Lekker hoorquote:

Dat is minder idd , of je moet ze verbouwenquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]Het lekkerst zijn ze als de vorst er over is geweest, maar dat gebeurd niet meer. ALles zit in kassen en het moet snel snel gaan

Vorige launch was echt mooi om te zienquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:06 schreef Puzzie het volgende:
Ik ga zo alvast Chili maken , vanavond Starship kijken
 als het goed is kan ik ook best wat kijken vanavond.
 als het goed is kan ik ook best wat kijken vanavond.

Die vorige was echt heel erg tof om te zien !!quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:31 schreef engine het volgende:
[..]
Vorige launch was echt mooi om te zienals het goed is kan ik ook best wat kijken vanavond.

Oh nee dat snap ikquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
'k Moet om vijf uur op.. dat gaat hem niet worden met raketje kijken helaas.

Wat gaan ze testen?quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:58 schreef Puzzie het volgende:
Maar het gaat wel weer spannend worden

En Starship weer splashen? Of gaat dat ding nu ook landen?quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
All in
Starship testvlucht en booster catch

Zwemmenquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En Starship weer splashen? Of gaat dat ding nu ook landen?

Hebben ze dat de vorige keer gedaan?quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah, jammer. Vissen ze dat ding er uit? Of zinkt die naar Spongebob?

Geen idee ... dus ik vraag het aan mijn favo spacebabequote:Op dinsdag 19 november 2024 18:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hebben ze dat de vorige keer gedaan?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight

Ik drink niet , ben broodje nuchterquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:03 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hoop wel met dronkenlappen

quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee ... dus ik vraag het aan mijn favo spacebabeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. My age is very
My age is very
Inappropriate
for my behavior

Ja maar die gozers die het commentaar verzorgen nooit, die hebben vast al een kratje of wat weggewerktquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik drink niet , ben broodje nuchter

Drink jij onder het werken?quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja maar die gozers die het commentaar verzorgen nooit, die hebben vast al een kratje of wat weggewerkt

Ook niet iets 'anders' lekkers?quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik drink niet , ben broodje nuchter

Nee mee gestoptquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook niet iets 'anders' lekkers?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |