Gelukkig maarquote:
Nog niet, dat ga ik vanmiddag te horen krijgen.quote:Op maandag 18 november 2024 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Weet je nu al wat er aan de hand was/is dan?
Ze pakken het meteen rigoureus aan zegquote:Op maandag 18 november 2024 10:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog niet, dat ga ik vanmiddag te horen krijgen.
Ik duim voor je, hopelijk valt het mee en mag je snel weer naar huisquote:Op maandag 18 november 2024 10:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze zeker.quote:Op maandag 18 november 2024 10:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze pakken het meteen rigoureus aan zeg
Ik heb nagenoeg geen idee wat ze gaan zeggen en dat is wat beangstigend.quote:Op maandag 18 november 2024 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik duim voor je, hopelijk valt het mee en mag je snel weer naar huis
Ja dat snap ik, het onzekere niet weten wat er is. Maar je voelde je al een tijdje niet lekker toch? Maar goed dat ze het nu goed nakijken. Voel je je al wel wat beter?quote:Op maandag 18 november 2024 10:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nagenoeg geen idee wat ze gaan zeggen en dat is wat beangstigend.
Onzekerheid idd, die is vervelend.quote:Op maandag 18 november 2024 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, het onzekere niet weten wat er is. Maar je voelde je al een tijdje niet lekker toch? Maar goed dat ze het nu goed nakijken. Voel je je al wel wat beter?
Ja herken dat wel. Gelukkig hoef je niet lang te wachten en weet je vandaag meer.quote:Op maandag 18 november 2024 10:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Onzekerheid idd, die is vervelend.
Kusje op je snavel dan maarquote:Op maandag 18 november 2024 10:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Onzekerheid idd, die is vervelend.
Lekker ik doe een bakkie meequote:
We hopen maar het beste voor je 🤞quote:Op maandag 18 november 2024 10:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
2e ook?quote:
Maar is de foto die je eerder post dan AI, heel erg bewerkt, of waanzinnig goed gelukt?quote:Op maandag 18 november 2024 09:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo ziet ie er in het echt uit deze vogel
[ afbeelding ]
Spannend wel,quote:Op maandag 18 november 2024 10:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 november 2024 10:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
sterkte man!!quote:Op maandag 18 november 2024 10:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja hoor, in het vorige topic staan ze.quote:
Niet in dit topicquote:Op maandag 18 november 2024 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, in het vorige topic staan ze.
Nee Pullup heeft ze nog in het vorige topic gezet vanmorgenquote:
Ik heb iets teruggekeken maar ik lees niet alle topics terug , dat vind ik een beetje zonde van de tijdquote:Op maandag 18 november 2024 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee Pullup heeft ze nog in het vorige topic gezet vanmorgen
Groot gelijk doe ik ook nooit. Maar ik was er al vroeg vanmorgen dus heb ze wel gezienquote:Op maandag 18 november 2024 12:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb iets teruggekeken maar ik lees niet alle topics terug , dat vind ik een beetje zonde van de tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |