quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:09 schreef pullup het volgende:
We kunnen die bluesky posts jammer genoeg nog niet zo fijn taggen als dat xtwitter gebeuren maar deze vind ik erg grappig
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lbbseemm5k2v
Ik ben rustig aan het verhuizen daarnaartoe, heb twitter nog niet verwijderd want ik gebruik het nog om accounts die ik volgde weer te volgen op BS. Schiet lekker op en dan is twitter helemaal foetsiequote:Op dinsdag 19 november 2024 12:21 schreef Puzzie het volgende:
Binnenkort ook maar eens even allemaal regelen
Je hoort er ook steeds meer over , ik ga ook overstappen , maar ook nog niet meteen, ff goed de tijd voor nemen, drukke wekenquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben rustig aan het verhuizen daarnaartoe, heb twitter nog niet verwijderd want ik gebruik het nog om accounts die ik volgde weer te volgen op BS. Schiet lekker op en dan is twitter helemaal foetsie
Ik heb het allemaal niet bijgehouden , ik heb wel meegekregen dat er iets met hem isquote:
Ik lees nooit terug, maar nu wel.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal niet bijgehouden , ik heb wel meegekregen dat er iets met hem is
Ik heb nog een kliekje van zondag, aard met spruiten en een gehakt balquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:06 schreef Puzzie het volgende:
Ik ga zo alvast Chili maken , vanavond Starship kijken
Dat had ik al wel begrepenquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lees nooit terug, maar nu wel.
Hij zou gisteren de uitslag krijgen en ligt tenminste gisteren nog'',nog steeds in het ziekenhuis
Ook altijd lekkerquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nog een kliekje van zondag, aard met spruiten en een gehakt bal
Ja ben gek op spruiten, al zit er niet veel smaak meer aan spruiten.quote:
Er zijn drie groentes die ik alleen maar met aardappelen wil eten en dan lekker door elkaar prakkenquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:11 schreef pullup het volgende:
Kipschnitzel, bloemkool en pommes dauphines
Eens, alle scherpe kantjes worden er uitgekweektquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ben gek op spruiten, al zit er niet veel smaak meer aan spruiten.
Maar dat vind ik wel met meer groente
Lekkerquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ben gek op spruiten, al zit er niet veel smaak meer aan spruiten.
Maar dat vind ik wel met meer groente
Niks mis met prakken af en toequote:Op dinsdag 19 november 2024 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn drie groentes die ik alleen maar met aardappelen wil eten en dan lekker door elkaar prakken![]()
Bloemkool, spruitjes en rode bieten![]()
Ben trouwens een prakker
Klinkt ook lekkerquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:11 schreef pullup het volgende:
Kipschnitzel, bloemkool en pommes dauphines
Echt heel jammer. Had laatste prei, ik proefde echt helemaal 0% prei witlof ook vaak heel af en toe heb je geluk en zijn ze een beetje bitterquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Eens, alle scherpe kantjes worden er uitgekweekt
quote:
Lekker hoorquote:
Dat is minder idd , of je moet ze verbouwenquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]Het lekkerst zijn ze als de vorst er over is geweest, maar dat gebeurd niet meer. ALles zit in kassen en het moet snel snel gaan
Vorige launch was echt mooi om te zienquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:06 schreef Puzzie het volgende:
Ik ga zo alvast Chili maken , vanavond Starship kijken
Die vorige was echt heel erg tof om te zien !!quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:31 schreef engine het volgende:
[..]
Vorige launch was echt mooi om te zienals het goed is kan ik ook best wat kijken vanavond.
Oh nee dat snap ikquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
'k Moet om vijf uur op.. dat gaat hem niet worden met raketje kijken helaas.
Wat gaan ze testen?quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:58 schreef Puzzie het volgende:
Maar het gaat wel weer spannend worden
En Starship weer splashen? Of gaat dat ding nu ook landen?quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
All in![]()
Starship testvlucht en booster catch
Zwemmenquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En Starship weer splashen? Of gaat dat ding nu ook landen?
Hebben ze dat de vorige keer gedaan?quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah, jammer. Vissen ze dat ding er uit? Of zinkt die naar Spongebob?
Geen idee ... dus ik vraag het aan mijn favo spacebabequote:Op dinsdag 19 november 2024 18:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hebben ze dat de vorige keer gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Ik drink niet , ben broodje nuchterquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:03 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hoop wel met dronkenlappen
quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee ... dus ik vraag het aan mijn favo spacebabeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ja maar die gozers die het commentaar verzorgen nooit, die hebben vast al een kratje of wat weggewerktquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik drink niet , ben broodje nuchter
Drink jij onder het werken?quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja maar die gozers die het commentaar verzorgen nooit, die hebben vast al een kratje of wat weggewerkt
Ook niet iets 'anders' lekkers?quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik drink niet , ben broodje nuchter
Nee mee gestoptquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook niet iets 'anders' lekkers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |