kern is dat ze de actuele stroomprijs in rekening brengen (met een bepaalde opslag). Dat is overigens niet uniek, er zijn/waren meerdere van dat soort maatschappijtjes. Minstens 1 ervan kwam in de problemen toen destijds ineens 's-winters de energieprijzen piekten, ik krijg de indruk dat ze juist met het oog daarop nu extra liquiditeit zoekenquote:Op dinsdag 3 december 2024 12:55 schreef boertje2024 het volgende:
Nog een kortlopend project 3-6 maanden 12%
https://platform.nlinvesteert.nl/investeren/Next_Energy
Weinig tot geen dekking, maar daar is het rentepercentage ook naar.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:22 schreef impact9 het volgende:
Ik vind het een erg karig bericht. Waarom zouden de abonnementen na die doorontwikkeling wel omhoog gaan? Wat is er dan zoveel beter? Het is niet voor niks dat investeerders geen aanvullend kapitaal wilde verstrekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik twijfel nog, er wordt gestuurd op verlenging en het niet uitwinnen van het onderpand.
Echter wordt er (weer) niet helemaal een juiste afspiegeling gegeven én wordt eigenlijk het vertrouwen in de taxatiewaarde uit 2023 in twijfel getrokken.
Mijn inziens moet je juist het openstaande bedrag (niet de inschrijving - dit misleid!) communiceren evenals de (eventuele) achterstand bij de eerste hypotheekhouder. Mocht deze juist oplopen is het juist zaak nu te executeren en de (zoals ik het zie) zeer courante villa zsm te verkopen.
Zo pand is inderdaad lastig te verkopen maar beter nu dan wachten. Trekken aan een dood paard.
Dat deze wijziging gaat plaatsvinden is echt te bizar voor woorden..quote:Op maandag 2 december 2024 18:30 schreef KrekelJapie het volgende:
1 november sloot deze stemming, heeft iemand al wat gehoord?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |