SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Misschien ga je altijd tegen haar adviezen in en adviseert ze nu steeds het tegenovergestelde van wat je moet doen?quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:50 schreef Crack_ het volgende:
Mijn therapeut ging mijn vanochtend half afraden om te stoppen met blowen. Of ik moest mezelf daar echt in verantwoorden, vond dat een beetje weird maar weet niet goed wat haar gedachte of uitgangspunt was daarbij
Wat zei je dat gaat je niks aan.quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:54 schreef Crack_ het volgende:
Maar ze ging meer rare dingen vragen. Of ik vrijgezel ben (?????)
ohja, tostiquote:Op dinsdag 19 november 2024 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
Het is een tosti met bijdehandjes geworden zie ik
Zei je dat je al tien jaar getrouwd bent?quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:54 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien ga je altijd tegen haar adviezen in en adviseert ze nu steeds het tegenovergestelde van wat je moet doen?
quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Zei je dat je al tien jaar getrouwd bent?
wat bedoel jequote:Op dinsdag 19 november 2024 14:57 schreef datismijnmening het volgende:
Moeten jullie wel eens je eigen gedachten uitdagen?
quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:58 schreef Crack_ het volgende:
Mijn eerste ingeving is namelijk 'nee eerder verdoven'
Dat klinkt heel fijn? Wel wat vermoeiend voor je hoofd wellichtquote:Op dinsdag 19 november 2024 14:58 schreef Recce het volgende:
Ik had vanochtend een heel intensief gesprek met mijn therapeut. Zo'n gesprek waarin opeens van alles duidelijk wordt.
euhm... overtuigen? of letterlijk prikkelen?quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:57 schreef datismijnmening het volgende:
Moeten jullie wel eens je eigen gedachten uitdagen?
Mwah, het is wel goed dat ik nu beter zie hoe mijn problemen in elkaar zitten, maar daar zijn de problemen niet mee weg. Het voelt ook allemaal een beetje veel.quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat klinkt heel fijn? Wel wat vermoeiend voor je hoofd wellicht
Nou dat je een bepaalde gedachte/overtuiging hebt en dat je psych dan zegt dat je die moet uitdagen of het wel kloptquote:
Het kan natuurlijk ook niet anders dan dat een vrouw als jij veeele aanbidders heeft.quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:54 schreef Crack_ het volgende:
Joe. Als dat goede therapie was dan kreeg ik een tienquote:Op dinsdag 19 november 2024 14:58 schreef Crack_ het volgende:
Meer dat ja. De denkmolen af en toe ff uitzetten.quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:58 schreef Crack_ het volgende:
Dat is toch niet raarquote:Op dinsdag 19 november 2024 14:54 schreef Crack_ het volgende:
Nee precies. Je mag je een weekje kut voelen, maar dan moet het ook klaar zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:02 schreef UitStraling het volgende:
Mentale problemen moet je niet willen
Ik heb geen psych maar dit ken ik wel jaquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou dat je een bepaalde gedachte/overtuiging hebt en dat je psych dan zegt dat je die moet uitdagen of het wel klopt
Je hoeft hiet ook niet allemaal tegelijk op te lossen he, of beter gezegd. Dat gaat niet, hoe graag je dat misschien wel zou willenquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Mwah, het is wel goed dat ik nu beter zie hoe mijn problemen in elkaar zitten, maar daar zijn de problemen niet mee weg. Het voelt ook allemaal een beetje veel.
Hmmm, in mindere mate. Vroegah had ik dat wel heel erg, maar ook veel therapie voor gehadquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou dat je een bepaalde gedachte/overtuiging hebt en dat je psych dan zegt dat je die moet uitdagen of het wel klopt
dat was niet de vraagquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook niet anders dan dat een vrouw als jij veeele aanbidders heeft.
Ik doe de aanname dat er sprake is van causaliteit.quote:
leven is oneerlijkquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Joe. Als dat goede therapie was dan kreeg ik een tien![]()
heerlijkquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meer dat ja. De denkmolen af en toe ff uitzetten.
mijn sociale leven is een van de hoofdonderwerpen van onze gesprekken, dusja vind ik van welquote:
Ga wegquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:02 schreef UitStraling het volgende:
Niemand wil ze ook, Bassie.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:02 schreef UitStraling het volgende:
ik voel wel vaker oke nvmquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee precies. Je mag je een weekje kut voelen, maar dan moet het ook klaar zijn.
De vraag of het feit dat ze het niet weet/wist?quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:06 schreef Crack_ het volgende:
mijn sociale leven is een van de hoofdonderwerpen van onze gesprekken, dusja vind ik van wel
Dat ja. En dat bewijs voor en bewijs tegen die gedachtequote:Op dinsdag 19 november 2024 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb geen psych maar dit ken ik wel ja
Waarom denk ik dat? waar zal het vandaan gekomen zijn? Geld dit nu nog wel? zo'n gedachtegang.
Ik krijg daar Inception-gevoelens bij.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat ja. En dat bewijs voor en bewijs tegen die gedachte
Moh als dat af en toe zou kunnenquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meer dat ja. De denkmolen af en toe ff uitzetten.
Hmmm ik zou zeggen beide, want ze weet het wel (vul ik in) aangezien we het hier regelmatig over hebbenquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
De vraag of het feit dat ze het niet weet?
Nee, alles tegelijkertijd kan ook niet, maar ik zou graag eens een tijdje niet met allerlei problemen zitten.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hoeft hiet ook niet allemaal tegelijk op te lossen he, of beter gezegd. Dat gaat niet, hoe graag je dat misschien wel zou willen
En mja, dat is waar. Soms is het lastiger als je weet waar dingen vandaan komen want 'daar kun je niks mee'of niet zoals je zou willen
Vast wel. Het is vooral ff een zoektocht wat voor jou werkt want voor ieder individu is dat weer anders.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:09 schreef datismijnmening het volgende:
Moh als dat af en toe zou kunnen
Het is ook gewoon jezelf keihard gaslighten en ik heb het idee dat ik daar te slim voor benquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg daar Inception-gevoelens bij.
Mwah, ik heb ook wel vaak gehad dat een therapeut het allemaal even kwijt is.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm ik zou zeggen beide, want ze weet het wel (vul ik in) aangezien we het hier regelmatig over hebbenmaar misschien dacht ze 'even duidelijk vragen'
ja geen idee, vond het wel typisch
Misschien moet je die gedachte ff uitdagen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:10 schreef datismijnmening het volgende:
Het is ook gewoon jezelf keihard gaslighten en ik heb het idee dat ik daar te slim voor ben
Of ben je dan juist eigenlijk te domquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is ook gewoon jezelf keihard gaslighten en ik heb het idee dat ik daar te slim voor ben
Kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, alles tegelijkertijd kan ook niet, maar ik zou graag eens een tijdje niet met allerlei problemen zitten.Maar goed, de eerste stap naar problemen oplossen is wel de problemen scherp zien, dus nu maar proberen stap voor stap dingen aan te pakken.
quote:
Ik vond het ook niet erg hoor, misschien komt dat verkeerd over van mij. Maar dacht wel 'huh' en ben dan nieuwsgierig waar het vandaan komtquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Mwah, ik heb ook wel vaak gehad dat een therapeut het allemaal even kwijt is.
quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien moet je die gedachte ff uitdagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |