De begeleider van de NOS-stagiair leest hier mee en heeft het laten het aanpassen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Hij was oppermachtig maar bleef hem net voor!
quote:vandaag, 07:08 - Aangepast vandaag, 09:42
Stolz blijft oppermachtig in Nagano, Ghiotto verbetert baanrecord Kramer op 5.000 meter
Het begint een beetje eentonig te worden, maar Jordan Stolz heeft weer iedereen op indrukwekkende wijze aan de kant gezet bij de wereldbekerwedstrijden in Nagano. Zaterdag was de Amerikaan op de 1.000 meter het snelst. Met een baanrecord (1.07,18) wist hij voor Jenning de Boo te blijven (1.08,29).
Al begint die bij mij na de 500 meter vrouwenquote:Op zondag 24 november 2024 10:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Schaatsen: Terugkijken WB Nagano
Beter laat dan nooit
Beter half dan helemaal nietquote:Op zondag 24 november 2024 10:29 schreef Remco het volgende:
[..]
Al begint die bij mij na de 500 meter vrouwen
Dit topic zit in het "tussenrubriek" algemeen ipv schaatsen. Foutje van TS.quote:Op zondag 24 november 2024 11:42 schreef Idisrom het volgende:
Ik mistte dit forum vanochtend, omdat ik dacht dat schaatsen een extra tussenrubriek had in het Sportforum @:borisz
Maar ik had de slaap ook niet echt uit.
'S middags kan je hem helemaal niet meer kijkenquote:Op zondag 24 november 2024 10:29 schreef Remco het volgende:
[..]
Al begint die bij mij na de 500 meter vrouwen
Qua zwaarteverdeling is het wel goed. Die teamonderdelen gaan erg slecht samen met de middenafstanden.quote:Op zondag 24 november 2024 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Programma op zondagen zijn wel echt kut hoor jemig. Dat kan niet hoor.
Niets aan de hand, een schaatsbaan heeft recht op 100% lucht. Gr gr, Mark Tuitertquote:Op maandag 25 november 2024 09:56 schreef hhh38 het volgende:
- In Heerenveen zijn inderdaad blowers in de rijrichting waardoor het daar nu zo snel gaat.
Aanvullingen (ik was nog niet klaar met luisterenquote:Op maandag 25 november 2024 09:56 schreef hhh38 het volgende:
Leuke schaatspodcast weer, met Dione Voskamp en Johan de Wit te gast. Het deel met Dione is een beetje obligaat, maar De Wit zegt weer interessante dingen.
- Min-Seok Kim is Hongaar geworden omdat de Koreaanse bond hem na z'n incident met alcohol achter het stuur 2 jaar schorste en daarna dreigde hem nooit meer te selecteren voor internationale wedstrijden.
- Zijn schaatsers kunnen nog een stuk beter dan dit.
- De baan in Nagano gaat misschien sluiten, oa vanwege schade aan de ondervloer.
- In Heerenveen zijn inderdaad blowers in de rijrichting waardoor het daar nu zo snel gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |