenispakje voor me.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
kijk uit.
je bent nu nog streeploos
Een onderhoudende dimmyloog over de situatie in het Midden-Oosten.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Hele avond van gezellige Dimmy genieten
zonnebadend was mijn dubbele bodemquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zie dimmy nu in zo'n zwart-wit gestreept gevangenispakje voor me.
En KLB.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even niet in NWS gaan posten dan de rest van de avond
ik moest googlen om te zien dat ik dat altijd een verlengsnoer noemquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik deed er net veel te lang over om op het woord verdeelstekker te komen.
Fijn dat ik iemand iets heb kunnen leren vandaag.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik moest googlen om te zien dat ik dat altijd een verlengsnoer noem
Ja vijf glasjes in twee uur is toch vrij normij?quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:08 schreef Crack_ het volgende:
Hmmm, twee uur geleden ging de fles open. Over twee uur is ze knock-out
Hmm, wil iets pakkend zeggen met 'als de kat van huis is dan dansen de muizen op tafel' maar het faaltquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan is het sowieso kwiwi en Fles bedtijd dus goede timing
en jij had het nog zo gezegd!!!quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:12 schreef Ama het volgende:
Volgens mij ging het de laatste twee keer mis in KLB toen @:datismijnmening dronken was.
Ja daar blijf ik dus wegquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:12 schreef Ama het volgende:
Volgens mij ging het de laatste twee keer mis in KLB toen @:datismijnmening dronken was.
Stekkerdoosding werkt ook primaquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik moest googlen om te zien dat ik dat altijd een verlengsnoer noem
ligt er aan hoe duur ie wasquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja vijf glasjes in twee uur is toch vrij normij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |