Hij is wel handiger dan datquote:Op maandag 18 november 2024 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
T is dat @:engine geen Belg is,
anders had hij hier kunnen liggen
https://www.hln.be/nieuws(...)argentinie~a204293e/

Dat zegt iedereen he,quote:

"Het ongeval gebeurde in de buurt van de stad Neuquén"quote:Op maandag 18 november 2024 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
T is dat @:engine geen Belg is,
anders had hij hier kunnen liggen
https://www.hln.be/nieuws(...)argentinie~a204293e/

En wij maken ons druk om een paar microgram stikstof in de lucht.quote:Op maandag 18 november 2024 20:20 schreef pullup het volgende:
Ze hoeven zich in ieder geval niet meer met zonnebrand in te smeren daar
https://www.theatlantic.c(...)m_content=edit-promo

Ook deze shit is ooit zo begonnenquote:Op maandag 18 november 2024 20:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En wij maken ons druk om een paar microgram stikstof in de lucht.

Kwam ik ook nog even snel voor kijken. Hij zou vanmiddag de uitslagen krijgen.quote:

Ik hoop zo dat de uitslagen goed zijn!quote:Op maandag 18 november 2024 22:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kwam ik ook nog even snel voor kijken. Hij zou vanmiddag de uitslagen krijgen.

Als ze hem nog steeds in het ziekenhuis houden is er wel iets aan de hand.quote:

Dat hoop ik ook. Dacht kijk nog even voor ik ga slapen. Het houdt je toch bezig hè.quote:Op maandag 18 november 2024 22:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat de uitslagen goed zijn!

Heftig plaatje, ik voel me dan zo nietig. Wel adembenemend mooi.quote:Op maandag 18 november 2024 23:28 schreef Domnivoor het volgende:
De Ringnevel (M57)
[ afbeelding ]
James Webb Space Telescope © NASA ESA CSA

Doet me denken aan de visuele verschijnselen die vooraf gaan aan een migraine aanval.quote:Op maandag 18 november 2024 23:28 schreef Domnivoor het volgende:
De Ringnevel (M57)
[ afbeelding ]
James Webb Space Telescope © NASA ESA CSA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 19 november 2024 00:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Doet me denken aan de visuele verschijnselen die vooraf gaan aan een migraine aanval.Dat heb ik vaak, maar geen hoofdpijn (migraine). Eerst een stipje en dan een hele sliert, ik zie dan ook niet meer waar ik wil naar wil kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen

Dat noem je migraine sans migraine, als je na de visuele verschijnselen niet ziek wordt.quote:Op dinsdag 19 november 2024 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak, maar geen hoofdpijn (migraine). Eerst een stipje en dan een hele sliert, ik zie dan ook niet meer waar ik wil naar wil kijken.

Ja dat doen ze niet zomaarquote:Op maandag 18 november 2024 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze hem nog steeds in het ziekenhuis houden is er wel iets aan de hand.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |