Dit was geen gezwam , jammer dat jij daar wel in meegaat.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ach.. zoals ik het lees zwamt iedereen
Ieder zijn ding toch.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig dit . je hebt hebt het eerst over hun denkbeeldige drankgebruik en dan kom je nu met dit
Heel erg flauw.
Die gast ligt lekker te chillen op de PAAZ onder het genot van een fikse dosis alprazolam.quote:
quote:
EENDquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Gisteren en vandaag onderzoeken gehad en die van vandaag was niet zo fijn.
![]()
![]()
Morgen of overmorgen krijg ik de uitslag te horen. Ze stelden mij wel wat gerust dat de onderzoeksresultaten er wel goed uit zagen. Maar goed zij zijn niet mijn arts. Iig even afwachten wat hij zegt en dat blijft eng.
Jeetje, waar heb je nou precies last van? En ja onderzoeken zijn soms kut maar je moet het maar over je heen laten komen. Sterktequote:Op dinsdag 19 november 2024 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
![]()
![]()
Morgen of overmorgen krijg ik de uitslag te horen. Ze stelden mij wel wat gerust dat de onderzoeksresultaten er wel goed uit zagen. Maar goed zij zijn niet mijn arts. Iig even afwachten wat hij zegt en dat blijft eng.
Die kunnen vervelend zijn. Dan moeten ze maar extra lief voor je zijnquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
![]()
![]()
Slappe spierfunctie met name in mijn benen, daar willen ze de oorzaak van weten. Die onderzoeken zijn gewoonweg nodig en die doorsta ik goed werd er gezegd.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Jeetje, waar heb je nou precies last van? En ja onderzoeken zijn soms kut maar je moet het maar over je heen laten komen. Sterkte
Ok kut allemaal. Wel fijn als er een oorzaak wordt gevonden iig.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Slappe spierfunctie met name in mijn benen, daar willen ze de oorzaak van weten. Die onderzoeken zijn gewoonweg nodig en die doorsta ik goed werd er gezegd.
Nog langer wachten voor jou. Spannend hoor. 😘quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
![]()
![]()
Idd, dan weet ik ook weer waar ik aan toe ben.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok kut allemaal. Wel fijn als er een oorzaak wordt gevonden iig.
En die snelle hartslag. Is die wel weg?quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Slappe spierfunctie met name in mijn benen, daar willen ze de oorzaak van weten. Die onderzoeken zijn gewoonweg nodig en die doorsta ik goed werd er gezegd.
Gelukkig wel.quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En die snelle hartslag. Is die wel weg?
Naar is dat he. Gelukkig dat dat weg is.quote:
Die was tegen de 140, mede daarom werd er een ambulance gebeld.quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naar is dat he. Gelukkig dat dat weg is.
Ja hoog he. Ik zat vorige week uren lang met een van 158. Dan weer 164 terug naat 130 weeer naar 158.quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die was tegen de 140, mede daarom werd er een ambulance gebeld.
Goh...........quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoog he. Ik zat vorige week uren lang met een van 158. Dan weer 164 terug naat 130 weeer naar 158.
Hebben ze al een ideee hoe dat kwam?
Boven de 140 btw, kwam zeker omdat ik aan jou zat te denken.quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoog he. Ik zat vorige week uren lang met een van 158. Dan weer 164 terug naat 130 weeer naar 158.
Hebben ze al een ideee hoe dat kwam?
Volgende keer maar niet meer doen dan 😘 dat is het niet waardquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Boven de 140 btw, kwam zeker omdat ik aan jou zat te denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |