Gelukkig maarquote:
Nog niet, dat ga ik vanmiddag te horen krijgen.quote:Op maandag 18 november 2024 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Weet je nu al wat er aan de hand was/is dan?
Ze pakken het meteen rigoureus aan zegquote:Op maandag 18 november 2024 10:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog niet, dat ga ik vanmiddag te horen krijgen.
Ik duim voor je, hopelijk valt het mee en mag je snel weer naar huisquote:Op maandag 18 november 2024 10:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze zeker.quote:Op maandag 18 november 2024 10:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze pakken het meteen rigoureus aan zeg
Ik heb nagenoeg geen idee wat ze gaan zeggen en dat is wat beangstigend.quote:Op maandag 18 november 2024 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik duim voor je, hopelijk valt het mee en mag je snel weer naar huis
Ja dat snap ik, het onzekere niet weten wat er is. Maar je voelde je al een tijdje niet lekker toch? Maar goed dat ze het nu goed nakijken. Voel je je al wel wat beter?quote:Op maandag 18 november 2024 10:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nagenoeg geen idee wat ze gaan zeggen en dat is wat beangstigend.
Onzekerheid idd, die is vervelend.quote:Op maandag 18 november 2024 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, het onzekere niet weten wat er is. Maar je voelde je al een tijdje niet lekker toch? Maar goed dat ze het nu goed nakijken. Voel je je al wel wat beter?
Ja herken dat wel. Gelukkig hoef je niet lang te wachten en weet je vandaag meer.quote:Op maandag 18 november 2024 10:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Onzekerheid idd, die is vervelend.
Kusje op je snavel dan maarquote:Op maandag 18 november 2024 10:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Onzekerheid idd, die is vervelend.
Lekker ik doe een bakkie meequote:
We hopen maar het beste voor je 🤞quote:Op maandag 18 november 2024 10:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
2e ook?quote:
Maar is de foto die je eerder post dan AI, heel erg bewerkt, of waanzinnig goed gelukt?quote:Op maandag 18 november 2024 09:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo ziet ie er in het echt uit deze vogel
[ afbeelding ]
Spannend wel,quote:Op maandag 18 november 2024 10:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 november 2024 10:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
sterkte man!!quote:Op maandag 18 november 2024 10:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja hoor, in het vorige topic staan ze.quote:
Niet in dit topicquote:Op maandag 18 november 2024 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, in het vorige topic staan ze.
Nee Pullup heeft ze nog in het vorige topic gezet vanmorgenquote:
Ik heb iets teruggekeken maar ik lees niet alle topics terug , dat vind ik een beetje zonde van de tijdquote:Op maandag 18 november 2024 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee Pullup heeft ze nog in het vorige topic gezet vanmorgen
Groot gelijk doe ik ook nooit. Maar ik was er al vroeg vanmorgen dus heb ze wel gezienquote:Op maandag 18 november 2024 12:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb iets teruggekeken maar ik lees niet alle topics terug , dat vind ik een beetje zonde van de tijd
Staat niet bij dat het AI isquote:Op maandag 18 november 2024 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar is de foto die je eerder post dan AI, heel erg bewerkt, of waanzinnig goed gelukt?
Goed gelukt danquote:Op maandag 18 november 2024 13:09 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een zelfgemaakte papagAIAI
Ik heb er al een tijdje niet meer mee gespeeld maar dit is ok jaquote:
Misschien is het wel een bestaande kleurencombinatie .. ik zou het zo niet weten..quote:Op maandag 18 november 2024 13:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb er al een tijdje niet meer mee gespeeld maar dit is ok ja
Vind het zo jammer dat echte dieren fotos vervangen worden door AI plaatjesquote:Op maandag 18 november 2024 13:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb er al een tijdje niet meer mee gespeeld maar dit is ok ja
Nee, is ook volkomen overbodigquote:Op maandag 18 november 2024 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het zo jammer dat echte dieren fotos vervangen worden door AI plaatjes
Vind ik dus ook.quote:
NWS / Na 29 jaar is de dunbekwulp nu officieel uitgestorvenquote:Op maandag 18 november 2024 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
Op archiefbeeld
[ afbeelding ]
https://www.nu.nl/dieren/(...)iet-meer-gezien.html
Jammer, wel een mooie vogel om te zien.quote:Op maandag 18 november 2024 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
Op archiefbeeld
[ afbeelding ]
Was wel een mooie vogel..quote:Op maandag 18 november 2024 16:07 schreef drakin het volgende:
Echt jammer van de Dunbekwulp, maar gelukkig hebben we SBE nog
Ben benieuwd of hij de uitslag al heeftquote:Op maandag 18 november 2024 16:07 schreef drakin het volgende:
Echt jammer van de Dunbekwulp, maar gelukkig hebben we SBE nog
We horen het vanzelfquote:Op maandag 18 november 2024 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij de uitslag al heeft
Dat is zeker waarquote:
Ja Duh !!quote:Op maandag 18 november 2024 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
Op archiefbeeld
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op maandag 18 november 2024 17:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja Duh !!
We hebben hem zelf afgeschaft![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, leg eens uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before![]()
T is dat @engine geen Belg is,
anders had hij hier kunnen liggen
https://www.hln.be/nieuws(...)argentinie~a204293e/stupidity has become as common as common sense was before![]()
Hij is wel handiger dan datquote:Op maandag 18 november 2024 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
T is dat @:engine geen Belg is,
https://www.hln.be/nieuws(...)argentinie~a204293e/Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Dat zegt iedereen he,quote:
maar ondertussen ligt er weer een vrachtwagen op de zijkant
stupidity has become as common as common sense was before![]()
"Het ongeval gebeurde in de buurt van de stad Neuquén"quote:Op maandag 18 november 2024 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
T is dat @:engine geen Belg is,
https://www.hln.be/nieuws(...)argentinie~a204293e/
Dat kan alleen Belgen gebeuren
En ik rijd gewoon auto. Die kantelt niet zo snel
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ze hoeven zich in ieder geval niet meer met zonnebrand in te smeren daar
https://www.theatlantic.c(...)m_content=edit-promoBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
En wij maken ons druk om een paar microgram stikstof in de lucht.quote:Op maandag 18 november 2024 20:20 schreef pullup het volgende:
Ze hoeven zich in ieder geval niet meer met zonnebrand in te smeren daar
https://www.theatlantic.c(...)m_content=edit-promo![]()
Ook deze shit is ooit zo begonnenquote:Op maandag 18 november 2024 20:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En wij maken ons druk om een paar microgram stikstof in de lucht.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Kwam ik ook nog even snel voor kijken. Hij zou vanmiddag de uitslagen krijgen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik hoop zo dat de uitslagen goed zijn!quote:Op maandag 18 november 2024 22:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kwam ik ook nog even snel voor kijken. Hij zou vanmiddag de uitslagen krijgen.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D![]()
Als ze hem nog steeds in het ziekenhuis houden is er wel iets aan de hand.quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Dat hoop ik ook. Dacht kijk nog even voor ik ga slapen. Het houdt je toch bezig hè.quote:Op maandag 18 november 2024 22:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat de uitslagen goed zijn!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heftig plaatje, ik voel me dan zo nietig. Wel adembenemend mooi.quote:Op maandag 18 november 2024 23:28 schreef Domnivoor het volgende:
De Ringnevel (M57)
[ afbeelding ]
James Webb Space Telescope © NASA ESA CSAIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Sow de ringnevel breidt zich uit met een snelheid van 1,5 miljoen kilometer per dag
Iedereen is een kutlultrut
HulloDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Doet me denken aan de visuele verschijnselen die vooraf gaan aan een migraine aanval.quote:Op maandag 18 november 2024 23:28 schreef Domnivoor het volgende:
De Ringnevel (M57)
[ afbeelding ]
James Webb Space Telescope © NASA ESA CSASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2024 00:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Doet me denken aan de visuele verschijnselen die vooraf gaan aan een migraine aanval.Dat heb ik vaak, maar geen hoofdpijn (migraine). Eerst een stipje en dan een hele sliert, ik zie dan ook niet meer waar ik wil naar wil kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Dat noem je migraine sans migraine, als je na de visuele verschijnselen niet ziek wordt.quote:Op dinsdag 19 november 2024 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak, maar geen hoofdpijn (migraine). Eerst een stipje en dan een hele sliert, ik zie dan ook niet meer waar ik wil naar wil kijken.![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat doen ze niet zomaarquote:Op maandag 18 november 2024 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze hem nog steeds in het ziekenhuis houden is er wel iets aan de hand.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: