abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215625828
Het probleem is dat je normaliseert dat als je twijfelt aan je genderidenteit, dat je daar iets aan moet doen of dat er iets aan de hand kan zijn terwijl dit extreem normaal is tijdens je pubertijd. Het is een kwestie van opgroeien. Vooral bij mensen die van nature ook wat meer androgyn zijn, is de kans groter dat ze dan een kant in worden getrokken waar ze anders nooit over na hadden gedacht. Dan waren ze gewoon een stoer meisje geworden of een zachtaardige jongen. Maar nu gaan dan gelijk alle toeters en bellen af en een traject in. Ik vind dat echt zeer kwaadaardig, ook omdat ik zelf een zachtaardige jongen was vroeger en zulke gevoelens een beetje had. In deze tijd was ik misschien wel gehersenspoelt naar een traject. Nu heb ik nul van dat soort gevoelens meer, dat was echt een korte periode. The road to hell is paved with good intentions.
pi_215625924
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:08 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]
Niet alles is zwart-wit, al helemaal niet dit soort cultureel/psychologisch gedreven hypes als non-binair. Maar goed, behandel het maar als wiskunde, veel plezier.
Zeker is het niet zwart/wit. Kan genetisch zijn, kan hormonen zijn kan beide zijn.
Wat het niet kan zijn is een jongen 10 jaar lang jurkjes aandoen en zeggen dat het een meisje is. Nurture gaat niet verder dan rollen patronen maar kan nooit de nature onderdrukken.
Daarom werkt homo conversietherapie ook niet.

Je beseft trouwens dat je argumenten hetzelfde zijn als de argumentatie van conservatief rechts vroeger tegen homoseksualiteit?
pi_215625935
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:30 schreef Anonyappelmous het volgende:
Het probleem is dat je normaliseert dat als je twijfelt aan je genderidenteit, dat je daar iets aan moet doen of dat er iets aan de hand kan zijn terwijl dit extreem normaal is tijdens je pubertijd. Het is een kwestie van opgroeien. Vooral bij mensen die van nature ook wat meer androgyn zijn, is de kans groter dat ze dan een kant in worden getrokken waar ze anders nooit over na hadden gedacht. Dan waren ze gewoon een stoer meisje geworden of een zachtaardige jongen. Maar nu gaan dan gelijk alle toeters en bellen af en een traject in. Ik vind dat echt zeer kwaadaardig, ook omdat ik zelf een zachtaardige jongen was vroeger en zulke gevoelens een beetje had. In deze tijd was ik misschien wel gehersenspoelt naar een traject. Nu heb ik nul van dat soort gevoelens meer, dat was echt een korte periode. The road to hell is paved with good intentions.
Maar toch mooi dat het tegenwoordig bespreekbaar is itt vroeger. En dat is waar die vlag voor staat.
pi_215626050
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:27 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]
Soms heb je ook nog zoiets als gezond verstand als je naar de interviews/reportages kijkt en het tendens dat je voelt bij die bewegingen. Maar goed, tegenwoordig mag je enkel nog wat zeggen als er een peer-reviewed meta analyse over is gemaakt.
Maar die zijn veelal ideologisch ingestoken, als je een beetje papers leest schrik je je dood als je de methodologie leest.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_215626415
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 14:03 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]
Slaat wel ergens op want geaardheid is iets anders dan geslacht/gender. Maar goed, laat maar joh, we hebben blijkbaar andere common sense, het zal wel.
Volgens jouw logica kun je het niet iemand aanpraten dat hij sex met mannen moet hebben, maar wèl dat hij zijn lichaam moet verbouwen tot vrouw.

Wat is daar common sense aan?

Dat slaat toch helemaal nergens op?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215626452
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:30 schreef Anonyappelmous het volgende:
Het probleem is dat je normaliseert dat als je twijfelt aan je genderidenteit, dat je daar iets aan moet doen
Lijkt me logisch dat je daar iets mee moet doen.
Bijvoorbeeld leren jezelf te accepteren zoals je bent.

quote:
of dat er iets aan de hand kan zijn terwijl dit extreem normaal is tijdens je pubertijd. Het is een kwestie van opgroeien.
Klopt, en de meesten groeien daar overheen.
En het helpt als de maatschappij daar omheen je gewoon accepteert. Ook als je niet voldoet aan het stereotype dat bij je geslacht hoort.

quote:
Vooral bij mensen die van nature ook wat meer androgyn zijn, is de kans groter dat ze dan een kant in worden getrokken waar ze anders nooit over na hadden gedacht.
Die hebben baat bij een maatschappij die niet strikt binair is ingericht en je dwingt een keuze te maken.

quote:
Dan waren ze gewoon een stoer meisje geworden of een zachtaardige jongen.
Beide vallen buiten de boot.
Als jongen bijvoorbeeld word je voor mietje uitgemaakt, in elkaar geslagen, gepest, etc ..

quote:
Maar nu gaan dan gelijk alle toeters en bellen af en een traject in.
En dat is onzin.

quote:
Ik vind dat echt zeer kwaadaardig, ook omdat ik zelf een zachtaardige jongen was vroeger en zulke gevoelens een beetje had. In deze tijd was ik misschien wel gehersenspoelt naar een traject. Nu heb ik nul van dat soort gevoelens meer, dat was echt een korte periode. The road to hell is paved with good intentions.
Tja, dat idee slaat gewoon nergens op.
Je doet net alsof hele ladingen kinderen worden geronseld en op de snijtafel worden gelegd.
pi_215626575
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2024 18:31 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Oh? Lhbtq'ers zijn nogal een gemengde groep. Het enige waar jij en je kornuiten het over kunnen hebben is geslachtsverandering en dat het mutilatie is.
Waarbij het ook altijd bizar is dat deze groep kornuiten heel boos zijn over vrouwenbesnijdenis maar strikt gezien alle mannelijk voorhuidjes verwijderen bij kinderen onder de 18 ook net zo goed mutilatie is maar er dan altijd zalvend woorden moeten zijn omdat dit in de westerse wereld wat meer geaccepteerd wordt. De hypocrisie .
pi_215626845
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:45 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Je beseft trouwens dat je argumenten hetzelfde zijn als de argumentatie van conservatief rechts vroeger tegen homoseksualiteit?
Dus? Dus alles moet maar progressief doorgaan zonder kritiek? Homoseksualiteit is nature, dit niet. Dit is een cultureel iets.
pi_215626880
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2024 16:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
Lijkt me logisch dat je daar iets mee moet doen.
Bijvoorbeeld leren jezelf te accepteren zoals je bent.
[..]
Klopt, en de meesten groeien daar overheen.
En het helpt als de maatschappij daar omheen je gewoon accepteert. Ook als je niet voldoet aan het stereotype dat bij je geslacht hoort.
[..]
Die hebben baat bij een maatschappij die niet strikt binair is ingericht en je dwingt een keuze te maken.
[..]
Beide vallen buiten de boot.
Als jongen bijvoorbeeld word je voor mietje uitgemaakt, in elkaar geslagen, gepest, etc ..
[..]
En dat is onzin.
[..]
Tja, dat idee slaat gewoon nergens op.
Je doet net alsof hele ladingen kinderen worden geronseld en op de snijtafel worden gelegd.
Sowieso zijn haar(?) bronnen "dat wat ze ooit gehoord of gelezen heeft" ze weet alleen niet waar
pi_215626925
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2024 17:53 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Sowieso zijn haar(?) bronnen "dat wat ze ooit gehoord of gelezen heeft" ze weet alleen niet waar
Hoezo noem je mij 'haar'?
pi_215626930
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 17:56 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]
Heb je geen haar?
pi_215626962
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2024 17:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Heb je geen haar?
Heb je geen humor?
pi_215627004
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 18:01 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]
Heb je geen humor?
Tja, de meeste vrouwen scheren hun lichaamsbeharing.
pi_215627029
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2024 18:05 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, de meeste vrouwen scheren hun lichaamsbeharing.
Wel zeer hetero-normatief van je.
pi_215627175
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 18:07 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]
Wel zeer hetero-normatief van je.
Hoezo?
Van mij hoeft dat niet.
pi_215627187
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 17:50 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]
Dus? Dus alles moet maar progressief doorgaan zonder kritiek? Homoseksualiteit is nature, dit niet. Dit is een cultureel iets.
En wederom zonder onderbouwing iets blaten maakt het geen waarheid plus dat men dat ook over homoseksualiteit zei.
Bovendien is het door de medische wereld erkend.
pi_215627210
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 17:56 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]
Mobiel kan ik niet zien wat je bent. Je komt op mij over als een "haar".
pi_215627303
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2024 18:23 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Mobiel kan ik niet zien wat je bent. Je komt op mij over als een "haar".
Ze was bang transgender te worden, dus je was warm.
pi_215627316
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 17:50 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]
Dat werd 30 jaar geleden ook over homos gezegd..
pi_216789613
Hebben we met de komst van God-king Trump al die zelfbedachte woorden als transfoob enzo afgeschaft op dit subforum of doen we nog steeds aan die genderfluid onzin enzo?
pi_216790323
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 00:47 schreef PrivacyKoning het volgende:
Hebben we met de komst van God-king Trump al die zelfbedachte woorden als transfoob enzo afgeschaft op dit subforum of doen we nog steeds aan die genderfluid onzin enzo?
Het staat je vrij om naar de VS te emigreren.
  zaterdag 22 februari 2025 @ 07:33:48 #122
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_216790431
Couldn't care less.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  Moderator zaterdag 22 februari 2025 @ 07:36:15 #123
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_216790439
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 00:47 schreef PrivacyKoning het volgende:
Wat heeft Trump te maken met wat en hoe er op dit forum gepost wordt?
F.K.A. SuperwormJim
pi_216797457
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 06:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het staat je vrij om naar de VS te emigreren.
waarom? De VS kan ons ook gewoon bevrijden.
pi_216799325
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 19:34 schreef PrivacyKoning het volgende:

[..]
waarom? De VS kan ons ook gewoon bevrijden.
Dan wacht je daar op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')