Iedereen zn eigen "nutri-bullit"quote:Op maandag 18 november 2024 12:26 schreef mario390 het volgende:
gezondheistafel hebben ze gekregt met saft, fruit
pech dan voor hun..quote:Op maandag 18 november 2024 12:27 schreef mario390 het volgende:
denk je proefing?
niemand is erder eingeslapen als 8 00![]()
oscar 10 00![]()
an zal ie wel weer laat gaab slapen vannachtquote:Op maandag 18 november 2024 19:07 schreef mario390 het volgende:
kijk ruvens slapt de hele dag
vanessa eet weer permanent nix
half 9 ochtendquote:Op maandag 18 november 2024 19:18 schreef chufi het volgende:
D
[..]
an zal ie wel weer laat gaab slapen vannacht
In januari pas denk ik. Valt nu nog weinig te doen daar.quote:Op maandag 18 november 2024 21:40 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
@:Dotteke
Wanneer gaan we beginnen![]()
Ja die gast spoort niet ... Ik heb hem vannacht in 3 verschillende truien rond zien lopen ..quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:28 schreef mario390 het volgende:
oscar is en komplette idiot hij is niet naar bed
werd hij weer bij de prova einslapen
een kopje voor koffiequote:Op dinsdag 19 november 2024 11:17 schreef mario390 het volgende:
jorge heeft al wat afgewassen geloof ik
Een aantal dingen lijken wel afgewassen .. maar het is een puinhoop.. denk dat ze het met opzet doen om Daniela te pesten.. Die had als miniBro gezegd dat iedereen zn eigen bord moest afwassen als ze iets apart eten, buiten de reguliere gezamelijke maaltijden om.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:29 schreef mario390 het volgende:
dat in de afwas de pfannen? zijn ongewassen? ik zie dat niet om dat alles tesamen op en hoop is
Wat ik lees ging het over haar band net Edi ... dat ze zich bij hem helemaal op haar gemak en veilig voelt of zo iets, las ik in de blogquote:Op dinsdag 19 november 2024 14:41 schreef mario390 het volgende:
weet jij in kurz wat elsa met vio gesproken heet? mir schijnt de 2 kunnen total rustig met samen spreken
Elsa.. ging over de eerste weken .... Maar ik let niet echt op ... lijkt allemaal vrij rustig te gaan..quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:08 schreef mario390 het volgende:
elsa of violeta??
en moeten ze nu bano vestidor wachten?
ik zie nur de fresis mensen
De meiden zijn veel met elkaar ... Alleen Laura zie je meer met de mannenquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:46 schreef mario390 het volgende:
de is er vandaag niet met edi, twitt zegt zij is met nerea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |