Het is en blijft zo veel. Veel informatie om te verwerken over de biologische familie. Het ziek zijn, wat voorkomen had kunnen worden.
Ernstig vaatlijden, longproblemen, het had allemaal anders kunnen verlopen..
Het is mooi maar ook heel verdrietig. Er is een emotionele bom ontploft in 2 gezinnen.
Fijn om eindelijk herkenning te vinden, op alle vlakken. Het is echt bizar. Nature versus nurture. Nature is echt verrekte sterk. Tot in rare details..
De donkere dagen voor Kerstmis zijn echt duister dit jaar. Verdriet komt in golven. Morgen de kortste dag. Dan wordt het weer langzaam lichter. Ik hoop ook in mijn hoofd.
Niet dat ik hele dagen zit te sippesoppen. Ik geniet juist van nog meer van de kleine dingen.
Tanden zijn nog een dingetje. Ik hoop in maart/april weer borrelnootjes te eten, want daar verlang ik zo naar. Hard en crunchy eten. Knagen op een wortel en bloemkool. Maar vooral borrelnootjes.
En ik hoop ergens straks in het voorjaar onze verjaardag met zijn allen te vieren. Bij zo'n all you can eat wok.
Zo ver is het nog lang niet, maar ik gooi het lekker het universum in. Lekker hip, manifesteren.
En ik heb zo fijn met glasglazuur een prachtig plaatje gemaakt. Cadeau van een lezer hier. Hoe tof!!
En dan krijg ik ook nog kerstpakket aanstaande maandag en ontmoet ik weer een fokker. Lief, leuk en mooi en daar geniet ik van. Ik leef zo op van zulke dingen. Er zijn zoveel mooie, fijne mensen.