quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:09 schreef pullup het volgende:
We kunnen die bluesky posts jammer genoeg nog niet zo fijn taggen als dat xtwitter gebeuren maar deze vind ik erg grappig
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lbbseemm5k2v

Ik ben rustig aan het verhuizen daarnaartoe, heb twitter nog niet verwijderd want ik gebruik het nog om accounts die ik volgde weer te volgen op BS. Schiet lekker op en dan is twitter helemaal foetsiequote:Op dinsdag 19 november 2024 12:21 schreef Puzzie het volgende:
Binnenkort ook maar eens even allemaal regelen

Je hoort er ook steeds meer over , ik ga ook overstappen , maar ook nog niet meteen, ff goed de tijd voor nemen, drukke wekenquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben rustig aan het verhuizen daarnaartoe, heb twitter nog niet verwijderd want ik gebruik het nog om accounts die ik volgde weer te volgen op BS. Schiet lekker op en dan is twitter helemaal foetsie

Ik heb het allemaal niet bijgehouden , ik heb wel meegekregen dat er iets met hem isquote:

Ik lees nooit terug, maar nu wel.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal niet bijgehouden , ik heb wel meegekregen dat er iets met hem is

Ik heb nog een kliekje van zondag, aard met spruiten en een gehakt balquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:06 schreef Puzzie het volgende:
Ik ga zo alvast Chili maken , vanavond Starship kijken

Dat had ik al wel begrepenquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lees nooit terug, maar nu wel.
Hij zou gisteren de uitslag krijgen en ligt tenminste gisteren nog'',nog steeds in het ziekenhuis

Ook altijd lekkerquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nog een kliekje van zondag, aard met spruiten en een gehakt bal

Ja ben gek op spruiten, al zit er niet veel smaak meer aan spruiten.quote:

Er zijn drie groentes die ik alleen maar met aardappelen wil eten en dan lekker door elkaar prakkenquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:11 schreef pullup het volgende:
Kipschnitzel, bloemkool en pommes dauphines

Eens, alle scherpe kantjes worden er uitgekweektquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ben gek op spruiten, al zit er niet veel smaak meer aan spruiten.
Maar dat vind ik wel met meer groente

Lekkerquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ben gek op spruiten, al zit er niet veel smaak meer aan spruiten.
Maar dat vind ik wel met meer groente

Niks mis met prakken af en toequote:Op dinsdag 19 november 2024 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn drie groentes die ik alleen maar met aardappelen wil eten en dan lekker door elkaar prakken
Bloemkool, spruitjes en rode bieten
Ben trouwens een prakker

Klinkt ook lekkerquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:11 schreef pullup het volgende:
Kipschnitzel, bloemkool en pommes dauphines

Echt heel jammer. Had laatste prei, ik proefde echt helemaal 0% prei witlof ook vaak heel af en toe heb je geluk en zijn ze een beetje bitterquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Eens, alle scherpe kantjes worden er uitgekweekt

quote:
 Het lekkerst zijn ze als de vorst er over is geweest, maar dat gebeurd niet meer. ALles zit in kassen en het moet snel snel gaan
  Het lekkerst zijn ze als de vorst er over is geweest, maar dat gebeurd niet meer. ALles zit in kassen en het moet snel snel gaan

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |