Goud ditquote:Op woensdag 20 november 2024 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Twee meerkoeten hadden allebei precies één takje gevonden om onder te schuilen. Het hielp niet veel![]()
[ afbeelding ]
There therequote:Op woensdag 20 november 2024 18:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nog steeds gammel as fuuuuck. En morgen heb ik ultrasjeike hotelkamer
HELP MIJ TOCH LINZENSLAAT!!!quote:
Of als het is om het paneerspul te laten plakken een beetje plantaardige melk.quote:Op woensdag 20 november 2024 19:50 schreef Candaasje het volgende:
@:Barreltje Ik moest even nadenken, want appelmoes of banaan lijkt me in een burger niet zo lekkeren baking soda werkt prima voor pannenkoeken, maar dat is vooral om de fluff er in te krijgen…
Dus ik zou maïzena, lijnzaad of chiazaad proberen denk ik.
Fijn dat het een goede keuze lijkt te zijn. Hoeveel reistijd “win” je nu?quote:Op woensdag 20 november 2024 19:55 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben hyper en kapotmaken. En echt mega chaotisch, nog erger dan normaal. En koppijn.
Nieuwe indrukken doen dat met me, maar een beetje irritant is het wel![]()
Maar indruk van nieuwe werkplek is goed! Dus dat is heel fijn.
Och schattepatatje toch. Wee jou en de gigantische ellende die je met je mee moet dragenquote:Op woensdag 20 november 2024 18:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
HELP MIJ TOCH LINZENSLAAT!!!
Zelfmedelijden galore
Goed slapen is met zo'n hyperhoofd ook een uitdaging zeker?quote:Op woensdag 20 november 2024 19:55 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben hyper en kapotmaken. En echt mega chaotisch, nog erger dan normaal. En koppijn.
Op een rustige dag/avond zo’n 35-40 minuten enkele reis. Dat is als het 30-35 minuten rijden is naar Arnhem, en 70 minuten naar Waalwijk.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Fijn dat het een goede keuze lijkt te zijn. Hoeveel reistijd “win” je nu?
Ik lig niet wakker, maar ik droom wel veel meer en onrustigerquote:Op woensdag 20 november 2024 20:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Goed slapen is met zo'n hyperhoofd ook een uitdaging zeker?
Zijn de planners bij de ziekenhuizen er nog een beetje uitgekomen?
ook in stilstand wil de sneeuw naar binnen vallen! Halverwege had ik het in de gaten!quote:Op woensdag 20 november 2024 22:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:dr_Flash boekjeboekje![]()
Goede eerste werkdag(en) van @:Candaasje![]()
Weet je wat DOM is? Opgehoopte sneeuw van je zijruit verwijderen door even het autoraampje open te doen. Zeker als je rijdt wil die sneeuw dan blijkbaar erg graag naar binnen vallen.
Uiteraard vertel ik dit namens een vriend![]()
Thuis! (Soort van) weekend!
Lekker hoor met minder reistijd! Zó veel minder!quote:Op woensdag 20 november 2024 22:22 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Op een rustige dag/avond zo’n 35-40 minuten enkele reis. Dat is als het 30-35 minuten rijden is naar Arnhem, en 70 minuten naar Waalwijk.
In de praktijk is het vaker 40-45 minuten naar Arnhem, maar 90 tot af en toe (maar steeds vaker voorkomend ) 120 minuten naar Waalwijk.
[..]
Ik lig niet wakker, maar ik droom wel veel meer en onrustiger![]()
Arnhem is er wel uit. Die hebben hun shit best op orde heb ik het idee. Met de planner van Waalwijk loop ik nog wat te bakkeleien. Morgen maar weer even langs het management.
Had vandaag eigenlijk graag met de HR medewerker van Arnhem willen praten, even haar kennis en visie lenen, maar door drukte is het daar niet meer van gekomen. Misschien is ze er morgen wel, doe ik het wel even telefonisch.
Soort vanquote:Op woensdag 20 november 2024 22:47 schreef Barreltje het volgende:
whut?
ik heb het even gemist, maar doe je nu 2 banen ?!?
Ja!quote:Op woensdag 20 november 2024 19:55 schreef Candaasje het volgende:
wat een sneue bedoening is het toch in Waalwijk zo..quote:Op woensdag 20 november 2024 22:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Soort van![]()
Ik ga switchen van ziekenhuis, werkgever blijft wel dezelfde. Ik zou eigenlijk per 1 december in Arnhem gaan beginnen, maar daar is huidige werk (Waalwijk) over in onderhandeling gegaan. Dus nu nu werk ik met ingang van deze week 2 dagen in Arnhem en 2-3 dagen in Waalwijk per week. Tot januari, dan ga ik volledig over naar Arnhem.
Zo zeg, dan win je minimaal ruim een uur per dag, wat lekker.quote:Op woensdag 20 november 2024 22:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Soort van![]()
Ik ga switchen van ziekenhuis, werkgever blijft wel dezelfde. Ik zou eigenlijk per 1 december in Arnhem gaan beginnen, maar daar is huidige werk (Waalwijk) over in onderhandeling gegaan. Dus nu nu werk ik met ingang van deze week 2 dagen in Arnhem en 2-3 dagen in Waalwijk per week. Tot januari, dan ga ik volledig over naar Arnhem.
Vrije dagen, pensioen, collega's... soms mis ik dat allemaal wel, maar meestal nietquote:Op donderdag 21 november 2024 00:05 schreef Blues het volgende:
Ik heb vanmiddag voor 2025 mijn vakantie/vrije dagen doorgegeven.
Tevens mijn hele laatste werkjaar voor mijn pensioen
Nou het is vooral de interim roostermaker daar die het probleem is voor mij nuquote:Op woensdag 20 november 2024 23:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat een sneue bedoening is het toch in Waalwijk zo..
maar goed.. je bent op de goede weg!
Dat is dus nog een ding… daarvoor wilde ik eigenlijk de HR manager spreken. Eens kijken of ik er vandaag een te pakken krijg.quote:Op woensdag 20 november 2024 23:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zo zeg, dan win je minimaal ruim een uur per dag, wat lekker.
Hoe is het met je vakantie/vrije dagen aanvraag gegaan?
Ik wist niet dat mn moeder ook op FOK! zatquote:Op donderdag 21 november 2024 00:05 schreef Blues het volgende:
Ik heb vanmiddag voor 2025 mijn vakantie/vrije dagen doorgegeven.
Tevens mijn hele laatste werkjaar voor mijn pensioen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |