gelukkig komt er eindelijk een andere mogelijkheid.
 gelukkig komt er eindelijk een andere mogelijkheid.

Das best veel jaquote:Op woensdag 20 november 2024 10:59 schreef engine het volgende:
"Hoewel dat nu dus niet meer nodig is, blijven klanten de Rabo Scanner voorlopig nog thuis ontvangen."
Tegen betaling van 20 euro jagelukkig komt er eindelijk een andere mogelijkheid.

Ja ik vind het echt vreemd.quote:

Zeker genoten maar niet de hele vlucht afgekekenquote:Op woensdag 20 november 2024 11:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik vind het echt vreemd.
Nog genoten van Starship gisteren? Toch wel jammer dat er geen catch kwam
 Ik was moe
  Ik was moe   

Getsiequote:

Zondag kan het zomaar weer 15 graden worden volgens de huidige voorspelling.quote:

Pcies, zondag wedstrijd in Groningen maar het schijnt wel hard te gaan waaien dus er is een kans dat het gaat worden afgelastquote:Op woensdag 20 november 2024 15:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zondag kan het zomaar weer 15 graden worden volgens de huidige voorspelling.
Het witte is hier al wel weg gelukkig, want getsie

Hier ook, zat er midden in en natuurlijk geen handschoenen bij. Handen waren verkleumdquote:

Mooiquote:Op woensdag 20 november 2024 17:50 schreef Domnivoor het volgende:
Het Bodestelsel, M81
[ afbeelding ]
wikimedia

De eend voeld zich weer wat beter.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:50 schreef Shii het volgende:
En hoe is het met de eend vandaag? @:superbadeendje

Dat is goed nieuws.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De eend voeld zich weer wat beter.

Dat is goed om te horen!quote:Op woensdag 20 november 2024 21:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]

Ik lig nog in het ziekenhuis. Het gaat wel de goede kant op maar ik ben er nog niet helemaal ik mag nog even blijven. Ik wil zelf ook pas naar huis als ik wat beter hersteld ben.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws.
Ben je alweer thuis, in afwachting van? Of nog in het ziekenhuis?

Fijn dat het beter gaat met je. Heb je al iets van een diagnose? Of hou je dat liever voor jezelf.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik lig nog in het ziekenhuis. Het gaat wel de goede kant op maar ik ben er nog niet helemaal ik mag nog even blijven. Ik wil zelf ook pas naar huis als ik wat beter hersteld ben.

De ervaring die ik heb is dat ze mensen niet langer dan nodig in het ziekenhuis willen i.v.m. het gebrek aan bedden, dus als het enigszins kan wordt je wel meteen weer naar huis gestuurd. Als ze vinden dat je nog even mag blijven, dan zal dat wel noodzakelijk zijn. Hopelijk voel je je snel weer wat beter.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik lig nog in het ziekenhuis. Het gaat wel de goede kant op maar ik ben er nog niet helemaal ik mag nog even blijven. Ik wil zelf ook pas naar huis als ik wat beter hersteld ben.

Dan heb je blijkbaar geluk, tegenwoordig houden ze je niet langer dan noodzakelijk in het ziekenhuis en moet je thuis verder herstellen.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]

Ook wel mijn ervaring met ziekenhuizen, als het even kan sturen ze je op pad. Je zal nog wel niet topfit zijn dus doe rustig aanquote:Op woensdag 20 november 2024 21:42 schreef Shii het volgende:
[..]
De ervaring die ik heb is dat ze mensen niet langer dan nodig in het ziekenhuis willen i.v.m. het gebrek aan bedden, dus als het enigszins kan wordt je wel meteen weer naar huis gestuurd. Als ze vinden dat je nog even mag blijven, dan zal dat wel noodzakelijk zijn. Hopelijk voel je je snel weer wat beter.

Inderdaad, ik was een paar jaar geleden stomverbaasd dat mijn zus 3 dagen nadat er een hersentumor was verwijderd alweer naar huis gestuurd werd. "Herstellen kan thuis".quote:Op woensdag 20 november 2024 21:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook wel mijn ervaring met ziekenhuizen, als het even kan sturen ze je op pad. Je zal nog wel niet topfit zijn dus doe rustig aan

Nou mijn persoonlijke ervaringen zijn ook wel heftig wat dat betreft dat iemand beter in het ziekenhuis had kunnen blijven, maar helaas tekort aan bedden en toch maar naar huis, en dan maar mantelzorgen enz.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook wel mijn ervaring met ziekenhuizen, als het even kan sturen ze je op pad. Je zal nog wel niet topfit zijn dus doe rustig aan

Hebben ze te weinig zieken natuurlijk, dan mag je langer blijven om de kas te spekken.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]

Niet langer dan nodig is maar het moet wel verantwoord zijn. Toen ik een paar jaar geleden in het ziekenhuis lag kon ik ook een dag langer blijven.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:42 schreef Shii het volgende:
[..]
De ervaring die ik heb is dat ze mensen niet langer dan nodig in het ziekenhuis willen i.v.m. het gebrek aan bedden, dus als het enigszins kan wordt je wel meteen weer naar huis gestuurd. Als ze vinden dat je nog even mag blijven, dan zal dat wel noodzakelijk zijn. Hopelijk voel je je snel weer wat beter.

Fijn dat het vooruitgaat!quote:Op woensdag 20 november 2024 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]

Fijn te horen dat je je beter voelt.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
 Heb je de uitslagen alwel gekregen?
  Heb je de uitslagen alwel gekregen?

Uitslagen zijn idd met mij besproken.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen dat je je beter voelt.Heb je de uitslagen alwel gekregen?

Dan hoop ik dat wat er ook gevonden is goed te behandelen is.quote:Op woensdag 20 november 2024 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Uitslagen zijn idd met mij besproken.
 en is er niets gevonden hoop ik ook op een snel herstel
 en is er niets gevonden hoop ik ook op een snel herstel

Een behandeling voor mij vinden hebben ze jaren geleden al opgegeven.quote:Op woensdag 20 november 2024 22:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat wat er ook gevonden is goed te behandelen is.en is er niets gevonden hoop ik ook op een snel herstel

Mooi zoquote:Op woensdag 20 november 2024 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een behandeling voor mij vinden hebben ze jaren geleden al opgegeven.
Er is wel een oorzaak gevonden en daar is wat aan te doen.

Dat was zeker geestelijk 🤣quote:Op woensdag 20 november 2024 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]

Daarmee gingen ze dus bij mij 5 dagen of zo mee in de fout ..... zogenaamd thuiszorg niet kunnen regelen ... en dat met een weekend er tussen .. er was niet eens gebeld begreep ik..quote:Op woensdag 20 november 2024 21:42 schreef Shii het volgende:
[..]

Sterkte dan maar SBE en hopen dat het aanslaat .... stoppen met roken is sws een must lijkt mequote:Op woensdag 20 november 2024 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]

Jeetje dat is wel heftig. Ik weet wel dat voordat ze je ontslaan, er wel wordt gekeken of je een vangnet hebt voor zorg of dat je thuiszorg kunt krijgen, maar blijkbaar is dat bij jou niet goed gegaan.quote:Op woensdag 20 november 2024 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarmee gingen ze dus bij mij 5 dagen of zo mee in de fout ..... zogenaamd thuiszorg niet kunnen regelen ... en dat met een weekend er tussen .. er was niet eens gebeld begreep ik..

ja ik zat echt te wachten om naar huis te kunnen ... was best wel pissed ... en door dat soort missers gaat de zorgpremie dus nog meer omhoog .. reken uit 900¤ dagje zkhquote:Op woensdag 20 november 2024 22:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Jeetje dat is wel heftig. Ik weet wel dat voordat ze je ontslaan, er wel wordt gekeken of je een vangnet hebt voor zorg of dat je thuiszorg kunt krijgen, maar blijkbaar is dat bij jou niet goed gegaan.

Witte donderdagquote:Op donderdag 21 november 2024 00:57 schreef drakin het volgende:
Het is ineens hartstikke wit hier. Konden jullie dat niet in het zuiden houden?

Zal snel geel wordenquote:

Ah nog \van harte ook Koen Proostquote:Op donderdag 21 november 2024 00:20 schreef Koen66 het volgende:
Thanks allemaal voor de felicitaties

Flinke lavastroom nuquote:Op donderdag 21 november 2024 02:07 schreef chufi het volgende:
Oh en vanaf ongeveer 00:15 is het weer raak in IJsland
Bekijk deze YouTube-video
en live drome beelden .. Isak
Bekijk deze YouTube-video

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |