SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik ben op zich wel energiek, maar kom me niet aan m'n 8u fatsoenlijke slaapquote:Op maandag 18 november 2024 18:21 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij ben ik nooit energiek geweest eigenlijk![]()
Klinkt als iets waar veel mensen komen. Daarom: nee, dank jequote:
Oh ja dat was die keer in 2011 ook nog wel een dingetje. Toen had ik heen niet eens een slaaptrein maar de nacht-ICE. Vertrok rond middernacht uit Köln en kwam om 5:16 aan in München. licht aan, gewoon een stoel, en ieder half uur wel een station om te stoppen.quote:Op maandag 18 november 2024 18:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben op zich wel energiek, maar kom me niet aan m'n 8u fatsoenlijke slaapDan moet ik echt even bijkomen
ja altijd lekker om nog wat op voorraad te hebben.quote:Op maandag 18 november 2024 18:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja is lekker
Moet binnenkort maar weer eens nieuwe maken, denk dat dit het laatste bakje was.
Klinkt als een helquote:Op maandag 18 november 2024 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat was die keer in 2011 ook nog wel een dingetje. Toen had ik heen niet eens een slaaptrein maar de nacht-ICE. Vertrok rond middernacht uit Köln en kwam om 5:16 aan in München. licht aan, gewoon een stoel, en ieder half uur wel een station om te stoppen.
Nee dat leek waarschijnlijk op geen enkel moment een goed idee.
Je kunt ook naar zo'n kleine in een dorpje gaan, lekker rustigquote:Op maandag 18 november 2024 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als iets waar veel mensen komen. Daarom: nee, dank je
Wacht ik heb natuurlijk ook wel een foto van die tijden.quote:
Ben er twee of drie keer geweestquote:Op maandag 18 november 2024 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is mij dan weer te druk.
en minder wodka drinkenquote:Op maandag 18 november 2024 18:33 schreef kwiwi het volgende:
Ach, er is weer een Rus die kritiek had op Putin van een balkon gevallen lees ik. Ze moeten daar eens minder gevaarlijke balkons maken denk ik
In Frankrijk waar ik gewerkt heb hadden ze gewoon netten gespannen zodat je daar in viel.quote:Op maandag 18 november 2024 18:33 schreef kwiwi het volgende:
Ach, er is weer een Rus die kritiek had op Putin van een balkon gevallen lees ik. Ze moeten daar eens minder gevaarlijke balkons maken denk ik
Ik zit weer dubbel werk te doen, er is natuurlijk een Travelsnack vanquote:Op maandag 18 november 2024 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Op München kun je wel douchen trouwens, voor een tientje of zoDat wist ik en daar keek ik ook best naar uit
Maar ja, dat gaat pas om 6 uur open natuurlijk
Eigenlijk de hele dag een beetje voor me uit lopen gapen
quote:Op maandag 18 november 2024 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vlinder weer op de hockey-training?
Pak gewoon eentje, beetje dichtbij. Ik ben ook al eens op een zondagmiddag naar die in Münster gegaan omdat ik eigenlijk niks te doen hadquote:Op maandag 18 november 2024 19:15 schreef Elvi het volgende:
Ik wil ook naar een kerstmarkt maar ik weet niet naar welke
Sowieso niet meerquote:Op maandag 18 november 2024 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er is helemaal geen training op maandag.
Heeft ze dan ook zo'n beetje een semi-cameltoe in dat strakke short onder dat rokje?quote:Op maandag 18 november 2024 19:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
lekkere hockeyvlinder
raWWWWWWWWWWWWWWWWWRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRSSSSSSSS....
EEN TWEE DRIE VIER VAAF SES SEVE AGTquote:Op maandag 18 november 2024 19:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
lekkere hockeyvlinder
raWWWWWWWWWWWWWWWWWRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRSSSSSSSS....
schuif het raam open.........quote:Op maandag 18 november 2024 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EEN TWEE DRIE VIER VAAF SES SEVE AGT
WAT STAAT ER??
quote:Op maandag 18 november 2024 15:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooit een Schwarzwälder Kirschtorte in Buda's gaapmondje
quote:Op maandag 18 november 2024 15:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* kwiwi graait het onderweg uit de lucht
Een lekkere mokka schnittquote:Op maandag 18 november 2024 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal een verse taart voor je halen in Oostenrijk. Moment
Tis nog nauwelijks onder 0 geweest.quote:Op maandag 18 november 2024 20:00 schreef Nizno het volgende:
enige nadeel van ijs met dit weer...
Het is zo koud!
ijsquote:Op maandag 18 november 2024 20:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tis nog nauwelijks onder 0 geweest.
Moet je het even op de verwarming zettenquote:Op maandag 18 november 2024 20:00 schreef Nizno het volgende:
Het is zo koud!
dat zal wel helpen.... maar ik vind cookie dough met melk niet zo lekkerquote:Op maandag 18 november 2024 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je het even op de verwarming zetten
Moet je het daarna even door een vergiet halenquote:Op maandag 18 november 2024 20:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zal wel helpen.... maar ik vind cookie dough met melk niet zo lekker
die van hem wil hij uit houden tot 1 december geloof ik.quote:Op maandag 18 november 2024 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat mag de verwarming al aan?
Met warm weer is ijs meestal ook koud hoorquote:Op maandag 18 november 2024 20:00 schreef Nizno het volgende:
Het is zo koud!
ja maar ja maar ja maar dan is het andersquote:Op maandag 18 november 2024 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met warm weer is ijs meestal ook koud hoor
Broodballetjes met melk dan? @kwiwiquote:Op maandag 18 november 2024 20:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zal wel helpen.... maar ik vind cookie dough met melk niet zo lekker
Uhuhquote:Op maandag 18 november 2024 20:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar ja maar ja maar dan is het anders
quote:Op maandag 18 november 2024 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Das maar goed ook, stel je voor.quote:Op maandag 18 november 2024 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 november 2024 20:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
die van hem wil hij uit houden tot 1 december geloof ik.
ut was gratisquote:Op maandag 18 november 2024 20:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ben en Jerrys vind ik overated.
Geen idee wie het nog meer aanbied maar toch
Als iedereen hier al zn spaargeld bij elkaar legt.....quote:Op maandag 18 november 2024 20:09 schreef Ama het volgende:
Ik kijk Below Deck. Altijd even kijken hoe duur die boot is waar ze filmen.
[ link | afbeelding ]
Gratis voer is altijd goedquote:
yupquote:
Dit krijg ik nou nooit in de brievenbus.quote:Op maandag 18 november 2024 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup
zo kreeg ik zondag ook gratis een chocoladeletter in de brievenbus...
met knetters. zou ik ook niet kopen maar ach aangezien het gratis was vrat het prima weg
Ik had vandaag gratis lunch op werk, of eigenlijk zelfs betaalde lunch want het was gewoon onder werktijdquote:Op maandag 18 november 2024 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup
zo kreeg ik zondag ook gratis een chocoladeletter in de brievenbus...
met knetters. zou ik ook niet kopen maar ach aangezien het gratis was vrat het prima weg
Bevroren katquote:Op maandag 18 november 2024 20:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
die van hem wil hij uit houden tot 1 december geloof ik.
in ruil krijg ik morgen tijdens kantooruren een hijskraan voor de deur die een dakkapel bij de overburen gaat plaatsenquote:Op maandag 18 november 2024 20:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit krijg ik nou nooit in de brievenbus.
heb ik toch liever ben en jerryquote:
Ik heb nog ben en jerry ijs in de vriezerquote:
Tis lekker dus ik ben het er niet mee eensquote:Op maandag 18 november 2024 20:15 schreef LTVDK het volgende:
Knetters in chocolade zouden trouwens verboden moeten worden, dat is echt bedacht door psychopaten
ik op tafelquote:Op maandag 18 november 2024 20:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb nog ben en jerry ijs in de vriezer
lekker is een groot woord.quote:Op maandag 18 november 2024 20:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tis lekker dus ik ben het er niet mee eens
Chocola met prikquote:Op maandag 18 november 2024 20:15 schreef LTVDK het volgende:
Knetters in chocolade zouden trouwens verboden moeten worden, dat is echt bedacht door psychopaten
Warme chocomel met koolzuurquote:
6 letters, valt best meequote:
Nieuwe samenwerking tussen chocomel en sodastreamquote:
Bestaat er eigenlijk warme chocomel met mint?quote:Op maandag 18 november 2024 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nieuwe samenwerking tussen chocomel en sodastream
breng ze niet op ideeënquote:Op maandag 18 november 2024 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bestaat er eigenlijk warme chocomel met mint?
Ik zie gat in de marktquote:Op maandag 18 november 2024 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nieuwe samenwerking tussen chocomel en sodastream
choco met mint wel, dus een drankje zal prima kunnen.quote:Op maandag 18 november 2024 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op maandag 18 november 2024 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
stromen van sodaquote:
Chocolade past wonderwel goed bij bloedworst, pinda's, spek, blauwe schimmelkaas, tomaat, kaviaar en ganzenlever.quote:
Heb je dat wel eens geprobeerd dan?quote:Op maandag 18 november 2024 20:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee
Ik weet wel dat warme chocomel met verse munt geen goed idee is
Rittersport PFEFFERMINZ in vloeibare vormquote:Op maandag 18 november 2024 20:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
choco met mint wel, dus een drankje zal prima kunnen.
Gewoon je kinderen geven als ze vervelend zijn geweestquote:Op maandag 18 november 2024 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Warme choco met ansjovis en augurk
quote:Op maandag 18 november 2024 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rittersport PFEFFERMINZ in vloeibare vorm@:Ltvdk @:4everblackeyed
Al is de PFEFFERMINZ wel het lekkerst als die goed koud isquote:Op maandag 18 november 2024 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rittersport PFEFFERMINZ in vloeibare vorm@:Ltvdk @:4everblackeyed
Paling met Ruby chocolade isquote:Op maandag 18 november 2024 20:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Gewoon je kinderen geven als ze vervelend zijn geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |