SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik ben op zich wel energiek, maar kom me niet aan m'n 8u fatsoenlijke slaapquote:Op maandag 18 november 2024 18:21 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij ben ik nooit energiek geweest eigenlijk![]()
Klinkt als iets waar veel mensen komen. Daarom: nee, dank jequote:
Oh ja dat was die keer in 2011 ook nog wel een dingetje. Toen had ik heen niet eens een slaaptrein maar de nacht-ICE. Vertrok rond middernacht uit Köln en kwam om 5:16 aan in München. licht aan, gewoon een stoel, en ieder half uur wel een station om te stoppen.quote:Op maandag 18 november 2024 18:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben op zich wel energiek, maar kom me niet aan m'n 8u fatsoenlijke slaapDan moet ik echt even bijkomen
ja altijd lekker om nog wat op voorraad te hebben.quote:Op maandag 18 november 2024 18:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja is lekker
Moet binnenkort maar weer eens nieuwe maken, denk dat dit het laatste bakje was.
Klinkt als een helquote:Op maandag 18 november 2024 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat was die keer in 2011 ook nog wel een dingetje. Toen had ik heen niet eens een slaaptrein maar de nacht-ICE. Vertrok rond middernacht uit Köln en kwam om 5:16 aan in München. licht aan, gewoon een stoel, en ieder half uur wel een station om te stoppen.
Nee dat leek waarschijnlijk op geen enkel moment een goed idee.
Je kunt ook naar zo'n kleine in een dorpje gaan, lekker rustigquote:Op maandag 18 november 2024 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als iets waar veel mensen komen. Daarom: nee, dank je
Wacht ik heb natuurlijk ook wel een foto van die tijden.quote:
Ben er twee of drie keer geweestquote:Op maandag 18 november 2024 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is mij dan weer te druk.
en minder wodka drinkenquote:Op maandag 18 november 2024 18:33 schreef kwiwi het volgende:
Ach, er is weer een Rus die kritiek had op Putin van een balkon gevallen lees ik. Ze moeten daar eens minder gevaarlijke balkons maken denk ik
In Frankrijk waar ik gewerkt heb hadden ze gewoon netten gespannen zodat je daar in viel.quote:Op maandag 18 november 2024 18:33 schreef kwiwi het volgende:
Ach, er is weer een Rus die kritiek had op Putin van een balkon gevallen lees ik. Ze moeten daar eens minder gevaarlijke balkons maken denk ik
Ik zit weer dubbel werk te doen, er is natuurlijk een Travelsnack vanquote:Op maandag 18 november 2024 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Op München kun je wel douchen trouwens, voor een tientje of zoDat wist ik en daar keek ik ook best naar uit
Maar ja, dat gaat pas om 6 uur open natuurlijk
Eigenlijk de hele dag een beetje voor me uit lopen gapen
quote:Op maandag 18 november 2024 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vlinder weer op de hockey-training?
Pak gewoon eentje, beetje dichtbij. Ik ben ook al eens op een zondagmiddag naar die in Münster gegaan omdat ik eigenlijk niks te doen hadquote:Op maandag 18 november 2024 19:15 schreef Elvi het volgende:
Ik wil ook naar een kerstmarkt maar ik weet niet naar welke
Sowieso niet meerquote:Op maandag 18 november 2024 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er is helemaal geen training op maandag.
Heeft ze dan ook zo'n beetje een semi-cameltoe in dat strakke short onder dat rokje?quote:Op maandag 18 november 2024 19:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
lekkere hockeyvlinder
raWWWWWWWWWWWWWWWWWRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRSSSSSSSS....
EEN TWEE DRIE VIER VAAF SES SEVE AGTquote:Op maandag 18 november 2024 19:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
lekkere hockeyvlinder
raWWWWWWWWWWWWWWWWWRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRSSSSSSSS....
schuif het raam open.........quote:Op maandag 18 november 2024 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EEN TWEE DRIE VIER VAAF SES SEVE AGT
WAT STAAT ER??
quote:Op maandag 18 november 2024 15:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooit een Schwarzwälder Kirschtorte in Buda's gaapmondje
quote:Op maandag 18 november 2024 15:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* kwiwi graait het onderweg uit de lucht
Een lekkere mokka schnittquote:Op maandag 18 november 2024 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal een verse taart voor je halen in Oostenrijk. Moment
Tis nog nauwelijks onder 0 geweest.quote:Op maandag 18 november 2024 20:00 schreef Nizno het volgende:
enige nadeel van ijs met dit weer...
Het is zo koud!
ijsquote:Op maandag 18 november 2024 20:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tis nog nauwelijks onder 0 geweest.
Moet je het even op de verwarming zettenquote:Op maandag 18 november 2024 20:00 schreef Nizno het volgende:
Het is zo koud!
dat zal wel helpen.... maar ik vind cookie dough met melk niet zo lekkerquote:Op maandag 18 november 2024 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je het even op de verwarming zetten
Moet je het daarna even door een vergiet halenquote:Op maandag 18 november 2024 20:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zal wel helpen.... maar ik vind cookie dough met melk niet zo lekker
die van hem wil hij uit houden tot 1 december geloof ik.quote:Op maandag 18 november 2024 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat mag de verwarming al aan?
Met warm weer is ijs meestal ook koud hoorquote:Op maandag 18 november 2024 20:00 schreef Nizno het volgende:
Het is zo koud!
ja maar ja maar ja maar dan is het andersquote:Op maandag 18 november 2024 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met warm weer is ijs meestal ook koud hoor
Broodballetjes met melk dan? @kwiwiquote:Op maandag 18 november 2024 20:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zal wel helpen.... maar ik vind cookie dough met melk niet zo lekker
Uhuhquote:Op maandag 18 november 2024 20:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar ja maar ja maar dan is het anders
quote:Op maandag 18 november 2024 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Das maar goed ook, stel je voor.quote:Op maandag 18 november 2024 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 november 2024 20:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
die van hem wil hij uit houden tot 1 december geloof ik.
ut was gratisquote:Op maandag 18 november 2024 20:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ben en Jerrys vind ik overated.
Geen idee wie het nog meer aanbied maar toch
Als iedereen hier al zn spaargeld bij elkaar legt.....quote:Op maandag 18 november 2024 20:09 schreef Ama het volgende:
Ik kijk Below Deck. Altijd even kijken hoe duur die boot is waar ze filmen.
[ link | afbeelding ]
Gratis voer is altijd goedquote:
yupquote:
Dit krijg ik nou nooit in de brievenbus.quote:Op maandag 18 november 2024 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup
zo kreeg ik zondag ook gratis een chocoladeletter in de brievenbus...
met knetters. zou ik ook niet kopen maar ach aangezien het gratis was vrat het prima weg
Ik had vandaag gratis lunch op werk, of eigenlijk zelfs betaalde lunch want het was gewoon onder werktijdquote:Op maandag 18 november 2024 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup
zo kreeg ik zondag ook gratis een chocoladeletter in de brievenbus...
met knetters. zou ik ook niet kopen maar ach aangezien het gratis was vrat het prima weg
Bevroren katquote:Op maandag 18 november 2024 20:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
die van hem wil hij uit houden tot 1 december geloof ik.
in ruil krijg ik morgen tijdens kantooruren een hijskraan voor de deur die een dakkapel bij de overburen gaat plaatsenquote:Op maandag 18 november 2024 20:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit krijg ik nou nooit in de brievenbus.
heb ik toch liever ben en jerryquote:
Ik heb nog ben en jerry ijs in de vriezerquote:
Tis lekker dus ik ben het er niet mee eensquote:Op maandag 18 november 2024 20:15 schreef LTVDK het volgende:
Knetters in chocolade zouden trouwens verboden moeten worden, dat is echt bedacht door psychopaten
ik op tafelquote:Op maandag 18 november 2024 20:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb nog ben en jerry ijs in de vriezer
lekker is een groot woord.quote:Op maandag 18 november 2024 20:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tis lekker dus ik ben het er niet mee eens
Chocola met prikquote:Op maandag 18 november 2024 20:15 schreef LTVDK het volgende:
Knetters in chocolade zouden trouwens verboden moeten worden, dat is echt bedacht door psychopaten
Warme chocomel met koolzuurquote:
6 letters, valt best meequote:
Nieuwe samenwerking tussen chocomel en sodastreamquote:
Bestaat er eigenlijk warme chocomel met mint?quote:Op maandag 18 november 2024 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nieuwe samenwerking tussen chocomel en sodastream
breng ze niet op ideeënquote:Op maandag 18 november 2024 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bestaat er eigenlijk warme chocomel met mint?
Ik zie gat in de marktquote:Op maandag 18 november 2024 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nieuwe samenwerking tussen chocomel en sodastream
choco met mint wel, dus een drankje zal prima kunnen.quote:Op maandag 18 november 2024 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op maandag 18 november 2024 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
stromen van sodaquote:
Chocolade past wonderwel goed bij bloedworst, pinda's, spek, blauwe schimmelkaas, tomaat, kaviaar en ganzenlever.quote:
Heb je dat wel eens geprobeerd dan?quote:Op maandag 18 november 2024 20:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee
Ik weet wel dat warme chocomel met verse munt geen goed idee is
Rittersport PFEFFERMINZ in vloeibare vormquote:Op maandag 18 november 2024 20:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
choco met mint wel, dus een drankje zal prima kunnen.
Gewoon je kinderen geven als ze vervelend zijn geweestquote:Op maandag 18 november 2024 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Warme choco met ansjovis en augurk
quote:Op maandag 18 november 2024 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rittersport PFEFFERMINZ in vloeibare vorm@:Ltvdk @:4everblackeyed
Al is de PFEFFERMINZ wel het lekkerst als die goed koud isquote:Op maandag 18 november 2024 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rittersport PFEFFERMINZ in vloeibare vorm@:Ltvdk @:4everblackeyed
Paling met Ruby chocolade isquote:Op maandag 18 november 2024 20:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Gewoon je kinderen geven als ze vervelend zijn geweest
Jaquote:Op maandag 18 november 2024 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je dat wel eens geprobeerd dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
Ja true, maar misschien is het verwarmd ook wel heerlijkquote:Op maandag 18 november 2024 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al is de PFEFFERMINZ wel het lekkerst als die goed koud is
quote:Op maandag 18 november 2024 20:32 schreef essnhills het volgende:
Ja
[..]
JaMisschien werkt het beter als je er zo'n pepermuntkussentje in gooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Misschien werkt het wel met hagelslag?quote:
jij bent echt superslim vandaagquote:Op maandag 18 november 2024 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien werkt het wel met hagelslag?
niet alleen vandaag hoorquote:Op maandag 18 november 2024 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jij bent echt superslim vandaag
Ja denk het wel eigenlijkquote:Op maandag 18 november 2024 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien werkt het beter als je er zo'n pepermuntkussentje in gooit
quote:Op maandag 18 november 2024 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jij bent echt superslim vandaag
quote:Op maandag 18 november 2024 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
niet alleen vandaag hoor
Ga je het morgen proberen?quote:
Neequote:
Afterburner Eightquote:Op maandag 18 november 2024 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
Direk naar de supermarkt dusquote:Op maandag 18 november 2024 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Heb geen chocomel en geen pepermuntkussentjes
Heb ik een jaar of 15 geleden eens bij de Starbucks gehaald in Berlijn.quote:Op maandag 18 november 2024 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen ik ook niet. Maar volgens mij heb ik nog een paar zakjes chocolademelkpoeder van de vakantie over en ook nog een handvol pepermuntkussentjesquote:Op maandag 18 november 2024 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Heb geen chocomel en geen pepermuntkussentjes
Ik vind dat ook altijd leuk om te kijken. Was hier ook wel benieuwd naar eigenlijk.quote:Op maandag 18 november 2024 20:09 schreef Ama het volgende:
Ik kijk Below Deck. Altijd even kijken hoe duur die boot is waar ze filmen.
[ link | afbeelding ]
Akkoord.quote:Op maandag 18 november 2024 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik een jaar of 15 geleden eens bij de Starbucks gehaald in Berlijn.
Ik vind het altijd grappig om de prijzen op te zoeken als ik aan het kijken ben. Ik kijk nu seizoen 9 van Below Deckquote:Op maandag 18 november 2024 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd leuk om te kijken. Was hier ook wel benieuwd naar eigenlijk.
Zit er nog net niet in.
Aan de slag dusquote:Op maandag 18 november 2024 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen ik ook niet. Maar volgens mij heb ik nog een paar zakjes chocolademelkpoeder van de vakantie over en ook nog een handvol pepermuntkussentjes
Was het lekker?quote:Op maandag 18 november 2024 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik een jaar of 15 geleden eens bij de Starbucks gehaald in Berlijn.
Ja vandaag niet meer hoor, al veel te veel calorietjes binnengehadquote:
Zoals alles van de Starbucks was het matige kwaliteit. Maar het was oké voor wat het was. Je verwacht dat het lekkerder is.quote:
Ahja. Eerst je verwachtingen naar Starbucksniveau verlagen en dan was het best lekker?quote:Op maandag 18 november 2024 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoals alles van de Starbucks was het matige kwaliteit. Maar het was oké voor wat het was. Je verwacht dat het lekkerder is.
Teveel betaald geluncht?quote:Op maandag 18 november 2024 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vandaag niet meer hoor, al veel te veel calorietjes binnengehad
Ook goedendagquote:Op maandag 18 november 2024 20:48 schreef datismijnmening het volgende:
Charlie likes boys but she knows I’d hit it
Ja alleen betalen die gasten die meedoen aan het programma wel stukken minder dan de normale prijs.quote:Op maandag 18 november 2024 20:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het altijd grappig om de prijzen op te zoeken als ik aan het kijken ben. Ik kijk nu seizoen 9 van Below Deck
Ja en er was 's middags ook nog taartquote:
Heb je ook nog gewerkt of was het alleen vreten en uitbuiken?quote:Op maandag 18 november 2024 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en er was 's middags ook nog taart
Dom, lelijk en tokkiequote:Op maandag 18 november 2024 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Rico Verhoeven, is een miezerig mannetje.
Ik ben hier al de figurantquote:Op maandag 18 november 2024 20:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Hebben jullie weleens nagedacht over een figurantenrol bij een of andere programma?
Lijkt me wel geinig om een x te doen.
Jaquote:Op maandag 18 november 2024 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je ook nog gewerkt of was het alleen vreten en uitbuiken?
Hebben we er nog meer om er even doorheen te halen?quote:
Renze Klamer, dat is een enge griezelquote:Op maandag 18 november 2024 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hebben we er nog meer om er even doorheen te halen?
Euh alle rappers met een tintje.
Zo’n uberlinkse piemel.quote:Op maandag 18 november 2024 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Renze Klamer, dat is een enge griezel
De witte puntmuts staat weer goed bij je. Maar uberlinksen houden qua geslacht het liever wat openquote:
Ze kunnen beter gewoon een broek aantrekkenquote:Op maandag 18 november 2024 21:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
De witte puntmuts staat weer goed bij je. Maar uberlinksen houden qua geslacht het liever wat open![]()
zwaai een keer in het rond, stamp met de voeten op de grond...quote:Op maandag 18 november 2024 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze kunnen beter gewoon een broek aantrekken
Islamitische krijgsslaafquote:Op maandag 18 november 2024 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mammelokker
Heeft het er niet verkeerd vanaf gebracht.quote:
quote:Na 1815 werkte hij een tijdje als loterijbaas en ging toen met zijn vrouw rentenieren.
Boeiend leventje wel zoquote:Op maandag 18 november 2024 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft het er niet verkeerd vanaf gebracht.
[..]
quote:Op maandag 18 november 2024 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mammelokker
Rare jongens die Romeinenquote:De legende stamt uit de Romeinse oudheid en wordt verteld door Valerius Maximus in zijn Facta et dicta memorabilia. Cimon is een oude man die in de gevangenis zit en is veroordeeld tot de hongerdood. Zijn dochter Pero mag hem wel bezoeken, maar mag geen eten meebrengen. Ze houdt hem in leven door hem dagelijks de borst te komen geven.[3]
Romeinen gooiden over al hun eten Garum, dat is een sausje gemaakt van rotte makreelingewanden.quote:
Op de grond?quote:Op maandag 18 november 2024 21:42 schreef mschol het volgende:
volgens mij voor et eerst een ei kapot laten vallen
Dat geeft een troepquote:Op maandag 18 november 2024 21:42 schreef mschol het volgende:
Al in 1979 gedaanquote:Op maandag 18 november 2024 21:42 schreef mschol het volgende:
quote:Op maandag 18 november 2024 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al in 1979 gedaanGauw onder de vriezer getrapt
Kost weer een keukenrolquote:Op maandag 18 november 2024 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]
yes
doosje glipte uit mn handen, 1 ei ontsnapte en klapte kapot op de grond..
En daarna nog eventjes goed soppenquote:Op maandag 18 november 2024 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
een halve, maar ja dat was wel zonde ja
Mag ik niet eens meer een kapot ei onder de vriezer trappen danquote:Op maandag 18 november 2024 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Manmanman ik ga lekker op bed lezen, kunnen jullie lekker blijven puntmutsen
Hoe doe je dat überhaupt, dan smeer je toch heel de vloer onderquote:Op maandag 18 november 2024 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag ik niet eens meer een kapot ei onder de vriezer trappen dan
Ja maar als je 6 bent denk je dat je daar mee weg komtquote:Op maandag 18 november 2024 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe doe je dat überhaupt, dan smeer je toch heel de vloer onder
dit ja, tenzij het een gekookt ei wasquote:Op maandag 18 november 2024 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe doe je dat überhaupt, dan smeer je toch heel de vloer onder
Nee rauwquote:Op maandag 18 november 2024 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
dit ja, tenzij het een gekookt ei was
quote:Op maandag 18 november 2024 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar als je 6 bent denk je dat je daar mee weg komt
En je liep zeker ook nog op je sokkenquote:Op maandag 18 november 2024 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar als je 6 bent denk je dat je daar mee weg komt
tschüs!quote:Op maandag 18 november 2024 21:51 schreef Nizno het volgende:
ik ga op bed nog even House of Games kijken.
Gute Nacht Freunde
Vast wel. Vind je het heel erg als ik dat niet meer precies weet?quote:Op maandag 18 november 2024 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En je liep zeker ook nog op je sokken
Ja geeft niet, toen was ik er toch nog nietquote:Op maandag 18 november 2024 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel. Vind je het heel erg als ik dat niet meer precies weet?![]()
Was wel ernstig dicht bij jou in de buurt trouwens
Ja,dat wel, maar ik loop zoals wel vaker vandaag achter, had het over eerdere posts...quote:Op maandag 18 november 2024 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag ik niet eens meer een kapot ei onder de vriezer trappen dan
Vast niet van mij danquote:Op maandag 18 november 2024 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja,dat wel, maar ik loop zoals wel vaker vandaag achter, had het over eerdere posts...
Hee maar dit is gewoon echt waar.quote:Op maandag 18 november 2024 22:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit in het algoritme ik weet het, maar gvd
https://www.instagram.com/reel/DCbcIgqIi7K/
Generatie snel overprikkeld en generatie batterijtje snel leeg en hele volksstammen die te lam zijn om ook maar iets voor wat dan ook te doen.quote:Op maandag 18 november 2024 22:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit in het algoritme ik weet het, maar gvd
https://www.instagram.com/reel/DCbcIgqIi7K/
Moet je voor de lol eens nagaan wat er van jou terecht zou komen als we dat echt allemaal gingen doenquote:Op maandag 18 november 2024 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Generatie snel overprikkeld en generatie batterijtje snel leeg en hele volksstammen die te lam zijn om ook maar iets voor wat dan ook te doen.
Daarom de oplossing, weer terug invoeren thuis en op school, de liniaal in de klas, strafregels en strafwerk, zonder eten naar bed, VMBO advies is dat ook echt, huisarrest, de oorvijg en blijven zitten
Ja dan verlies ik mijn ene oog in het land der blinden.quote:Op maandag 18 november 2024 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je voor de lol eens nagaan wat er van jou terecht zou komen als we dat echt allemaal gingen doen
hoe heb je dat gegeten, zo met je vinger of met een lolly of met.. melkquote:Op maandag 18 november 2024 22:24 schreef Ama het volgende:
Oké zoete salmiak is toch iets lekkerder dan zoute maar ook die is nu op. #liefdagboek
Van mij mag het. Bij mij thuis alleen niet, ik heb een streakquote:Op maandag 18 november 2024 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat mag de verwarming al aan?
Ja. Maakt nog steeds niks uit dus.quote:Op maandag 18 november 2024 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan verlies ik mijn ene oog in het land der blinden.
Tl;drquote:Op maandag 18 november 2024 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Generatie snel overprikkeld en generatie batterijtje snel leeg en hele volksstammen die te lam zijn om ook maar iets voor wat dan ook te doen.
Daarom de oplossing, weer terug invoeren thuis en op school, de liniaal in de klas, strafregels en strafwerk, zonder eten naar bed, VMBO advies is dat ook echt, huisarrest, de oorvijg en blijven zitten
Gewoon uit het potje gelepeld met mijn vinger.quote:Op maandag 18 november 2024 22:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoe heb je dat gegeten, zo met je vinger of met een lolly of met.. melk
ALS HET IN JE HART MAAR VROEG IS!quote:Op maandag 18 november 2024 22:30 schreef Crack_ het volgende:
Het voelt alsof het halverwege de nacht is maar dat valt nou ook wel weer mee
byeeequote:
quote:Op maandag 18 november 2024 22:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon uit het potje gelepeld met mijn vinger.
Ik zou op hem stemmen.quote:Op maandag 18 november 2024 22:22 schreef Viesdik het volgende:
Ik moest lachen om deze burn richting Whoopi BergsofGold
https://9gag.com/gag/aBymvM2
Ja hè?quote:Op maandag 18 november 2024 22:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik hoef morgen pas om 11.00 ergens te zijn en heb pas in de avond een andere deadline maar toch spanning. En vroeger kon ik daardoor de hele nacht doorwerken, dat zit er niet meer in.
Echt bijzonder, dat je vroeger een paar uur lang je korte termijn geheugen vol kon stoppen, dan even 4 uur slaap pakte, een toets maakte en haalde ennnnnnnnnnnnnnnn alles weer vergat
Ik heb vandaag foto's laten maken van mijn longen want wou de huisarts graag voor ze nog iets nuttigs kunnen zeggen.quote:Op maandag 18 november 2024 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bedenk me net dat ik vandaag niet moest hoesten.
quote:Op maandag 18 november 2024 22:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik durf Chocomel niet meer open te maken als het niet boven de wasbak is, en dat heeft me behoorlijk gered zojuist
Ik mis de draaidoppen
lekker?quote:
quote:Op maandag 18 november 2024 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bedenk me net dat ik vandaag niet moest hoesten.
Dan hoop je bijna dat er wel iets op te zien is. 😬quote:Op maandag 18 november 2024 22:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb vandaag foto's laten maken van mijn longen want wou de huisarts graag voor ze nog iets nuttigs kunnen zeggen.
Zelf heb ik sterk het idee dat het uit mijn keel komt maar oke. Verwacht dan ook morgen of overmorgen een telefoontje dat er niks te zien is.
Dat is ook erg vervelend.quote:Op maandag 18 november 2024 22:52 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik gewoon pech heb en ze niks kunnen en ik hier nog weken mee rond blijf lopen maar ja dat half stikken de hele tijd trek ik niet goed meer.
Ja dat zei mijn beste vriendin ook maar ergens hoop ik ook dat er niks te zien valt ofzo haha.quote:Op maandag 18 november 2024 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan hoop je bijna dat er wel iets op te zien is. 😬
Ja voelt steeds alsof mijn longen helemaal samen trekken ofzo omdat er niks valt op te hoesten ofzo en als ik niet uitkijk komt mijn maaginhoud naar boven.quote:Op maandag 18 november 2024 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is ook erg vervelend.
wil je dat we dit super mega positief draaien of zit je daar niet zo op te wachten want het is alsnog vervelend dat je zo verkouden bent?quote:Op maandag 18 november 2024 22:52 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik gewoon pech heb en ze niks kunnen en ik hier nog weken mee rond blijf lopen maar ja dat half stikken de hele tijd trek ik niet goed meer.
.. onder het mom van, als je dood bent heb je nergens last meer van of watquote:Op maandag 18 november 2024 22:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat zei mijn beste vriendin ook maar ergens hoop ik ook dat er niks te zien valt ofzo haha.Maar als ze iets zien is het hopelijk iets wat redelijk onschuldig is.
Ik ben niet verkouden. Ook niet geweest.quote:Op maandag 18 november 2024 22:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wil je dat we dit super mega positief draaien of zit je daar niet zo op te wachten want het is alsnog vervelend dat je zo verkouden bent?
een virus, whateverquote:Op maandag 18 november 2024 22:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben niet verkouden. Ook niet geweest.
Dat in je zo'n hoest blijft hangen dat je bijna gaat braken. Ik herken het.quote:Op maandag 18 november 2024 22:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja voelt steeds alsof mijn longen helemaal samen trekken ofzo omdat er niks valt op te hoesten ofzo en als ik niet uitkijk komt mijn maaginhoud naar boven.
ik was even in de war of dit nog over muffins gingquote:Op maandag 18 november 2024 22:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Erg lekker
Die tweede is heel aantrekkelijk zelfs
quote:
Ja dat laatste is fun als ik op de fiets zit.quote:Op maandag 18 november 2024 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat in je zo'n hoest blijft hangen dat je bijna gaat braken. Ik herken het.
En vervolgens ben je buiten adem.
quote:Op maandag 18 november 2024 22:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]oke nou dan zeg ik niks meer en slaan we mijn goede bedoelingen wel gewoon over want je bent niet verkouden en het is geen virus dus boeiend
quote:
'ik ben niet verkouden' als reactie hierop sla je echt heel mn punt over, en dat is oke overigens maar ja, dan nvmquote:Op maandag 18 november 2024 22:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wil je dat we dit super mega positief draaien of zit je daar niet zo op te wachten want het is alsnog vervelend dat je zo verkouden bent?
Heb je nou wat of niet?quote:
Ik weet niet wat ik heb. Wel wat ik niet heb maar wat het wel is..quote:Op maandag 18 november 2024 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je nou wat of niet?
Crack wil lief doen met je. Als dat nodig is. Maar dat is nu dus niet duidelijk.
Als Crack met mij lief wou doen zou ik zorgen dat er iets duidelijk was
quote:Op maandag 18 november 2024 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je nou wat of niet?
Crack wil lief doen met je. Als dat nodig is. Maar dat is nu dus niet duidelijk.
Als Crack met mij lief wou doen zou ik zorgen dat er iets duidelijk was
Vorig jaar had ik dat toen ik naar Disney zou gaan. Zo hard hoesten dat je over je nek gaat, meerdere keren per dag. Op een gegeven moment iets van een adertje kapot hoesten dus hing ik weer in de gordijnen. Genieten . Even afkloppen dat ik dat dit jaar niet heb. Heb met vlagen de hele winter lopen hoesten.quote:Op maandag 18 november 2024 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat in je zo'n hoest blijft hangen dat je bijna gaat braken. Ik herken het.
En vervolgens ben je buiten adem.
Oprotten dit is BNW niet.quote:Op maandag 18 november 2024 23:02 schreef Viesdik het volgende:
is dit complots?
OR IS THIS THE REALITY BITCH
[ x ]
Ik heb nog geen ader kapot gehoest. Wat best knap is als ik je bericht zo lees.quote:Op maandag 18 november 2024 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik dat toen ik naar Disney zou gaan. Zo hard hoesten dat je over je nek gaat, meerdere keren per dag. Op een gegeven moment iets van een adertje kapot hoesten dus hing ik weer in de gordijnen. Geniegen. Even afkloppen dat ik dat dit jaar niet heb. Heb met vlagen de hele winter lopen hoesten.
zo met je hele lichaam hoesten zodat je ribben erdoor gekneusd zijn. Kracht van het lichaam!quote:Op maandag 18 november 2024 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik dat toen ik naar Disney zou gaan. Zo hard hoesten dat je over je nek gaat, meerdere keren per dag. Op een gegeven moment iets van een adertje kapot hoesten dus hing ik weer in de gordijnen. Geniegen. Even afkloppen dat ik dat dit jaar niet heb. Heb met vlagen de hele winter lopen hoesten.
Ja godver dit schiet niet op zo ehquote:Op maandag 18 november 2024 23:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik heb. Wel wat ik niet heb maar wat het wel is..
Ja dat. Zere ribben van het kotsen en hoesten of waarom ook niet gewoon allebei tegelijk.quote:Op maandag 18 november 2024 23:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zo met je hele lichaam hoesten zodat je ribben erdoor gekneusd zijn. Kracht van het lichaam!
ohnee nu word ik meligquote:Op maandag 18 november 2024 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja godver dit schiet niet op zo eh
Ja als ik omdraai in bed heb ik het ook al maar ik hoest geen slijm op, alleen drinken ofzo wat ik net heb gedronken.quote:Op maandag 18 november 2024 23:06 schreef CherryLips het volgende:
En zittend slapen want zodra je gaat liggen begin je te hoesten en blijft het slijm in je keel hangen en aan je huig plakken.
quote:Op maandag 18 november 2024 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat. Zere ribben van het kotsen en hoesten of waarom ook niet gewoon allebei tegelijk.
Niet onder de douchequote:Op maandag 18 november 2024 23:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]als je oud bent dan kan je lichaam dat ook gewoon niet meer toch, zo hoesten
![]()
heb je wel eens moeten kotsen en poepen en hoesten tegelijk, bij voorkeur onder de douche
dat is een van de meest zielige feestjes die ik kenhoop er niet al te vaak een uitnodiging voor te krijgen, idem voor jou
Nog meer verhalen die iedereen wil.quote:Op maandag 18 november 2024 23:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook niet zo'n hoester. Meestal als ik ziek ben krijg ik broekhoest, geen echte hoest.
Ruim vier maanden duurde het bij mij. Al ging het in februari wel even beter. Tot ik de Franse tyfus kreeg.quote:Op maandag 18 november 2024 23:08 schreef Ama het volgende:
Nou ik duim dat ik er voor kerst toch wel een keer vanaf ben.
Ja tnx. Ik betaal wel hoorquote:Op maandag 18 november 2024 23:09 schreef Ama het volgende:
Daarom ook maar even braaf die foto's laten maken zodat de huisarts weer wat meer kan zeggen want ach mijn eigen risico was 10 maanden geleden al op.
Jeetje dit trek ik niet meer tot februari.quote:Op maandag 18 november 2024 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ruim vier maanden duurde het bij mij. Al ging het in februari wel even beter. Tot ik de Franse tyfus kreeg.
Ja, zo werkt dat met verzekeringen. Als iedereen steeds denkt YOLO lekker doen want ik zit toch al door m'n eigen risico heen, dan blijven die premies omhoog gaan natuurlijk.quote:
Sorry.quote:Op maandag 18 november 2024 23:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, zo werkt dat met verzekeringen. Als iedereen steeds denkt YOLO lekker doen want ik zit toch al door m'n eigen risico heen, dan blijven die premies omhoog gaan natuurlijk.
Ja lijkt me geweldigquote:Op maandag 18 november 2024 20:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Hebben jullie weleens nagedacht over een figurantenrol bij een of andere programma?
Lijkt me wel geinig om een x te doen.
Ja die oudste dochter van de Von Trapp Family uit The Sound of Music. Toch?quote:Op maandag 18 november 2024 23:14 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja lijkt me geweldig![]()
Dan wel in een film ofzo, in zo'n jurk van toen en dan wel als er sneeuw valt![]()
Laatste keer dat ze dat hier opnamen was het wel bijna dertig graden
Okquote:Op maandag 18 november 2024 22:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik was even in de war of dit nog over muffins ging
maar je bedoeld gewoon dat je twijfelt om die tweede te nemen? Gewoon nemen, jouw feestje
Oh geen idee, was vorig jaar op het bekendste bruggetje hier, overal nep sneeuw, midden in de zomerquote:Op maandag 18 november 2024 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die oudste dochter van de Von Trapp Family uit The Sound of Music. Toch?
Ik volg het allemaal niet zo, maar was dat niet een musical?quote:Op maandag 18 november 2024 23:18 schreef Ama het volgende:
Wie gaat er hier naar de nieuwe Wicked film?
Ik zat eens op de bank en de wc was vijf meter verderop. Was te verquote:Op maandag 18 november 2024 23:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
onverwachts in bed is ook wel een lekkere
Ja een musical film volgens mij.quote:Op maandag 18 november 2024 23:19 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik volg het allemaal niet zo, maar was dat niet een musical?
Niet echt de genre die ik leuk vind.quote:Op maandag 18 november 2024 23:18 schreef Ama het volgende:
Wie gaat er hier naar de nieuwe Wicked film?
2nd base inmiddels?quote:Op maandag 18 november 2024 23:21 schreef Flory- het volgende:
Heb niet ALLES gelezen, maar wel benieuwd hoe de tussenstand bij @:Liesje1979 is.
Nice, ik krijg als het klopt een nieuwe waterkokerquote:Op maandag 18 november 2024 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga slapen. Ben heel benieuwd wat er morgen bezorgd wordt. Doos vol bier, biljetje, both or none.
Masr slaap lekker flesquote:Op maandag 18 november 2024 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga slapen. Ben heel benieuwd wat er morgen bezorgd wordt. Doos vol bier, biljetje, both or none.
ik krijg morgen ook pakketjequote:Op maandag 18 november 2024 23:27 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nice, ik krijg als het klopt een nieuwe waterkoker![]()
Leuk!quote:Op maandag 18 november 2024 23:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik krijg morgen ook pakketje
dat bezorgd is bij collega
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan zijn dat er nog wat meer bij komt en dan zou het kunnen dat deze voorplaat ook nog anders wordt, maar voor nu is dit het.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 18 november 2024 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Die is leuk gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan zijn dat er nog wat meer bij komt en dan zou het kunnen dat deze voorplaat ook nog anders wordt, maar voor nu is dit het.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 18 november 2024 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha wat gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan zijn dat er nog wat meer bij komt en dan zou het kunnen dat deze voorplaat ook nog anders wordt, maar voor nu is dit het.
It's weird being the same age as old people
☺smilies
Ik lig ook al, voor mij is de winterdons nog ietsie te warm, maarja mannenquote:Op maandag 18 november 2024 23:37 schreef Ama het volgende:
Poh ja ik ga weer onder mijn lekker warme dekbed liggen.
Ooit welquote:Op maandag 18 november 2024 23:48 schreef Flory- het volgende:
Wist niet dat je een baardje had fles@:Dr_Flash
quote:Op maandag 18 november 2024 23:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Gaaf! Aaah doe nog eens![]()
Stond echt leuk
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |