SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
de laatste jaquote:Op maandag 18 november 2024 23:57 schreef Crack_ het volgende:
was dit ook nog de studentenkaart die altijd en overal geldig was? Jaloers de gouden tijden!
Ja dat ze wat te zien heeft als ze wakker wordtquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2024 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de laatste jaheb dat laatste weekend nog een rondje langs alle provinciehoofdsteden van Nederland gemaakt
![]()
Ver voor digifoto's dus geen travelsnack
zeker weten dat zij dat ook leuk vindt jaquote:Op dinsdag 19 november 2024 00:03 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja dat ze wat te zien heeft als ze wakker wordt
goodnight!quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2024 00:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gisteren gebroken nacht en nu niet kunnen slapen
Geen idee wat dit is.quote:Op maandag 18 november 2024 23:25 schreef Flory- het volgende:
Hebben jullie Belgravia gezien? @:cherrylips
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 19 november 2024 06:17 schreef Karzai het volgende:
Hier is het ook vies weer, even een ontbijtje en duik ik ook mijn bed weer in
[ afbeelding ]
Ja gaat wel weer goed.quote:Op maandag 18 november 2024 23:21 schreef Flory- het volgende:
Heb niet ALLES gelezen, maar wel benieuwd hoe de tussenstand bij @:Liesje1979 is.
Dat kan ik dus echt niet, ontbijten en dan terug naar bedquote:Op dinsdag 19 november 2024 06:17 schreef Karzai het volgende:
Hier is het ook vies weer, even een ontbijtje en duik ik ook mijn bed weer in
[ afbeelding ]
Als ik moet werken douche ik ook eerst. Maar als ik vrij ben ga ik vaak nog even terugquote:Op dinsdag 19 november 2024 06:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat kan ik dus echt niet, ontbijten en dan terug naar bedEerst douchen, dan ontbijten, en dan begint de dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |