Deel 2quote:Op zondag 10 november 2024 12:03 schreef Viesdik het volgende:
Vind jij dat regenboogvlaggen uit het straatbeeld moeten verdwijnen? Dus van overheidsgebouwen, bankjes en zebrapaden?
Waarom wel/niet?
[poll=8027]
@SwJ @ludovicoquote:Op maandag 18 november 2024 17:02 schreef SwJ het volgende:
[..]
Mutilatie, verminking. Je hebt t wel echt nodig om je punt duidelijk te maken he.
Poeh, ik ga donderdag m'n hoofd-beharing laten mutileren en verminken door de plaatselijke vacht-slachter. Zonder gesprekken met psychologen. Als ik maar geen spijt krijg
Je bent lid van een cult als je "Woke" bent, wat mij betreft.quote:2woke (bijvoeglijk naamwoord)
1
woke (zelfbewust en gespitst op sociaal onrecht en racisme
Je hebt mensen die het niet snappen en mensen die het niet willen snappen. Bij jou neig ik nu naar het tweede. Maar prima joh.quote:Op maandag 18 november 2024 16:37 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
Jezus, draai het nog harder om.
Is dat zo? Er zijn dus maar 2 groepen mensen: woke (knetterkrankjorum) en niet woke (normaal)? Zodra je ook maar enigszins bewust bent van sociale ongelijkheden in de maatschappij ben je dus meteen knetterkrankjorum?quote:Op maandag 18 november 2024 16:37 schreef ludovico het volgende:
t.
Je legt de schuld bij framen van rechts o.i.d. terwijl de mensen die zich onder woke scharen vooral knetterkrankjorum zijn.
Tja. Genderdysforie is nou eenmaal een ding. Iemand kan als een man geboren zijn en zich toch meer een vrouw voelen. Of denk je dat genderdysforie iets nieuws is dat verzonnen is door iemand met het woke-gen?quote:Op maandag 18 november 2024 16:37 schreef ludovico het volgende:
Het houdt wel een beetje op als men zaken als geslacht ter discussie gaan stellen, zaken die biologisch bepaald zijn.
Binnen de woke gemeenschap zullen er vast mensen zijn die zo extremistisch zijn als jij denkt, net zoals dat in elke groepering zo is. Toch blijf ik liever wat minder zwart-wit denken. Dat is dezelfde reden waarom ik niet iedereen rechts van het CDA als een racistische tokkie zie en niet iedereen links van D66 als non-binaire post-modernist en waarom ik mijn onderbuik zoveel mogelijk in check probeer te houden. Maar goed; verschil moet er zijn.quote:Op maandag 18 november 2024 16:37 schreef ludovico het volgende:
Kun je doen alsof die groepering ergens anders voor staat dan mijn ogen mij vertellen maar dan hecht ik toch meer belang aan het bewijs dat mij toekomt dan de wens van een of andere ambtenaar over hoe mensen het zouden moeten zien.
Waarom heb jij zoveel hoogmoed dat jij het beter weet?quote:Op maandag 18 november 2024 17:23 schreef Intint het volgende:
Je hebt mensen die het niet snappen en mensen die het niet willen snappen. Bij jou neig ik nu naar het tweede. Maar prima joh.
Ik zeg nergens dat de wereld binair is in woke en niet woke.quote:Op maandag 18 november 2024 17:23 schreef Intint het volgende:
Is dat zo? Er zijn dus maar 2 groepen mensen: woke (knetterkrankjorum) en niet woke (normaal)? Zodra je ook maar enigszins bewust bent van sociale ongelijkheden in de maatschappij ben je dus meteen knetterkrankjorum?
Dat is aangepraat, voor een groot deel, en de indicaties daarvoor heb ik bij je aangemerkt, en dan hebben we het nog niet gehad over de negatieve baten van de operaties. Maar iemand vertellen dat die in de war is en uit dat gevoel praten mag straks niet meer, bij wet.quote:Op maandag 18 november 2024 17:23 schreef Intint het volgende:
Tja. Genderdysforie is nou eenmaal een ding. Iemand kan als een man geboren zijn en zich toch meer een vrouw voelen. Of denk je dat genderdysforie iets nieuws is dat verzonnen is door iemand met het woke-gen?
Oh het is dus inderdaad een "gemeenschap" en niet slechts een zwart-wit definitie ala van Dale.quote:
Tjah ik blijf niet hangen in de definitie van van Dale maar observeer in al zijn facetten het gedrag van mensen die Woke aanhangen. En ja daarin zie ik een cult / religie/ whatever you want to name it.quote:Op maandag 18 november 2024 17:23 schreef Intint het volgende:
zullen er vast mensen zijn die zo extremistisch zijn als jij denkt, net zoals dat in elke groepering zo is. Toch blijf ik liever wat minder zwart-wit denken. Dat is dezelfde reden waarom ik niet iedereen rechts van het CDA als een racistische tokkie zie en niet iedereen links van D66 als non-binaire post-modernist en waarom ik mijn onderbuik zoveel mogelijk in check probeer te houden. Maar goed; verschil moet er zijn.
Dan kan je tegen je betrouwbare bron zeggen dat hij/zij er goed naast zit.quote:
quote:Op maandag 18 november 2024 17:30 schreef Intint het volgende:
[..]
Dan kan je tegen je betrouwbare bron zeggen dat hij/zij er goed naast zit.
Groetjes, een klinisch psycholoog.
Je zit er goed naast SwJ, aldus een klinisch psycholoog.quote:Op maandag 18 november 2024 16:41 schreef SwJ het volgende:
Kinderen worden bewust gemaakt dat het ok is om je niet prettig te voelen in het lichaam waarin je geboren bent.
Prima jongen. Gewoon blijven hangen in je narratief.quote:Op maandag 18 november 2024 17:28 schreef ludovico het volgende:
Tjah ik blijf niet hangen in de definitie van van Dale maar observeer in al zijn facetten het gedrag van mensen die Woke aanhangen. En ja daarin zie ik een cult / religie/ whatever you want to name it.
Prima jongen. Gewoon blijven hangen in je narratief.quote:Op maandag 18 november 2024 17:34 schreef Intint het volgende:
[..]
Prima jongen. Gewoon blijven hangen in je narratief.
Symbool van "Woke" maar niet cf de definitie van de van Dale, wat gek.quote:Op maandag 18 november 2024 17:35 schreef Anonyappelmous het volgende:
Want hoe je het went of keert, een dragqueen is een fetish uiting.
Iedereen met open ogen die een beetje vertrouwen heeft in zijn eigen zintuigen en die gebruikt kan de realiteit zien, maar ach, met wie ben ik in discussie, mensen die in een andere wereld leven...quote:2woke (bijvoeglijk naamwoord)
1
woke (zelfbewust en gespitst op sociaal onrecht en racisme
Vertel dan eens in welk narratief ik hang volgens jou.quote:Op maandag 18 november 2024 17:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Prima jongen. Gewoon blijven hangen in je narratief.
Ben je nou écht zo onbewust in het leven dat je niet ziet dat dit voor jezelf net zozeer geldt?
Ik kies beargumenteerd voor mijn opinie, ben geankerd in mijn wereldbeeld op dit punt, maar jij lijkt niet eens te beseffen waarom je denkt zoals je denkt.
Een ander dan de mijne, blijkbaar.quote:Op maandag 18 november 2024 17:47 schreef Intint het volgende:
[..]
Vertel dan eens in welk narratief ik hang volgens jou.
Dus omdat er een stel bekrompen lieden agressief worden om iets wat niet in hun straatje valt moeten er maar aanpassingen volgen?quote:Op maandag 18 november 2024 17:35 schreef Anonyappelmous het volgende:
Begrijpen mensen nou nog steeds niet dat het enkel boosheid opwekt en daardoor dus minder tolerantie? Het forceren ervan zoals bv. over een regenboog zebrapad te moeten lopen etc, is een best passief aggressieve vorm van activisme, vind ik. Laatst zag ik een filmpje dat ze heel groot op een flatgebouw in Amsterdam een tongend homostel hebben gezet. Ik vind dat echt belachelijk. De naieve mensen die denken dat dit helpt, hebben echt geen contact met de realiteit. Daarnaast lijkt het net alsof heel veel mensen ineens anti lhbti-ers zijn maar die zijn vooral die campagnes zat, niet persé de mensen zelf. Bijna iedereen boeit het niks wat de ander in de slaapkamer uitspookt. Waar mensen boos over zijn, zijn dus dit soort campagnes, ook op scholen, en optochten met totale fetish uitingen, al dan niet omringd door kinderen in bv. voorleesplekken. Want hoe je het went of keert, een dragqueen is een fetish uiting. En dan heb ik het nog niet eens over dat er veel zaadjes in kinderen hun hoofden worden geplant terwijl die anders er nooit hadden gezeten, bv. dat ze in verkeerd lichaam geboren zijn wat voorheen véél zeldzamer was. Allemaal gevolgen van die regenboog vlag. Dus nee, ik zie het liever niet op straat want het maakt me chagerijnig om deze redenen, niet wat ze in de slaapkamer doen.
Succes met je protest bij de moskee.quote:Op maandag 18 november 2024 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus omdat er een stel bekrompen lieden agressief worden om iets wat niet in hun straatje valt moeten er maar aanpassingen volgen?
Grappig dat als die bekrompen lieden moslims zijn dat er dan heel anders naar tolerantie wordt gekeken
Radicale moslims en wappiegekkies hebben nooit veel van elkaar verschild
Waarom zou ik protesteren bij een moskee? Volgens mij begrijp je de essentie van mijn post niet helemaalquote:Op maandag 18 november 2024 17:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Succes met je protest bij de moskee.
Maar leuk wereldbeeld verder, niet congruent met de realiteit maar dat deert niet.
Waar heb je het over?quote:Op maandag 18 november 2024 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus omdat er een stel bekrompen lieden agressief worden om iets wat niet in hun straatje valt moeten er maar aanpassingen volgen?
Grappig dat als die bekrompen lieden moslims zijn dat er dan heel anders naar tolerantie wordt gekeken
Radicale moslims en wappiegekkies hebben nooit veel van elkaar verschild
Zo lastig is het allemaal niet hoor.quote:
Oh ik dacht dat dat een beetje de insteek was, niet zwichten voor agressiviteit.quote:Op maandag 18 november 2024 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou ik protesteren bij een moskee? Volgens mij begrijp je de essentie van mijn post niet helemaal
Anti Nazi standpunten...quote:Op maandag 18 november 2024 16:57 schreef PrivacyKoning het volgende:
[..]
Net zoals het een bekende tactiek is om anti-nazi-standpunten te verhullen in 'we doen het voor de Joden'
Ik voel een deeltje 2 aankomen
De LGBTQI+-extremisten in deze thread snappen niet dat de dictatoriale trekjes van de Nederlandse overheid, dictatoriaal zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |