quote:Op maandag 18 november 2024 16:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
De laatste 1000 jaar zijn er 1000-en soort uitgestorven maar dit moet weer aan de mensheid en climate change liggen
11.700 jaar geleden werd het hier ook ineens een stuk warmer, toen was er ook nog geen sjoemeldiesel dus zeg mij maar waar dat aan ligt dan slimmerik!quote:
quote:Op maandag 18 november 2024 15:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Zal het er zelf wel naar gemaakt hebben.
Knap, gezien de sabeltandtijger enkel op het Amerikaans continent voorkwam.quote:Op maandag 18 november 2024 16:33 schreef MichaelScott het volgende:
Net als de wolharige mammoet, de reuzenalk en de sabeltandtijger.
Vervolgens niets er aan gedaan zo te zien.quote:Op maandag 18 november 2024 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Er werd al in 1912 voor gewaarschuwd
Wat een mooi vogeltjequote:Op maandag 18 november 2024 15:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Voor het laatst vastgelegd in 1995.
[ afbeelding ]
Als ie dat niet had had het wel een bekwulp geheten he.quote:Op maandag 18 november 2024 18:11 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Hij heeft wel een erg dunne bek zeg.
Wetenschappers schatten dat in de laatste 500 jaar ~10% van de diersoorten uitgestorven is en bijna 40% van alle bekende diersoorten met uitsterven wordt bedreigd. Dus over jouw waarom het uitsterven van diersoorfen nieuws is, is inderdaad totaal onduidelijk.quote:Op maandag 18 november 2024 15:11 schreef HowardRoark het volgende:
Zoveel dierensoorten komen en gaan. Waarom dit nieuws is blijft dus onduidelijk.
Dat dus, zijn veeel meer diersoorten uitgestorven dan dat er nu in totaal zijnquote:Op maandag 18 november 2024 15:11 schreef HowardRoark het volgende:
Zoveel dierensoorten komen en gaan. Waarom dit nieuws is blijft dus onduidelijk.
Wouden ze die niet weer tot leven wekken?quote:Op maandag 18 november 2024 19:30 schreef ChrisCarter het volgende:
Heeft iemand eigenlijk nog mijn dodo gezien?
Volgens wie?quote:Op maandag 18 november 2024 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ficieel-uitgestorven
[..]
Goed gedaan mensheid
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-jungle-uitgestorvenquote:De zwartbrauwmuistimalia. Het zegt je misschien niks, maar het is misschien wel één van de meest mysterieuze vogels die er is. 170 jaar werd hij niet gezien, tot nu. "Ik kon mijn ogen niet geloven", zegt een Indonesische vogelkenner.
Maar ja, als je 110+ jaar waarschuwt voor iets is het ook niet gek dat je op een gegeven moment niet serieus genomen meer wordt ejquote:Op maandag 18 november 2024 17:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vervolgens niets er aan gedaan zo te zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |